مهران عسگری کیست؟ بررسی حواشی طلاق مهران عسگری و نور تاتار

اگر به دنیا ورزش علاقه داشته باشید قطعا با مهران عسگری آشنایی دارید. این چهره یکی از ورزشکاران ماهر و محبوب ایرانی است که در زمینه ورزش تکواندو فعالیت می کند. متاسفانه این چهره به دلیل وضعیت نامناسب ورزش تکواندو ایران، از محل زادگاه خود مهاجرت کرد و ساکن ترکیه شد. این چهره همچنین یکی از قهرمانان ایرانی بود که افتخارات و موفقیت های بی شماری را برای کشور ایران و با پرچم این کشور به دست آورد. در ادامه بیوگرافی مهران عسگری تکواندوکار ایرانی تبار را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در واقع بعد از کیمیا علیزاده و ناهید کیانی می توان این ورزشکار را به عنوان بهترین کاراته کار حال حاضر ایران بشناسیم.

مهران عسگری کیست؟

مهران عسگری کیست؟

تکنواندو یکی از ورزش های محبوب در کل جهان است که در ایران نیز طرفداران بی شماری دارد. بسیاری از جوانان ایرانی در این رشته به فعالیت پرداخته اند و به چهره های مشهور و معروفی تبدیل شده اند. از مهران عسگری می توان به عنوان یکی از چهره های مشهور ایرانی در این رشته ورزشی نام برد. وی در شانزدهمین روز تیر ماه ۱۳۶۶ دیده به جهان گشود و اصالتا اهل تهران می باشد. او در یک خانواده ورزشکار متولد شد. زیرا پدرش نیز، حسن عسگری، یکی از قهرمانان تکواندو ایران با دان ۷ می باشد. خواهر او نیز هم اکنون در این رشته فعالیت دارد و کمربند دان ۴ دارد.

مهران فعالیت های تکواندو کاری خود را از سه سالگی و در فرهنگسرای بهمن تهران آغاز کرد. فعالیت های تحت نظارت پدرش بود و موجب شد تا به قله های موفقیت دست پیدا کند. او برای نخستین بار در رقابت های بین المللی جام فجر سال ۱۳۸۲ در صحنه حاضر شد که این رفابت او را به یکی از ملی پوشان ایرانی تبدیل کرد. وی همچنین در کنار فعالیت های تکواندو خود، تحصیلاتش را نیز ادامه داد و توانست در رشته مدیریت اماکن ورزشی، فارغ التحصیل شود. وی می گوید که علاقه مندی به ورزش در خونش است.

دلیل این امر نیز علاقه مندی او به دیگر ورزش ها نظیر والیبال و پینت بال می باشد. این چهره ورزشکار در سال ۲۰۱۵ به دلیل عدم رسیدگی مناسب به رشته تکواندو در ایران، به مهاجرت پرداخت. وی پس از مهاجرت به عنوان مربی بدنساز تیم ملی تکواندو کشور برزیل انتخاب شد و تا مدتی در این زمینه فعالیت کرد. وی هم اکنون در ترکیه سکونت دارد و با پرچم این کشور به رقابت می پردازد.

مهران عسگری و همسرش

مهران عسگری و همسرش

این ورزشکار ایرانی پس از این که کشور ایران را برای همیشه ترک کرد، مسیر جدیدی را برای ادامه زندگی خود برگزید. وی مدتی پس از مهاجرت تصمیم به تشکیل یک زندگی مشترک گرفت. ازدواج او یک ازدواج پر حاشیه و رسانه ای بود. زیرا که همسر این چهره، یکی از قهرمانان برتر تکواندو کشور ترکیه می باشد. نور تاتار، یکی از ورزشکاران تکواندو است که در کشور ترکیه با مهران عسگری آشنا شد و تصمیم به ازدواج گرفتند. نور تاتار در بیست و پنجمین روز مرداد سال ۱۳۷۱ متولد شد. محل تولد این چهره شهر وان ترکیه عنوان شده است.

وی از زمان دبیرستان به رشته تکواندو علاقه پیدا کرد و توانست نخستین قهرمانی خود در این رشته را در سن پانزده سالگی به دست آورد. پس از این که او به یکی از قهرمان ترکیه تبدیل شد، فعالیت های خود را در استانبول ادامه داد و با تکواندو کار ایرانی ازدواج کرد. این زوج یکی از زوج های قد بلند ورزشکار به حساب می آیند. زیرا که قد نور تاتار ۱۸۰ سانتی متر و قد مهران عسگری ۱۹۰ سانتی متر عنوان شده است. 

اینستاگرام مهران عسگری

اینستاگرام مهران عسگری

این ورزشکار ایرانی در اپلیکیشن اینستاگرام با طرفداران خود ارتباط برقرار می کند. وی در این اپلیکیشن حضور فعالی دارد و اغلب پست هایش در مورد مسابقات و رقابت هایش می باشد. وی تا کنون نگاه حدود ۳۰ هزار مخاطب را به پیج خود جذب کرده است و حدود ۵۰۰ پست را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. اگر از علاقه مندان این چهره ورزشی هستید می توانید برای اطلاع یافتن از رقابت های او به پیج اینستاگرامش به آدرس mehran_askari1987 مراجعه نمایید.

عکس های جدید مهران عسگری

عکس های جدید مهران عسگری

می توان عنوان کرد که اصلی ترین منبع برای دستیابی به جدیدترین تصاویر مهران عسگری ملی پوش سابق کشورمان، پیج اینستاگرام او می باشد. او در اینستاگرامش تصاویر بی شماری از خود را منتشر می کند. در حال حاضر جدیدترین عکس منتشر شده توسط این قهرمان ایرانی، تصاویر تولد ۳۴ سالگی او می باشد. همچنین می توانید تصاویر بیشتری از او را در پیج ها و رسانه های خبری مربوط به ورزش تکواندو، مشاهده نمایید.

طلاق مهران عسگری و نور تاتار

همان طور که دکتر شد نورتاتار یکی از قهرمانان تکواندو کشور ترکیه است و در سال ۱۳۹۵ با مهران عسگری تکواندو کار ایرانی، ازدواج کرد. وی پس از ازدواج خود، ایدی اینستاگرام خود را به nur tatar askari تغییر داد. ازدواج این رو چهره یکی از جنجالی ترین مراسمات در ترکیه بود. زیرا که اردوغان نیز در این مراسم حضور داشت. در سال ۱۳۹۹ به طور ناگهانی نام askari از آیدی اینستاگرام نور تاتار حذف شد و دیگر تصاویر مشترک این زوج در پیج اینستاگرام او مشاهده نشد. این امر در اینستاگرام مهران عسگری نیز اتفاق افتاد. مهران نیز به صورت ناگهانی تمامی تصاویر خود با همسرش را حذف نمود. این اقدامات موجب شد تا خبر هایی از جدایی مهران عسگری از همسرش به گوش برسد. البته همچنان این دو چهره به این خبر ها واکنش نشان ندادند و هیچ کدام را رد و یا تایید نکردند.

درآمد این تکواندو کار از کجاست؟

درآمد این تکواندو کار از کجاست؟

از ان جایی که رقابت های تکواندو طرفداران بی شماری در کل جهان دارد، جوایز ارزشمندی نیز به قهرمانان این رشته تعلق می گیرد. می توان گفت که تنها راه درآمد مهران عسگری از طریق رقابت های تکواندو خود می باشد. وی تا کنون با پرچم کشور های مختلفی از حمله ایران، ترکیه، صربستان و … به رقابت پرداخته و افتخارات بی نظیری را به دست آورده است. وی همچنین مبالغ بالایی را به عنوان جایزه دریافت نموده که موجب شده از او به عنوان یک ورزشکار ثروتمند ایرانی نام برده شود. لازم به ذکر است که با وجود شهرت و محبوبیت این ورزشکار، همچنان اطلاعاتی از او در سایت ویکی پدیا یافت نمی شود. در واقع با سرچ “مهران عسگری ویکی پدیا” هیچ اطلاعاتی نمایش داده نخواهد شد. دلیل این امر را می توان جدایی او از تیم ملی تکواندو ایران ذکر کرد.

افتخارات و جوایز مهران عسگری

افتخارات و جوایز مهران عسگری

افتخارات مهران عسگری در رقابت هایش بی شمار است. او در تورنمنت های مختلفی شرکت کرده و هر بار توانسته سر بلند از رقابت هایش خارج شود. وی توانسته در رقابت های المپیک جهانی مدال نقره و برنز را به دست آورد. او همچنین در مسابقات جهانی تکواندو نیز شرکت کرد و نخستین مدال طلا خود را از این رقابت ها کسب نمود. در کارنامه افتخارات این چهره نیز، ۴ مدال رقابت های اروپایی نیز به چشم می خورد که یکی از آن ها طلا، یکی برنز و دو مدال نقره می باشد. البته او در برخی از مسابقاتش نیز توسط رقیبانش مغلوب شد. با این وجود می توان گفت که شکست های مهران عسگری، موجب قدرتمندی او در رقابت هایش شده و او را با نقطه ضعف هایش آشنا کرده است. وی در حال حاضر در تلاش است تا در رقابت های جهانی اش، به موفقیت برسد.

ماجرای آشنایی مهران عسگری با همسرش

ماجرا آشنایی این دو ورزشکار حرفه ای تکواندو به سال ۲۰۱۵ باز می گردد. این دو چهره در رقابت های دانشجویی تکواندو به صورت همزمان شرکت کرده بودند و آشنایی و علاقه ان ها از آن رقابت ها آغاز شد. لازم به ذکر است که این دو ورزشکار در رقابت های جهانی، مدال برنز را دریافت کردند. پس از آشنایی مهران با نور تاتار، از طرف فدراسیون تکواندو کشور برزیل پیشنهاد مربی گری برای تیم این کشور را دریافت کرد. اما به خاطر علاقه اش به نور این پیشنهاد را رد نمود. زیرا که دولت ترکیه به هیچ عنوان اجازه مهاجرت یکی از قهرمانانش را صادر نمی کرد.

مهران عسگری در مسابقات جهانی

مهران عسگری در مسابقات جهانی

همان طور که ذکر شد، مهران عسکری با تلاش های پی در پی توانست در رقابت های جهانی تکواندو حضور پیدا کند. او تا کنون تنها یک بار راهی این رقابت ها شد و در همین یک بار، توانست مسابقه هیجان انگیزی را رقم بزند. وی در این رقابت رقیب خود را مغلوب ساخت و مدال طلا را در کارنامه افتخاراتش به ثبت رساند.

علت طلاق نور تاتار از زبان خودش

در اوایل سال ۱۳۹۹ خبر جدایی نور تاتار و مهران عسگری، به یکی از پرحاشیه ترین و جنجالی ترین خبر های ورزشی تبدیل شد. این خبر ها تنها به دلیل حذف ناگهانی تصاویر مشترک این دو چهره از پیج های اینستاگرامشان رواج پیدا کرد. همان طور که در مطالب پیشین ذکر کردیم، همچنان این زوج هیچ واکنشی به این خبر ها نشان نداده اند و در هیچ مصاحبه ای در رابطه با زندگی شخصیشان به صحبت نپرداخته اند. 

سوالات متداول

  1. مهران عسکری در چه زمینه هایی فعال است؟

    وی از قهرمانان تکواندو کار می باشد.

  2. همسر مهران عسکری کیست؟

    او در سال ۱۳۹۵ با نور تاتار، یکی از قهرمانان تکواندو ترکیه، ازدواج کرد اما اکنون خبر هایی مبنی بر جدایی آن ها به گوش می رسد.

  3. علت جدایی مهران عسکری از تیم ملی ایران چه بود؟

    وی علت مهاجرتش را اوضاع نامناسب و عدم توجه کافی به ورزشکاران تکواندو ایران ذکر کرد.

  4. محل سکونت مهران عسکری در حال حاضر کجاست؟

    گفته می شود که او در شهر قونیه ترکیه زندگی می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *