کوروش زراندوز کیست؟ ویدئو های کوروش توپیا و میا پلیز

کوروش توپیا یکی از سلبریتی ها و یوتیوبر های ایرانی است، که مدت زمان کوتاهی می باشد، که به شهرت رسیده است. این مرد جوان ایرانی که در ونکور ساکن است، به تولید ویدیو های فان و بامزه می پردازد. این پسر جوان در حال حاضر تعداد زیادی دنبال کننده دارد، که از او حمایت می کنند. کوروش مدتی است، که با میا پلیز در رابطه است و این دو زوج بسیار خوبی در کنار هم هستند. هر دو آن ها به صورت جدی در یوتیوب و فضای مجازی فعالیت دارند. چرا که راه اصلی کسب درآمد آن ها منتشر کردن ویدیو های فان می باشد. این مرد جوان مدتی است، که از کشور خود مهاجرت کرده است و به انتشار ویدیو می پردازد. کوروش در ابتدا در کشور ترکیه ساکن بود. اما بعد از ایجاد رابطه صمیمانه با میا پلیز، به آمریکا مهاجرت کرد.

رابطه این دو یوتیوبر مشهور بسیار جالب و بامزه است و اغلب طرفدار های آن ها هر دو آن ها را دنبال می کنند. این مرد جوان در دوره ای که در ایران بود، با میا پلیز آشنا شد . رابطه آن ها هم چنان پابرجا می باشد. شهرت کوروش از سمت میا پلیز تامین می شود. چرا که میا سال های بسیار زیادی است، که کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرده است. اما کوروش بعد از آشنایی با میا پلیز، به این فکر افتاد.

اگر به دنبال آشنایی بیش تر با این زوج و رابطه آن ها هستید، توصیه می شود، که این مقاله را با دقت تمام دنبال کنید. دراین مقاله به صورت کامل به زندگی شخصی و حرفه ای این دو جوان ایرانی و به خصوص کوروش پرداخته شده است.

بیوگرافی کوروش توپیا

بیوگرافی کوروش توپیا

کوروش توپیا و یا کوروش زراندوز یکی از یوتیوبر ها و البته بهترین استریمر های ایران است، که در فضای مجازی بسیار دنبال کننده دارد. فضای یوتیوب به صورتی است، که تمام انسان های دنیا از سر تا سر دنیا برای مشاهده ویدیو های مختلف به این اپ سر می زنند. در عین حال این اپ برای افرادی که از تعداد مشخصی بیش تر دنبال کننده و یا بازدید کننده داشته باشد، درامدی را در نظر می گیرد. همین مورد باعث می شود، تا اغلب کسانی که قصد دارند، تا مشهور شوند، از این فضا استفاده می کنند. البته این فضا تا سال ها پیش برای مردم ایران مناسب نبود. به شکلی که در جهان از جمله اپلیکیشن های پر کاربرد بود. اما در ایران کارایی خاصی نداشت.

شاید یکی از دلایل آن این بود، که اغلب دنبال کننده های این اپ در خارج از ایران به راحتی این کار را انجام می دادند، اما یوتیوب به دلیل فیلتر بودن در ایران مشاهده کننده کمتری داشت. اما به مرور زمان و در سال های 1395 هجری شمسی و 1396 هجری شمسی، یوتیوب فارسی بسیار محبوب شد. به شکلی که اغلب سلبریتی ها و افراد مشهور در سر تا سر دنیا، ویدیو های خود را در فضای یوتیوب و در چنل خود منتشر می کردند. بعد از ان که یوتیوب در میان مردم ایران نیز مشهور شد، افراد بسیاری به سمت ان حجوم اورده و بسیاری از بلاگر ها این فضا را نیز برای انتشار ویدیو های خود انتخاب کردند. البته در این میان افرادی بودند، که تنها از طریق یوتیوب با کاربر های خود ارتباط داشتند.

کوروش از ان دسته از افرادی بود، که در ابتدا با یوتیوب کار خود را آغاز کرد و سپس به دلیل خواست مخاطبانش به سمت دیگر اپ های موجود رفت. یکی از اپ هایی که در حال حاضر کوروش از آن بسیار استفاده می کند، اینستاگرام است. این مرد جوان بخش مهمی از فعالیت های خود را در فضای یوتیوب منتشر می کند. اغلب ویدیو های موجود در اینستاگرام او به صورت بخش هایی کوتاه می باشند. برای دنبال کردن یوتیوب کوروش توپیا می توانید از این لینک کمک بگیرید.

سن کوروش توپیا چقدر است؟

سن کوروش توپیا چقدر است؟

یکی از سوال هایی که درباره این جوان بسیار پرسیده می شود، سن حقیقی او می باشد. کوروش در سال 1369 هجری شمسی در شهر تهران متولد شد. این مرد جوان ایرانی در دوره نوجوانی و کودکی خود فعالیت های مختلفی را انجام داده است. به صورتی که او از کودکی بسیار پر انرژی بوده است و فعالیت های او در طول روز بسیار زیاد بوده. این پسر ایرانی که در حال حاضر 31 سال دارد، در زمینه موسیقی فعالیت های مختلفی را داشته است. به شکلی که در گروه های مختلفی همکاری می کرده است. کوروش توپیا بیش تر زمان خود را در ایران زندگی کرده است و تنها مدت کوتاهی است، که وطن خود را ترک کرده است.

کوروش در عین حالی که سی و یک سال دارد، اما سن او بسیار کم تر دیده می شود. به شکلی که بسیاری از دنبال کننده های او معتقدند، که رفتار های او شرایطی را حاصل کرده است، که این مرد جوان کم سن و سال دیده شود. چرا که کوروش در ویدیو های خود از انجام هیچ گونه رفتاری دریغ نمی کند. این مرد ایرانی و یوتیوبر مشهور، اغلب صدای حیوانات را تقلید کرده و به انجام رفتار های فان و بامزه می پردازد. بسیاری از رفتار های او بار ها در فضای مجازی به صورت گیف و یا ویدیو کوتاه دیده شده است. بخش زیادی از دنبال کننده های او، کوروش را به دلیل جنبه های بامزه اش دنبال می کنند. البته یکی از دلایل آن بی هدف بودن ویدیو های این مرد جوان است.

کوروش به دلیل آن که روز به روز بیش تر موهایش می ریزد، از سمت بسیاری از مخاطبانش بزرگسال دانسته می شود. چرا که او دارای موهای کم پشتی است و همان موهای کم نیز در حال ریزش است. به شکلی که بخش زیادی از سر او بدون مو می باشد. همین مورد از نگاه تعدادی از مخاطبان او، دلیلی برای سن زیاد کوروش است. البته این دلیل بی اساس نیست. چرا که مو در سن فرد بسیار تاثیر گذار و مهم می باشد.

کوروش توپیا کجاست؟

یکی از سوال های رایجی که درباره این مرد جوان بسیار پرسیده می شود، مهاجرت او می باشد. بسیاری از طرفدار های کوروش علت رفتن و مهاجرت او از کشور را بسیار جویا هستند. چرا که در ایران یوتیوبر های بسیاری هستند، که در حال فعالیت و تولید ویدیو می باشند. کوروش توپیا بر اساس ادعاهای خود دلایل بسیاری برای مهاجرت داشته است. این مرد جوان و خوش اندام ایرانی، در ابتدا این سوال را این گونه جواب می دهد، که او زندگی در ایران را دوست ندارد. کوروش با صراحت کلام اعلام کرده است، که علاقه ای به زندگی در کشورش ایران ندارد. چرا که این کشور تمام آرزو های او را خراب کرده و نتیجه تلاش های او را بی جواب گذاشته است.

کوروش در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد، که این کشور برای من پر از رنج و سختی می باشد و من در تلاش هستم، تا برای خود و پارتنرم شرایطی خوب و ثبات را ایجاد کنم. کوروش گفته است، که به دنبال آزادی است و این شرایط برای او سخت و طاقت فرسا می باشد. در عین حال نیز یوتیوبر بودن در کشوری که دارای فیلترینگ و تحریم است، بسیار سخت می باشد. در نتیجه کوروش بعد از ان که مهاجرت کرد، کانال خود در یوتیوب را به صورت جدی راه اندازی کرد.

کوروش در ابتدا به کشور ترکیه مهاجرت کرد و سپس به دلیل حضور میا پلیز در ونکور، به آن جا سفر کرده و ماندگار شد. این مرد جوان در دوره ای که در ترکیه بود، نیز مخاطبان خاص خود را داشت. اما بعد از حضور در کنار میا، بیش از پیش دیده شد و مخاطب های خود را پیدا کرد. این مرد جوان در حال حاضر از شرایط خود احساس رضایت می کند و قصد برگشت به ایران را ندارد. کوروش زندگی فعلی خود را همان چیزی می داند، که مدت ها آرزویش را داشته است. درامد او از فضای مجازی به قدری است، که قادر به داشتن زندگی خوب در آمریکا می باشد.

مدرک تحصیلی این یوتیوبر مشهور چیست؟

مدرک تحصیلی این یوتیوبر مشهور چیست؟

مدرک تحصیلی کوروش توپیا لیسانس مهندسی معماری می باشد. خانواده این پسر جوان از زمان کودکی او بر روی تحصیل کوروش توجه خاصی داشتند. کوروش نیز با این که بسیار پر انرژی بود، اما در درس خود نمرات خوبی را کسب می کرد. این پسر جوان از کودکی علاقه خاص و ویژه ای به رشته های مهندسی داشت و در آرزوی مهندس شدن زندگی می کرد. این پسر جوان در تمام دوران تحصیل خود دارای نمرات و معدل بالایی بود. به شکلی که تمام معلم ها و خانواده او به آینده کوروش امید ویژه ای داشتند. کوروش نیز که از سمت مدرسه، معلمان و خانواده این فشار و انتظار را احساس می کرد، در تلاش بود، تا نهایت خود را به نمایش بگذارد.

کوروش در سال 1387 هجری شسمسی توانست، که رتبه خوبی کسب کرده و در شهر تهران در رشته مهندسی معماری قبول شود. براساس گفته های خود او، زمانی که وارد دانشگاه شده است، با هزاران امید و آرزو از آینده بوده است. کوروش تمام دوره دانشجویی خود را یکی از تاپ ترین و بهترین دانشجو های کلاس بود. اما در نهایت و بعد از آن که مدرک لیسانس خود را دریافت کرد، نتوانست که در رشته خود کار قابل قبولی پیدا کند. این پسر جوان ایرانی در زمینه های مختلفی کار کرده است، تا بتواند هزینه های زندگی خودش را تامین کند. البته این در شرایطیط است، که ان روز ها رشته های مهندسی بسیار تاپ بوده و در میان مردم از توجه خاصی برخوردار بود.

به صورتی که قبولی در رشته های مختلف مهندسی تا حد زیادی آرزوی بسیاری از دانشجو ها و خانواده هایشان بود. آن زمان اغلب افراد رشته ریاضی و فیزیک را انتخاب می کردند. چرا که این رشته بسیار طرفدار داشت. کوروش بعد از آن که سال ها در زمینه های متفاوتی کار کرد، از شرایط خود خسته شده و دچار دلزدگی شد. این مرد جوان در حال حاضر تمام توجه خود را بر روی تولید ویدیو فان گذاشته است و خود نیز به تدوین ویدیو هایش می پردازد.

آشنایی کوروش توپیا و میا پلیز

آشنایی کوروش توپیا و میا پلیز

یکی از پر تکرار ترین سوال هایی که از کوروش پرسیده می شود، شیوه آشنایی او با میا و یا کیمیا روانگر است. کیمیا روانگر در خانواده ای 5 نفره متولد شده است. او علاوه بر داشتن یک خواهر، یک برادر نیز دارد. برادر میا پلیز در زمینه موسیقی بسیار پر طرفدار و مشهور است. او که خشایار روانگر نام دارد، در گروه دنگ شو فعالیت کرده و تا به حال کنسرت های بسیاری را برگزار کرده است. خشایار که یکی از دوستان نزدیک کوروش توپیا می باشد، باعث آشنایی خواهر خود و کوروش شد.

در یکی از برنامه ها و اجرا های خشایار که خواهرش میا پلیز نیز حضور داشت. کوروش را با او آشنا کرده و باعث شکل گیری این رابطه شد. البته از همان ابتدای اشنایی این دو با یک دیگر وارد رابطه نشدند. اما به مرور و با گذشت زمان، علاقه ای در میان آن ها شکل گرفت، که کوروش تصمیم گرفت تا به میا پلیز درخواست بدهد. این رابطه که تا به الان جریان داشته است، ثمره یکی از اجراهای خشایار روانگر می باشد.

کوروش و میا بار ها در مصاحبه های خود گفته اند، که رابطه شیرین خود را مدیون حضور خشایار هستند. چرا که او در مسیر رابطه شان نیز کمک های بزرگی کرده است. این آشنایی برای هر دو این یوتیوبر ها اتفاق های خوبی را رقم زده است. چرا که باعث شد، تا کار و حرفه هر دو آن ها در جهت پیشرفت حرکت کند. کوروش و میا از ان که در ان روز با یک دیگر وارد رابطه شده اند و در حال حاضر در کنار یک دیگر می باشند، احساس خوشحالی داشته و از شرایط خود احساس لذت می کنند. میا پلیز در ان زمان در زمینه تولید ویدیو های یوتیوب بسیار فعال بود و مخاطب های خاص خود را داشت. البته کوروش هم چنان در حال فعالیت در زمینه های مهندسی بود و مهاجرت نکرده بود. آغاز این رابطه در ایران شکل گرفته است.

بعد از آشنایی با این دو نفر اگر شما هم می خواهید بگدانید که چگونه استریمر شویم می توانید از این لینک اطلاعات لازمه را دریافت کنید.

ویدیو های کوروش توپیا یوتیوبر

ویدیو های کوروش توپیا یوتیوبر

کوروش در دوره ای که در کشور ترکیه ساکن بود، شروع به ساخت یک کانال یوتیوب کرده و فعالیت های خود را آغاز کرد. این مرد جوان در ابتدا ویدیو های طنز تولید می کرد. این ویدیو های طنز مخاطبان بسیاری پیدا کرده و به سرعت وایرال شدند. به شکلی که اغلب مردم ایران و به خصوص جوان ها، ویدیو های کوروش توپیا را دنبال می کردند. این مرد جوان و خوش اندام ایرانی، در ویدیو های خود که با نام try not to laugh منتشر می شدند. به تمسخر ویدیو های مشهور و مختلف ایرانی می پرداخت. او در این ویدیو ها تمام طنز های موجود در فضای مجازی را بررسی کرده و با استفاده از روش های مختلف، بیننده را به خنده وادار می کرد.

کوروش در ویدیو های خود اکت ها و یا صحبت های بامزه ای داشت، که باعث می شد، تا فرد به هر شکلی که ممکن است، نتواند خنده خود را کنترل کند. این مرد جوان و خوش اندام ایرانی، در تمام سال های فعالیت خود ویدیو هایش را با تم یکسانی منتشر می کرد. به شکلی که برند او تولید این گونه ویدیو شده بود. در دوره و زمانی که کوروش این شکل و شیوه از انتشار ویدیو در یوتیوب و فضای مجازی را راه انداخت. هیچ گونه رقیبی برای خود نداشت. البته در حال حاضر تعداد رقیب های او بسیار شده است و تعداد زیادی از یوتیوبر ها به این کار می پردازند.

کوروش در ویدیو های جدید خود تغییراتی را ایجاد کرده است. به صورتی که این مرد جوان ایرانی، بیش تر در ویدیو های تازه و جدید خود از میا پلیز استفاده می کند. این ویدیو ها که اغلب فان هستند، شکل اولیه خود را از دست داده اند. چرا که کوروش و میا پلیز چالش های مختلف موجود در دنیا را نیز انجام داده و تجربه می کنند. همین تازگی و تنوعی که به ویدیو های کوروش و میا داده شده است، باعث شده تا تعداد دنبال کننده های آن ها بسیار افزایش یابد. در عین حال ویدیو های آن ها بسیار بازدید خورده و مورد توجه می باشد.

لایو خیریه میا پلیز و کوروش

لایو خیریه میا پلیز و کوروش

میا پلیز و کوروش توپیا در پی انجام کار های خیریه و انسان دوستانه بسیاری هستند. این دو یوتیوبر مشهور که در حال حاضر رابطه عاطفی و عاشقانه بسیار خوبی دارند، چندی پیش یک لایو منتشر کردند. در این لایو که در پیج میا پلیز انجام شد و تمام طرفدار های هر دو آن ها در این لایو حضور داشتند، کوروش و میا به دنبال جمع آوری مقداری پول برای کمک به مردم نیازمند در ایران بودند. این رفتار انسان دوستانه و خیرانه، بسیاری را تحت تاثیر قرار داده و باعث شد، تا به سرعت پول مورد نظر جمع اوری شود. البته لازم به ذکر است، که مبلغ بسیاری از این پول را خود کوروش و کیمیا دادند. چرا که ان ها در تلاش برای جمع آوری سریع تر این میزان پول بودند.

در این لایو که به صورت دو ساعته برگزار شد، تعداد بسیاری از مردم شرکت کردند. اغلب کسانی که این لایو را دنبال کرده و هزینه کردند، جوان ها و نوجوان هایی بودند، که طرفدار این دو یوتیوبر مشهور بودند. در این لایو کوروش و میا به صورت دو تایی درباره کاری که قرار بود انجام شود، صحبت کردند. ان ها برای تمامی طرفدار های خود درباره مشکلات موجود صحبت کرده و به بررسی میزان پولی که باید به عنوان خیریه کمک شود، پرداختند. صداقت این زوج و یوتیوبر محبوب، به شکلی بود، که مردم با سرعت برای جمع شدن این پول کمک کردند. میا پلیز و کوروش از مردم تقاضا کردند، تا در حدود 20 میلیون تومان در این لایو جمع آوری شود.

میزان تاثیری که حرف ها و صحبت های آن ها بر روی مردم داشت، به قدری بود، که در زمان دو ساعت بیش از 40 میلیون تومان پول جمع شد. این اتفاق برای هر دو ان ها بسیار خوشایند و زیبا بود. تمام این پول که توسط مردم ریخته شده بود، به مراجع مشخص شده داده شد، تا در مسیر درستی از ان ها استفاده شود و به بسیاری از هموطن های داخل ایران کمک شود.

درامد کوروش توپیا چقدر است؟

درامد کوروش توپیا چقدر است؟

از جمله سوال های بسیاری که درباره کوروش توپیا می شود، میزان درامد این مرد جوان است. کوروش از روش های مختلفی به کسب درامدد و ثروت می پردازد، که در قسمت زیر به صورت موردی بیان شده است :

  • درامد حاصل از بازدید ویدیو هایش در یوتیوب
  • درامد حاصل از تبلیغ در فضای یوتیوب
  • درامد حاصل از تبلیغ در فضای اینستاگرام

این سه روش برای کوروش حجم بسیاری از درامد را ایجاد می کند. به شکلی که هزینه لازم برای زندگی او در ونکور به راحتی تامین می شود. این مرد جوان در ویدیو های مختلف خود به تبلیغ می پردازد، که خود این مورد نیز ثروت بسیاری را برای او به همراه دارد. در عین حال نیز بعد از ایجاد رابطه با میا، ویدیو های او بیش از پیش مورد توجه واقع شده است و بازدید ان ها بسیار افزایش یافته است. همین مورد نیز باعث کسب درامد بسیار زیاد برای کوروش و میا شده است.

کوروش در سال در حدود 400 میلیون تومان درامد دارد و می تواند به راحتی زندگی خود را تامین کند. این مرد جوان در ابتدا وضع مالی خوبی نداشت. به خصوص در دوره ای که در ایران زندگی می کرد. اما در حال حاضر یکی از مردان ثروت مند ایرانی است، که در ونکور ساکن می باشد. بسیاری از جوان ها و نوجوان ها در تلاش برای رسیدن به جایگاه این مرد جوان هستند.

برای بررسی دقیق تر درآمد یوتیوبر ها می توانید از این لینک کمک بگیرید. مل تمامی شرایط را به گونه برایتان پیاده سازی کرده ایم که با آشنایی راه های درآمد زایی های یوتیوب بتوانید شما هم با انگیزه بالا یوتیوبر شدن را دنبال کنید.

سوالات متداول

  1. کوروش توپیا چند سال دارد؟

    کوروش توپیا متولد سال 1396 هجری شمسی است.

  2. رشته دانشگاهی کوروش توپیا چیست؟

    رشته دانشگاهی کوروش توپیا، مهندسی معماری بوده است.

  3. کوروش و میا پلیز از طریق چه کسی با یک دیگر آشنا شدند؟

    کوروش و میا پلیز از طریق برادر میا، خشایار روانگر، با یک دیگر آشنا شدند.

  4. نام ویدیو های مشهور یوتیوب کوروش توپیا چیست؟

    نام دسته ویدیو های مشهور کوروش توپیا در یوتیوب، try not to laugh می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *