بیوگرافی رعنا منصور + علت جدایی رعنا منصور و اروین خاچیکیان

رعنا منصور یکی از سلبریتی های ایرانی خارج کشور است که در زمینه خوانندگی فعالیت می کند. این چهره خوش صدا با این که اصالتی ایرانی دارد اما در ایران متولد نشده است. خوانندگی یگی از هنر هایی مطرح جهانی است که چهره های شناخته شده در ان فعالیت می کنند. اما متاسفانه در ایران امکان خوانندگی خانم ها وجود ندارد و بسیاری از خانم های خوش صدا ایرانی برای فعالیت در هنر خوانندگی، مجبور به مهاجرت شده اند. در ادامه با این هنرمند ایرانی و زندگینامه او آشنا خواهید شد.

بیوگرافی رعنا منصور

بیوگرافی رعنا منصور

می توان گفت که رعنا منصور یکی از مدهی ها برای بهترین خواننده پاپ ایران می باشد. او یکی از خوانندگان ایرانی است که در ویرجینیا متولد شده است. وی با این که در آمریکا متولد شده و در همان جا بزرگ شده، اما سعی کرده است تا اصالت ایرانی خود را حفظ نماید. پدر و مادر او قبل از آغاز انقلاب اسلامی ایران، امریکا را برای ادامه زندگی برگزیدند. رعنا نیز در بیست و پنجمین روز آبان سال ۱۳۶۰ در آمریکا دیده به جهان گشود. وی زندگی خود را در ایالت واشنگتن آغاز کرد و از زمان های کودکی، به یادگیری موسیقی پرداخت. البته باید گفت که خانواده او نیز در پیدایش علاقه موسیقی رعنا، تاثیر بسزایی داشتند. رعنا منصور، با این که تنها ۴ سال داشت در کلاس های گلنوش خالقی شرکت کرد.

این کلاس ها برای ساز پیانو بود و توانست رعنا را به یک موزیسین ماهر در زمینه پیانو تبدیل نماید. رعنا ادامه تحصیلات خود را در آکادمی موسیقی در حالی که ۱۶ ساله بود ادامه داد. پس از آن در رشته موسیقی در دانشگاه برکلی بوستون در امریکا به تحصیل پرداخت و توانست در این رشته مدرک لیسانس خود را دریافت نماید. استعداد بی نظیر او در خواندن موسیقی های انگلیسی و همچنین نوازندگی موجب شد تا تحت حمایت بسیاری از تهیه کنندگان موسیقی قرار بگیرد و به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کند. او هم اکنون یکی از خوانندگان شناخته شده ایرانی است و در لس آنجلس آمریکا زندگی می کند.

معرفی بهترین آهنگ های رعنا منصور

معرفی بهترین آهنگ های رعنا منصور

رعنا منصور در ابتدا فعالیت خوانندگی خود را با موسیقی های انگلیسی آغاز کرد. البته او چندین ترک از سایر زبان ها نیز در کارنامه موسیقی خود ثبت کرده است. پس از گذشت مدتی، تصمیم گرفت تا به زبان فارسی نیز موسیقی بخواند. اما این تمر برای او به دلیل لهجه انگلیسی خاصش اندکی دشوار بود. با این حال فعالیت موسیقی فارسی خود را با باز خوانی ترک های قدیمی از خوانندگان بسیار مطرح ایرانی نظیر خانم مهستی، سیمین غانم، فریدون و فروغ فرخزاد و … آغاز نمود. پس از این که با استقبال طرفداران فارسی زبان رو به رو شد، ترک های مستقل خود با زبان فارسی را نیز منتشر کرد که در ادامه به برخی از آن هه اشاره خواهیم کرد. 

آهنگ فریاد کهنه

رعنا منصور فریاد کهنه را در سال ۲۰۱۸ در دسترس علاقه مندانش قرار داد. این ترک یکی از ترک های اعتراضی این خواننده است که در مورد ممنوعیت خوانندگی زنان در ایران صحبت می کند. این ترک نیز یکی دیگر از ترک های پر طرفدار این خواننده می باشد.

آهنگ زن

یکی از سبک هایی که رعنا منصور به آن علاقه دارد، سبک های سیاسی و اعتراضی می باشد. ترک زن در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و محتوا آن در مورد زنان جامعه ایران و تبعیض های میان آن ها با مردان می باشد. این ترک یکی از قدرتمند ترین ترک های این خواننده است و می توانید برای دانلود اهنگ زن رعنا منصور، می توانید به اپلیکیشن های معتبر مراجعه کنید.

آهنگ تقاص عشق

تقاص عشق را می توان یکی از شاهکار های موسیقی این خواننده ایرانی دانست. تاریخ انتشار این سینگل ترک به اوایل سال ۲۰۲۱ باز می گردد. این ترک یکی از ترک های غمگین این خواننده است و محتوا عاشقانه آن، نگاه علاقه مندان بسیاری را به آن حذف کرد. برای دانلود اهنگ رعنا منصور تقاص عشق، می توانید به اپلیکیشن ها و سایت های معتبر موسیقی مراجعه نمایید.

آهنگ حواست نیست

خانم منصور اغلب ترک های خود را به تنهایی و به صورت سینگل ترک منتشر می کند. حواست نیست از دیگر ترک های این چهره است که در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت.  این ترک یکی از محبوب ترین ترک های فارسی این خواننده محبوب است. به طوری می توان گفت دانلود اهنگ رعنا منصور حواست نیست، توانست رکورد دانلود آهنگ را برای خواننده به ارمغان آورد.

آهنگ مو مشکی

مو مشکي نام یکی از جدیدترین سینگل ترک های منتشر شده توسط این خواننده خوش صدا می باشد. رعنا منصور مو مشکی را در سال ۲۰۲۱ در دسترس علاقه مندان خود قرار داد و می توانید با سرچ نام این آهنگ به آن دسترسی پیدا نمایید.

علت جدایی رعنا منصور و اروین خاچیکیان

علت جدایی رعنا منصور و اروین خاچیکیان

اروین خاچیکیان یکی از آهنگسازان برتر ایرانی است که تاکنون با چهره های مطرحی نظیر ابی، سیاوش قمیشی و … همکاری کرده است. این چهره در سال ۱۳۵۲ ودر تهران متولد شد و از طریق فعالیت های پدرش به آهنگسازی روی آورد. او همچنین لیسانس روانشناسی دارد و فعالیت های موسیقی خود را در کنار تحصیلاتش ادامه می دهد. اروین خاچیکیان با رعنا منصور در امریکا آشنا شد. این دو  چهره در یک پروژه موسیقی با یکدیگر همکاری کردند و در این بین رابطه عاطفی میان آن ها شکل گرفت. اما عمر زندگی مشترک آن ها تنها ۴ سال بود. اروین خاچیکیان دلیل جدایی خود از رعنا را مشکلات زندگی هنری و زناشویی عنوان می کند و ذکر می کند که با وجود جدایی، باز هم روابط خود را به عنوان دوست و همکار ادامه خواهند داد.

موزیک ویدیو های رعنا منصور

این خواننده محبوب برای اغلب اهنگ های خود، موزیک ویدئو نیز تهیه می کند. تاکنون موزیک ویدئو های این چهره با استقبال پرشور از سوی طرفداران برخوردار شده است. یکی از محبوب ترین موزیک ویدئوهای این چهره مربوط به آهنگ رعنا منصور به نام زن می باشد. علاوه بر این، آهنگ شاد رعنا منصور نیز بسیار پرطرفدار است و موزیک ویدئو زیبایی نیز دارد.

اینستاگرام رعنا منصور

اینستاگرام رعنا منصور

این چهره در اینستاگرام نیز حضور دارد اما فعالیت چشمگیری از او دیده نمی شود. در پیج اینستاگرام این خواننده هایلایت های بی شماری دیده می شود که به ترک ها و آلبوم هایش تعلق دارد. وی در حال حاضر حدود ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارد و تنها یک پست در صفحه او مشاهده می شود. ایدی پیج اصلی این خواننده ایرانی آمریکایی ranamansourmusic می باشد. لازم به ذکر است که او به دنبال کننده هایش علاقه بسیاری دارد و ان ها را به عنوان خانواده دوم خود به حساب می اورد.

او در تلگرام نیز یک کانال شخصی دارد و ترک هایش را به اشتراک می گذارد. می توانید برای “دانلود اهنگ رعنا منصور دوست دارم” و “دانلود اهنگ گل گلدون من رعنا منصور” که هر دو جزء ترک های معروف این خواننده هستند، به کانال تلگرام او مراجعه کنید. لینک کانال تلگرام Rana Mansour نیز در هایلایت های پیج اینستاگرام او موجود است.

عکس های رعنا منصور

عکس های رعنا منصور

این چهره یکی از خوانندگان محبوب جامعه ایران به حساب می آید و فن پیج های متعددی برای او فعالیت می کنند. یکی از دلایل محبوبیت این چهره را می توان سبک اهنگ های او و لهجه خاصش در آهنگ های فارسی زبان، دانست. با مراجعه به فن پیج های او می توانید تصاویرش را در جشنواره های موسیقی و در مراسمات مرتبط مشاهده نمایید.

درامد رعنا منصور چقدر است؟

رعنا منصور تنها از راه خوانندگی کسب درآمد می کند. وی همچنین در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت دارد. می توان گفت که یکی از منابع کسب درآمدی این چهره، از طریق فروش بلیط های کنسرت و پیش فروش آلبوم هایش می باشد. او درآمد متوسطی دارد و یکی از خوانندگان طرفدار حقوق بشر ایرانی می باشد. وی فعالیت های بسیار زیادی برای دفاع از حقوق زنان در داخل کشور ایران انجام می دهد.

مصاحبه با رعنا منصور

مصاحبه با رعنا منصور

این خواننده مورد توجه رسانه های بسیار زیادی قرار گرفته است و تا کنون با مجلات و رسانه های مربوط به موسیقی مصاحبه کرده است. وی همچنین به عنوان مهمان در یکی از قسمت های برنامه چند شنبه با سینا حضور داشت و در مورد آهنگ ها و زندگی خود به صحبت پرداخت. وی همچنین با برنامه بلور بنفش نیز به مصاحبه پرداخته است.

حاشیه های Rana Mansour

این خواننده ایرانی تبار، یکی از بی حاشیه ترین خوانندگان خانم می باشد. در واقع او خودش را درگیر شایعات و حاشیه های اطرافش نمی کند و تمام تمرکزش بر روی پیشرفت کردن و رفع نقاط ضعف خود می باشد. می توان گفت که جدایی ناگهانی او از اروین خاچیکیان، یکی از حاشیه های این هنرمند می باشد.

عروسی رعنا منصور

عروسی رعنا منصور

عروسی رعنا منصور را می توان یکی از مراسمات باشکوه دانست. در مراسم عروسی این چهره، هنرمندان و خوانندگان مشهوری مانند عارف، ابی، سیاوش قمیشی و … حضور داشتند. رعنا همچنین در عروسی خود یکی از عاشقانه ترین ترک هایش را اجرا کرد. هم اکنون می توانید از طریق یوتیوب و اپلیکیشن های معتبر به دانلود فول آلبوم رعنا منصور بپردازید. یکی از ترک های پرطرفدار رعنا منصور سفر باشد که در مراسم عروسی خود و در برنامه های تلویزیونی به صورت زنده اجرا کرده است.

سوالات متداول

  1. رعنا منصور در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    وی یکی از خوانندگان ایرانی می باشد.

  2. محل سکونت رعنا منصور کجاست؟

    وی هم اکنون در لس آنجلس آمریکا زندگی می کند.

  3. اروین خاچیکیان با رعنا منصور چه نسبتی دارد؟

    اروین همسر سابق رعنا می باشد.

  4. درآمد رعنا منصور از چه طریقی است؟

    وی از طریق فروش ترک ها و آلبوم ها و برگزاری کنسرت کسب درآمد می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *