دیس کوروش به پوتک + حواشی جدید بین این دو رپر

در این مقاله قصد داریم به موضوع دیس کوروش وانتونز به پوریا پوتک بپردازیم. بنابراین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بیف این دو رپر در کدام آهنگ بوده است؟

بیف این دو رپر در کدام آهنگ بوده است؟

دیس کوروش به پوتک مربوط می شود به آهنگ آل استار 2 که بسیار هم جنجالی بود. در واقع باید بگوییم که کوروش در این ترک سعی داشته که رپرهای دیگری را هم دیس بکند که البته پوتک نیز در این لیست قرار دارد. به هر حال کوروش وانتونز این رپر جنجالی همیشه به دنبال درگیری و ایجاد جاشیه در دنیای رپ می باشد.

برخی از رپرها در جواب به او دیس بکش را می دهند و برخی دیگر اما توجهی به وی ندارند. همچنین لازم است بدانید که در پی انتشار ترک آل استار 2 واکنش های زیادی به او شد. برخی از هنرمندان این ترک را نپسندیدند و برخی دیگر اما در سطح گسترده ای حمایتش کردند.

جواب پوریا پوتک به دیس این فرد چه بود؟

جواب پوریا پوتک به دیس این فرد چه بود؟

بعد از انتشار استوری دیس کوروش به پوتک و همچنین وایرال شدن خبرهایی در رابطه با آن پوریا پوتک موزیک رسمی برای دیس بک این رپر منتشر نکرد. وی فقط در یکی از ویدیوهای یوتیوب خود واکنشی نشان داد و به نوعی سعی داشت که به این ترک یا دیس بخندد. او همچنین در یک فری استایل یهویی جواب کوروش را داد و بعد از آن اما دیگر شاهد دیس و دیس بکی از سمت این دو رپر نسبت به هم نبودیم.

به هر حال در دنیای رپ این گونه درگیری ها زیاد می باشد و باید بگوییم که به نوعی بسیاری از علاقه مندان به رپ بیشتر جذب این دیس ها می شوند. بسیاری از افراد مدعی می باشند که وجود چنین دیس و دیس بک هایی باعث جذابیت موسیقی رپ می شوند.

دیس جدید کوروش به فیت پوتک و تراویس اسکات

دیس جدید کوروش به فیت پوتک و تراویس اسکات

بعد از انتشار خبر فیت پوریا پوتک و تراویس اسکات افراد زیادی نظرات متنوعی داشتند. کوروش وانتونز نیز در پی انتشار چنین خبری ساکت نماند و در یک استوری پوریا را مسخره کرد. وی در این استوری به صورت طعنه آمیزی گفت که من هم هزار سال دیگر با دریک فیت خواهم داد. این رپر که تاکنون با رپرهای خارجی زیادی فیت داده است خود را در این زمینه حرفه ای می داند و همیشه سعی دارد رپرهایی همچون پوتک را تخریب کند.

این استوری واکنش های زیادی را به همراه داشت. در واقع برخی از طرفداران با چنین شوخی از سمت کوروش موافق بودند و ادعا داشتند که او نظر درستی در رابطه با پوتک داشته است و برخی دیگر اما او را نقد کرده اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *