فیت پوتک و تراویس اسکات واقعی است؟ تاریخ انتشار این فیت

گفته شده که اخیرا پوریا پوتک ادعا کرده که قرار است به زودی فیت او و تراویس اسکات منتشر شود. این خبر جنجال زیادی به پا کرد و هنوز مشخص نمی باشد که واقعا حقیقت دارد یا شایعه می باشد. دراین مقاله قصد داریم که بیشتر در رابطه با این موضوع توضیح دهیم. در نتیجه اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خبر فیت پوتک و تراویس اسکات حقیقت دارد؟

خبر فیت پوتک و تراویس اسکات حقیقت دارد؟

طبق برخی شواهد بیان شده که به زودی آهنگ فیت پوتک و تراویس اسکات منتشر خواهد شد. لازم است بدانید که پوتک تاکنون به صورت مستقیم در رابطه با این موضوع صحبت نکرده است و حتی وقتی یکی از یوتیوبرها در ویدیویی سعی دارد حول این موضوع صحبت کند پوریا جواب خاصی نمی دهد. در نتیجه برخی افراد مدعی هستند که احتمال دارد این رپر ایرانی با پرداخت مبالغ هنگفتی چنین اقدامی بکند. در مقابل اما برخی معتقد هستند خبر فیت پوتک و تراویس اسکات شایعه می باشد. به هر حال برای این که مشخص شود چنین موضوعی حقیقت دارد با نه باید صبر کرد.

این روزها رپرهای ایرانی زیادی آرزو دارند با رپرهای خارجی فیت بدهند و برخی از آن ها همچون گروه وانتونز نیز این کار را کرده اند و با تعدادی از رپرهای خارجی فیت داده اند. در این میان اما ادعای افرادی چون پوریا پوتک بسیار جنجالی تر می باشد و اگر چنین اتفاقی بیافتد قطعا در آینده هنری این رپر تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

واکنش ها به فیت پوتک و تراویس اسکات چه بود؟

واکنش ها به فیت پوتک و تراویس اسکات چه بود؟

بعد از انتشار چنین خبری افراد مختلف نظرات و ری اکشن های متفاوتی داشتند. برخی مدعی شدند که این رپر لایق چنین اتفاقی است و به اندازه ای استعداد دارد که بتواند رویای خود را به حقیقت تبدیل کند. این افراد سعی دارند پوریا پوتک را حمایت کنند و وی را برای جلو رفتن در این مسیر کمک می کنند. در مقابل اما برخی از افراد و مخاطبین معتقد می باشند که چنین خبرهایی شایعه است و پوتک برای ایجاد حاشیه و بیشتر دیده شدن به انتشار چنین موضوعاتی پرداخته است. به هر حال همچنان موضوع کاملا شفاف نمی باشد و هر فردی سعی دارد کامنت خود را به این رپر بدهد. پوریا پوتک اما به هیچ کدام از این ری اکشن ها پاسخی نمی دهد و سعی دارد که چنین نظراتی را نادیده بگیرد.

علاوه بر این لازم است بگوییم که در تمام سال هایی که پوتک در زمینه رپ و یوتیوب فعالیت داشته هیچگاه به دنبال شایعه و یا جنجالی نبوده است. در نتیجه به نظر می رسد که این ادعا از طرف وی نبوده و اگر هم خودش چنین حرفی زده حتما در پی انجام آن می باشد.

تیکه کوروش وانتونز به پوریا پوتک

کوروش وانتونز از ان دسته رپرهایی می باشد که معمولا با هنرمندان زیادی وارد درگیری می شود. وی در پی انتشار خبر فیت پوریا پوتک و تراویس اسکات به پوریا واکنش نشان داد. این رپر که خود تاکنون با برخی رپرهای خارجی همکاری داشته است سعی کرد که پوتک را تخریب کند و به همه بفهماند وی ادعایی بی اساس کرده است. او در استوری این گونه بیان می کند که من هم با دریک هزار سال دیگه فیت می دهم و به نوعی پوتک را مسخره کرده است. به هر حال چنین درگیری و دیس هایی در بین رپرها کاملا عادی می باشد اما نکته مهم این است که پوریا به این رپر نیز واکنشی نشان نداد. در نتیجه بنابر چنین رفتارهایی همه پوریا پوتک را فردی مهربان و به دور از هر نوع حاشیه ای می دانند.

زمان منتشر شدن این آهنگ کی می باشد؟

زمان منتشر شدن این آهنگ کی می باشد؟

گفته شده که در پی انتشار این ترک کلیپ فیت پوتک و تراویس اسکات نیز در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. با این حال چنین موضوعاتی توسط منابع نامعتبر منتشر شده و همچنان خود پوریا پوتک به صورت قطعی در این رابطه صحبت نکرده است. در نتیجه اطلاعات کاملی در این خصوص وجود ندارد و هنوز نمی توان گفت که زمان دقیق انتشار چنین آهنگی چه وقت است. به هر حال این روزها علاقه مندان به موسیقی رپ بسیار درگیر این حاشیه هستند و سعی دارند که جزئیات بیشتری در این خصوص داشته باشند.

بسیاری از طرفداران پوریا پوتک تاکنون از او خواسته اند که در رابطه با این فیت توضیح بدهد و بیان کند که چه زمانی منتشر خواهد شد اما با این حال همچنان جوابی دریافت نکرده اند. جالب است بدانید که چنین فیت هایی کار هر رپر ایرانی نمی باشد و ادعای به این بزرگی را نمی توان از هر شخصیتی پذیرفت. با این حال اما هیچ چیز غیر ممکن نمی باشد و احتمال دارد که به زودی شاهد چنین فیتی باشیم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *