جف لیساندرو کیست؟ بررسی ثروت این پوکر باز مشهور

اگر دوست دارید با یکی از بهترین بازیکن های پوکر آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید؛ چرا که ما سعی کرده ایم در ادامه تمامی اطلاعات مربوط به جف لیساندرو، بهترین پوکر باز جهان را در اختیار شما قرار دهیم.

جف لیساندرو کیست؟

جف لیساندرو کیست؟

جفری لیساندرو یکی از موفق ‌ترین بازیکنان پوکر حرفه ‌ای استرالیایی می باشد. او از 10 پوکر باز برتر دنیا می باشد.وی با نام مستعارش «مرد یخی» نیز شناخته می ‌شود و بسیاری از افراد علاقه مند به پوکر او را با این نام می شناسند. او مهارت قابل توجهی در پوکر دارد و در رقابت ها و مسابقات آن عناوین زیادی بدست آورده است. از این موارد می توان به برنده شدن در تورنمنت WSOP اشاره کرد.

به طوری که می توان گفت جف لیساندرو از ابتدا ورودش به پوکر تا کنون میلیون ها دلار پول نقد و 4 دستبند سری مسابقات پوکر جهانی را به دست آورده است. برای اینکه بیشتر با این پوکر باز معروف و حرفه ای آشنا شوید، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید.

لیساندرو نحوه ورق بازی را توسط مادرش آموزش دیده است. با افزایش سن، او تجربه و مهارت های پوکر خود را افزایش داد که باعث شد به عنوان یک متخصص بازی های نقدی محبوبیت و توانایی زیادی پیدا کند. او همچنین چهره ای آشنا در حلقه مسابقات پوکر است و به عنوان یکی از بازیکنان برجسته Seven Card Stud در جهان به حساب می آید. جفری به دلیل جویدن آدامس سر میز پوکر نیز معروف شده است، زیرا او معتقد است که آدامس می تواند تمامی استرس و احساسات او را کاهش دهد.

همسر جف لیساندرو

همسر جف لیساندرو

اگر شما هم جزو طرفداران این پوکر باز معروف و حرفه ای هستید و همچنین دوست دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با زندگی شخصی و همسر او داشته باشید باید بگوییم اطلاعات زیادی در رابطه با زندگی شخصی جف لیساندرو تاکنون منتشر نشده است.

عکس های جف لیساندرو

به منظور دیدن عکس های این پوکر باز مشهور و پر طرفدار می توانید به صفحات او در شبکه های مختلف اجتماعی هم چون اینستاگرام، توییتر و… مراجعه کنید. هم چنین گوگل نیز می تواند منبع خوبی برای دیدن تصاویر جف لیساندرو باشد.

اینستاگرام جف لیساندرو

اینستاگرام جف لیساندرو

یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین اپلیکیشن هایی که امروزه مورد استفاده افراد بسیاری قرار گرفته است اینستاگرام می باشد. جف لیساندرو نیز در این اپلیکیشن فعالیت دارد پس اگر جزو طرفداران او هستید و دوست دارید عکس های او را ببینید، می توانید پیج او را فالو کنید.

بزرگترین برد جف لیساندرو

جفری در دوران حرفه ای خود در رسیدن به رتبه یازده جدول نهایی WSOP موفق بوده است. او برنده چهار دستبند، دو دستبند در Seven Card Stud، یکی در Seven Card Stud hi/low و یکی در Razz شده است. اگرچه او در سری جهانی پوکر بازی کرده است، اما در تور جهانی پوکر (WPT) به میز نهایی نرسیده است.

در دسامبر 2004، جفری لیساندرو هاوارد لدرر را شکست داد و تنها در تورنمنت هدآپ لیمیت هولدم 25000 دلاری قهرمان شد و جایزه بزرگ 194000 دلاری را به دست آورد. در تورنمنت WSOP سال 2006، جفری لیساندرو هفدهم شد و 659730 دلار برنده شد.

بدترین باخت این پوکر باز

بدترین باخت این پوکر باز

لیساندرو معتقد است که پیروزی برای او بسیار مهم است و پیروزی در مقابل بزرگ ترین پوکر بازان هم چون آیوی را یکی از بزرگترین دستاوردهای خود می داند زیرا فیل آیوی، یکی از بهترین بازیکنان پوکر جهان را شکست داد. اما همان طور که انتظار می رود او در طول سال های حضورش در پوکر با شکست هایی نیز مواجه بوده است.

درآمد لیساندرو از کجاست؟

همان طور که می دانید جف لیساندرو یکی از بهترین پوکربازان جهان است که تاکنون بازی های زیادی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در پی این موفقیت ها مبالغ زیادی کسب کرده است. جدا از میزهای واقعی، جفری به صورت آنلاین در سایت شرط بندی پوکر PokerStars نیز پوکر بازی می کند و درآمد بالایی از طریق آن دریافت می کند.

این پوکر باز چه حواشی داشته است؟

طبیعی است که جف لیساندرو به عنوان یکی از معروف ترین پوکربازان جهان گاهی درگیر حواشی و شایعاتی بوده است. گرچه او در رابطه با زندگی شخصی اش صحبتی نمی کند؛ اما حواشی زیادی در خصوص همسر و خانواده او وجود دارد. هم چنین این پوکر باز حواشی زیادی نیز در رابطه با بازی هایش در پوکر دارد.

جف لیساندرو در چه تورنمنت هایی شرکت کرده است؟

جف لیساندرو در چه تورنمنت هایی شرکت کرده است؟

جفری لیساندرو در تورنمنت‌ های زیادی شرکت کرده است و بسیاری از آن ها را برنده شده است و با دانش و مهارت‌ های خود اولین حضور روی میز نهایی را در مسابقات سری جهانی پوکر در سال 1997 انجام داده است و در رویداد هولدم لیمیت 3000 دلاری مقابل فیل هلموت جونیور برنده شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *