بیوگرافی پارمیس زند همسر برزو ارجمند + حواشی مهاجرت او به آمریکا

در این مقاله قصد داریم شما را با پارمیس زند که همسر برزو ارجمند می باشد آشنا کنیم و هرگونه اطلاعات را در رابطه با همسر و فرزند او، درآمد خانم زند، شغل او، اینستاگرام این هنرمند و …در اختیار شما قرار دهیم. پس برای اینکه بیشتر با همسر برزو ارجمند آشنا شوید بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید.

پارمیس زند کیست؟

پارمیس زند کیست؟

در پاسخ به این سوال که پارمیس زند کیست باید بگوییم او یکی از هنرمندان معروف در سینما و تلویزیون ایران است که در واقع حرفه او طراحی صحنه و لباس و هم چنین گریم می باشد. خانم پارمیس همسر برزو ارجمند است که در سال 1390 با هم ازدواج کرده اند و ثمره این زندگی مشترک نیز یک فرزند پسر به نام جانیار است که در سال 1392 متولد شده است. در بخش های دیگر این مقاله توضیحات بیشتری در رابطه با پارمیس زند و خانواده او به شما ارائه داده ایم، پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

شغل پارمیس زند چیست؟

شغل پارمیس زند چیست؟

در بخش‌ های قبل خواندید که پارمیس زند همسر پرزو ارجمند می ‌باشد. حال اگر کنجکاو هستید که بدانید شغل همسر این هنرپیشه معروف و حرفه‌ ای چیست بهتر ادامه این بخش را بخوانید. پارمیس که در سال ۱۳۵۳ متولد شده است یک گریمور حرفه ‌ای و چهره پرداز سینما، تئاتر و تلویزیون ایران می ‌باشد. این هنرمند ایرانی پس از اینکه مدرک دیپلم خود را اخذ کرد شروع به ادامه تحصیل در رشته تئاتر کرد.

او با مدرک کارشناسی در گرایش طراحی صحنه و لباس فارغ التحصیل شد و سپس مشغول به کار در زمینه چهره پردازی شد. همچنین لازم به ذکر است که پارمیس زند در سال ۱۳۷۷ یعنی زمانی که ۲۴ سال سن داشت به عنوان یک گریمور حرفه ‌ای در فیلم سیاوش به کارگردانی سامان مقدم حضور پیدا کرد. پارمیس همچنین در یکی از فیلم ‌های فریدون جیرانی به نام فیلم آب آتش به عنوان دستیار صحنه فعالیت داشته است که این فیلم در سال ۱۳۷۹ ساخته و منتشر شده است.

همسر پارمیس زند کیست؟

پارمیس زند همسر برزو ارجمند از بازیگران مرد دهه پنجاه می باشد. این زوج فرزندی به نام جانیار دارند که در سال 1392 متولد شده است. خانم زند در رابطه با نحوه آشنایی خود با همسرش گفته است که او و برزو هم دانشگاهی بوده اند اما در حالی که پارمیس طراحی صحنه کار می کرده است، برزو در زمینه هنرپیشگی و اجرا فعالیت داشته و تحصیل می کرده است.

زمانی که پارمیس زند برای مدتی از ایران می رود، برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران باز می گردد و در آن زمان برزو ارجمند به همراه برخی از دوستان دانشگاهی اش به دیدن او می روند. زمانی که برزو به دیدن پارمیس می رود به صورت خیلی فی البداهه و غیر منتظره از پارمیس می خواهد که با او ازدواج کند.

خانم زند نیز در رابطه با این موضوع گفته است که زمانی که برزو به من گفت با من ازدواج می کنی؟ من خندیدم و به او گفتم شوخی می کنی، اما پس از کمی فکر کردن به سوال او پاسخ دادم و گفتم بله!

درآمد پارمیس زند از کجاست؟

درآمد پارمیس زند از کجاست؟

اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید درآمد پارمیس زند از کجاست و همچنین میزان درآمد او چقدر است، باید بگوییم ادامه این متن برای شماست. همان طور که پیش از این هم خواندید، پارمیس زند یکی از معروف ترین چهره پردازان ایران می باشد هم چنین او یک گریمور حرفه ای سینما، تئاتر و تلویزیون است.

علاوه بر آن در رابطه با میزان درآمد این زن هنرمند نیز باید بگوییم ما اطلاعات دقیقی از میزان درآمد او نداریم؛ چرا که پارمیس زند تاکنون صحبتی در رابطه با این موضوع نکرده است و در مصاحبه هایش نیز به میزان درآمد خود اشاره ای نکرده است.

پارمیس زند چند فرزند دارد؟

در این بخش از مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که پارمیس زند، همسر برزو ارجمند چند فرزند دارد. همان طور که پیش از این هم خواندید، پارمیس زند در سال 1390 با یکی از بهترین هنرپیشه های ایرانی، یعنی آقای برزو ارجمند ازدواج کرده است‌.

این زوج در سال 1392 صاحب یک فرزند پسر به نام جانیار شده اند. اگر دوست دارید عکس های پسر پارمیس زند را مشاهده کنید می توانید به صفحات مجازی آن ها در شبکه های اجتماعی مختلف مراجعه کنید‌. شما می توانید در اپلیکیشن هایی هم چون اینستاگرام به راحتی جدید ترین و یا قدیمی ترین عکس های جانیار را مشاهده کنید.

علاوه بر شبکه های اجتماعی شما می توانید از طریق گوگل نیز عکس های جانیار را در کنار مادر و پدر او ببینید. تنها کافی است نام جانیار ارجمند را در اینترنت جست و جو کنید و سپس به بخش تصاویر بروید و یا وارد سایت های مربوط به او شوید.

پارمیس زند در آمریکا

پارمیس زند در آمریکا

پارمیس زند در رابطه با رفتنش از ایران به آمریکا این طور گفته بود که برخی از بستگان او در آمریکا بوده اند و در آن زمان خانم زند نیز تصمیم می گیرد از این فرصت خوب استفاده کند. البته او مدتی به آمریکا رفت و در حال حاضر به ایران بازگشته است.

عکس های پارمیس زند

به منظور دیدن عکس های مختلف پارمیس زند در کنار خانواده و یا همکارانش می توانید به صفحات او در شبکه های مختلف اجتماعی هم چون اینستاگرام، توییتر و مواردی از این دست مراجعه کنید و با جست و جو کردن نام او، به صفحات خانم پارمیس زند در این اپلیکیشن ها دسترسی پیدا کنید.

هم چنین یکی از آسان ترین راه ها برای دیدن عکس های افراد معروفی هم چون پارمیس زند، مراجعه به گوگل می باشد. شما نیز اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید با راحتی با سرچ کردن نام خانم زند، تصاویر او را به همراه برزو ارجمند و پسرش مشاهده کنید.

پارمیس باردار است؟

پارمیس باردار است؟

مدتی بود که خبرهایی در رابطه با بارداری پارمیس زند به گوش می رسید اما در این بخش از مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا این اخبار حقیت داشته اند یا خیر، در واقع باید بدانید این خبر حقیقت نداشته است و تنها برای جلت توجه مخاطب منتشر شده است.

عمل های زیبایی همسر برزو ارجمند

در این بخش از بیوگرافی پارمیس زند قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا این هنرمند تا کنون عمل های زیبایی انجام داده است یا خیرT اگر شما هم دوست دارید که ماسخ این سوال را بدانید، بهتر از ادامه این مطلب را از دست ندهید.

همان طور که می دانید بسیاری از هنرمندان کشور ما تاکنون عمل های زیبایی گوناگون هم چون عمل های زیبایی اندام و چهره انجام داده اند. این موضوع شامل همسر برزو ارجمند نیز می شود. گرچه پارمیس زند تا به امروز صحبتی در رابطه با عمل های زیبایی اش نکرده است اما گفته می شود او نیز تا کنون برخی از عمل های زیبایی هم چون عمل بینی انجام داده است.

همان طور که به این موضوع اشاره کردیم، پارمیس زند همانند بسیاری از هنرمندان دیگر تمایلی به صحبت کردن در رابطه با عمل های زیبایی اش ندارد. گرچه گفته می شود که او تا به امروز عمل های زیبایی هم چون عمل بینی انجام داده است، اما همسر برزو ارجمند هیچ وقت در خصوص این عمل ها صحبت نکرده است و دوست ندارد این موضوع را بیان کند که چه اعمال زیبایی تاکنون انجام داده است.

همسر برزو ارجمند کشف حجاب کرده است؟

همسر برزو ارجمند کشف حجاب کرده است؟

مدتی قبل و در جریان اعتراضات، برزو ارجمند یک ویدیو به همراه همسرش منتشر کرد که در این ویدیو این زوج با ترانه معروف و پر طرفدار ” برای” از شروین حاجی پور هم خوانی می کردند. هم چنین لازم به ذکر است که علاوه بر همسر برزو ارجمند، خواهر او نیز کشف حجاب کرده است. شما می توانید عکس ها و ویدیو های مربوط به این موضوع را در گوگل مشاهده کنید.

اینستاگرام همسر برزو ارجمند چیست؟

اینستاگرام همسر برزو ارجمند چیست؟

همان طور که می دانید امروزه اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین اپلیکیشن های ارتباطی می باشد. در این اپلیکیشن افراد زیادی فعالیت دارند و روزانه عکس ها و فیلم های گوناگونی به شکل پست و استوری با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. بسیاری از افراد معروف و شناخته شده نیز در این اپیلیکیشن فعال هستند و از طریق آن ویدیوها و تصاویری را منتشر و یا لایو برگزار می کنند. پارمیس زند که همسر برزو ارجمند می باشد نیز اینستاگرام دارد.

او عکس های گوناگونی از خودش به همراه همسر و پسرش در این اپلیکیشن با دیگران به اشتراک گذاشته است. پس اگر دوس دارید عکس های مختلفی از خانواده پارمیس زند را ببینید می توانید به پیج او مراجعه کنید. برای پیدا کردن پیج او کافیست نام این هنرمند را در اپلیکیشن اینستاگرام جست و جو کنید، پس از آن می توانید در صورت تمایل صفحه شخصی او را دنبال کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *