امین رضا چلبیانلو دندان پزشک میلیاردر که از آناشید حسینی خواستگاری کرد

امین رضا چلبیانلو یکی از دندانپزشکان مشهور است که یک کلینیک دندانپزشکی مجهز در زعفرانیه تهران دارد. این کلینیک در زمینه کارهای زیبایی دهان و دندان فعالیت می کند. این دندانپزشک معروف که اصالتا ترک است در تیر ماه سال گذشته با آناشید حسینی مدل، طراح لباس و بلاگر معروف ایرانی ازدواج کرد.

آناشید حسینی در چند سال گذشته حاشیه های زیادی داشت و مدتی به عنوان یک مدل اسلامی و محجبه در فضای مجازی شناخته می شد. یکی از دیگر دلایل معروف شدن همسر فعلی این دندانپزشک، ازدواجش با پسر سفیر دانمارک بود. آن ها یک مراسم ازدواج لاکچری و پرهزینه برگزار کردند که در آن زمان با انتقادات زیادی روبرو شد.

این ازدواج دوام چندانی نداشت و در نهایت با طلاق این دو از یکدیگر خاتمه یافت. اما این بار ازدواج آناشید حسینی با این دندانپزشک معروف در تهران که دستی هم در سینما و در زمینه تهیه کنندگی دارد، یکی از اخبار داغ فضای مجازی شده است. اگر شما هم کنجکاو هستید تا بدانید امین رضا چلبیانلو کیست، این مطلب را تا انتها بخوانید.

بیوگرافی امین رضا چلبیانلو

بیوگرافی امین رضا چلبیانلو

امین رضا چلبیانلو از جذاب ترین سلبریتی های ایرانی در مرداد ماه سال 1362 در تبریز متولد شده است. او جراح و دندانپزشک زیبایی است و صاحب یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک های دندانپزشکی در شمال شهر تهران است. سلبریتی های زیادی برای انجام دادن کارهای زیبایی دهان و دندان خود به او مراجعه می کنند.

این دندانپزشک معروف به جز حرفه اصلی خود، در زمینه تهیه کنندگی سینما هم فعال است و در برخی برنامه های تلویزیون هم به عنوان کارشناس حضور پیدا می کند. او بهمن ماه 1400 با آناشید حسینی نامزد کرد و یک سال پیش هم خبر ازدواج این دو منتشر شد.

پیج اینستاگرام امین رضا چلبیانلو چیست؟

آدرس اینستاگرام امین رضا چلبیانلو dr.chalabianlu.aminreza است و در حدود دو میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد. در صفحه اینستاگرام او می توانید عکس بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور مانند علی دایی، نوید محمدزاده، مسعود کیمیایی، محسن تنابنده و امیر جعفری که برای کارهای زیبایی دندان و دهان خود به او مراجعه کرده بودند را ببینید.

آیا این شخص کلاب هاوس هم دارد؟

کلاب هاوس یکی از شبکه های اجتماعی است که به تازگی افراد مشهور زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند. این افراد در روم کلاب هاوس خود ویس هایی در مورد مسائل مختلف و به خصوص در زمینه کاری خود منتشر می کنند. این دندانپزشک معروف تهرانی و همسر فعلی آناشید حسینی هم در بیشتر شبکه های اجتماعی فعال است. البته به دلیل مشغله کاری زیاد این فرد به نظر می رسد در کلاب هاوس فعالیتی ندارد.

رابطه امین رضا چلبیانلو و آناشید حسینی

اگر از دنبال کنندگان آناشید حسینی در اینستاگرام باشید، حتما عکس عروسی این زوج و یا عکس های دو نفری او با همسرش را دیده اید. آن ها در تاریخ 27 تیرماه سال 1401 مراسم ازدواج خود را برگزار کردند. یک سال قبل هم عکس هایی از خواستگاری کردن آناشید توسط این دندانپزشک و نامزدی آن ها در فضای مجازی منتشر شده بود.

در حال حاضر این دو نفر به عنوان یکی از زوج های معروف ایرانی شناخته می شوند که هر دو در فضای مجازی هم دنبال کنندگان زیادی دارند. نام آناشید حسینی یه عنوان یک طراح لباس عروس موفق و معروف و همسرش هم به عنوان یک دندانپزشک معروف شنیده می شود.

امین رضا چلبیانلو و صدف طاهریان

امین رضا چلبیانلو و صدف طاهریان با هم دوست هستند؟

رابطه صدف طاهریان با دندانپزشک معروف یکی از خبرهایی است که توسط امین فردین در فضای مجازی منتشر شده است. قبل تر از این هم این فرد از رابطه جنجالی آناشید با پویان مختاری پرده برداشت. شخصی که در خلال روابط متعددش با دختران معروف، مدتی هم با صدف طاهریان در رابطه بود.

اما افشاگری رابطه ضربدری صدف طاهریان و آناشید حسینی با دوست پسراشون، یعنی امین رضا چلبیانلو و پویان مختاری، یکی از اخباری بود که چند ماه پیش سر و صدای زیادی به پا کرد. امین فردین در افشاگری روابط مخفی این دندانپزشک عکسی از او و صدف طاهریان در بغلش را استوری کرد و نوشت این دکتر فیک که ادعای مذهبی و مومن بودن هم دارد در کنار صدف طاهریان چه می کند؟

البته در ادامه این عکس، عکس های دیگری هم از حضور این آقای دکتر در کنار به قول امین فردین داف های دیگر را هم منتشر کرد. امین رضا چلبیانلو که اکنون شوهر آناشید حسینی است، مدتی قبل با صدف طاهریان بازیگر سابق تلویزیون و سینمای ایران و مدل حال حاضر، رابطه داشته است. اما اینکه هنوز هم این دو با هم دوست هستند یا خیر اطلاعاتی در دست نیست.

شغل اصلی این شخص چیست؟

حرفه اصلی او جراح و دندانپزشک زیبایی است و یک کلینیک شناخته شده در زعفرانیه تهران دارد. او دندانپزشک افراد مشهور و سلبریتی های ایرانی است که عکس هایی هم با آن ها منتشر می کند. او علاوه بر این به عنوان کارشناس دندانپزشکی در برنامه های صدا و سیمای ایران حضور دارد. امین رضا چلبیانلو دستی هم در سینما دارد و به عنوان تهیه کننده برخی فیلم های سینمایی نامش مطرح شده است.

حواشی مربوط به این شخص در مورد چه موضوعاتی است؟

حواشی مربوط به این شخص در مورد چه موضوعاتی است؟

همان طور که در بخش رابطه او و صدف طاهریان گفته شد، حاشیه های این فرد بیشتر در مورد روابط خصوصی اش است. امین فردین که به افشاگری روابط جنجالی سلبریتی ها و افراد مشهور می پردازد، پرده از روابط این دندانپزشک معروف برداشت. پس از این افشاگری ها، دکتر چلبیانلو تصویری از حکم بازداشت و استرداد امین فردین به ایران را در اینستاگرام خود منتشر کرد. 

امین رضا چلبیانلو و همسرش

این دندانپزشک چهره های معروف ورزشی و هنری از سال 1400 تا کنون با آناشید حسینی در رابطه است و بیشتر از یک سال است که با او ازدواج کرده است. برای دیدن عکس های امین رضا چلبیانلو و همسرش آناشید حسینی می توانید به پیج اینستاگرام این دو مراجعه کنید.

عکس های چلبیانلو را در کجا ببینیم؟

دکتر چلبیانلو یکی از دندانپزشکانی است که به واسطه انجام کارهای ترمیمی و زیبایی دهان و دندان افراد مشهور و انتشار عکس با این افراد شهرت خوبی کسب کرده است. به تازگی هم ازدواج این فرد با آناشید حسینی شهرت او را بیشتر کرده است و عکس های زیادی از او در فضای اینترنت منتشر شده است. علاوه بر این او در پیج اینستاگرام خود عکس های زیادی از خود منتشر می کند که در صورت تمایل می توانید مشاهده کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *