بیوگرافی شاهین نجفی خواننده سیاسی و پر حاشیه رپ فارسی

در این بخش از اخبار سلبریتی ها قصد داریم تا در ارتباط با یکی از آرتیست های موسیقی زیرزمینی در ایران که سال‌ های زیادی است در این زمینه به ساخت موسیقی و آهنگسازی می‌پردازد؛ یعنی شاهین نجفی برای شما صحبت کنیم و به بررسی بیو گرافی و همینطور زندگینامه او بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

شاهین نجفی

شاهین نجفی

همانطور که می دانید امروزه موسیقی رپ فارسی و هیپ هاپ در کشور ما ایران بسیار گسترش پیدا کرده است و طرفداران زیادی را نسبت به گذشته دارد که این موضوع سبب شده تا خواننده ها و آرتیست های بسیار زیادی در این عرصه ظهور کرده و اقدام به فعالیت کنند.

در این بین افرادی هستند که برپایه هنر خود حرکت کرده و درگیر حواشی نمی شوند که یکی از این افراد شاهین نجفی رپر، آهنگساز و ترانه سرای موسیقی زیر زمینی ایران بوده که تاکنون آهنگ های زیادی را ساخته، خوانده و منتشر کرده است.

همانطور که شما نیز قطعاً می‌دانید و یا اسم شاهین نجفی تاکنون به گوش شما خورده است باید بگویم که این آرتیست کشورمان به عنوان یکی از پرطرفدار ترین و قدیمی ترین موزیسین ها و در واقع رپرهای رپ و هیپ هاپ فارسی به حساب می‌آید که تعداد زیادی مخاطب و طرفدار در جای جای ایران دارد که با سبک این خواننده به خوبی ارتباط برقرار کرده و او را ستایش می کنند.

با توجه به داغ بودن بازار این روزهای رپ و هیپ هاپ فارسی و اخباری که از چپ و راست به گوش مخاطب می رسد ما بر آن شدیم تا در یک مقاله به طور کامل به بیوگرافی و زندگی این شاعر و در واقع رپر پر طرفدار کشورمان بپردازیم و تمامی اتفاقاتی که از ابتدای معروفیت و شهرت ش برای او اتفاق افتاده است را تحت الشعاع قرار داده و به طور مفصل توضیح داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما واقع شود.

شاهین نجفی کجا زندگی می کند؟

شاهین نجفی کجا زندگی می کند؟

شاهین نجفی مدت‌ ها قبل از ایران به آلمان مهاجرت کرد و در حال حاضر در آلمان به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. البته ناگفته نماند که اطلاعات دقیق‌ تری در رابطه با این که او در چه شهری و در کدام محله زندگی می‌ کند در دسترس نمی‌ باشد، چرا که شاهین تحت پیگرد قانونی می‌ باشد و به همین دلیل سعی می‌ کند تا زندگی‌ اش را خصوصی‌ تر نگه دارد تا به این گونه مشکلی برای او به وجود نیاید.

نقش شاهین نجفی در اعتراضات اخیر

متاسفانه مدتی قبل در کشور ایران اتفاقات ناگواری رخ داد که در پی این اتفاقات، اعتراضات مردمی شکل گرفت. زمانی که اعتراضات مردم شکل گرفت خیلی از هنرمندان و سلبریتی ها به پشتیبانی مردم پرداختند. حال این موضوع را هم باید افزود که شاهین نجفی رپر معروف اهل ایران نیز نقش پررنگی در اعتراضات اخیر داشته است.

او از همان ابتدا به حمایت و پشتیبانی مردم ایران پرداخت و از این اعتراضات نیز حمایت کرد. هم چنین در طی این مدت او چندین آهنگ را برای این اعتراضات خواند و منتشر کرد.

بیوگرافی شاهین نجفی و همسرش

بيوگرافی شاهین نجفی از زبان خودش

برای پرداختن به زندگینامه شاهین نجفی باید بگویم که او متولد بندر انزلی بوده و در حال حاضر ۴۰ سال سن دارد و همینطور ساکن کشور آلمان می باشد و فعالیت در عرصه موسیقی را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد که بیشتر در سبک های رپ و راک فعالیت داشته است.

شاهین‌ نجفی در واقع تا زمانی که در ایران بود یعنی قبل از مهاجرت به آلمان در سال ۲۰۰۵ یک موسیقیدان زیرزمینی به حساب می آمد که فعالیت های سیاسی زیادی نیز انجام می داد و به علت انجام چنین فعالیت هایی مجبور به ترک خاک وطن خود و مهاجرت به کشور آلمان شد و از زمان مهاجرت به این کشور تا الان به همان فعالیت‌های گذشته خود در موسیقی در سبک های راک و رپ ادامه داده است و با همان موضوعات قدیمی یعنی موضوعات سیاسی، مدنی و اجتماعی رپ می کند.

شاهین نجفی در واقع در سال ۱۳۵۹ شمسی در گیلان و در شهر بندر انزلی به دنیا آمد و در همان جا زندگی می کرد و در شش سالگی پدرش را از دست داده است. از نکات جالبی که در ارتباط با این خواننده موسیقی زیرزمینی وجود دارد این است که او در نوجوانی قاری قرآن بوده و بعد از آن کم کم به سمت شعر و ترانه سوق پیدا کرده است تا اینکه در سن ۱۸ سالگی نواختن گیتار را در سبک های مختلفی مانند فلامنکو و کلاسیک آموزش دیده و یاد گرفته است.

همچنین شاهین نجفی آواز خواندن را در سبک‌های راک و همینطور اسپانیولی به صورت زیرزمینی در ایران آغاز نمود برای بهتر شدن فعالیت‌ هایش در این زمینه با چند گروه مختلف شروع به همکاری کرد که باعث شد تا دانش از این سبک خواندن تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

نام دیگر شاهین نجفی که از طرف هوادارانش مورد توجه قرار گرفته است شر اعظم می باشد که خودش این لقب را برای خودش انتخاب نموده و در یکی از آهنگ هایش برخلاف آنچه که در اذان مسلمانان شنیده می شود او مردم را به شتافتن سمت بدترین کار ها دعوت کرد و عبارت حی علی الشر العمل را خوانده است که مورد توجه هواداران قرار گرفته و عده زیادی از افراد مذهبی را علیه او شورانیده است.

عده زیادی سال‌های فعالیت او را از سال ۱۳۷۹ تا کنون می دانند و عده ای نیز می گویند که او از سال ۲۰۰۵ تا حال حاضر در موسیقی فعالیت دارد در این سال‌ها توانسته تا یک لیبل را به عنوان ناشر کارهایش با نام شر موزیک ساخته و به شهرت برساند.

شاعری و نویسندگی شاهین

شاهین‌نجفی در واقع علاوه بر این که یک خواننده حرفه ای با سابقه موسیقی رپ می باشد یک شاعر سرشناس نیز می باشد که تاکنون تمامی اشعاری را که در موزیک هایش می خواند را خودش نوشته و در واقع ورس هایش را کس دیگری برایش نمی نویسد و خودش شاعر کارهایش می باشد. او علاوه بر رپ کردن و خوانندگی در این زمینه فعالیت های دیگری مانند ترانه سرایی و نوازندگی و آهنگسازی و همینطور تنظیم کنندگی آهنگ های مختلف موسیقی را بر عهده دارد و به نوعی از او به تنهایی به عنوان یک تیم کامل موسیقی یاد می‌شود. چرا که تقریبا کاری نیست که در زمینه ساختن موزیک و خواندن رپ نتواند انجام دهد.

یکی دیگر از فعالیت های عجیب و غریب ولی حرفه ای شاهین نجفی نویسندگی او می باشد که در ارتباط با یک رپر حرکت بسیار جالب بوده و او در فعالیت هایی که تاکنون انجام داده است به عنوان یک نویسنده سرشناس ایرانی نیز شناسایی شده و تاکنون چندین اثر را نوشته و منتشر کرده است که به اندازه موزیک هایش مورد توجه قرار نگرفته است.

شاهین نجفی چه سالی مهاجرت کرد

شاهین نجفی چه سالی مهاجرت کرد؟

اگر از طرفداران این رپر معروف اهل ایران هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید نجفی از سال 1379، فعالیت خود را به عنوان رپر و ترانه نویس شروع کرده است. حال ناگفته نماند که پس از مدتی که از فعالیت او در حرفه خوانندگی و سبک رپ گذشت، نجفی برای این که در حرفه اش با مشکلی رو به رو نشود، تصمیم به مهاجرت گرفت. به همین دلیل نجفی در سال 1384 ایران را به مقصد آلمان ترک کرد.

شاهین نجفی و همسرش لیلی بازرگان

طبق عکس ها و تصاویری که شاهین نجفی در صفحه اینستاگرام از خود و خانمی در کنارش منتشر کرده است گفته می شود که او با خانم لیلی بازرگان ازدواج کرده و با یکدیگر زندگی می کنند و در واقع در حال حاضر این سلبریتی اینستاگرام کشور مان متاهل می باشد.

آیا شاهین فلسفه خوانده است؟

مرتضی نجفی‌ پور مقدم که با نام هنری شاهین نجفی شناخته می‌ شود، خواننده، آهنگساز، نوازنده، ترانه‌ نویس، تهیه‌ کنندهٔ موسیقی، شاعر و نویسندهٔ ایرانی است. او در ابتدا فعالیت خود را در ژانر های رپ و راک آغاز کرد و پس از آن در سبک هوی متال در کنار دو سبک دیگر به فعالیت خود ادامه داد.

حال این موضوع را هم باید افزود که این رپر معروف ایرانی تا به اکنون آهنگ های فلسفه نیز خوانده و منتشر کرده است. حال برای دانلود این آهنگ ها کافی است تا به سایت‌ های موسیقی که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید.

درآمد شاهین نجفی چقدر است؟

درآمد شاهین نجفی چقدر است؟

بهتر است بدانید شاهین از طریق حرفه‌ اش توانسته است یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. در این باره می‌ توان این گونه بیان کرد که او از طریق فروش آلبوم‌ هایش و هم چنین برگزاری کنسرت درآمدزایی می‌ کند. البته ناگفته نماند با توجه به این که او آهنگساز، نوازنده و تهیه کننده موسیقی می باشد، به همین دلیل با فعالیت در این زمینه ها نیز درآمدزایی می کند.

معروف ترین آلبوم های شاهین نجفی کدامند؟

نجفی از آن دسته از رپران فعال و پرکاری به شمار می‌ رود که از زمانی که به عنوان رپر فعالیت خود را شروع کرده است، علاوه بر تک آهنگ‌ های متعددی که خوانده و منتشر کرده است به ضبط آلبوم نیز پرداخته است. حال از معروف‌ ترین آلبوم‌ های نجفی که تا به اکنون ساخته و منتشر کرده است می‌ توان به آلبوم‌ های: هیچ هیچ هیچ، Sigma و ترامادول اشاره کرد.

معروف ترین آهنگ های شاهین نجفی کدامند؟

معروف ترین آهنگ های شاهین نجفی کدامند؟

نجفی از زمانی که فعالیت خود را به عنوان رپر شروع کرده است، آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که هر کدام از آهنگ‌ های او مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه مخاطبانش قرار گرفته اند. البته ناگفته نماند که برخی از آهنگ‌ های نجفی با توجه به صدای بی نظیر او و هم چنین تکست قوی آهنگ‌ هایش از دانلود بسیار بالایی برخوردار شده اند و در لیست معروف ترین آهنگ‌ های وی قرار گرفته اند. حال در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ‌ ها بپردازیم.

نگفتمت نرو

نگفتمت نرو یکی از پرطرفدار ترین و معروف ترین آهنگ های این رپر به شمار می‌ رود که در سال 2012 آن را خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ سبک متفاوتی دارد و به صورت تریپ هاپ ارائه شده است. حال جالب است بدانید خیلی از افراد پس از شنیدن این آهنگ به تعریف و تمجید از آن پرداختند.

209

یکی از آهنگ های معروف نجفی آهنگ 209 نام دارد. این رپر با انتشار این آهنگ توانست توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و به میزان محبوبیت و شهرت خود افزود.

شاه

در سال 2023، شاهین نجفی آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی به نام شاه را منتشر کرد. آهنگ شاه با توجه به این که از ریتم بسیار زیبا و تکست قوی برخوردار است، به همین دلیل پس از انتشار تا مدت ها رکورد دانلود را از آن خود کرد و این رپر با انتشار این آهنگ توانست به شهرت خوبی برسد.

 پونز

آهنگ  پونز یکی از آهنگ های قدیمی این رپر معروف به شمار می‌ رود که آن را در سال 2013 خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ متعلق به آلبومی به نام ترامادول می باشد. بهتر است که بدانید این آهنگ با توجه به این که از متن بسیار خوبی برخوردار است، به همین دلیل هنوز هم توسط خیلی از افراد پلی می شود.

همکاری شاهین نجفی با خواننده های سرشناس

همکاری شاهین نجفی با خواننده های سرشناس

شاهین نجفی تاکنون همکاری های بسیار زیادی با افراد مختلفی داشته است که از مهمترین این افراد می توانیم به محسن نامجو، حامد نیک پی، بابک امینی، امیر عظیمی و رپنات و همینطور شهرزاد سپانلو اشاره کنیم که بیشتر از بقیه مورد توجه علاقه مندان به او قرار گرفته است.

فیلم کنسرت های شاهین نجفی را در کجا مشاهده کنیم؟

شاهین نجفی رپر معروف و سرشناس اهل ایران با توجه به این که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل در طول سال کنسرت‌ های متعددی را در کشور های مختلف برای طرفدارانش برگزار می‌ کند که تمام کنسرت‌ های او تا به اکنون از استقبال بسیار خوبی هم رو به رو شده اند.

حال اگر بنا به دلایلی نمی‌ توانید به کنسرت‌ های شاهین نجفی به صورت حضوری بروید، پیشنهاد می‌ کنیم تا فیلم کنسرت‌ های این رپر را مشاهده نمایید. برای مشاهده فیلم کنسرت‌ های او نیز کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید تا به این گونه فیلم‌ های کنسرت این رپر برای شما نمایش یابد.

زندگی نامه شاهین و جمع نغیضین او

یکی از نکاتی که در ارتباط با زندگی نامه شاهین نجفی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نظر تعداد زیادی از هواداران و مخاطبان او را نسبت به او و همینطور آهنگ‌ها و فعالیت‌هایش تغییر داده است این موضوع می باشد که او در مصاحبه با برنامه رادیو فردا اعلام کرده بود که در واقع یک شخصیت خدا ناباور بوده و به موضوعاتی مانند خدا و شیطان اعتقادی ندارد.

آهنگ جدید شاهین نجفی

آهنگ جدید شاهین نجفی

جدیدترین آهنگ شاهین نجفی که قرار است به زودی از طریق رسانه ها و ناشران مختلفی به انتشار برسد آهنگ سوفیا می باشدکه شاهین نجفی مژده انتشار آن را در صفحه اینستاگرامش داده است. موزیک سوفیا را یک کار که تلفیقی از خرد هوش و دانایی است نامبرده و به شدت تبلیغ موزیک اش را کرده است.

حاشیه های شاهین نجفی

با توجه به سال های بسیار زیادی که شاهین نجفی در حال فعالیت در عرصه موسیقی رپ و هیپ هاپ می باشد به صورت کاملاً طبیعی باید تعداد حاشیه های آن نیز تا حد قابل توجهی بالا برود اما در ارتباط با حواشی شاهین نجفی باید بگویم که او از پرحاشیه ترین رپر ها و آرتیست های موسیقی زیرزمینی ایران می باشد که تاکنون کار های عجیب و غریب بسیار زیادی انجام داده است که به طور مختصر به هر کدام از حواشی او سرکی خواهیم کشید.

او فعالیتش را در آلمان و بعد از مهاجرت به این کشور تحت سرپرستی گروه موسیقی زیرزمینی آغاز کرد ولی بعد از گذشت دومین اجرایش ممنوع الصدا شد و در کشور آلمان بعد از این اتفاق به گروه تپش ۲۰۱۲ پیوست بعد از مدتی همکاری با این گروه فعالیتش را با اعضای آن در ابتدای سال ۲۰۰۹ به پایان رساند و بعد از گروه تپش ۲۰۱۲ به گروه آنتی کاریزما پیوست که در این گروه از سبک‌های راک و بلوز استفاده می‌کرد.

آهنگ نقی از شاهین نجفی

آهنگ نقی از شاهین نجفی

اما اولین حاشیه که از شاهین نجفی به یاد می آوریم و به شدت نیز در فضای مجازی و همین طور در سایت های خبری مختلف ایرانی نیز خبر ساز شده بود انتشار آهنگ نقی از شاهین نجفی در سال ۱۳۹۱ بود که درون مایه اجتماعی و سیاسی داشت. این موزیک به علت داشتن اشعاری توهین آمیز نسبت به امامان شیعه و به خصوص امام هادی علیه السلام از طرف مراجع شیعه توهین آمیز تلقی شده و باعث شد تا عده ای از آنها فتوا به ارتداد شاهین نجفی بدهند و از آنجایی که حکم یک انسان مرتد مرگ می باشد عده زیادی در صدد ترور این آرتیست برآمدند.

از نکات مهمی که در این آهنگ وجود داشت و باعث شد تا شاهین نجفی مرتد خوانده شود این بود که او امام علی النقی یعنی امام دهم شیعیان را مورد خطاب قرار داده و با نگاهی انتقادی از شرایط کنونی اجتماعی و سیاسی در ایران به او گله کرده و او را به مسائل مختلفی مانند مسائل جنسی قسم داده و از او خواسته بود که ظهور کند و تمام این موضوعات را با ذهن کاملا نامودبانه و توهین آمیزی نسبت به امام دهم شیعیان گفته بود که باعث شد تا به شدت مورد شماتت مردم ایران و به خصوص قشر مذهبی کشور قرار بگیرد.

آهنگ نقی سبب شد تا در اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ یک عده از شیعیان تندرو با نام با شهدا یکی از کنسرت های شاهین نجفی را تهدید به بمب گذاری کرده و از تمام مسلمانان حاضر در آن کنسرت خواسته بود تا به این کنسرت نروند که موجب واکنش پلیس شد. همچنین یکی دیگر از حواشی شاهین نجفی برهنگی او در یکی از کنسرت هایش بود که به شدت خبر ساز شد.

سوالات متداول

  1. علت لخت شدن شاهین نجفی در کنسرتش چه بود؟!

    او علت این حرکت خود را اعتراض به لخت کردن زندانیان در بند ۳۵۰ زندان اوین اعلام نمود.

  2. آیا واقعا شاهین نجفی در اسرائیل کنسرت برگزار کرده است؟!

    بله او در دوم فوریه سال ۲۰۱۷ در شهر تل آویو اسرائیل کنسرتی را برپا کرد.

  3. شاهین نجفی متولد چه سالی بوده و در کدام کشور زندگی می کند؟!

    او متولد ۱۳۵۹ بوده و در کشور آلمان زندگی می کند.

4.4/5 – (13 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *