فیلترشکن boostvpn با سرورهای رایگان و پر سرعت

فیلترشکن boostvpn نرم افزاری است که کاربران با استفاده از آن می توانند به صورت ایمن و ناشناس به تمام سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی داشته باشند. فیلترشکن boostvpn به عنوان یک فیلترشکن برای شرط بندی نیز مورد استفاده کاربران سایت ها می باشد.

  • می توانید با یکی از برترین فیلترشکن های موجود یعنی فیلترشکن V2ray آشنا شوید!
معرفی فیلترشکن boostvpn

معرفی فیلترشکن boostvpn

با توجه به این که مدتی است اینترنت ایران بسیار ضعیف شده است و اکثر برنامه ها و سایت ها مسدود و فیلتر شده اند، به همین دلیل کاربران اینترنتی برای رفع فیلترینگ و دسترسی به تمام برنامه ها و سایت های مورد نظر خود از نرم افزار هایی همچون فیلترشکن استفاده می کنند. به همین دلیل این روز ها استفاده از فیلترشکن بسیار رایج شده است و از این رو فیلترشکن های متعددی با کارایی های مختلف ساخته شده اند که یکی از بهترین فیلترشکن ها boostvpn نام دارد.

در رابطه با این فیلترشکن بهتر است بدانید زمانی که صحبت از امنیت می شود نام boostvpn به گوش می رسد. وی پی ان بوست یکی از وی پی ان های محبوب و کاربردی است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و نیازی به هیچ برنامه جانبی ندارد. با استفاده از این این وی پی ان می توانید به راحتی به دور زدن تمام محدودیت هایی که بر روی شبکه های محبوب مانند اینستاگرام و یوتیوب و یا سایت های پربازدید قرار داده شده است بپردازید.

آیا فیلترشکن boostvpn به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت و امنیت دارد؟

در بین وی پی ان های ایرانی، فیلترشکن شیر بت یکی از بهترین ها معرفی شده است که با توجه به شرایط ایده آلی که ارائه داده است روز به روز بر تعداد استفاده کنندگان آن اضافه می شود. به همین دلیل فیلترشکن شیر بت به عنوان پر سرعت ترین و پر امنیت ترین وی پی ان شناخته شده است.

با توجه به این توضیحات ممکن است بخواهید بدانید که آیا فیلترشکن boostvpn سرعت و امنیتی همانند شیر بت دارد؟ از این رو به شما می گوییم که این وی پی ان سرعت بالایی دارد و در حال رقابت با فیلترشکن شیر بت می باشد؛ اما هنوز از نظر سرعت و امنیت به شیر بت نرسیده است.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن boostvpn قابل اجرا هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن boostvpn قابل اجرا هستند؟

بهتر است بدانید که این فیلترشکن برای سرور های پروکسی جهانی با سرعت بسیار بالا می باشد و کاربران می‌ توانند با یک ضربه بر روی دکمه ای که در نرم‌ افزار این فیلترشکن قرار داده شده است به راه اندازی آن بپردازند. حال پس از اتصال از برنامه ها و سایت های مورد نظر خود استفاده کنند. حال در ادامه می‌ خواهیم در رابطه با این که چه سرور هایی بر روی این فیلترشکن قابل اجرا هستند، بپردازیم.

هلند

یکی از سرور های قوی که بر روی این فیلترشکن قابل اجرا است سرور هلند است که از سرعت و امنیت بالایی هم برخوردار می باشد. این سرور باعث شده است که این وی پی ان به عنوان بهترین فیلترشکن برای تلگرام معرفی شود.

ژاپن

یکی از قوی‌ ترین و پرسرعت‌ ترین سرور های حال حاضر فیلترشکن boostvpn که بر روی آن قابل اجرا است سرور ژاپن می‌ باشد. به طور معمول کاربران، وی پی ان را بر روی این سرور تنظیم می کنند.

آمریکا

از دیگر سرور های قوی و محبوب که بر روی این وی پی ان قابل اجرا است مربوط به سرور آمریکا می‌ باشد که از سرعت بسیار بالایی هم برخوردار است.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن boostvpn در ایران

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن boostvpn در ایران

مدتی است که در کشور طرح جدیدی ارائه شده است که در این طرح اکثر برنامه های مجازی و سایت ها فیلتر شده اند. به همین دلیل خیلی از کاربران به استفاده از انواع مختلف فیلترشکن روی آوردند که یکی از آن ها فیلترشکن boostvpn نام دارد. این فیلترشکن با توجه ویژگی ها و مزایایی که دارد تا به اکنون بار ها توسط کاربران دانلود شده است. حال در ادامه قرار است به بررسی ویژگی‌ های این فیلترشکن بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سرعت

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این وی پی ان که باعث شده است تا کاربران زیادی به استفاده از آن بپردازند، سرعت بالای boostvpn می‌ باشد. این فیلترشکن دارای سرور های قدرتمندی است که به واسطه این سرور ها از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل کاربران می‌ توانند با سرعت بالا به دور زدن فیلترینگ بپردازند و به عنوان بهترین فیلترشکن برای اینستاگرام از آن استفاده کنند.

خطوط اینترنتی

لازم به ذکر است که این وی پی ان به گونه ای طراحی و ارائه شده است که مناسب برای استفاده از تمام خطوط اینترنتی می‌ باشد. به همین دلیل کاربران با هر خط اینترنتی می‌ توانند به استفاده از این وی پی ان بپردازند.

امنیت

این فیلترشکن در کنار این که سرعت بسیار بالایی دارد، از امنیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. امنیت boostvpn باعث شده است تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده به استفاده از برنامه ها و سایت های مسدود شده بپردازند. با استفاده از این وی پی ان می توانید تجربه آنلاین خصوصی امن را داشته باشید.

آیا فیلترشکن boostvpn معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن boostvpn معتبر و مطمئن است؟

یکی از مواردی که کاربران اینترنتی در زمان انتخاب یک وی پی ان به آن توجه می کنند، معتبر بودن وی پی ان می باشد. حال ناگفته نماند که وی پی ان بوست بسیار مطمئن و قابل اطمینان است و این موضوع باعث شده است تا در بین کاربران اینترنتی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود. با استفاده از بوست شما می توانید تنها با یک کلیک، آی پی خود را پنهان کنید و وب سایت ها را با خیال آسوده رفع انسداد کنید و ترافیک آنلاین خود را رمزگذاری کنید تا به این گونه بتوانید بدون محدودیت به هر سایت و یا برنامه های مجازی دسترسی داشته باشید.

نرم افزار این وی پی ان دارای امنیت بالا و رمزگذاری های قوی است و مکان های عمومی را به شبکه های امن تبدیل می کند. هم چنین در این وی پی ان هیچ شخص ناشناسی نمی تواند به داده های خصوصی کاربران دسترسی داشته باشد و یا آن ها را به سرقت ببرد. از نظر بسیار از کاربران این فیلترشکن، می توان از آن به عنوان بهترین فیلترشکن برای اندروید یاد کرد.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

با توجه به سرعت پایین اینترنت و مسدود شدن اکثر برنامه های محبوب و سایت های پربازدید، این روز ها خیلی از افراد به فیلترشکن ها روی آورده اند. حال این موضوع را هم باید افزود که روش‌ های مختلفی برای دانلود فیلترشکن بوست وجود دارد. به عنوان مثال اگر به کانال های مربوطه که در تلگرام موجود هستند، مراجعه نمایید می توانید با یک جستجوی ساده این فیلترشکن را پیدا و دانلود نمایید.

هم چنین ناگفته نماند که برای جستجو و دانلود این فیلترشکن می توانید به اینترنت هم مراجعه کنید. اگر در اینترنت عبارت مورد نظر خود و یا حتی عباراتی همچون دانلود BoostVPN برای اندروید، دانلود فیلترشکن Boost Vpn با لینک مستقیم و … را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و سایت های متعددی برای شما نمایش خواهد یافت که می توانید با مراجعه به هر کدام از این سایت ها به دانلود این فیلترشکن بپردازید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن boostvpn چگونه است؟

لازم به ذکر است که نصب و راه اندازی این وی پی ان همانند فیلترشکن هات اسپات شیلد بسیار راحت و آسان می باشد. اکثر سایت هایی که لینک دانلود این وی پی ان را در صفحات خود قرار داده اند در کنار لینک دانلود، توضیحاتی را نیز در رابطه با چگونگی نصب و راه اندازی این وی پی ان منتشر کرده اند تا به این گونه کاربران با مشاهده این توضیحات بتوانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان وی پی ان بوست را بر روی گوشی خود نصب کنند.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

یکی از دلایلی که این روز ها خیلی از کاربران اینترنتی وی پی ان بوست را برای دور زدن فیلترینگ انتخاب می‌ کنند، این است که این وی پی ان از کارکرد آسان و راحتی برخوردار است، چرا که برای استفاده از وی پی ان بوست نیازی به ثبت نام و یا ساخت اکانت نمی باشد و کاربران تنها با دانلود نرم افزار وی پی ان بوست بر روی سیستم عامل خود می توانند به راحتی به اینترنت متصل شوند و به تمام سایت ها و برنامه های فیلتر شده دسترسی داشته باشند.

خرید فیلترشکن boostvpn چگونه ممکن می شود؟

یکی از متداول‌ ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می آید، این است که چگونه می‌ توانند به خرید این فیلترشکن بپردازند و یا این که از قیمت فیلترشکن boostvpn مطلع شوند؟ در این باره بهتر است بدانید که روش‌ های متعددی برای جستجو و خرید این فیلترشکن وجود دارد. اما با این حال بهترین و مطمئن‌ ترین روش مراجعه به سایت رسمی این فیلترشکن که در اینترنت موجود می‌ باشد است.

این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر برخی از پیج‌ های معتبر در اینستاگرام نیز به فروش فروش فیلترشکن boostvpn می‌ پردازند که با مراجعه به این پیج‌ ها هم می‌ توانید به راحتی و در کوتاه‌ ترین زمان به خرید این فیلترشکن بپردازید.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

بهتر است بدانید وی پی ان بوست امکان آپدیت دارد و هر چند وقت یکبار نسخه جدید آن منتشر می‌ شود که با آپدیت جدیدترین نسخه بوست می توانید از امکانات بیشتر آن برخوردار شوید.

سرعت فیلترشکن boostvpn چگونه است؟

سرعت فیلترشکن boostvpn چگونه است؟

با توجه به این که استفاده از وی پی ان در ایران بسیار رایج و متداول شده است، به همین دلیل این روز ها شاهد وی پی ان های متعددی با کارایی های مختلف هستیم. اما با این حال معمولاً کاربران اینترنتی به دنبال وی پی ان هایی هستند که از سرعت بالایی برخوردار باشند. حال یکی دیگر از دلایلی که این روز ها وی پی ان بوست بسیار محبوب شده است، سرعت آن می‌ باشد، چرا که وی پی ان بوست از سرعت بالا و قابل قبولی برخوردار است و کاربران می توانند با استفاده از این وی پی ان با سرعت بالا به وبگردی بپردازند.

استفاده از فیلترشکن boostvpn بر روی سیستم عامل های مختلف

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در ابتدا این فیلترشکن تنها برای سیستم عامل‌ های محدودی ارائه شده بود. اما با توجه به این که مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفت. به همین دلیل تقاضای استفاده از آن افزایش یافت. از این رو در حال حاضر این فیلترشکن برای خیلی از سیستم عامل‌ ها ارائه شده است. حال در ادامه قرار است به بررسی استفاده از فیلترشکن boostvpn بر روی سیستم عامل های مختلف بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

استفاده بر روی ویندوز

در حال حاضر این وی پی ان برای ویندوز هم موجود می‌ باشد. حال این روز ها خیلی از افرادی که کامپیوتر و لپ تاپ دارند هم به استفاده از این وی پی ان می پردازند و از عملکرد آن بسیار راضی هستند.

استفاده بر روی اندروید

نرم‌ افزار این وی پی ان برای اندروید هم ساخته و ارائه شده است. حال کاربرانی که از این وی پی ان برای سیستم عامل اندروید استفاده می‌ کنند نیز از آن بسیار راضی هستند و امتیاز بالایی را به آن داده اند.

استفاده بر روی مک و IOS

بیشترین آمار دانلود این فیلترشکن برای آیفون بوده است. این وی پی ان بر روی دستگاه موبایل و مک با سیستم عامل IOS از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع باعث محبوبیت آن در میان کاربران IOS شده است.

استفاده بر روی لینوکس

اگر از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌ کنید، بهتر است بدانید نرم‌ افزار وی پی ان boostvpn برای لینوکس هم ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است. به همین دلیل بهترین فیلترشکن برای لینوکس شناخته می شود.

ساخت سرور های فیلترشکن boostvpn چگونه ممکن می شود؟

ساخت سرور های فیلترشکن boostvpn چگونه ممکن می شود؟

لازم به ذکر است که استفاده از این فیلترشکن برای مک و هر سیستم عامل دیگری بسیار راحت و آسان می‌ باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که در این فیلترشکن سرور هایی به صورت پیش فرض تعبیه شده است. به همین دلیل برای استفاده از آن نیاز به وارد کردن و یا ساخت سرور نمی‌ باشد.

آیا برای استفاده از فیلترشکن boostvpn نیاز به وارد کردن سرور است؟

بهتر است بدانید وی پی ان بوست یک لیست بلند بالایی از سرور های سرتاسر جهان را ارائه می دهد که با اتصال به یکی از این سرور ها می توانید به راحتی به وبگردی بپردازید و به تمام برنامه ها و سایت های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این وی پی ان نیازی به ساخت اکانت نیست و زمانی که کاربر گزینه خودکار را انتخاب کند به پرسرعت ترین و نزدیک ترین سرور منطقه متصل خواهد شد.

بوست vpn از تونل کردن استفاده می کند؟

تونل وی پی ان یک اتصال رمزگذاری شده امن بین دستگاه کاربر و اینترنت عمومی است. این تونل، با رمزگذاری اتصال کاربر با استفاده از الگوریتم‌ های قوی تمام ارتباطات او را خصوصی و محرمانه نگه می دارد. حال این موضوع را هم باید افزود که وی پی ان بوست نیز از تونل کردن استفاده می کند.

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از این vpn رایگان است؟

در حال حاضر وی پی ان های متعددی ساخته و ارائه شده اند که از میان انبوه وی پی ان ها، خیلی از کاربران اینترنتی برای این که هزینه‌ های استفاده از اینترنت را به حداقل برسانند، تمایل دارند تا به استفاده از وی پی ان های رایگان بپردازند. حال این موضوع را هم باید افزود که وی پی ان بوست از وی پی ان هایی است که به صورت کاملاً رایگان ارائه شده است و کاربران بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توانند تنها با نصب این وی پی ان بر روی گوشی همراه خود به استفاده از آن بپردازند و به اینترنت متصل شوند. البته می توانید اقدام به خرید فیلترشکن boostVpn هم کنید.

آیا فیلترشکن boostvpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

اگر تمایل دارید تا اطلاعات مورد نظر خود در رابطه با این وی پی ان مانند این که آیا دارای اشتراک پریمیوم هست و یا خیر را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا به وبسایت رسمی وی پی ان بوست مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. دلیل محبوبیت فیلترشکن boostvpn در میان کاربران اینترنتی چیست؟

    این وی پی ان به دلیل این که از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است و به صورت رایگان ارائه شده است از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

  2. چگونه می توان به دانلود فیلترشکن boostvpn پرداخت؟

    برای دانلود این فیلترشکن کافیست به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید.

  3. آیا برای استفاده از فیلترشکن boostvpn نیاز به ساخت اکانت است؟

    برای استفاده از این فیلترشکن نیازی به ساخت اکانت نمی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *