فیلترشکن آرگو وی پی ان رایگان (ArgoVPN) با لینک دانلود مستقیم

امروزه افراد زیادی در همه جای دنیا، به دلایل مختلفی از فیلترشکن استفاده می کنند. یکی از مواردی که فیلترشکن ها در آن کاربرد دارند ایجاد امنیت در استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های مختلف می باشد؛ یکی دیگر از موارد فیلترشکن برای شرط بندی می باشد. برای داشتن اطلاعاتی در رابطه با دانلود ArgoVPN که یکی از بهترین فیلترشکن ها می باشد و چگونگی استفاده از آرگو وی پی ان، این مقاله را تا انتها بخوانید.

  • با کلیک بر روی گزینه “ورود به وب سایت” به بهترین سایت بازی انفجار بدون فیلتر دسترسی پیدا خواهید کرد.
معرفی فیلترشکن آرگو وی پی ان

معرفی فیلترشکن آرگو وی پی ان

آرگو وی پی ان یکی از بهترین و پرسرعت ترین وی پی ان ها می باشد که از تیر ماه سال ۱۳۹۹ در اختیار مردم قرار گرفت. اما مدتی است که این وی پی ان توجه بیشتری را به خود جلب کرده است و افراد بیشتری آن را دانلود و نصب کرده اند.

در چند سال اخیر سانسور سایت ها و اپلیکیشن های محبوب بیشتر شده است. به همین خاطر استفاده از فیلترشکن ها گسترش پیدا کرده اند. جالب است بدانید که فیلترشکن آرگو وی پی ان، ساخت ایران است و یکی از بهترین وی پی ان ها به شمار می رود.

زمانی که این فیلترشکن را دانلود و نصب می کنید در ابتدای استفاده از آن باید در آن یک سرور وارد کنید و سپس گزینه اتصال را انتخاب کنید. استفاده از این اپلیکیشن سخت نخواهد بود و هم چنین این وی پی ان پس از اتصال نیز سرعت کمی نخواهد داشت. در ادامه توضیح بیشتر و جزئی تری در رابطه با این اپلیکیشن و نحوه اتصال آن در اختیار شما قرار داده شده است.

بهترین vpn های جایگزین برای argo چه مواردی هستند؟

در این قسمت چند نمونه از فیلترشکن‌ هایی که می‌ توانند جایگزین آرگو شوند را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. می‌ توانید بسته به نوع استفاده‌ ای که از این فیلترشکن‌ ها دارید به میل خودتان هر کدام را نصب کنید‌.

شیر بت

فیلترشکن شیر بت

اولین و برترین فیلترشکن در بین فیلترشکن های ایرانی از نظر کاربر ها فیلترشکن شیر بت می باشد. به همین دلیل نیز به عنوان اولین جایزگین برای آرگو وی پی ان، شیر بت را خدمت تان معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که فیلترشکن شیر بت دارای سرعت بسیار بالایی به همراه آی پی های ثابت می باشد.

وی پی ان v2 ray

در چنل‌ های تلگرامی یکی از بهترین فیلترشکن‌ هایی که به کاربران توصیه شده است، فیلترشکن v2ray می باشد که کاربران زیادی آن را نصب کرده و هم اکنون در حال استفاده از آن می‌ باشند. به همین دلیل یکی دیگر از انتخاب ها برای جایگزینی محسوب می شود.

وی پی ان بیو بیو

وی پی ان بیو بیو یکی از وی پی ان‌ های مخصوص و مناسب برای سیستم عامل اندروید به شمار می‌ رود. این وی پی ان هم اکنون با سرعت و امنیت بالا در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

وی پی ان هات اسپات شیلد

باوجود تمام فیلترینگ‌ هایی که تاکنون اعمال شده است، وی پی ان‌ های خوبی نیز در دسترس می‌ باشند. وی پی ان هات اسپات شیلد دارای عملکرد خوبی است و هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. به همین دلیل از دیگر گزینه های انتخابی شما برای جیگزین شدن به جای آرگو وی پی ان می باشد.

خرید فیلترشکن آرگو وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

خرید فیلترشکن آرگو وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

نکته جالبی که در استفاده از این وی پی ان وجود دارد رایگان بودن آن می‌ باشد. برای استفاده از این وی پی ان نیازی نیست که حتماً متحمل پرداخت هزینه شوید. خبر خوب این است که آرگو با داشتن یک اکانت بر روی آن برای شما رایگان خواهد بود. تنها نیاز است که تنظیمات لازم برای آن را انجام دهید و به طور رایگان از آن استفاده کنید.

فیلترشکن آرگو وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

برای استفاده از این وی پی ان باید سرور وارد کنید. این اپلیکیشن در قسمت اتصال سه گزینه دارد: شبکه عمومی، شبکه فالکن و شبکه پل که شما می توانید با استفاده از ربات تلگرامی اپلیکیشن و یا وب، یکی از این شبکه ها را دریافت کرده، و در اپلیکیشن بارگذاری کنید. این نرم افزار قسمت دیگری نیز دارد که موقعیت مکانی شما را بررسی می کند و بهترین و امن ترین تونل را برای شما ایجاد می کند.

آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

همان طور که پیش از این هم ذکر شد، این اپلیکیشن بخشی با عنوان موقعیت فعلی دارد، در این بخش اپلیکیشن موقعیت مکانی شما را بررسی می کند و پس از آن یک تونل امن و در عین حال پر سرعت برای شما ایجاد می کند.

یک نکته جالب و قابل توجه در رابطه با این اپلیکیشن آن است که فیلترشکن آرگو وی پی ان در قسمت تنظیمات بخشی دارد، که در آن سایت های ناایمن همیشه مسدود هستند و حتی در حالتی که فیلترشکن متصل است نیز، این سایت ها فیلتر می باشند. در این قسمت شما هم می توانید آدرس سایت های ناایمن و نا مطمئن را وارد کنید تا این سایت ها در هنگام اتصال، اجازه ورود از تونل اینترنتی شما را نداشته باشند.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

برای دانلود این وی پی ان می توانید به اپلیکیشن های مختلف نظیر گوگل پلی، بازار، مایکت و … مراجعه کنید و این اپلیکیشن را سریع و بی دردسر دانلود کنید. برای مثال برای دانلود argo vpn از مایکت باید نام این فیلترشکن را جست و جو کنید و سپس گزینه دانلود و نصب را انتخاب کنید.

در رابطه با دانلود Argo VPN از بازار نیز همین طور است. هم چنین می‌توان با جست جو کردن عبارت هایی همچون دانلود Argo VPN با لینک مستقیم، نصب ArgoVPN، دانلود آرگو VPN برای اندروید و دانلود Argo VPN برای اندروید با لینک مستقیم این اپلیکیشن را دانلود کرد.

ویژگی های فیلترشکن آرگو وی پی ان

در ادامه این قسمت ۵ نمونه از ویژگی‌ های برجسته فیلترشکن آرگون وی پی ان را معرفی خواهیم کرد. هر کدام را به طور خلاصه خدمتتان شرح خواهیم داد و جزئیاتی را خدمتتان قرار خواهیم داد. از این رو توصیه می‌ کنیم تا انتهای این قسمت همراه ما باشید و با دقت این مطلب را مطالعه کنید.

رایگان بودن

با نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان از پرداخت هر گونه مبلغی برای نصب آن در امان هستید. این وی پی ان از طریق اپلیکیشن گوگل پلی در دسترس است و به راحتی قابل دانلود می‌باشد. البته اگر بخواهید از تمام خدمات آن برخوردار شوید نیاز به پرداخت مبلغی جزئی خواهید بود.

سرعت بالا

یکی از مزایای بسیار خوب فیلترشکن آرگو وی پی ان سرعت بالای آن به شمار می‌ رود. فیلترشکن آرگو بدون هیچگونه قطعی می‌ تواند ساعت‌ ها شما را متصل نگه دارد. همچنین قابلیت چند پروتکل بودن فیلترشکن آرگو، سرعت آن را چند برابر نموده است.

امن بودن

یکی از ویژگی‌ های بسیار مهم هر فیلترشکن میزان امن بودن آن است که برای کاربرانش بسیار مهم است. فیلترشکن آرگو وی پی ان به نسبت دیگر فیلترشکن ها از امنیت بسیار زیادی برخوردار است. به طوری که اطلاعات کاربران خود را به طور شخصی سازی شده حفظ می‌ کند. به همین دلیل جزو بهترین فیلترشکن ها محسوب می شود.

اتصال سریع

به دلیل داشتن پهنای باند زیاد که در این فیلترشکن وجود دارد به سرعت می‌ توانید متصل شوید. همانطور که اشاره کردیم سرعت اتصال فیلترشکن آرگو وی پی ان به قدری بالا است که به عنوان مزیت آن شناخته می‌ شود. شما می‌ توانید با کمک آن به راحتی فیلترینگ را دور بزنید و از اینترنت نامحدود استفاده کنید.

اتصال سریع، خود می‌ تواند به فعالیت راحت و آسان شما در فضای مجازی کمک کند. این مزیت به شما می‌ کند تا بدون ذره‌ ای اتلاف وقت بتوانید تمام کارهای خود را انجام دهید.

اتصال دائم بدون قطعی

اتصال دائم و بدون قطعی در فواصل کوتاه یکی از معایب فیلترشکن‌ ها است. از این رو داشتن یک فیلترشکنی که بدون قطعی اتصال شما را حفظ کند مزیت بزرگی است. فیلترشکن آرگو وی پی ان نیز با داشتن این ویژگی در صدر فیلترشکن ها قرار دارد.

استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان بر روی ویندوز چگونه ممکن می شود؟

استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان بر روی ویندوز چگونه ممکن می شود؟

پروتکل‌ های امنیتی و بسیار قوی برای فیلترشکن آرگو در نظر گرفته شده و کاملاً تضمین شده است. این فیلترشکن دارای رمزگذاری‌ های بسیار قویست که خیال کاربران را راحت کرده است. شما می‌ توانید از طریق وای فای یا هر نوع اینترنتی اتصال ایمن و سریعی داشته باشید.

همین موضوع باعث شده است تا کاربران سیستم عامل‌ های مختلف بخواهند آن را نصب کنند. با این حال سیستم عامل ویندوز و ios برای نصب این فیلترشکن گزینه چندان مناسبی نیست. در نتیجه نیاز است که برای فیلترشکن برای ویندوز به دنبال فیلترشکن دیگری باشید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت نیست و شما می توانید پس از دانلود و نصب آن، سرور های مختلف را در این اپلیکیشن بارگذاری کرده و از آن استفاده کنید.

سرعت فیلترشکن آرگو وی پی ان چگونه است؟

همان طور که در قسمت ویژگی های این وی پی ان توضیح دادیم به طور کلی می توان گفت آرگو وی پی ان تا مدتی قبل، یکی از پرسرعت ترین فیلترشکن ها به شمار می رفت اما اخیرا کاربران این اپلیکیشن از سرعت آن گله مند هستند و برخی از این شکایت دارند که این اپلیکیشن پس از مدتی بعد از استفاده، کند می شود و اتصال آن بسیار زمان گیر شده است. می توانید برای سرعت بالاتر از وی پی ان سوئیس استفاده کنید تا دسترسی راحت تری داشته باشید.

آیا برای استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

آیا برای استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

اگر این فیلترشکن را به صورت وی آی پی خریداری کنید، به شما سروری داده خواهد شد که با وارد کردن آن تا پایان اشتراک خود می توانید به راحتی اقدام به استفاده از آن نمایید. اما اگر می خواهید به صورت رایگان از این وی پی ان استفاده نمایید، باید برای هر بار کانکت شدن به صورت دسترسی سروری که بیشترین آنتن دهی را دارد، انتخاب کنید.

این وی پی ان رایگان است؟

این وی پی ان کاملا رایگان است و برای دانلود آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. پس از دانلود و نصب نیز می توان به شکل رایگان از این فیلترشکن استفاده کرد. البته می توانید اقدام به خرید فیلترشکن با نسخه پرمیوم هم کنید.

آموزش نصب فیلتر شکن آرگو وی پی ان

آموزش نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان

دانلود این فیلترشکن برای اندروید نیاز به یک آموزش اولیه و توضیح کوتاه دارد. در ابتدا نیاز است که دانلود فیلترشکن آرگو وی پی ان با لینک مستقیم انجام شود‌. بعد از آن نیاز است که سرور مورد نظرتان را وارد این فیلترشکن کنید و دکمه اتصال را بزنید. همچنین در این فیلترشکن یک تیم پشتیبانی قوی وجود دارد که به محض بروز مشکل با شما تماس برقرار می‌ کند.

یکی از دلایل اتصال سخت به این فیلترشکن امنیت بالای آن است که هر کسی نتواند به آن متصل شود. همین موضوع باعث شده تا نیاز به آموزش برای اتصال به این فیلترشکن بیشتر شود. اتصال ایمن در نتیجه یک اتصال سخت است و نیاز به یک توضیح در همان ابتدای نصب دارد.

در نتیجه هنگام اتصال دیگر شما می‌ توانید از حملات هکر ها کاملاً مصون باشید و اطلاعات تان کاملا شخصی باقی بماند.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان چیست؟

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان چیست؟

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب این وی پی ان پرسرعت، اندروید و آیفون و ویندوز می باشد. اگر سیستم عامل گوشی همراه شما اندروید است، این فیلترشکن گزینه خوبی برای دور زدن سانسور های اینترنتی برای شما می باشد. تاکنون بیش از ۵ میلیون بار این اپلیکیشن از طریق گوگل پلی، در دستگاه های اندروید دانلود و نصب شده است.

دقت داشته باشید که برای افرادی که از گوشی های اپل استفاده می کنند؛ وی پی ان آمریکا می توان گزینه بهتری باشد.

آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

این فیلر شکن نیز همانند بسیاری از فیلترشکن های دیگر نسخه پرمیوم دارد که در آن سرعت، چند برابر نسخه معمولی می باشد. همانطور که انتظار می رود، با اشتراک پریمیوم قسمت های بهتر، و امکانات و سرعت بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد به طوری که استفاده از اپلیکیشن برای او بسیار راحت تر از قبل می شود. پس می توان گفت در صورت داشتن اشتراک پریمیوم استفاده از آرگو وی پی ان را موثر تر واقع می کند و فرد کاربر، دیگر با مشکلات اتصال و یا قطع شدن ارتباط مواجه نیست.

استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان برای IOS ممکن است؟

فیلترشکن برای آیفون گزینه خوبی نیست و عملکرد خوبی ارائه نمی‌ دهد. نیاز است که تنها کاربران اندروید برای رفع فیلترینگ از این فیلترشکن استفاده کنند. در غیر این صورت حتی ممکن است این فیلترشکن بر روی دستگاه ios آسیب زننده واقع شود.

کاربران اندروید می‌ توانند این فیلترشکن را با امنیت بالا از طریق پلی استور دانلود کنند. از این طریق آنرا بر روی سیستم عامل خود نصب نمایند و به اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن‌ ها متصل شوند.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

در رابطه با این موضوع باید گفت که این اپلیکیشن هم مانند هر اپلیکیشن دیگری نیاز به آپدیت دارد؛ به طوری که پس از گذشت مدتی از دانلود و نصب آن، نیاز داریم که این اپلیکیشن را آپدیت کنیم. برای آپدیت فیلترشکن آرگو وی پی ان می توانید به قسمت تنظیمات آن مراجعه کنید و یا با استفاده از اپلیکیشن گوگل پلی این فیلترشکن را به روز رسانی کنید و به آخرین نسخه آن دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

  1. آیا دانلود فیلترشکن آرگو وی پی ان با لینک مستقیم انکان پذیر است؟

    بله می توان با کمک لینک مستقیم در سایت های مختلف فیلترشکن آرگو وی پی ان را دانلود کرد.

  2. آیا نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان رایگان است؟

    بله نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان رایگان می باشد.

  3. امتیاز این اپلیکیشن در گوگل پلی چقدر است؟

    فیلترشکن آرگو وی پی ان دارای امتیاز ۳.۷ می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *