فیلترشکن سایفون رایگان بدون قطعی برای اندروید با لینک دانلود مستقیم

قصد داریم درباره فیلترشکن سایفون که یکی از بهترین فیلترشکن ها محسوب می شود به بحث بپردازیم. امروزه بسیاری از برنامه های ساخته شده توسط برنامه نویس ها مورد استفاده تمامی افراد جامعه قرار می گیرند و اصلی ترین نیاز های روزانه را بر طرف می کنند. در ادامه مطلب به یکی از مهم ترین موارد شناخته شده به عبارتی فیلترشکن سایفون اشاره می کنیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

فیلترشکن برای لینوکس رایگان به همراه راهنمای نصب و راه اندازی آن با سرور های سریع را مورد بررسی قرار داده ایم.

معرفی فیلترشکن سایفون

معرفی فیلترشکن سایفون

سایفون vpn یکی از فیلترشکن های شناخته شده در کشور ایران می باشد که در حال حاضر با شرایط قطعی بیش از حد نت بین المللی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و کاربران زیادی را پوشش می دهد. این برنامه کاربرد خوبی برای کاربران ارائه داده است . به طوری که یکی از بهترین فیلترشکن ها برای شرط بندی نیز معرفی می شود.

در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه ایران و محدویت های اینترنت چنین برنامه هایی می توانند کمی از مشکلات افراد را کم کنند و برای اتصال دائم به طور رایگان و همیشگی در اختیار تمامی افراد جامعه قرار گیرند. سایفون 3 و نسخه های جدیدتر این برنامه به راحتی قابل استفاده است و چون امکانات آن راحت تر از دیگر برنامه های کاربردی می باشد و برای تمامی کاربران قابل استفاده است بیشتر از دیگر فیلتر شکن ها مورد استقبال قرار گرفته است.

این برنامه یکی از بهترین فیلترشکن های قدیمی است که سال های گذشته ساخته شده است. برنامه های زیادی بعد از آن مورد استفاده قرار گرفته اند اما محبوبیت سایفون کم نشده است و همچنان امتیاز بالایی در گوگل پلی و بازار دارد.

آیا فیلترشکن سایفون به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

فیلترشکن شیر بت برترین و پر سرعت ترین وی پی ان ایرانی شناخته شده است. از این رو ممکن است برای تان سوال ایجاد شود و تمایل داشته باشید تا بدانید که سرعت وی پی ان سایفون به شیر بت می رسد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اصلا سرعت این دو وی پی ان با یک دیگر قابل مقایسه نیست و سایفون تلاش های بسیاری را باید داشته باشد تا به سرعت فیلترشکن شیر بت برسد.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن سایفون در ایران

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن سایفون در ایران

در حال حاضر فیلترشکن های متعددی با کارایی ها و ویژگی های مختلف ارائه شده اند که یکی از این فیلتر شکن ها که از زمان قدیم تا به امروز مورد استقبال خیلی از کاربران اینترنتی قرار گرفته است، فیلترشکن سایفون می باشد. بهتر است بدانید که این فیلترشکن دارای آپشن ها و ویژگی‌ های متعددی است که در ادامه قرار است به بررسی ویژگی‌ های آن بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امنیت

یکی از مهم ترین دلایلی که این روز ها وی پی ان سایفون مانند فیلترشکن هات اسپات شیلد از محبوبیت زیادی برخوردار شده است و خیلی از کاربران از این وی پی ان استفاده می کنند امنیت و معتبر بودن آن می باشد. کاربران با استفاده از این وی پی ان با ایمنی کامل می توانند به تمام شبکه های اجتماعی و سایت های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

با استفاده از این وی پی ان اطلاعات دیتای شما به سرقت نمی‌ رود، چرا که کاملاً رمزگذاری شده است. هم چنین از هک شدن دستگاه شما جلوگیری می کند.

سرعت

بهتر است بدانید وی پی ان سایفون سال هاست که عملکرد بسیار خوبی داشته است و خیلی از کاربران در رابطه با سرعت آن بیان کرده اند که این وی پی ان از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و بدون اختلال کار می کند. سرعت بالای سایفون یکی از ویژگی های خوب آن به شمار می رود.

خطوط اینترنتی

وی پی ان سایفون به گونه‌ ای طراحی و ارائه شده است که مناسب برای تمام خطوط اینترنتی همچون ایرانسل، رایتل، همراه اول، مودم و … است و عملکرد بسیار خوبی دارد و هیچگونه اختلالی در هنگام استفاده از آن برای کاربر به وجود نمی آید.

آیا فیلترشکن سایفون معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن سایفون معتبر و مطمئن است؟

دانلود فیلتر شکن سایفون در تمامی مراحل و در تمامی سال هایی که در اختیار کاربران قرار گرفت است تعداد بالایی بوده است. تعداد دانلود زیاد برنامه های اینترنتی به دلیل بهتر بودن آن و امکانات خوبی که آن برنامه ارائه داده است می باشد. سایفون یکی از فیلترشکن هایی می باشد که خواستاران زیادی دارد و اعتبار بهتری نسبت به دیگر فیلتر شکن ها دارد. اکثریت جامعه با آن آشنا هستند و به خوبی با ویژگی های آن آشنا هستند ازین رو یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین برنامه ها محسوب می شود.

کدام فیلترشکن برای اینستاگرام خوب است؟ معرفی فیلترشکن های مطمئن و بدون مشکل در دسترس شما قرار داده شده است.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

در حال حاضر دانلود و دریافت برنامه ها به راحتی امکان پذیر است. راحت ترین و سریع ترین راه دانلود از طریق لینک مستقیم نصب سایفون برای اندروید و آیفون می باشد. آموزش راه دانلود سایفون از طریق سایت های معتبر اینترنتی امکان پذیر است.

بسیاری از افراد با چنین برنامه هایی آشنایی ندارند و راه های دانلود آن را نمی شناسند برای همین سایت های معتبری ایجاد شده اند تا به کاربران در این راه کمک کنند. شما می توانید نام برنامه مورد نظر را در گوگل وارد کنید و لینک مستقیم نصب فیلترشکن سایفون را پیدا کنید و از طریق آن به راحتی آن را دانلود و ذخیره کنید و برای متصل شدن به نت بین المللی از آن استفاده کنید.

استفاده از فیلترشکن سایفون بر روی سیستم عامل های مختلف

با توجه به این که در حال حاضر وی پی ان سایفون به یکی از وی پی ان‌ های محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است که تقاضای استفاده از آن زیاد است. به همین دلیل این روز ها این وی پی ان برای سیستم عامل‌ های مختلفی ارائه شده است. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

استفاده بر روی ویندوز

در حال حاضر نرم‌ افزار این فیلترشکن برای ویندوز ساخته و ارائه شده است. هم چنین کاربرانی که از فیلتر شکن سایفون برای کامپیوتر و لپ تاپ خود استفاده می‌ کنند بسیار راضی هستند و امتیاز بالایی را به آن داده اند.

استفاده بر روی مک و IOS

مدتی است که این وی پی ان برای مک و ios هم موجود می‌ باشد. حال افرادی که از فیلترشکن سایفون برای آیفون و مک استفاده کرده اند از عملکرد آن بسیار راضی بوده اند.

استفاده بر روی اندروید

بیشترین تعداد دانلود این وی پی ان برای سیستم عامل اندروید بوده است. این وی پی ان برای اندروید از کیفیت و عملکر بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع باعث شده است تا در میان کاربران اندروید محبوب و پرطرفدار شود. حال برای دانلود فیلترشکن سایفون با لینک مستقیم کافیست تا به سایت رسمی آن مراجعه نمایید.

استفاده بر روی لینوکس

اگر از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌ کنید، بهتر است بدانید نرم‌ افزار سایفون برای لینوکس هم ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

برنامه های زیادی هستند که برای استفاده از آن ها باید از اکانت استفاده کرد تا بتوان متصل شد. فیلترشکن سایفون جزء آن دسته از مواردی است که برای استفاده از آن نیاز به ساخت اکانت جداگانه نیست و همه کاربران به صورت عمومی می توانند به سرور های آن متصل شوند و از کارایی آن ها استفاده کنند. یکی از دلایل محبوبیت این برنامه همین موضوع و خصوصیات ساده آن برنامه می باشد.

سرعت فیلترشکن سایفون چگونه است؟

سرعت فیلترشکن سایفون چگونه است؟

سرعت این فیلتر شکن برای مک و هر سیستم عامل دیگری از گذشته تا به حال قابل توجه بوده است و در تمامی سایت های معتبر به آن اشاره شده است. سرعت این برنامه بسیار بالا می باشد و نسبت به دیگر فیلترشکن های موجود پولی و رایگان کاربرد بهتری دارد.

این برنامه قابلیت این را دارد که در هرزمان با هر اپراتوری به آن متصل شوید و برای طولانی مدت دچار قطعی نشوید. این فیلتر شکن برای کاربران ایرانی سرعت بهتری را ارائه می دهد چون توسط برنامه نویس های ایرانی برای کاربران داخل کشور طراحی شده است. البته که به صورت جزئی نمی توان سرعت آن را بیان کرد چون با توجه به شرایط و سرعت جهانی متغیر می شود و به صورت ثابت نیست.

آیا برای استفاده از فیلترشکن سایفون نیاز به وارد کردن سرور است؟

سرور های متصل این برنامه داخل خود برنامه وجود دارند و نام هر کشوری که سرور دارد مشخص می باشد. برای استفاده از این برنامه نیاز به وارد کردن سرور جداگانه نیست چون این امکان وجود ندارد و فقط می توانید از سرور های موجود خود سایفون استفاده کنید.

بسیاری از برنامه های فیلتر شکن جدید این امکان را می دهند تا شما سرور شخصی خود را وارد آن کنید و از فیلتر شکن استفاده کنید. در مورد فیلترشکن سایفون این مورد تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست و باید از سرور های مشخص شده کشور های آمریکا، کانادا، استرالیا، ترکیه و … استفاده کنید.

این وی پی ان رایگان است؟

این وی پی ان رایگان است؟

فیلتر شکن سایفون از زمان ساخت آن و انتشار آن برای دانلود به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است و در حال حاضر هم که قطعی اینترنت جهانی زیاد شده است رایگان می باشد و برای استفاده از آن نیاز به خرید و هزینه پرداخت کردن ندارید. یکی دلایل ارزش آن برای افراد ایرانی رایگان بودن آن و امکان استفاده از آن به صورت راحت برای تمامی افراد می باشد.

تنها هزینه ای که شما باید پرداخت کنید هزینه نت برای دانلود و ذخیره کردن این برنامه می باشد چون بعد از آن با کمترین حجم می توانید به آن متصل شوید و در شرایط محدودیت متصل باقی بمانید.

ساخت سرور های فیلترشکن سایفون چگونه ممکن می شود؟

بهتر است بدانید یکی از دلایل محبوبیت سایفون استفاده راحت و آسان از آن می‌ باشد. این فیلترشکن برای آیفون و هر سیستم عامل دیگری، به گونه‌ ای طراحی شده است که سرور هایی در آن به صورت پیش فرض قرار گرفته اند. به همین دلیل در این فیلترشکن نیازی به ساخت سرور نمی‌ باشد.

گرفتن این vpn از سایت منوتو چگونه ممکن می شود؟

اگر به سایت رسمی این وی پی ان مراجعه نمایید، می‌ توانید در رابطه با چگونگی گرفتن وی پی ان از سایت من و تو اطلاعات کامل و دقیقی را به دست آورید.

خرید فیلترشکن سایفون چگونه ممکن می شود؟

خرید فیلترشکن سایفون چگونه ممکن می شود؟

اگر تمایل دارید تا به خرید فیلترشکن و یا حتی اطلاع از قیمت فیلترشکن سایفون بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به سایت رسمی این وی پی ان که در اینترنت موجود می‌ باشد مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه برای خرید این وی پی ان استفاده نکنید.

این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر برخی از پیج‌ های معتبر در اینستاگرام و یا حتی کانال‌ های معتبر در تلگرام نیز به فروش فیلترشکن سایفون می‌ پردازند. به همین دلیل با مراجعه به این صفحات هم می‌ توانید با خیال آسوده به خرید این فیلترشکن اقدام نمایید.

آیا فیلترشکن سایفون دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

برای استفاده از این فیلتر شکن شما نیاز به خرید اشتراک پریمیوم ندارید. چون این برنامه یکی از مواردی است که فقط از طریق سرور به آن متصل می شوید و این راحت ترین روش دسترس به امکانات فوق العاده آن می باشد. اشتراک پریمیوم بیشتر برای برنامه های پولی کاربرد دارد و فیلتر شکن های رایگان این قابلیت را ندارند.

تفاوت های فیلترشکن سایفون پلاس با ورژن اصلی

بهتر است بدانید که فیلترشکن سایفون پلاس با ورژن اصلی خود از نظر محیط یکسان است و تنها تفاوت‌ هایی در کاربرد و برخی از ویژگی‌ های این دو فیلترشکن همچون سرعت آن وجود دارد. با این حال ناگفته نماند که در حال حاضر خیلی از کاربران اینترنتی به دانلود فیلترشکن سایفون پلاس می پردازند.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن سایفون قابل اجرا هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن سایفون قابل اجرا هستند؟

بهتر است بدانید که وی پی ان سایفون دارای سرور های متعددی است که وجود این سرور ها باعث شده است تا کاربران با سرعت و امنیت بالا به اینترنت متصل شوند. حال در ادامه قرار است به این موضوع که چه سرور هایی بر روی فیلترشکن سایفون قابل اجرا هستند بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

انگلستان

یکی از قوی‌ ترین سرور هایی که بر روی سایفون قابل اجرا است سرور انگلستان می‌ باشد که در حال حاضر اکثر کاربران این وی پی ان را بر روی سرور انگلستان تنظیم می کنند.

آمریکا

از یکی دیگر از سرور هایی که بر روی سایفون قابل اجرا است و از عملکرد و سرعت بالایی برخوردار می باشد می‌ توان به سرور آمریکا اشاره کرد.

ژاپن

یکی از سرور های خوب با عملکرد بالا که بر روی سایفون قابل اجرا است سرور ژاپن می‌ باشد.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

دانلود سایفون اندروید آخرین نسخه از طریق برنامه های معتبر و مربوطه امکان پذیر می باشد چون تمامی برنامه ها با نسخه های گوناگون و مرتبط با هر اپراتور وجود دارد. تمامی برنامه‌ها خصوصا فیلتر شکن ها پس از مدتی مشخص پاسخگو نیاز ها نیستند و کارایی قبل را ندارند، این موضوع برای همه افراد روشن است و همه می دانند که برای استفاده همیشگی از برنامه ها باید آن ها را آپدیت کرد و نسخه جدید آن را دانلود کرد.

لینک دانلود نسخه مورد نظر شما به طور جداگانه در سایت های اینترنتی وجود دارد اما بهتر است همیشه آخرین نسخه برنامه را دریافت کنيد تا بتوانید آن کارایی لازم را دریافت کنید و از برنامه به خوبی استفاده کنید. امکان آپدیت این برنامه از برنامه های مورد نظر در هر زمانی که شما بخواهید وجود دارد.

سوالات متداول

  1. راحت ترین راه دانلود فیلترشکن سایفون چیست؟

    بهترین و راحت ترین روش دانلود فیلترشکن سایفون از طریق سایت های معتبر و برنامه های مرتبط می باشد.

  2. بهترین سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن سایفون چیست؟

    سیستم عامل اندروید 10 بهترین نسخه فیلترشکن سایفون را پشتیبانی می کند.

  3. از طریق چه برنامه ای می توانیم فیلترشکن سایفون را به روز کنیم؟

    از طریق برنامه های مختلفی چون بازار، گوگل پلی و اپ استور می توانید فیلترشکن سایفون را به روزرسانی کنید.

  4. مهم ترین سرور برنامه فیلترشکن سایفون مربوط به کدام کشور است؟

    بهترین و معروف ترین سرور شناخته شده فیلترشکن سایفون مخصوص کشور آمریکا می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *