فیلترشکن برای اندروید رایگان و بدون قطعی + لینک دانلود مستقیم

با ما همراه باشید تا فیلترشکن برای اندروید نحوه استفاده، مزایا و نصب و دانلود آن را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که می دانید به دلیل سیاست ها و قوانین وضع شده در ایران امکان دسترسی و بهره مندی از خدمات تعدادی از شبکه های اجتماعی بین المللی مانند یوتیوب و اینستاگرام محدود شده است. با توجه به این که میلیون‌ ها کاربر ایرانی در این شبکه ها فعالیت دارند لذا تنها راه استفاده و ورود به این برنامه‌ ها استفاده از نرم‌افزار های فیلترشکن می باشد.

به همین خاطر است که برنامه‌ های مختلف فیلترشکن ارائه شده که برخی از آنها به صورت رایگان و برخی دیگر به صورت پولی در اختیار مردم قرار گرفته است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین فیلترشکن ها برای سیستم عامل اندروید می پردازیم ضمن این که روش دانلود و تهیه فیلترشکن برای اندروید را نیز برای شما شرح خواهیم داد.

  • فیلترشکن boostvpn یکی از برترین مواردی برای استفاده اندروید است که می توانید اطلاعات خود را نسبت به آن کامل کنید.
بهترین فیلترشکن های برای اندروید کدامند؟

بهترین فیلترشکن های برای اندروید کدامند؟

همانطور که می‌ دانید سیستم عامل اندروید رایج ترین و پر طرفدار ترین سیستم عامل موجود در کشور ایران می باشد. طوری که حدود ۹۰ درصد کاربران از گوشی های همراه اندروید برای فعالیت های روزمره خود استفاده می کنند.

به همین جهت است که فیلترشکن هایی که مناسب سیستم عامل اندروید می باشند بیشتر مورد استفاده هستند و تقاضای بیشتری برای آنها وجود دارد. لذا سایت ها و ارائه دهندگان برنامه های فیلترشکن بیشتر تلاش خود را در جهت ارائه فیلترشکن های مناسب اندروید به کار می گیرند.

به همین خاطر است که تعداد زیادی از فیلترشکن های مناسب اندروید در بازار وجود دارد. با این حال بهتر است بدانید که در میان تعداد زیاد این برنامه ‌ها برخی از آنها به دلیل قابلیت ها و سرعت بالایی که دارند بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. مثلا از بعضی می توان به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی استفاده کرد. در ادامه به نمونه‌ هایی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

شیر بت

فیلترشکن شیر بت در بین تمام فیلترشکن های ایرانی، بالا ترین اعتبار به همراه بیشترین سرعت را دارد. این وی پی ان برای انواع سیستم عامل ها ارائه داده شده است. به همین دلیل می تواند انتخاب بسیار مناسبی به عنوان فیلترشکن در سیستم عامل های اندروید معرفی شود.

سایفون

در میان انواع مختلف برنامه های فیلترشکن باید گفت که فیلترشکن سایفون یکی از بهترین فیلترشکن فعال اندروید می باشد که توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. با وجود اینکه محدودیت ‌های زیادی برای استفاده از فیلترشکن ها در ایران وجود دارد اما این برنامه به خوبی توانسته پاسخگوی نیاز کاربران باشد. بنابراین اگر به دنبال دانلود فیلترشکن راحت و قوی برای اندروید هستید برنامه سایفون یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور می باشد.

Free vpn

برنامه فری وی پی ان یکی از قدیمی ترین فیلترشکن های شناخته شده در ایران می باشد که در حال حاضر نیز مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار دارد. در این برنامه امکان اتصال به سرور های زیادی برای کاربران فراهم شدده و از مهم‌ترین مزیت‌های این فیلترشکن فعال در ایران رایگان بودن آن است.

V2ray

فیلترشکن V2ray جز جدیدترین برنامه های فیلترشکن می باشد که با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. برای استفاده از این برنامه سرور های زیادی ساخته شده است که البته برخی از آنها به صورت رایگان و برخی دیگر به صورت پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است. بنابراین اگر به دنبال سرور های قوی و پرسرعت هستید باید پرداخت مبلغ پول آن را از سایت های معتبر دریافت کنید.

Secvpn

فیلترشکن Secvpn از دیگر وی پی ان های قوی و مناسب برای سیستم عامل اندروید است که شما با استفاده از آن می توانید برای مدت طولانی تری به شبکه‌های مورد نظر خود وارد شوید. برای دریافت این برنامه می توانید به سایت های گوگل پلی و اپ استور وارد شوید و فایل آن را دریافت کنید.

معروف ترین vpn های برای android

اگر تمایل دارید تا با معروف‌ ترین وی پی ان‌ ها برای اندروید آشنا شوید، پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

اکسپرس وی پی ان

فیلترشکن اکسپرس وی پی ان یکی از قوی ترین فیلترشکن های برای اندروید است که با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد در میان کاربران اندروید از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. از ویژگی‌ های خوب این فیلترشکن می توان به سرعت و امنیت بالای آن اشاره کرد.

نپسترنت وی

نپسترنت وی تا به اکنون بیش از صد هزار بار توسط کاربرانی که از اندروید استفاده می کنند، دانلود شده است و امتیاز بالایی را از طرف کاربران دریافت کرده است. نپسترنت وی یک فیلترشکن شناخته شده می باشد که به صورت ناشناس و امن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بوست وی پی ان

در لیست معروف ترین وی پی ان ها برای اندروید نام بوست وی پی ان هم مشاهده می شود. بوست وی پی ان برنامه ای است که خدمات بی شماری را به کاربران خود ارائه می دهد. اگر تمایل به دانلود فیلترشکن برای اندروید 5 و فیلترشکن برای اندروید ۶ را دارید بوست وی پی ان یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود.

پاندا vpn

پاندا vpn نیز در لیست معروف ترین فیلترشکن های اندروید قرار گرفته است و به یکی از بهترین انتخاب های کاربران برای دور زدن فیلترینگ تبدیل شده است. کاربران می‌ توانند با استفاده از پاندا vpn به صورت محرمانه و بدون هیچگونه محدودیتی از اینترنت و تمام برنامه هایی که فیلتر شده اند، استفاده کنند.

هات اسپات

فیلترشکن هات اسپات شیلد یکی از فیلترشکن های قدیمی اما محبوب است. حال از مهم‌ ترین ویژگی‌ های آن می‌ توان به: دسترسی ایمن، آزادی اینترنت، حریم خصوصی آنلاین، اتصال ایمن و … اشاره کرد.

برترین فیلترشکن ها برای اندروید ها با سری های مختلف

برترین فیلترشکن ها برای اندروید ها با سری های مختلف

در حال حاضر وی پی ان‌ های بی‌ شماری با امکانات و آپشن‌ های مختلف برای اندروید ساخته و ارائه شده است. تا به این گونه کاربران بتوانند محدودیت‌ های اینترنتی را برطرف کنند و با کیفیت و سرعت بالا به شبکه‌ ها و برنامه‌ های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

حال در میان فیلترشکن‌ های انبوهی که تا به اکنون ارائه شده اند، برخی از فیلترشکن‌ ها با توجه به ویژگی‌ های ممتازی که دارند و هم چنین سرعت و امنیت بالا در لیست برترین فیلترشکن‌ ها برای اندروید قرار گرفته اند. حال از برترین فیلترشکن ها برای اندروید ها با سری های مختلف می توان به: وی پی ان اولتراسرف، نت وی پی ان، آدا وی پی ان دان، نورد وی پی ان و … اشاره کرد.

فیلترشکن برای اندروید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فیلترشکن برای اندروید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فیلترشکن های اندروید باید یکسری ویژگی‌ هایی داشته باشند که در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امنیت

یک فیلترشکن مناسب برای اندروید باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا به این گونه کاربران بتوانند با خیال آسوده و با استفاده از آن به تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

سرعت

یکی از ویژگی‌ هایی که باعث می‌ شود تا یک فیلترشکن برای اندروید از محبوبیت زیادی برخوردار شود سرعت آن می‌ باشد. در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی به دنبال فیلترشکن‌ هایی هستند که از سرعت بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل فیلترشکن‌ های اندروید که از سرعت بالایی برخوردارند این روز ها مورد استقبال خیلی از کاربران اینترنتی قرار گرفته اند.

خطوط اینترنتی

یک فیلترشکن اندروید خوب و مناسب باید با تمام خطوط اینترنتی عملکرد خوبی داشته باشد. در حال حاضر کاربران از خطوطی همچون همراه اول، ایرانسل، مودم و … استفاده می‌ کنند. حال یک فیلترشکن مناسب باید عملکرد خوبی با هر کدام از این خطوط اینترنتی داشته باشد.

چگونه می توانیم فیلترشکن برای اندروید را دانلود کنیم؟

چگونه می توانیم فیلترشکن برای اندروید را دانلود کنیم؟

همانطور که گفتیم استفاده از فیلترشکن ها در ایران با محدودیت ‌های زیادی همراه است. لذا در صورتی که قصد دانلود و استفاده از برنامه های مختلف vpn را دارید، امکان دانلود و دریافت این نرم افزارها از طریق برنامه های ایرانی مانند بازار فراهم نیست. بنابراین بهترین راه برای دانلود وی پی ان های مورد نظر ورود به سایت های مایکت، اپ استور و گوگل پلی می باشد. در صورتی که بتوانید وارد این سایت ها شوید شما می توانید به راحتی هر نوع فیلترشکنی را که مد نظر دارید جستجو کرده و فایل آن را دریافت کنید.

خرید فیلترشکن ارزان قیمت برای اندروید

با توجه به این که این روز ها استفاده از برنامه‌ هایی همچون وی پی ان برای دور زدن فیلترینگ رایج و متداول شده است. به همین دلیل کاربران اینترنتی برای این که بتوانند هزینه استفاده از اینترنت را کم کنند، تمایل دارند تا به خرید فیلترشکن ارزان برای اندروید بپردازند.

در این باره بهتر است بدانید که این روز ها فیلترشکن‌ های متعددی با قیمت بسیار مناسب ارائه شده اند که شما با مراجعه به سایت‌ های معتبر و رسمی که در اینترنت موجود هستند و یا برخی از پیج‌ های معتبر که در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند. می توانید به راحتی به خرید این وی پی ان ها با قیمت مناسب بپردازید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای اندروید

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای اندروید

راه اندازی و استفاده از برنامه های وی پی ان در گوشی های همراه بسیار ساده و راحت می باشد. به این صورت که پس از آن که موفق به نصب فیلترشکن قوی از گوگل برای اندروید شدید باید فایل آن را بر روی گوشی همراه خود نصب و راه اندازی کنید و پس از راه اندازی به سرور های آن متصل شوید. لازم به ذکر است که چنانچه استفاده از وی پی ان های پولی را دارید باید پیش از استفاده از آن مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده و سپس سرور های قوی و پرسرعت دریافت کنید.

فیلترشکن رایگان برای اندروید

در صورتی که تمایل به پرداخت هزینه برای برخورداری از خدمات vpn ندارید، بهتر است بدانید که تعداد زیادی از وی پی ان های موجود در بازار برای اندروید، بر عکس فیلترشکن برای آیفون به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. شما می توانید این برنامه‌ ها را به راحتی از گوگل پلی دانلود کرده و در سیستم عامل خود راه اندازی کنید.

البته لازم به ذکر است که برخی از این برنامه‌ها به دلیل حجم بالای استفاده کاربران سرعت کمی دارند و گاهی اوقات با اختلال مواجه می‌شوند. با این حال برنامه هایی مانند سایفون هنوز هم جز بهترین برنامه های فیلترشکن هستند که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آموزش استفاده از فیلترشکن اندروید

آموزش استفاده از فیلترشکن اندروید

فیلترشکن ها نرم افزار های معمولی هستند که استفاده و کار با آن ها بسیار ساده و راحت می‌باشد. بنابراین تمام افرادی که نحوه کار با گوشی همراه را بلد باشند به راحتی می ‌توانند به این برنامه‌ها وارد شوند و با اتصال به آن به شبکه‌های مختلف وارد شوند. با این حال اگر افرادی باشند که تاکنون از چنین برنامه‌هایی استفاده نکرده‌اند و نحوه کار با آن را بلد نیستند، در رابطه با هر کدام از این فیلترشکن ها ویدیو های آموزشی مختلفی وجود دارد که در سایت های آپارات و یوتیوب ارائه شده است و با مشاهده این ویدوها میتوان نحوه کار با این فیلترشکن ها را یاد گرفت.

کدام فیلترشکن های اندروید نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید به سرور قوی و طولانی ‌مدت متصل شوید خرید سرور های اختصاصی است. به این صورت که برخی ازبرنامه های فیلترشکن سرور های اختصاصی را طراحی و ارائه می ‌کنند که افراد باید برای استفاده از این سرورها مبلغی را پرداخت کنند.

پس از دریافت سرور های اختصاصی شما می توانید به اینترنت پرسرعت و قوی متصل شوید. لازم به ذکر است که این سرور ها تاریخ مصرف مشخصی دارند و پس از مدت زمان معین قابلیت خود را از دست می دهند و شما باید دوباره برای تهیه سرور اختصاصی اقدام کنید.

فیلترشکن های اندروید قانونی و معتبر هستند؟

فیلترشکن های اندروید قانونی و معتبر هستند؟

اکثر نرم افزار هایی که تحت عنوان فیلترشکن در سایت های مختلف ارائه می ‌شوند دارای وجه قانونی و معتبر هستند. طوری که برخی از آنها دارای بالاترین نشان و امتیاز از شبکه گوگل پلی می باشند. با این وجود در زمینه برنامه های نرم افزاری و گوشی های همراه کلاهبرداری ها و برنامه های متقلب زیادی وجود دارد. لذا در صورتی که قصد که دانلود فیلترشکن VPN معتبر و قانونی دارید باید با دقت و جستجو بهترین برنامه را انتخاب و دانلود کنید.

کدام فیلترشکن های اندروید نا امن و خطرناک هستند؟

همان طور که گفته شد برخی از برنامه های فیلترشکن با نیت کلاهبرداری و اهداف خرابکارانه طراحی می شوند. همچنین برخی از برنامه ها طراحی می‌ شوند تا مبالغ هنگفتی از کاربران دریافت کنند در صورتی که خدمات مفیدی به آنها ارائه نمی شود. لذا باید قبل از دانلود برنامه مورد نظر خود با دقت در مورد آن جستجو کنید و به نکاتی مانند تعداد کاربران آن و یا تعداد امتیازی که از شبکه های گوگل پلی دریافت کرده‌اند توجه کنید تا فیلترشکن معتبر و قوی داشته باشید.

دانلود فیلترشکن برای اندروید از چه سایت هایی ممکن است؟

دانلود فیلترشکن برای اندروید از چه سایت هایی ممکن است؟

یکی از سوالاتی که برای آن ها به وجود می‌ آید، این است که از چه سایت‌ هایی می‌ توانند به دانلود این فیلترشکن‌ ها بپردازند؟ در این مورد بهتر است بدانید که باید از سایت‌ های رسمی فیلترشکن‌ های اندروید به دانلود آن ها اقدام نمایید. توصیه می‌ کنیم که به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه برای دانلود این فیلترشکن‌ ها اقدام نکنید تا با هیچ مشکلی رو به رو نشوید.

لازم به ذکر است تنها راه امن و مطمئن برای دانلود فیلترشکن برای اندروید مراجعه به سایت‌ های رسمی فیلترشکن‌ های اندروید می باشد.

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای اندروید کدامند؟

برخی از افراد به دنبال فیلترشکن های قوی و پرسرعت هستند که بتوانند در مدت زمان طولانی تری و بدون هیچ گونه اختلال به برنامه‌ های مختلف متصل شوند. برای این منظور فیلترشکن های اشتراکی وجود دارد و افراد می توانند با خرید فیلترشکن و خرید اشتراک های مختلف از چنین خدماتی بهره مند شوند. فیلترشکن هایی مانند Mozilla vpn ،express vpn و Nord از نمونه برنامه های هستند که به صورت اشتراکی به کاربران خود ارائه خدمت می ‌کنند و با استقبال زیادی از سوی کاربران نیز مواجه شده‌اند. لازم به ذکر است که شما برای تهیه اشتراک باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید تا بتوانید از خدمات آن بهره مند شوید.

سوالات متداول

  1. مطمئن ترین روش برای دانلود فیلترشکن برای اندروید چگونه است؟

    بهترین و راحت ترین راه برای دانلود فیلترشکن برای اندروید ورود به سایت های گوگل پلی و اپ استور می باشد.

  2. در حال حاضر بهترین فیلترشکن برای اندروید در ایران کدام vpn می باشد؟

    در حال حاضر بهترین vpn برای کاربران ایرانی فیلترشکن سایفون است.

  3. آیا برای استفاده از فیلترشکن ها باید مبلغ پول پرداخت کرد؟

    برخی از فیلترشکن ها به صورت رایگان وجود دارد و برخی دیگر به صورت پولی قابل استفاده هستند.

  4. آیا برای استفاده از وی پی ان ها نیاز به برنامه آموزشی ویژه است؟

    نحوه کار با این فیلترشکن ها بسیار آسان است و به آموزش خاصی نیاز ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *