بهترین بازیگران ایرانی هالیوود و همسرانشان + عکس

بازیگرانی ایرانی نه تنها در عرصه بازیگری در ایران خوش درخشیدند بلکه در این حرفه در عرصه جهانی و هالیوود هم نیز توانایی خود را به نمایش گذاشته اند و با ایفای نقش های ماندگار مهارت خود را در این حرفه به رخ همگان کشیده اند. بعضی از آن ها بازیگرانی هستند که سابقه های بالای در بازی در هالیوود دارند و چهره های شناخته شده ای در هالیوود می باشند و جوایز بین المللی نیز دریافت کرده اند. اطلاعاتی از این بازیگران ایرانی در آمریکا و به خصوص هالیوود در اختیار شما می گذاریم امیدواریم خواندن این مقاله رضایت شما را برای ما به همراه داشته باشد.

بازیگران ایرانی هالیوود چه کسانی هستند؟

بازیگران ایرانی هالیوود چه کسانی هستند؟

بدون شک می دانید هالیوود کجاست، به صورت خاص در سینمای هالیوود تعدادی ایرانی به عنوان بازیگر فعالیت دارند که تعداد آن ها کم هم نمی باشد و توانسته اند بسیار در ایفای نقش هایشان موفق باشند در کنار این بازیگران، هنرمندان ایرانی دیگری نیز در هالیوود حضور دارند. در زمینه های دیگری چون فیلمبرداری و کارگردانی و… فعالیت دارند و در حرفه خود شاخص و ممتاز می باشند. در اینجا به معرفی تعدادی از این بازیگران هالیوودی می پردازیم.

پیمان معادی

پیمان معادی در سال۱۹۷۰ میلادی در نیویورک ایالات متحده به دنیا آمده است پدر و مادر او هر دو ایرانی می باشند او فعالیت خود را در عرصه سینما ابتدا به عنوان فیلمنامه نویس آغاز کرده بود و با گذشت زمان در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار به عنوان بازیگر در فیلم درباره الی حضور پیدا کرد که او در این فیلم نشان داد که در زمینه بازیگری می تواند یک ستاره باشد. او اکنون ساکن لس آنجلس می باشد.

شهره وزیری تبار

شهره وزیری تبار که بازیگر پیشکسوت در سینمای هالیوود محسوب می شود و چهره ای شناخته شده می باشد او متولد ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۳۱ می باشد بازیگر ایرانی _امریکایی که به خاطر مخالفت های خانواده پدری با داشتن نام خانوادگی مشترک مجبور به تغییر نام خانوادگی خود شد و پس از ازدواج با ایمان آغداشلو نام خانوادگی خود را آغداشلو گذاشت او پس از انقلاب از ایران به آمریکا مهاجرت نمود و با همسر اول خود هوشنگ توزیع در فیلم های متعددی بازی کرد.

دانیال پارسا

دانیال پارسا که پدر او ایرانی می باشد در فیلم ها و سریال های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است و تنها بازیگر ایرانی می باشد که در فیلم هایش نقش شهروند آمریکایی را بازی کرده است او با بازی در سریال ها و فیلم های پرطرفدار و هم بازی شدن با بازیگران بزرگ هالیوودی توانسته است به شهرت برسد.

شان طوب

شان طوب

از بازیگران باسابقه و شناخته شده کلیمی ایرانی است که در تهران به دنیا آمده است و در منچستر زندگی کرده است که در فیلم مرد آهنی به ایفای نقش پرداخته است

گلشیفته فراهانی

رهاورد فراهانی که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود بازیگری که مهاجرتش از ایران جنجال های زیادی به پا کرد و عکس ها و فیلم های نامناسب و دور از شان یک بازیگر زن ایرانی از او منتشر شد که مورد انتقاد تعداد زیادی از طرفدارانش قرار گرفت او متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۸۳در تهران است پدر او بهزاد فراهانی و خواهر او شقایق فراهانی از بازیگران مشهور ایرانی می باشند.

بهار سومخ

این بازیگر ایرانی هالیوودی متولد ۳۰ مارس ۱۹۷۵ در تهران می باشد که در فیلم های بزرگ و پرطرفداری چون تصادف، فیلم ماموریت غیر ممکن ۳ و اره ۳ بازی کرده است.

مارشال منش

مارشال منش بازیگر ایرانی که در ۲۵ مرداد ۱۳۲۹ در مشهد به دنیا آمد پدر و مادر او ایرانی می باشند او در دهه ۷۰ ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد و در آنجا در فیلم های متعددی بازی کرده است و او در تعدادی از سکانس های فیلم های مختلف خود به زبان فارسی نیز صحبت هم کرده است.

عکس بازیگران ایرانی هالیوود

عکس بازیگران ایرانی هالیوود

علاقمندان و طرفداران بازیگران ایرانی هالیوودی می توانند با جستجو نام آنها در صفحات اینترنتی و مرورگر گوگل عکس های آنها را مشاهده نمایند و همچنین می توانند برای دیدن عکس های آنها مستقیم به صفحه شخصی هر کدام از آنها مراجعه نمایند و عکس هایی را که آنها در صفحه های خود به اشتراک میگذارند را مستقیم مشاهده نمایند.

آثار بازیگران ایرانی هالیوود کدامند؟

بازیگران ایرانی هالیوودی در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته اند که تعداد این آثار بسیار زیاد می باشد آثاری که بسیار دیده شده است که با بازی در آنها توانسته اند جوایز بین المللی متعددی در فستیوال های مختلف کسب کنند و نظر همگان را به خود معطوف نمایند.

پیج اینستاگرام بازیگران ایرانی هالیوود چیست؟

این بازیگران در اینستاگرام فعالیت دارند و علاقمندان به آنها می توانند با جستجو نام آنها در قسمت جستجو اینستاگرام به پیج آنها دست پیدا کنند و همچنین فن پیج هایی از این بازیگران وجود دارد که طرفدارانشان عکس ها و فیلم های آنها را در فن پیج ها به اشتراک می گذارند و کاربران با دنبال کردن آنها می توانند این عکس ها و فیلم ها را مشاهده نمایند و به طور مستقیم در جریان زندگی شخصی و حرفه ای آنها از طریق صفحه شخصی این بازیگران در اینستاگرام قرار بگیرند.

بازیگران ایرانی هالیوود در کجا سکونت دارند؟

این بازیگران یا در ایران متولد نشده اند و یا اینکه بعد از مدتی زندگی در ایران مهاجرت کرده اند و اکثر آنها ساکن ایالات متحده آمریکا هستند و در آنجا زندگی می کنند و به صورت حرفه ای در عرصه بازیگری فعالیت می کنند و هنر خود را در این عرصه به نمایش می گذارند.

درآمد بازیگران ایرانی هالیوود چقدر است؟

درآمد بازیگران ایرانی هالیوود چقدر است؟

بازیگران ایرانی هالیوودی با پذیرفتن نقش در فیلم ها به کسب درآمد می پردازند که معمولا درآمد حاصل از این حرفه در صنعت هالیوود بسیار بالا می باشد و آنها از لحاظ مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند هر چند این درآمد بستگی به سطح بازیگر و فیلم هایی که بازی می کنند دارد ولی معمولا رقم های قرارداد های آنها بسیار بالا می باشد.

بازیگران ایرانی هالیوود و همسرانشان

تعدادی از همسران این بازیگران هم نیز ایرانی می باشند و تعدادی دیگری از آنها با افراد غیر ایرانی ازدواج کرده اند که در بسیاری از فستیوال های بین المللی به همراه همسران خود شرکت می کنند و عکس هایی از حضور آنها در صفحات اینترنتی موجود می باشد.

بازیگران ایرانی هالیوود چه حاشیه هایی داشته اند؟

معمولا هر کجا که شهرت وجود دارد حاشیه نیز در کنار آن می باشد حاشیه هایی که گاهی ناخواسته و به دلیل نداشتن اطلاعات کافی به وجود می آید و باید دقت داشت که برای کم شدن این حاشیه علم خود را از موضوع افزایش دهیم و این زمانی حاصل می شود که منبع خبر و اطلاع رسانی معتبر باشد اگر طرفدار و علاقمند به هنرمند و یا چهره مشهوری هستیم بهتر است که اطلاعات در مورد او را از منابع معتبر و یا از طریق صفحه شخصی فرد به دست آوریم تا ناخواسته باعث انتقال حاشیه های نادرست نشویم. حاشیه های گوناگونی در مورد این بازیگران وجود دارد چه بسا بیشتر از بازیگران ایرانی فعال در داخل کشور که این امر به دلیل شهرت گسترده تر آنها می باشد. بعضی از مردم اعتقاد دارند بازیگران زنی که در هالیوود هستند؛ بی حیا ترین بازیگران زن ایرانی می باشند.

بازیگران ایرانی هالیوود چه جوایزی دریافت کرده اند؟

بازیگران ایرانی هالیوود با بازی و هنرآفرینی در نقش های مختلف جوایز متعددی را از آن خود کرده اند از جمله این جوایز و عنوان ها می توان به کاندید جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم خانه ای در شن و مه توسط خانم شهره وزیری تبار و یا جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی برلین برای فیلم جدایی نادر از سیمین که فیلم ایرانی بازیگر هالیوودی پیمان معادی می باشد. و خیلی از جوایز گوناگونی که این بازیگران موفق به کسب آن شده اند.

زیبا ترین بازیگران ایرانی هالیوود

زیبا ترین بازیگران ایرانی هالیوود

معمولا اکثر بازیگران ایرانی فعال در هالیوود زیبا و خوش چهره می باشند بازیگرانی نظیر سارا شاهی ، گلشیفته فراهانی که در مجلات متعددی زیبایی آن ها عنوان شده است.

باسابقه ترین بازیگران ایرانی هالیوود چه کسانی هستند؟

از باسابقه ترین افراد فعال در زمینه بازیگری در هالیوود می توان به شهره وزیری تبار، دانیال پارسا و شان طوب اشاره کرد و یکی دیگر از این بازیگران با سابقه و موفق مارشال منش می باشد که در نقش های خود بسیار خوش درخشیده است.

کم تجربه ترین بازیگران ایرانی هالیوود چه افرادی هستند؟

یکی از کوچکترین و کم تجربه ترین بازیگران ایرانی هالیوودی یارا شهیدی می باشد که ۱۳ سال دارد که پدر او ایرانی می باشد و در فیلم سالت با آنجلینا جولی همبازی بوده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. کم سن ترین بازیگر ایرانی هالیوودی چه کسی می باشد؟

    یارا شهیدی کوچکترین بازیگر ایرانی هالیوود که ۱۳ سال سن دارد و پدر او ایرانی می باشد.

  2. پیمان معادی بازیگر ایرانی هالیوود متولد چه سالی و در کجا می باشد؟

    پیمان معادی متولد سال۱۹۷۰ میلادی می باشد که در نیویورک متولد شده است.

  3. بهار سومخ بازیگر هالیوودی در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

    این بازیگر متولد ایران در فیلم هایی نظیر تصادف، ماموریت غیر ممکن ۳ و اره ۳ بازی کرده است.

  4. مشهورترین و جنجالی ترین بازیگر ایرانی هالیوود چه کسی می باشد؟

    گلشیفته فراهانی چهره ای شناخته شده و جنجالی در ایران که در صنعت هالیوود فعالیت دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *