بیوگرافی بیانسه و همسرش جی زی + عکس های جدید او

بیانسه جیزل نولز کارتر متولد 4 سپتامبر 1981 است. او خواننده، بازیگر و تهیه کننده موسیقی اهل آمریکا است که در هیوستون متولد شد و در آن جا بزرگ شد. او به دلیل علاقه ی زیادش به موسیقی، از کودکی در مسابقات آواز و رقص شرکت می کرد. او در اواخر دهه 1990 به عنوان خواننده اصلی Destiny’s Child که یکی از پرفروش ترین گروه های موسیقی دخترانه در تمام دوران بود به شهرت رسید. با ما در ادامه همراه باشید تا با این خواننده موسیقی که به ملکه موسیقی آمریکا هم شهرت دارد آشنا شویم. در قسمت اخبار سلبریتی سایت بندی به صورت کامل با این خواننده آشنا خواهید شد.

بیانسه کیست؟

بیانسه کیست؟

بیانسه ترانه سرا، خواننده و تهیه کننده آمریکایی است که در بعضی فیلم ها و سریال ها هم بازیگری کرده است. او ابتدا در گروه Destiny’s Child حضور داشت ولی بعد از آن گروه جدا شد و به صورت مستقل کار خودش را پیش برد. فعالیت‌های تأثیرگذار او در موسیقی، رقص و مد او را به عنوان یک نماد جهانی در تاریخ موسیقی عامه‌ پسند تثبیت کرده است.

بیانسه در مدرسه سنت ماری مونته سوری در هوستون تحصیل کرد و در آن جا در کلاس های رقص ثبت نام کرد. استعداد آواز او هنگامی کشف شد که مربی رقص، دارلت جانسون، شروع به زمزمه کردن آهنگی کرد و او آن را به پایان رساند و توانست نت های بلند را بزند. او فارغ التحصیل دیپلم در دبیرستان هنرهای نمایشی و تجسمی و بعداً در دبیرستان آلیف السیک تحصیل کرد.

پدرش متیو نولز مدیر فروش ایکس روکس بود و مادرش، تینا بیانسه آرایشگر و طراح لباس بود. بیانسه یک برادر ناتنی و یک خواهر دارد که او هم یک خواننده موفق است. البته شهرتش به شهرت بیانسه نمی رسد. بیاسه تاکنون 22 گرمی گرفته و از این جهت رکورد دار است.

اینستاگرام بیانسه چیست؟

بیانسه در فضای مجازی خیلی فعالیت می کند. پیج اینستاگرام او با 200 میلیون فالوور یکی از بیشترین تعداد فالوور را دارد. او در پیج خودش 2000 پست آپلود کرده و همان طور که گفتم در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد. اکثر پست هایش عکس های شخصی بیانسه هستند. او کسی را فالو نکرده و تعداد فالوینگ های او صفر است. پیج او را سلبریتی های متشخص زیادی مثل آریانا گرانده، لیام پین و بیلی آیلیش فالو می کنند. او در پیجش استوری نمی گذارد و اهل تبلیغات اینستاگرامی هم نیست.

یوتیوب بیانسه

او علاوه بر اینستاگرام در یوتیوب هم فعالیت می کند و همان طور که گفتیم او اهل فضای مجازی است. اسم کانال اصلی بیانسه در یوتیوب Beyoncé است. کانال او 24 میلیون سابسکرایب دارد. ویدیو های او معمولا ویو های میلیونی می گیرد. مثل ویدیوی آخر که آپلود کرده و حدود 2 میلیون ویو گرفته است. او همچنین در اسپاتیفای و اپل موزیک هم فعالیت می کند و اهل سوشال مدیاهای مختلفی است و فکر نکنم سوشال مدیایی نباشد که او در آن اکانت نداشته باشد.

عکس های بیانسه را در کجا ببینیم؟

همان طور که گفتیم بیانسه در فضای مجازی فعالیت چشم گیری دارد و یکی از راه های دسترسی به عکس های این خواننده آمریکایی، دنبال کردن اکانت و پیج های او است. به عنوان مثال او در اینستاگرامش بیشتر عکس های شخصی اش را می گذارد. همچنین با سرچ کردن نام او در گوگل به فارسی یا لاتین می توانید عکس های بیانسه را پیدا کنید. کلیپ ها و موزیک ویدیو های زیادی از او در سراسر اینستاگرام و یوتیوب هم قرار دارد که در آن از عکس های اواستفاده شده باشد. شما می توانید با پیدا کردن این کلیپ ها، عکس های این خواننده مشهور آمریکایی را هم پیدا کنید.

حاشیه های بیانسه

حاشیه های بیانسه

او اخیرا به خاطر تصاویری که از وی روی جلد یک مجله پر تیراژ به چاپ رسید حواشی زیادی را به دنبال داشته است. نکته اول هواداران بیانسه را شوکه کرد برهنگی اش در این تصاویر است، کاری که وی تا کنون انجام نداده بود و همین مسئله باعث شد هواداران با دیدن این تصاویر یکه بخورند. نکته بعدی مدل آرایش عجیب وی است. او در این تصاویر تمام بدن و سر  خود را با لایه ای ضخیم از یک رنگ برنزی درخشان پوشانده ست و آرایشی متناسب با این رنگ در چهره او دیده می شود. به گفته منتقدان او در این تصاویر زیبایی غیرواقعی دارد و بیشتر به الهه های باستانی یونانیان شباهت پیدا کرده است.
او به تازگی و با کوتاه کردن موهایش به سوژه اول رسانه های هنری تبدیل شده بود و این که انتشار این تصاویر شوک بزرگ دیگری به هواداران وی وارد کرد.

بیانسه و همسرش

همسر بیانسه خواننده رپ مشهور آمریکایی جی زی است. او در سال 2008 با جی زی ازدواج کرد و آن ها تاکنون صاحب سه فرزند شدند. این زوج بعد از سال ها رابطه در ۱۶ فروردین ۱۳۸۷ بطور رسمی با یکدیگر ازدواج کردند. جی زی یکی از برترین خواننده رپر جهان و تاجر مشهور آمریکایی است که یکی از پر فروش‌ ترین موسیقیدانان طول تاریخ می باشد و تا به حال ۲۱ جایزه گرمی را برده است.

بهترین آهنگ های بیانسه کدامند؟

بیانسه آهنگ های محبوب زیادی منتشر کرده که واقعا انتخاب کردن چند تا از آن ها کار بسیار سختی است. ولی در زیر می خواهیم به چند تا از آهنگ های محبوب او اشاره کنیم:

If I Were A Boy

آهنگ If I Were A Boy اگر من پسر بودم، آهنگی از بیانسه که بیشتر ویدئو کلیپ آن مورد توجه قرار گرفت، موزیک آن شنیدنی و با صدای او هم کار کامل شده است. این آهنگ از آلبوم I Am… Sasha Fierce است که سال 2008 منتشر شد.

run the world

آلبوم 4 سال 2011 منتشر شد، آهنگ جذاب و محبوب run the world با تم کاملا زنانه هم درون این آلبوم بود که طرفداران زیادی پیدا کرد. کلیپ این آهنگ هم بسیار دیدنی است.

Beautiful Liar

دروغگوی زیبا از نظر ما بهترین آهنگ بیانسه تا این جا است که تقریبا همه ما آن را شنیده ایم و کلیپ دیدنی آن را هم دیده ایم. همکاری بین بیانسه و شکیرا که با رقص دیدنی و صدای شنیدنی شان کار را به طور کامل سنگ تمام گذاشتند. این آهنگ مربوط است به آلبوم B’Day که سال 2006 منتشر شد و برای او جایزه  MTV Video Music Award for Best Collaboration را به همراه داشت.

 Partition

آهنگ Partition یکی از آهنگ های آلبوم Beyoncé سال 2013 است، این آهنگ با کلیپ عجیب و جذابش توانست طرفداران زیادی پیدا کند. حرکات بیانسه در کلیپ این آهنگ همراه با خوانندگی جادویی اش کاملا هوش را از سرتان می پراند.

 Formation

آهنگ Formation یک آهنگ خاص از بیانسه مربوط به آلبوم Lemonade که سال 2016 منتشر شد که نشان داد که هنوز هم سورپرایز برای طرفدارانش دارد و می تواند در هر آلبومش کلی آهنگ خاطره انگیز برای مردم داشته باشد.

کنسرت های بیانسه

از آن جایی که بیانسه فن و طرفداران زیادی دارد، کنسرت های او همیشه فوق العاده و پرهیجان بوده. بیانسه در سال های اخیر کنسرت های کمی گذاشته بود و بیشتر سعی در انتشار آهنگ های جدید داشته است.

بیانسه شیطان پرست است؟

بیانسه شیطان پرست است؟

بیانسه هم مثل خیلی دیگر از سلبریتی ها حاشیه و شایعات زیادی دارد. یکی از این شایعات که معمولا برای سلبریتی ها اتفاق می افتد، شیطان پرستی آن ها است؛ عده ای معتقد هستند بیاسنه از سلبریتی های شیطان پرست می باشد. باید در این زمینه بگیم که او شیطان پرست نیست و این فقط یک حاشیه و شایعه برای این خواننده مشهور آمریکایی می باشد.

موزیک ویدیو بیانسه

بیانسه وقتی موزیکی را منتشر می کند طولی نمی کشد تا موزیک ویدیوی آن را هم منتشر کند. او بیشتر موزیک ویدیو هایش را در یوتیوبش قرار می دهد و موزیک ویدیو هایش بسیار زیبا هستند و به آهنگ جان تازه ای می دهند. جوری که هیچ گاه از دیدن موزیک ویدیو های او خسته نمی شوید.

آهنگ شکیرا و بیانسه

یکی از پرطرفدار ترین آهنگ های بیانسه، آهنگی است که به صورت مشترک با شکیرا به نام beautiful lier (دروغگوی زیبا) خوانده است. موزیک ویدیوی این آهنگ پربیننده ترین موزیک ویدیوی کانال یوتیوب بیانسه شده و خیلی طرفداران این همکاری را بهترین همکاری می دانند و از بیانسه و شکیرا بار ها خواستند که دوباره با هم همکاری کنند و موزیک منتشر کنند.

این خواننده چند بار ازدواج کرده است؟

بیانسه تنها یک بار در سال 2008 با جی زی رپر آمریکایی ازدواج کرده و آن ها زندگی خیلی خوبی دارند و قصد جدایی از هم را هم ندارند.

درآمد بیانسه چقدر است؟

بیانسه یکی از پردآمد ترین خواننده جهان است. او آلبوم های زیادی را منتشر کرده که جز پرفروش ترین آلبوم های تاریخ بوده. همچنین فعالیت او در یوتیوب، با شرکت های مختلف یا انتشار آهنگ های پرطرفدار باعث شده درآمد او خیلی بالا باشد. به طوری که او کار های خیر خواهانه زیادی با پولش انجام می دهد. ثروت این خواننده آمریکایی حدود 500 میلیون دلار برآورد شده است.

جوایز بیانسه

جوایز بیانسه

بیانسه تاکنون در جشنواره های زیادی نامزد شده است. از بارز ترین جوایزی که او دریافت کرده می توان به 22 گرمی اشاره کرد که او گرفته و رکورد تعداد گرمی را مال خود کرده است. در سال ۲۰۱۰ میلادی، او از طرف مجله People به عنوان «زیباترین زن جهان» معرفی شد.  وی اولین جایزه هنری خود را در مسابقه کشف استعدادهای خوانندگی Imagine که توسط «جان لنون» برگزار می شد دریافت کرد و مورد تشویق و استقبال مردم زیادی قرار گرفت.

بیانسه چند جایزه گرمی دارد؟

همان طور که گفتیم بیانسه با دریافت 22 گرمی عنوان بیشترین تعداد گرمی در جهان را دارد و در این حیث رکورددار است. به صورت کلی وی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران هالیوود نیز می باشد.

سوالات متداول

  1. آیا بیانسه فرزند دارد؟

    بله او 3 فرزند دارد که دو تای آن ها دوقلو هستند.

  2. بیانسه با چه کسی ازدواج کرده است؟

    این خواننده با جی زی، خواننده رپ آمریکایی ازدواج کرده و تاکنون هم از هم جدا نشدند.

  3. این خواننده تاکنون چند گرمی دریافت کرده است؟

    بیانسه در دوران خوانندگی اش موفق به دریافت 22 گرمی شده است و رکورددار تعداد گرمی است.

  4. دوست صمیمی او کیست؟

    او رابطه بسیار نزدیکی با ریحانا، دیگر خواننده مشهور آمریکایی دارد و می توان گفت این دو دوستان صمیمی یکدیگر می باشند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *