بیوگرافی امیر دیوا نوازنده و آهنگ ساز امیر تتلو

امیر دیوا یا امیر حسین دلبند یکی از خوانندگان تقریبا گمنام می باشد شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که وظیفه تنظیم آهنگ های امیر تتلو بر عهده چه کسی است امیر دیوا کسی است که از وظیفه این کار به خوبی بر آمده است و باعث شده که آهنگ های امیر تتلو با کیفیت عالی به گوش من و شما برسند هرچند که بیوگرافی این شخص ممکن است تا حالا به راحتی در دسترس عموم قرار نگرفته باشد.

امیر دیوا کیست؟

امیر دیوا کیست؟

امیرحسین دلبند که ملقب به امیر دیوا می باشد در ۱۱ شهریور سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد وی از دوره نوجوانی حدوداً از سن ۱۲ سالگی زیر نظر استاد بزرگ ساسان شب افروز نوازندگی ساز گیتار فلامنکو را آغاز کرد و بعد از این که در سال ۱۳۸۴ به کنسرواتری تهران ورود کرد موسیقی برایش جدی تر شد و در ادامه وارد دانشکده موسیقی شد و در نهایت بعد از این که در سال ۱۳۸۷ از رشته خود فارغ التحصیل شد استودیو شخصی خود را افتتاح کرد و به صورت حرفه‌ ای به تنظیم و میکس و مسترینگ پرداخت. او یکی از افراد تاثیر گذار در موسیقی رپ فارسی قلمداد می شود.

بهترین آهنگ های امیر دیوا کدامند؟

امیر دیوا بعد از این که علاوه بر کار تنظیم و مسترینگ شروع به حرفه خوانندگی کرد آهنگ ها و آلبوم های متعددی را از خود بیرون داد و هرچند که همه ی آهنگ های او واقعا عالی و بی نظیر هستند و نمی توان آهنگ های او را درجه بندی کرد ولی بر اساس نظر سنجی های انجام شده از آهنگ های زیر می توان به عنوان بهترین آهنگ هایش نام برد.

آهنگ « افتضاحه خونه »

ترانه سرا و آهنگ ساز : امیر تتلو , تنظیم کننده و مسترینگ : نادر کوهستانی.

آهنگ« برو »

تنظیم‌کننده : نوید آلبا , نوازنده پیانو : کیکاووس مختاری , میکس و مسترینگ :امیر دیوا.

آهنگ« خواب بد »

ترانه سرا و آهنگ ساز : امیر تتلو, تنظیم کننده و مسترینگ : نادر کوهستانی.

آهنگ« اتاق خالی »

آهنگ ساز : امیر تتلو , تنظیم کننده و مسترینگ : نادر کوهستانی.

آهنگ« من ارومم »

آهنگ ساز و ترانه سرا : امیر تتلو , تنظیم کننده و مسترینگ : کوهستانی.

عکس امیر دیوا

امیر دیوا بعد از آن که در دوره نوجوانی زیر نظر استاد شب افروز در زمینه میکس و مسترینگ فعالیت خود را آغاز کرد عکس های متعددی را از خود در سایت ها و فضا های مجازی قرار داد که برای دیدن عکس های وی می توان به پیج اینستاگرامی اش رفت و در آن جا عکس های او از نوجوانی تا الان وجود دارند و هم چنین عکس های زیادی با چهره های سرشناس در عرصه خوانندگی از جمله تتلو و سایر خواننده های ترکیه دارد که بنا بر دلایلی از پخش کردن این آهنگ ها خود داری کرده هرچند بعضی از آن ها را می توان در پیج اینستاگرامی وی مشاهده کرد.

پیج اینستاگرام امیر دیوا چیست؟

پیج اینستاگرام امیر دیوا چیست؟

امیر دیوا موقعی که در زمینه تنظیم و مسترینگ فعالیت می کرد اغلب عکس های خود را به اشتراک می گذاشت ولی از زمانی که علاوه بر تنظیم و مسترینگ در زمینه خوانندگی نیز شروع به فعالیت کرد از خود کلیپ هایی را می ساخت که دوست داشت آن ها را با عموم به اشتراک بگذارد از این رو شروع به فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرد و از آهنگ های خود کلیپ های گوناگونی می ساخت و در پیج شخصی خود قرار می داد که برای دیدن آهنگ ها و آثار او می توان به پیج او در اینستاگرام به آدرس @amirdva مراجعه کرد.

امیر دیوا چه حاشیه هایی داشته است؟

این خواننده از زمانی که در حرفه خوانندگی شروع به فعالیت کرد در زمینه های مختلف حواشی به نسبت زیادی از خود ایجاد می‌ کرد که می‌ توان به انتشار عکس ها از تیپ و قیافه موزون خود تحت عنوان مد روز اشاره کرد و هم چنین حضور او به همراه امیر تتلو در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ در استودیو « دید در شب » نیز می تواند از مهم ترین حواشی او به شمار آید.

از حاشیه های دیگر او فعالیت در سایت شرط بندی امیر تتلو بوده است. این موضوع حاشیه های زیادی برای او ایجاد کرده است.

نسبت امیر دیوا با امیر تتلو چیست؟

امیر دیوا و امیر تتلو نسبت فامیلی با یکدیگر نداشتند ولی از دوره نوجوانی وقتی که این خواننده شروع به خوانندگی کرد این دو با یکدیگر رفاقت برقرار کرده از این جهت امیر تتلو از وی برای همکاری در ساخت آهنگ های خود دعوت به عمل آورد و این دعوت باعث شد که امیر دیوا به ترکیه برود و مدتی نیز این دو با یکدیگر هم خانه شوند و به گفته خود آن ها در این مدت توانستند تجربه های زیادی از یکدیگر کسب کنند.

دانلود آهنگ های امیر دیوا؟

امیر دیوا تک آهنگ های زیادی را از خود منتشر کرده که برای پیدا کردن و دانلود آن ها نیز می توان به سایت های مختلف مراجعه کرد که هر چند بعد از این که وی تصمیم گرفت به همراهی امیر تتلو بقیه مسیر را طی کنند با یکدیگر آهنگ های زیادی را منتشر کردند که برای مشاهده این آثار نیز می توان علاوه بر سایت های مختلف به پیج های اینستاگرامی آن ها هم مراجعه کرد.

تا کنون چه مصاحبه هایی با امیر دیوا صورت گرفته است؟

این خواننده هم چنین مصاحبه هایی را انجام داده که در آن ها چه از دورانی که کار میکس و مسترینگ را دنبال می کرد و چه از دوره ای که خوانندگی را شروع کرده است سخن به میان آورده که مهم ترین مصاحبه وی با شبکه تی وی پلاس بوده که در آن به طور مفصل از کار کردن با خواننده های مختلف بحث کرده است و هم چنین از شایعاتی که بین تتلو و آرمین ۲ اف ام ایجاد شده بود هم سخن به میان آورد و بیشتر مصاحبه او دفاعیه ای به شمار می آمد که نشان می داد آن دو با هم مشکلی نداشته و صرفاً حرف و حدیث‌ هایی که پیش آمده اند واقعیت ندارند و سعی در عادی جلوه دادن رابطه بین تتلو و آرمین ۲afm داشت.

موزیک ویدیو های امیر دیوا را در کجا مشاهده کنیم؟

این خواننده به خاطر این که بتواند هنر خود را به گوش عموم برساند موزیک ویدیو های زیادی را ساخته است که وقتی به آن ها نگاه می‌ کنیم به اوج حرفه‌ ای بودن و کار درست بودن وی در زمینه خوانندگی پی می بریم هم چنین راه های گوناگونی از جمله کانال های تلگرام و سایت های مختلف وجود دارند که می توانیم به موزیک ویدیو های او دسترسی داشته باشیم.

امیر دیوا فعالیت خود را در زمینه خوانندگی از چه سالی آغاز کرد؟

امیر دیوا فعالیت خود را در زمینه خوانندگی از چه سالی آغاز کرد؟

این شخص بعد از آن که درسال ۸۷ دانشگاه خود را در زمینه ی موسیقی به اتمام رساند برای خود استودیو شخصی فراهم کرد که می توان گفت وی از همان سال شروع به خوانندگی کرده و برای پیشرفت در این زمینه تلاش های بسیاری را از خود نشان می داد که باعث شد وی از خواننده های سرشناس در زمینه راک و پاپ به شمار آید.

مصاحبه امیر دیوا در مورد امیر تتلو به چه خاطر بود؟

داستان مصاحبه این خواننده از آن جایی شروع شد که بحث اختلاف و درگیری بین تتلو و آرمین ۲afm بالا گرفت به همین خاطر بود که دیوا تصمیم گرفت در طی مصاحبه ای که با شبکه تی وی پلاس انجام داد راجع به این که تتلو و ۲afm هیچ گونه اختلافی با هم ندارند حرف بزند و بگوید که اختلاف آن دو زاییده ذهن اطرافیان و سناریوی چیده شده برای بد جلوه دادن تتلو بوده است.

امیر دیوا در چه آهنگ هایی با امیر تتلو همکاری کرده است؟

این خواننده بعد از این که خوانندگی را به صورت حرفه ای دنبال کرد به خاطر ارادت خاصی که از نوجوانی به امیر تتلو و آهنگ های او داشت تصمیم گرفت که با همکاری او شروع به ساختن آهنگ و آلبوم کند به همین ترتیب برای همکاری با تتلو به ترکیه سفر کرد که در آن جا با استقبال گرم تتلو مواجه شد (پس از این مهاجرت فعالیت او در سایت تتل بت آغاز شد) از آهنگ هایی که این دو خواننده به همراه هم منتشر کردند می توان به آهنگ بی ریشه ها و من آرومم اشاره کرد و هم چنین آهنگ برو نیز از اثرهایی است که آن دو با همکاری یکدیگر ساختند که به خاطر این آهنگ محبوبیت خاصی در بین طرفداران خود به دست آوردند.

سوالات متداول

  1. امیر دیوا و تتلو چه نسبتی با یکدیگر داشتند؟

    امیر دیوا و تتلو نسبت خاصی با هم نداشتند ولی رابطه دوستی و رفاقت آن ها از همان دوران نوجوانی آن قدر قوی بود که چند بار در مصاحبه هایی که انجام داده بودند از خوبی ها و معرفت یکدیگر حرف زده بودند.

  2. امیر دیوا اتاق خالی را با همکاری تتلو ساخت؟

    امیر دیوا اتاق خالی را با همکاری تتلو منتشر کرد و هم چنین در این آهنگ اوج حرفه ای بودن وی به طور واضح به چشم می خورد به طوری که این آهنگ امیر دیوا و تتلو در بین هواداران با استقبال گرمی مواجه شد.

  3. آهنگ پیشواز امیر دیوا چه آهنگی بود؟

    علاوه بر این که وی علاقه خاصی به سبک راک و رپ داشت به آهنگ های پاپ نیز علاقه نشان داده بود و هم چنین یکی از طرفداران شادمهر عقیلی بود به همین دلیل آهنگ آسمونی بی کلام را پیشواز خود قرار داده بود.

  4. امیر دیوا بیشتر طرفدار چه سبکی بود؟

    امیر دیوا در دوران نوجوانی که در زمینه تنظیم و مسترینگ فعالیت می کرد علاقه خاصی به سبک های راک و رپ داشت و هم چنین دوره‌ ای که وی خوانندگی را به صورت حرفه‌ ای آموخت علاقه ی خود را نسبت به سبک پاپ نیز نشان داد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *