ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که در امارات حاشیه ساز شد

در ابتدا شاید این سوال پیش بیاید که ستاره معصومی اهل کجاست؟ او در بوشهر به دنیا آمده است و هم شهری مهدی قائدی یکی از فوتبالیست های استقلال می باشد. زن قائدی، از جمله کسانی است که در فضای مجازی پر سر و صدا و جنجالی است و ازدواج او با مهدی قائدی بر این حواشی اضافه و او را بیشتر معروف کرد. در ادامه بیوگرافی ستاره معصومی کمی هم به مشخصات و جزئیات زندگی مهدی قائدی می پردازیم.

ستاره معصومی کیست؟

ستاره معصومی کیست؟

در اخبار سلبریتی ها آمده که ستاره معصومی متولد 10 بهمن 1370 است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم سن ستاره معصومی 31 سال است. او با مهدی قائدی بازیکن فوتبال ازدواج کرد و گفتنی است که او از همسر خود 7 سال بزرگتر است. گفته می شود که مراسم ازدواج آن ها بسیار زیبا و لاکچری بوده است. خانم معصومی از فعالان دنیای مجازی است و تصاویر زیادی از مراسم خود را انتشار داده است. او قبل از ازدواج با قائدی عمل های زیبایی فراوانی داشته است که می توان عکس های ستاره معصومی قبل عمل را در اینترنت جستجو و مشاهده کرد.

بعد از معروف شدن ستاره معصومی بسیاری از طرفداران این خانم سوالات زیادی درباره زندگی شخصی او می پرسند مانند: ستاره معصومی چند بار ازدواج کرده است؟ همسر سابق ستاره معصومی چه کسی است؟ همسر اول ستاره معصومی کیست؟ در جواب تمامی سوالاتی که از این دسته هستند باید گفت که اطلاعاتی از ازدواج و رابطه های گذشته او در دست نیست.

ستاره معصومی چه نسبتی با قائدی دارد؟

خانم معصومی همسر مهدی قائدی است. مهدی قائدی اهل بوشهر و متولد 14 آذر 1377است که در تیم شباب الاهلی به عنوان وینگر بازی می کند. او در سال95_96 به تیم اصلی باشگاه ایران جوان بوشهر راه پیدا کرد و در فصل اول بازی خود 10 گل برای تیمش به ثمر نشاند و عنوان پدیده لیگ یک را از آن خود کرد. مهدی قائدی در10 دی 1398 عکس هایی از خودش همراه با خانم معصومی منتشر و ازدواج خود را رسما اعلام کرد.

عکس های زن قائدی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های زن قائدی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده عکس های ستاره معصومی، می توان در اینترنت جستجو کرد و همین طور با رفتن به صفحه رسمی مهدی قائدی و ستاره معصومی در اینستاگرام تصاویر بیشتری از او را مشاهده کرد.

شغل این فرد چیست؟

خانم معصومی از گذشته فعالیت هایی در عرصه مدلینگ داشته است. از طرفی هم ستاره معصومی که یکی از فعالان اینستاگرام است و تعداد بسیار زیادی فالوئر دارد، گفته می شود که از طریق اینستاگرام در آمد بالایی دارد. او مدتی پیش برای 100 کا شدن فالوئر هایش با گذاشتن پست و استوری از دنبال کننده هایش تشکر کرد. اما او اکنون نزدیک به 500 کا فالوئر دارد.

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

این فرد چه حاشیه هایی داشته است؟

او به همراه آناهیتا کریمی صمیمی ترین دوست خود که همسر سردار آزمون است به سفر های زیادی مانند سفر به دبی و کشور های مختلف رفته است و با انتشار عکس ها و تصاویر خود دوباره سوژه رسانه ها شد. قبل از ازدواج ستاره معصومی و مهدی قائدی عکس های این دو نفر در کنار هم به عنوان یکی از آشنایان منتشر شد که بعد ها با ازدواج آن ها مشخص شد کسی که در کنار قائدی بوده است همسرش است. با گذشت این جریانات شایعات تازه ای شروع شد که یکی از آن ها، شایعه جدایی قائدی و معصومی است تا زمانی که قائدی به ایران بازگشت. در این حین قائدی به کرونا دچار شد. خانم معصومی با انتشار استوری های طعنه آمیز به موضوع جدایی دامن زد. اما این زوج برخلاف تمام حدس و گمان ها، تصویر عاشقانه ای از خود منتشر کردند و لایو ستاره معصومی که همراه همسرش در حال هم خوانی با آهنگ بودند بر این شایعات پایان داد.

یکی دیگر از حاشیه های این فرد، کشف حجاب او بعد از سفر به دبی بود که واکنش های زیادی از طرف طرفداران او و مهدی قائدی به همراه داشت. او تصاویر و فیلم های زیادی از خود و همچنین از گردش های لاکچری شان منتشر می کند. این زوج سعی می کنند در این تصاویر کمی با حجاب ترظاهر شوند اما ظاهرا شخصی به طور پنهانی عکسی از آن ها گرفته است که در آن همسر قائدی بدون شلوار بوده است و پاهای ستاره معصومی برهنه و عریان بوده است. این زن پرحاشیه در یک استوری از هدیه گران قیمتی که همسرش برای او خریده بود رونمایی کرد، النگو هایی که به سبک جواهرات هندوستان بود.

از دیگر حواشی او می توان به در گیری با تتلو اشاره کرد. امیر تتلو که احتمالا برای بالا بردن بازدید کنندگان اینستاگرام و یوتیوب خود و کسب در آمد های دلاری، به افراد معروف و چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی فحاشی می کند، با ارسال یک فایل صوتی که حاوی الفاظ بسیار رکیک بوده است به ستاره معصومی توهین کرده است و خانم معصومی در جواب این رفتار زشت، از تتلو شکایت خواهد کرد.

یکی از بزرگترین اتفاقات زندگی این دو نفر، تصادف مهدی قائدی بود که شدت تصادف به حدی بود که باعث شد یکی از دوستانش که همراه او بود کشته شود. ماجرا از این قرار است که قائدی در 9 بهمن 96 به بوشهر رفت و هنگامی که او و دوستانش از تماشای فوتبال ساحلی در حال برگشت بودند، ماشین آن ها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون شد و احمد شاکری که فوتبالیست بود بر اثر این حادثه فوت کرد. این قضیه حواشی زیادی برای قائدی ایجاد کرد چرا که گفته می شود هنگام تصادف قائدی پشت فرمان نشسته بوده است و به همین دلیل خانواده شاکری از او شکایت کردند.

ستاره معصومی کجا زندگی می کند؟

ستاره معصومی کجا زندگی می کند؟

خانم معصومی همراه همسرش به امارات نقل مکان کردند و در یکی از برج های امیر نشین دبی ساکن شده اند و در آن جا زندگی می کنند. آن ها در دبی زندگی لاکچری و لوکسی دارند. این زوج به طور مرتب از خرید ها و تفریحات و رستوران های گران قیمت استوری می گذارند و به هموطنان خود فخر فروشی می کنند.

عروسی ستاره معصومی و قائدی

در 10 دی سال 1398 ستاره معصومی و مهدی قائدی ازدواج کردند که عکس های مراسم آن ها به سرعت در چندین کشور خارجی نیز انتشار یافت. خانم معصومی رابطه خوبی را با همسرش برقرار کرده است، او در زمان سفر های قائدی برای اردو های تیم فوتبال، با گذاشتن پست و استوری دلتنگی خود را ابراز می کند و از دلتنگی های همسرش می کاهد.

آیا ستاره معصومی از قائدی فرزندی دارد؟

آیا ستاره معصومی از قائدی فرزندی دارد؟

یکی از تیتر های مهم خبر های رسانه ای در این روز ها این است که همسر مهدی قائدی باردار شد. طبق گزارش منابعی، مهدی قائدی از طرف همسرش خبر دار شد که به زودی پدر خواهد شد که این خبر او و طرفدارانش را شوکه کرد. خانم معصومی برای نشان دادن خبر بارداری خود تصاویری از کمر به بالای خود را انتشار داد و دوباره خود را بر سر زبان ها انداخت.

پیج اینستاگرام این فرد چیست؟

پیج اینستاگرام ستاره معصومی [email protected] و پیج همسر او مهدی قائدی [email protected] می باشد. برای دنبال کردن اینستاگرام زن مهدی قائدی می توایند از این لینک کمک بگیرید.

درآمد ستاره معصومی چقدر است؟

درآمد ستاره معصومی چقدر است؟

از آن جایی که شغل او بعد از مدلینگ، بلاگری و تبلیغات در اینستاگرام است، در آمد بسیار بالایی دارد چرا که او از هیچ تبلیغی دریغ نمی کند و با وعده قرعه کشی های دروغین تعداد بازدید کنندگانش را به بالا ترین حد ممکن می رساند که در بیش از 95 درصد این قرعه کشی ها افراد مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

ستاره معصومی چگونه معروف شد؟

ستاره معصومی در گذشته به کار مدلینگ مشغول بوده است اما با ازدواج او با مهدی قائدی معروف شد.

ستاره معصومی در تصمیم گیری های قائدی چه نقشی دارد؟

ستاره معصومی در تصمیم گیری های قائدی چه نقشی دارد؟

در ابتدا کمی از شرایط فعلی مهدی قائدی را بازگو می کنیم. قائدی در فوتبال شرایط خوبی ندارد. او حتی در ترکیب اصلی تیم ها جایی ندارد که این اتفاق باعث می شود که قائدی حسرت رد کردن پیشنهاد سلتیک را بخورد که به در خواست همسرش ستاره معصومی آن را رد کرد. قائدی در سال گذشته، قرارداد 5 ساله با تیم شباب الاهلی را با مشورت از همسرش قبول و امضاء کرد. ستاره معصومی با سیاست های خود، قائدی را از تیم استقلال جدا کرد و برای رسیدن به آرزو های خود، او را به امارات برد. به گزارش برخی از رسانه ها، سلتیک حاضر است 407 میلیون دلار برای خرید قائدی پرداخت کند. با مطالعه این مطالب متوجه خواهیم شد که ستاره معصومی تاثیر زیادی در تصمیم گیری های قائدی دارد.

سوالات متداول

  1. آیا ستاره معصومی بعد از رفتن به حرم امام رضا توبه کرده است؟

    خیلی از افراد بر این عقیده هستند که او توبه کرده است و به همین دلیل است که او دیگر تصاویر بی حجاب از خود منتشر نمی کند. او حتی از انتشار تصاویر در کنار همسرش خودداری می کند.

  2. چرا ستاره معصومی پیج اینستاگرامی خود را باز گذاشته اما کامنت های خود را بسته است؟

    با توجه به تعداد فالوئرهای بسیار زیاد این خانم و با توجه به باز بودن صفحه اش، مشخص است که او علاقه ای به حاشیه های فضای مجازی ندارد و بیشتر سعی می کند تا حضور خود در این صفحه را هدف مند کند.

  3. درآمد مهدی قائدی چقدر است؟

    در قراردادی که مهدی قائدی با شباب الاهلی تیم امارات بسته است قرارداد مالی امسال او 850 میلیون دلار است که طبق این قرارداد، به او قول داده بودند که این مبلغ را به دو میلیار دلار برسانند.

https://mohtava2022.work/wp-admin/post.php?post=144&action=edit

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *