قد بلندترین بازیگران ایرانی مزد و زن + اندازه دقیق قد آن ها

ایرانیان همواره از گذشته تا به امروز افرادی بودند که قد آن ها جزء بلندترین ها در بین دیگر افراد در دیگر قاره ها قرار داشته است. امروزه نیز ما شاهد افراد بسیاری هستیم که در زمینه بازیگری فعالیت داشته و به عنوان بلند قد ترین بازیگران شناخته می شوند. در این مطلب با ما همراه باشید تا در کنار یک دیگر به قد بلندترین بازیگران ایرانی بپردازیم و آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

قد بلندترین بازیگران مرد ایرانی کدامند؟

قد بلندترین بازیگران مرد ایرانی کدامند؟

در بین بازیگران مرد ایرانی ما افراد بسیاری را داریم که به عنوان قد بلندترین بازیگران شناخته می شود و در فیلم ها و سریال های بسیاری تا به امروز ایفای نقش کرده اند. در این قسمت از مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر تعدادی از آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

احمد ایران دوست

یکی از بهترین بازیگران ایرانی که در سریال های بسیار به یاد ماندنی نیز ایفای نقش کرده است، احمد ایراندوست نام دارد. این بازیگر تا به امروز دارای قدی 2 متر و ده سانتی متری می باشد و به عنوان یکی از بلند قد ترین بازیگران ایرانی شناخته می شود.

امیر جعفری

امیر جعفری همسر ریما رامین فر یکی از بهترین بازیگران و کارگردانان ایرانی می باشد که دارای قدی یک متر و نود سانتی متری می باشد. این شخص تا به امروز در فیلم ها و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است.

بهروز وثوقی

یکی از بازیگران قدیمی و بسیار با استعداد ایرانی، بهروز وثوقی نام دارد که دارای قدی یک متر و هشتاد و پنج سانتی متری است. این بازیگر در حال حاضر در خارج از کشور ایران سکونت دارد.

بهنام تشکر

بهنام تشکر را همگی از بازی در سریال محبوب ساختمان پزشکان به یاد دارند. این بازیگر محبوب دارای قدی یک متر و هشتاد و هفت سانتی متری است. البته که نباید قافل از بازی وی در سریال محبوب هیولا نیز بشویم.

بهرام افشاری

و در آخر، این بهرام افشاری است که به دلیل قد بلندی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وی دارای قدی یک متر و نود و هشت سانتی متری است و از بازی در سریال محبوب پایتخت بسیار محبوب و معروف شد.

قد بلندترین بازیگران زن ایرانی کدامند؟

حال که به تعدادی از بازیگران مرد قد بلند ایرانی پرداختیم، در این قسمت قصد داریم به تعدادی از بازیگران زن قد بلند ایرانی اشاره ای داشته باشیم و آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما در این قسمت نیز همراه باشید تا یک به یک به معرفی آن ها بپردازیم.

ویشکا آسایش

یکی از بازیگران زن بسیار با استعداد کشورمان، ویشکا آسایش می باشد که به عنوان یکی از بلند قد ترین بازیگران ایرانی خانوم معرفی می شود. این فرد تا به امروز دارای 177 سانتی متر قد می باشد و در فیلم ها و سریال های بسیاری نیز ایفای نقش کرده است.

سحر زکریا

سحر زکریا نیز جزء دسته افرادی می باشد که تا به امروز در زمینه بازیگر بسیار فعال بوده است و در سریال های به یاد ماندی بسیاری ما شاهد حضور این شخص بودیم. سحر زکریا دارای 177 سانتی متر قد می باشد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی نیز جزء دسته بازیگران زنی می باشد که بسیار خوش چهره، خوش پوش و دارای قدی بسیار بلند می باشد. این شخص تا به امروز در بسیاری از فیلم ها و سریال های مختلف ایفای نقش کرده است.

الهام چرخنده

الهام چرخنده یکی از بازیگران بسیار پر حاشیه کشورمان می باشد که امروزه دیگر شاهد حضور وی برای بازی در هیچ گونه سریال و یا فیلم سینمایی نیستیم. وی دارای قدی 175 سانتی متری می باشد.

مینا وحید

مینا وحید نیز یکی از بازیگرا زن خوب کشورمان است که با بازی در سریال جزیره به محبوبیت او بسیار افزوده شد. وی با حضورش در کنسرت ماکان بند بسیار حاشیه ساز شد. این بازیگر نیز جزء بلند قد ترین بازیگران ایرانی شناخته می شود.

عکس قد بلندترین بازیگران ایرانی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس قد بلندترین بازیگران ایرانی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کردن عکس های قد بلندترین بازیگران ایرانی می توانید از صفحه اینستاگرام آن ها و یا جست و جو نام آن ها در گوگل استفاده کنید. در ادامه مطلب اختصاصی به این که چگونه وارد پیج اینستاگرام این دسته از بازیگران بشوید به شما عزیزان اطلاعاتی را ارائه می دهیم. برای مشاهده کردن عکس این بازیگران از طریق گوگل نیز کافیست تنها نام آن ها را در این قسمت جست و جو کنید تا عکس های آن ها برای شما نمایان شود.

پیج اینستاگرام قد بلندترین بازیگران مرد ایرانی چیست؟

برای مراجعه به پیج اینستاگرام قد بلندترین بازیگران مرد ایرانی می توانید به راحتی نام آن ها در قسمت جست و جو اپلیکیشن اینستاگرام جست و جو کنید و سپس وارد پیج این دسته از بازیگران شوید. با دنبال کردن پیج اینستاگرام بازیگران قد بلند ایرانی، می توانید جزء اولین نفراتی باشید که از جدید ترین اخبار مربوط به این بازیگران مطلع خواهید شد و هم چنین اولین نفراتی باشید که عکس ها و ویدیو های جدید این بازیگران را مشاهده می کنید.

پیج اینستاگرام قد بلندترین بازیگران زن ایرانی چیست؟

برای مراجعه به پیج اینستاگرام قد بلندترین بازیگران زن ایرانی نیز می توانید از چندین روش اقدام کنید. روش برای افرادی مناسب می باشد که در اینستاگرام دارای اکانت نیستند. این دسته می توانند با جست و جو نام این افراد در جست و جو گوگل به همراه کلمه اینستا، اقدام به مشاهده کردن تصاویر این افراد از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام کنند. روش بعدی اما جست و جو نام آن ها در قسمت جست و جو اپلیکیشن اینستاگرام می باشد.

قد بلندترین بازیگران ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

قد بلندترین بازیگران ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

در زمینه حواشی ای که برای بازیگران قد بلند ایرانی به وجود آمده است، باید برای شما بگوییم که بسیاری از این حواشی در واقع اخبار شایعه ای بوده است که بر این دسته از افراد به وجود آمده که البته در این زمینه برای بسیاری از افراد که به عنوان بازیگر در عرصه هنر و سینما فعالیت دارند، به وجود آمدن حواشی اتفاقی است که به وجود می آید و تقریبا برای هر فردی این موضوع دیده می شود. گاهی اوقات این حواشی به دلیل درست بیان نکردن اخبار به وجود می آید و گاهی نیز به دلیل زیاد از حد نشان دادن اتفاقی که بازیگران در آن دخیل هستند.

معروف ترین فیلم های قد بلندترین بازیگران ایرانی چیست؟

قد بلندترین بازیگران ایرانی تا به امروز فیلم های معروف بسیاری را بازی کرده اند. به عنوان مثال ما شاهد بازی بهرام افشاری در فیلم های عصبانی نیستم، لانتوری و یا چشم و گوش بسته بودیم. در مقابل نیز شاهد حضور ویشکا آسایش در سری سریال های هیولا نیز بودیم. می توانید به راحتی تمامی فیلم هایی که این دسته از افراد در آن ایفای نقش کرده اند را از طریق بسیاری از سایت های معتبر به راحتی دانلود کرده و آن ها را مشاهده کنید.

همسر قد بلندترین بازیگران ایرانی

بسیاری از بازیگران قد بلند ایرانی، چه زن و چه مرد دارای همسر می باشند و ازدواج کرده اند. می توانید با مراجعه به اینستاگرام این دسته از بازیگران اقدام به مشاهده کردن تصاویر آن ها در کنار همسرانشان کنید. ناگفته نماند که برخی از این افراد نیز ازدواج هنری داشتند و با بازیگران مطرح سینمای ایران ازدواج کرده اند. به عنوان مثال، ما شاهد ازدواج امیر جعفری به همراه ریما رامین فر هستیم که دو زوج بسیار مشهور سینمایی می باشند.

درآمد قد بلندترین بازیگران ایرانی چقدر است؟

درآمد قد بلندترین بازیگران ایرانی چقدر است؟

اگر برای شما سوال پیش آمده است که این دسته از بازیگران دارای چه مقدار درآمد می باشند، باید به شما بگوییم که معمولا در زمینه حیطه بازیگری، افرادی که در این بین به فعالیت می پردازند در زمینه درآمدشان اخباری را ارائه نمی دهند. با این حساب نمی تواند گفت که قد بلندترین بازیگران ایرانی دارای چه مقدار درآمد می باشند اما می توان گفت که بسیاری از آن ها توسط سینما درآمد خود را کسب کرده اند.

تا کنون چه مصاحبه هایی با قد بلندترین بازیگران ایرانی صورت گرفته است؟

تا کنون مصاحبه های بسیاری با قد بلندترین بازیگران ایرانی انجام شده است که در این مصاحبه ها نیز اشاره ای به قد بلند آن ها شده است. اگر تا به امروز موفق به مشاهده کردن این دسته از مصاحبه ها نشده اید می توانید با مراجعه به آپارات و یا یوتیوب اقدام به مشاهده کردن مصاحبه این دسته از بازیگران مطرح سینما ایران کنید. این مصاحبه ها برخی در تلویزیون ملی و برخی نیز در سینما های خانگی برگزار شده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. بلند قدترین بازیگران زن ایران به ترتیب کدامند؟

    ویشکا آسایش، الهام چرخنده و مینا وحید به ترتیب قد بلند ترین بازیگران ایرانی می باشند.

  2. قد بازیگران زن و بازیگران مرد ایرانی چقدر است؟

    در بین بازیگران زن ایرانی ما بازیگران 177 سانتی متری و در بین مردان تا 2 متر قد را داریم.

  3. قد بلندترین بازیگر زن ایران کیست؟

    می توان گفت که قد بلند ترین بازیگر زن ایرانی ویشکا آسایش می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *