بیوگرافی فاطمه معتمدآریا و همسرش + عکس

فاططمه معتمدآریا یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد. ما در این مقاله یک بررسی دقیق از این بازیگر همه فن حریف پیاده سازی کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه معتمدآریا کیست؟

فاطمه معتمدآریا کیست؟

معتمد آریا از آن دسته از بازیگرانی است از دیر باز بازی زیبایش مورد توجه همگان قرار گرفته است و چه در بخش کودکان و چه برای بزرگسالان، بازی بسیار عالی را از خود ارائه داده است. به همین خاطر کسانی که بازی او را دوست دارند، به این موضوع علاقه پیدا می کنند که دباره بیوگرافی وی هم بدانند. در این جا مختصری درباره وی صحبت می کنیم. فاطمه معتمد آریا معروف به سیمین متولد ۷ آبان ۱۳۴۱ در تهران است و فارغ التحصیل دانشسرای هنر تهران نیز می باشد. او در خانواده ای هنرمند متولد شده است و همین باعث شده تا او نیز به بازیگری علاقمند شود و آن را دنبال کند.

حتی همسر وی نیز در این حرفه فعالیت دارد و بازیگر و تهیه کننده است. معتمد آریا یک پسر به نام نریمان دارد. او نیز فیلمساز است و مستندی را به نام شیرین ساخته است و انمیشین نیز می سازد. معتمد آریا در کلاس های نقاشی، موسیقی، فیلمسازی، تئاتر و تئاتر عروسکی شرکت کرده است و در کانون پرورش فکری کودکان نمایش های عروسکی بسیاری را انجام داده است. سپس در دانشکده هنر های زیبا تئاتر بازی کرده است و در تلویزیون نیز عروسک گردانی کرده است. اما شهرت این فرد با بازی در فیلم کلاه قرمزی شروع شد و تقریبا همه او را از آنجا شناختند. معتمد آریا هم اکنون نیز فعالیت می کند و فیلم های بسیار درخشانی را در کارنامه هنری خود دارد.

توجه داشته باشید که با توجه به حواشی به وجود آمده برای او خیلی ها از فاطمه معتمدآریا به عنوان یکی از بازیگران منشوری سینمای ایران یاد می کنند. در ادامه بررسی دقیقی در این مورد در دسترس قرار داده ایم.

معروف ترین فیلم های فاطمه معتمدآریا کدامند؟

فاطمه معتمد آریا همیشه از آن دسته از بازیگرانی بوده است که نامش در تیتراژ فیلم ها و سریال ها باعث شده تا تعداد زیادی از افراد تمایل داشته باشند آن اثر را ببینند. به همین خاطر در فیلم های زیادی بازی کرده است. در زیر تعدادی از آثار او را بررسی می کنیم و به آن ها می پردازیم.

کلاه قرمزی و پسرخاله

کلاه قرمزی و پسرخاله در سال ۱۳۷۳ توسط ایرج طهماسب ساخته شد. این فیلم تبدیل به پرفروش ترین و پر بیننده ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد و علاوه بر کودکان بزرگسالان هم به آن علاقمند بودند. فاطمه معتمد آریا در این فیلم بسیار درخشید و معروف شد.

گیلانه

فیلم سینمایی گیلانه محصول مشترک رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب بود که سال ۱۳۸۳ تولید شد و فاطمه معتمد آریا در کنار بهرام رادان و باران کوثری بهترین بازی را از خود ارائه دادند و باعث شدند که این فیلم در جشنواره های مختلف دیده شود و بسیار مورد پسند مردم و داوران قرار بگیرد.

آشپز باشی

سریال آشپزباشی سال ۱۳۸۸ از شبکه ۱ سیما پخش شد و بسیار هم معروف شده بود. معتمد آریا در این سریال در کنار پرویز پرستویی، ملیکا شریفی نیا، مهراوه شریفی نیا و فرهاد اصلانی بازی کرد. این سریال در زمان خودش بسیار دیده شد و مورد توجه همه قرار گرفته بود.

دختر شیرینی فروش

دختر شیرینی فروش فیلم سینمایی بود که ایرج طهماسب آن را نویسندگی و کارگردانی کرد و خودش به همراه فاطمه معتمد آریا و حمید جبلی در آن بازی کردند. این فیلم‌ بسیار خوش درخشید و مورد توجه همه قرار گرفت و بازی در خشان تمام بازیگران آن همیشه تحسین شده است.

اینجا بدون من

اینجا بدون من فیلم سینمایی درام به کارگردانی بهرام توکلی بود که سال ۱۳۹۰ ساخته شد و معتمد آریا در کنار صابر ابر، نگار جواهریان و پارسا پیروز فر بازی بسیار درخشانی از خود ارائه دادند. این فیلم از نمایشنامه باغ وحش شیشه ای اثر تنسی ویلیامز ساخته شده است.

عکس های فاطمه معتمدآریا را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های فاطمه معتمدآریا را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های بسیار زیادی از فاطمه معتمد آریا در اینترنت موجود است که می توانید آن ها را تماشا کنید. برای این کار شما باید به سایت هایی که عکس های او را گذاشته اند مراجعه کنید که این کار سخت است. بنابراین باید به گوگل مراجعه کرده و این کار را آسان کنید. بخش تصاویر گوگل تمام عکس های این بازیگر را جمع کرده و آن ها را به صورت کلی به شما نشان می دهد. می توانید هر کدام از عکس ها را هم که خواستید ذخیره کنید و بعدا آن ها را تماشا کنید.

آیدی پیج فاطمه معتمدآریا چیست؟

مانند بسیاری از افراد دیگر و بازیگران و سلبریتی های معروف، فاطمه معتمد آریا نیز در اینستاگرام صفحه ای را برای خود ایجاد کرده است تا بیشتر با مردم و طرفدارانش در ارتباط باشد. آدرس این صفحه fatememotedarya است و بیشتر از ۶۲۸ هزار نفر نیز فالوور دارد و از اینستاگرام تیک آبی نیز گرفته است. او در تین صفحه ویدئو هایی از کار های خود به اشتراک می گذارد. هم چنین می توانید اخبار موثق مربوط به او را در این صفحه ببینید. در قسمت بیو نیز سایت شخصی وی نوشته شده است که می توانید به آن سر بزنید.

فاطمه معتمدآریا تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

فاطمه معتمد آریا از آن دسته از بازیگرانی است حاشیه های زیادی دارد. این بازیگر در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از میرحسین حمایت می کرد و با سربند سبز و بدون حجاب وارد یک جشنواره شد که این باعث شد تا او چند سال ممنوع التصویر شود. در جشنواره کن نیز بدون حجاب ظاهر شده بود که این نیز باعث ممنوع التصویر شدنش شد. در آخر باعث شد که معتمد آریا کم کار شود و کمتر در سینما یا تلویزیون ظاهر شود.

درآمد فاطمه معتمدآریا چقدر است؟

درآمد فاطمه معتمدآریا چقدر است؟

فاطمه معتمد آریا تا به حال درباره میزان درآمد خود صحبت نکرده است و عددی را از آن ارائه نداده است، اما می توان تصور کرد که درآمد این بازیگر بسیار بالا است. او تا به حال فیلم های بسیاری بازی کرده است و در سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است. به همین دلیل درآمد بالایی برای او تصور می شود. می توانید فروش یکی از فیلم های او را از منابع معتبر جستجو کنید سپس می توانید میزان تقریبی قرارداد او را بدانید.

همسر فاطمه معتمدآریا کیست؟

همان طور که در بالا گفتیم همسر معتمد آریا بازیگری به نام احمد حامد است که سال های زیادی است با هم زندگی می کنند و فرزندی به نریمان نیز دارند. این دو نفر سر یک پروژه با هم آشنا شدند و به نظر می رسد تا به حال کار هایی نیز با هم انجام داده اند.

اولین فیلم فاطمه معتمدآریا چه نام داشت؟

فاطمه معتمد آریا برای اولین بار در برنامه عروسکی مدرسه موش ها وارد صدا و سیما شد و در آنجا عروسک گردانی می کرد. هم چنین در سریال و فیلم معروف گل پامچال نیز بازی کرد و در آنجا نیز بسیار دیده شد. اما نقطه اوج برای حرفه بازیگری معتمد آریا همان طور که گفتیم فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله است.

آیا فاطمه معتمدآریا در تئاتر هم بازی کرده است؟

آیا فاطمه معتمدآریا در تئاتر هم بازی کرده است؟

فاطمه معتمد آریا تا به حال در نمایش ها و تئاتر های بسیاری بازی کرده است. او حرفه خود را از عروسک گردانی و تئاتر عروسکی شروع کرده بود و همین باعث شده است که او بسیار در این کار حرفه ای شود. او در نمایش هایی مانند نامه هایی به تب در سال ۱۳۹۰، ننه دلاور و فرزندان او در سال ۱۳۹۳، ریچارد سوم در سال ۱۳۷۸، یک جفت کفش برا زهرا در سال ۱۳۶۰ و دایره گچی قفقازی در سال ۱۳۵۹ بازی کرده است.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

تقریبا تمام فیلم هایی که فاطمه معتمد آریا بازی کرده است در اینترنت برای دانلود موجود است. سایت های معتبری در این زمینه وجود دارند که این فیلم ها را به صورت قانونی برای دانلود قرار داده اند. می توانید به این سایت ها مراجعه کرده و فیلم های این بازیگر را دانلود کنید.

فاطمه معتمدآریا چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

فاطمه معتمدآریا چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

معتمد آریا بخاطر بازی زیبای خود همیشه مورد توجه داوران قرار گرفته است و جوایزی نیز در این زمینه دریافت کرده است. این جوایز و کاندید شدن او بسیار زیاد است. او برای فیلم برهوت در سال ۱۳۶۷ برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. در فیلم همسر و در جشنواره فیلم فجر نیز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سال ۱۳۷۲ شده است. وی برای فیلم اینجا بدون من در سال ۱۳۹۰ برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

سوالات متداول

  1. فاطمه معتمدآریا الان کجاست؟

    فاطمه معتمدآریا الان در ایران و خارج از کشور زندگی می کند اما از محل زندگی دقیق او اطلاعاتی در دسترس نیست.

  2. عکس عروس فاطمه معتمد آریا را کجا ببینیم؟

    به نظر نمی رسد پسر فاطمه معتمد آریا ازدواج کرده است اما برای دیدن عکس هایی از این قبیل می توانید به گوگل مراجعه کنید.

  3. فاطمه معتمد آریا کیست؟

    وی یکی از بازیگران سرشناس ایرانی می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *