بیوگرافی آیشواریا رای + عکس بدون آرایش او قبل از عمل بینی

آیشواریا رای یکی از برترین بازیگران هندی می باشد. این بازیگر عروس آمیتا باچان و همسر آبیشک باچان است. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این بازیگر زیبا و جنجالی و زندگی نامه و بیوگرافی و آیدی اینستاگرام او اطلاعاتی کسب کنید.

آیشواریا رای کیست؟

آیشواریا رای کیست؟

آیشواریا رای یکی از زیبا ترین بازیگران هندی می باشد. زیبایی این بازیگر در هند زبان زد تمام مردم است که مخصوصا چشمان زیبای این بازیگر باعث شهرت بیش از حد او شده است. چشمانی که می گویند صبح به رنگ سبز و در شب به رنگی آبی است و شایعاتی درباره اینکه آیشواریا رای بعد از مرگ می خواهد چشمانش را اهدا کند به گوش می رسد. در ادامه بیوگرافی آیشواریا رای بد نیست بدانید او متولد 1 نوامبر سال 1973 در منگلور هند می باشد. این بازیگر به زبان هایی مثل هندی، انگلیسی، کانارا، ماراتی و تامیل تسلط دارد لذا زبان مادری خود تولو می باشد. آیشواریا از همان ابتدا به بازیگری علاقه بسیار زیادی داشت اما با این حال با تمام پیشنهادات خوبی که به اون می شود وارد حیطه شغلی بازیگری نمی شود و تصمیم می گیرد به تحصیل خود ادامه دهد.

او توانست در رشته معماری به تحصیل خود ادامه دهد و پس از اتمام تحصیل خود وارد شغل بازیگری به صورت حرفه ای شد. همچنین این بازیگر معروف و زیبا دو نامزدی نافرجام و پر دردسر با دو ستاره بالیوود یعنی سلمان خان و ویوک اوبروی داشت. زندگی آیشواریا رای بسیار پر حاشیه و در دید عموم مردم قرار دارد. او پس از دو نامزدی نافرجام خود با یک هنرپیشه به نام آبیشک باچان ازدواج می کند و عروسی این بازیگر سه روز به طول انجامید و بعد از پرنسس دایانا، لقب گران ترین عروسی جهان را به خود گرفت. این بازیگر در اولین فیلم خود با شکست رو به رو شد و بسیار نا امید و دلسرد شده بود تا اینکه در فیلم به تو دل داده ام صنم و دوداس دلگرمی پیدا کرد و طعم موفقیت را در این فیلم چشید‌. آیشواریا به شدت به خرید کردن علاقه دارد و یک کلکسیون بسیار بزرگ از ساعت ها و مجسمه های قدیمی هندی جمع آوری کرده است. او همچنین تنها زنی است که به عنوان داور جشنواره کن انتخاب شده است. همچنین مجسمه ای از او در موزه معروف مادام توسوی لندن ساخته شده است.

اینستاگرام آیشواریا رای

پیج اینستاگرام این بازیگر نزدیک به ده میلیون فالوور دارد و 271 پست به اشتراک گذاشته است که معمولا پست های این بازیگر عکس هایی با همسر و دخترش است لذا عکس های تکی خودش و بازیگران دیگر نیز مشاهده می شود. آیشواریا رای اینستا بسیار شلوغی دارد و هر چقدر عکس از این بازیگر بخواهید آنجا پیدا می کنید. برای پیدا کردن پیج اینستاگرام این بازیگر معروف وارد اینستاگرام شده و نام aishwaryaraibachchan را سرچ نمایید.

حاشیه های آیشواریا رای

حاشیه های آیشواریا رای

هر بازیگر معروف حاشیه هایی دارد و یقیناً این بازیگر معروف و زیبای هندی نیز حاشیه هایی دارد اما چیز قابل توجهی درباره این حاشیه ها منتشر نشده است. تنها چیزی که نظر مردم را به خود جلب کرد حضور آیشواریا در فیلم سلام بمبئی بود که قرار بود این بازیگر نقش مقابل محمد رضا گلزار را بازی کند اما آیشواریا در لحظه آخر پشیمان می شود و نمی خواهد نقش مقابل گلزار را بازی کند و دلیلش برای این کار این بود که سنش به دختر دانشجو نمی خورد و همین باعث می شود توسط رسانه ها مورد حمله قرار بگیرد. از سوی دیگر یکی از دوستان آیشواریا اعلام می کند، آیشواریا قربانی القابی است که به دروغ به او نسبت می دهند و او را افاده ای و حسابگر صدا می زنند. دوستش در جواب به آنهایی که اینگونه آیشواریا را صدا می زنند گفت: آیشواریا هم بسیار زیباست و هم بسیار خون گرم به همین خاطر است که خیلی ها نمی خواهند این موضوع را هضم کنند.

آیشواریا رای باچان در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

آیشواریا در فیلم های بسیار زیادی بازی کرده است و این فیلم ها عبارتند از: عمر و جان، عروس و تعصب، قلب طلا، سنگ در چشم، بانوی ادویه ها، تو قلب مرا برده ای، روانا، جنیز جزو تعدادی از فیلم هایی هستند که آیشواریا رای در آن بازی کرده است و اکثرا نقش اول فیلم ها را به عهده گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از فیلم های این بازیگر را به شما معرفی کنیم. برای دانلود این فیلم ها می توانید نام فیلم را در گوگل سرچ کرده و با هر کیفیت و دوبله یا زیر نویس و زبان اصلی دانلود نمایید.

بانوی ادویه جات

فیلم بانوی ادویه جات با بازیگیری آیشواریا رای در سال 2005 منتشر شد. آیشواریا در این فیلم به نام تیلو بازیگری می کند و موضوع این فیلم به این صورت است که تیلو قدرت پیش بینی آینده را دارد. وقتی که پدر مادرش توسط راهزنان کشته می شوند، تیلو دزدیده می شود اما راهی برای فرار پیدا می کند و توسط زنی که ملکه آیین سنتی ادویه هاست بزرگ می شود و تیلو لقب بانوی ادویه را به خود می گیرد. فیلم یک فیلم درام و عاشقانه می باشد و محصول کشور هندوستان است. ستارگان این فیلم انوپام خیر و آیشواریا رای می باشند.

عروس و تعصب

عروس و تعصب

عروس و تعصب فیلمی سینمایی محصول سال 2004 هندوستان است. این فیلم به کارگردانی گاریندر چادا و با هنرپیشگی آیشواریا رای ساخته شده است. نام این فیلم کنایه‌ای به نام رمان معروف انگلیسی، غرور و تعصب اثر جین آستن است. موضوع این فیلم به این صورت است که خانوم باکشی قصد پیدا کردن شوهر برای چهار دختر خود می باشد. در همین زمان با دو تاجر آشنا می شود و به ملاقاتش می آیند. این فیلم یک فیلم درام، کمدی و عاشقانه می باشد.

روانا

فیلم روانا به کارگردانی مانی راتنام و به بازیگری ایشواریا رای در سال 2010 منتشر شد. داستان این فیلم به این صورت است که رهبر یک گروه از راهزنان همسر پلیسی را می دزدد که قبلا خواهرش را کشته بوده است اما او بعد از زمانی عاشق همسر پلیس می شود. ژانر این فیلم درام و هیجانی است.

رابطه آیشواریا رای و سلمان خان به چه صورت است؟

آیشواریا و سلمان خان مدتی با یکدیگر نامزد بودند اما به دلایلی این نامزدی بهم خورده است و سلمان خان در یک مصاحبه درمورد آیشواریا اینگونه بازگو کرد که به او افتخار می کند و از بودن در کنار او و بودن اسمش کنار آیشواریا افتخار می کند. در ادامه می گوید افرادی که عاشقشان هستم همیشه در قلب من می مانند و اعلام می کند افسرده نشده است و امیدوار است آیشواریا در کنار مرد رویاهایش خوشبخت باشد.

آیشواریا رای و همسرش

آیشواریا پس از دو نامزدی ناموفقی که داشته است با آبیشک باچان ازدواج می کند و بزرگ ترین و پر هزینه ترین عروسی جهان را برگزار می کنند و انها اکنون صاحب یک دختر هستند. آبیشک باچان یک هنر پیشه می باشد که پسر آمیتا باچان معروف است.

آیشواریا رای و مادرش

آیشواریا رای و مادرش

آیشواریا در منگالور در ایالت کارناتاکا به دنیا آمد و مادر او نویسنده است و پدرش مهندس دریانوردی. زبان مادری او تولو می باشد و خانواده آیشواریا قبل از تولدش به بمبئی مهاجرت کردند. اطلاعات زیادی درباره مادر آیشواریا در دست نیست و تنها این را می دانیم که مادر وی نویسنده و خانه دار بود.

حاشیه های آیشواریا رای

همانطور که گفته شد حاشیه های زیادی از این بازیگر به گوش نمی رسد. این بازیگر اکثراً به دلیل زیباییش قابل مقایسه قرار می گیرد و حتی در سایت های مختلف مشاهده می شود که او را با آنجلینا جولی برابر می دانند و او را به آنجلینا شباهت می دهند. در خیلی از این سایت ها که نظر سنجی برگزار شده آیشواریا بیشتر از انجلینا جولی رای جمع کرده است.

همسر آیشواریا رای کیست؟

همسر او همانند آیشواریا یک فرد مطرح در هند می باشد و پدر و مادر او نیز از معروفیت زیادی در هند برخوردار هستند. این دو در سال 2007 با یکدیگر ازدواج کردند و با شکوه ترین جشن عروسی را برگزار کردند. آبیشک باچان نیز همانند آیشواریا قبل از ازدواج نامزدی به نام کاریشما کاپور داشت که بعد از یک سال این نامزدی بهم خورده است. آبیشک مدتی نیز با رانی موکرجی وارد رابطه می شود و در نهایت در سال 2007 با آیشواریا ازدواج می کند.

سوالات متداول

  1. آیشواریا در چه رشته ای تحصیل کرده است؟

    او در رشته معماری تحصیل کرده و بعد از اتمام تحصیل خود وارد حرفه بازیگری می شود.

  2. آیا آیشواریا نامزد سلمان خان بوده است؟

    آیشواریا مدتی با سلمان خان نامزد بوده است اما به دلایلی این نامزدی به هم خورده است. اما گویا بعد از اتمام این نامزدی علاقه سلمان خان نسبت به او کم نشده است.

  3. آیشواریا کیست؟

    ایشواریا یک بازیگر مطرح و پرطرفدار در هند می باشد که توانسته در کشور های دیگر نیز طرفدارانی پیدا کند.

  4. آیشواریا چند سال سن دارد؟

    به دلیل زیبایی و جوانی آیشواریا عده زیادی به دنبال این سوال هستند که آیشواریا چند سال سن دارد. او متولد سال 1973 می باشد که یعنی در حال حاضر 43 سال سن دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *