سارا سهیلی کیست؟ بازی در سریال کیمیا تا گشت ارشاد

بسیاری از کسانی که در بازیگری و این هنر فعالیت دارند و آن را به صورت حرفه ای انجام می دهند، علاوه بر انجام این کار در حوزه های دیگری از این رشته نیز فعالیت دارند. به عنوان مثال کسی ممکن است بازیگر باشد و همزمان با آن گریم و یا فیلم سازی را هم انجام دهد. یکی از این افراد سارا سهیلی است که در این متن قصد داریم درباره وی صحبت کنیم و بیشتر درباره او بدانیم پس تا آخر این مقاله با همراه باشید.

سارا سهیلی کیست؟

سارا سهیلی کیست؟

حتما تا به حال نام سعید سهیلی کارگردان معروف سینما و ساعد سهیلی بازیگر بسیار معروف را شنیده اید و با فیلم های آن ها آشنایی دارید. باید بگوییم که این خانواده بسیار هنرمند بوده و سارا سهیلی نیز مانند پدر و برادران و خواهرش در دنیای بازیگری و سینما فعالیت دارد. در این قسمت می خواهیم درباره این بازیگر بیشتر بدانیم. سارا سهیلی متولد ۲۵ خرداد ۱۳۶۸ در تهران است. وی بازیگری و دنیای سینما را از پدر خود فرا گرفته است و کارگردانی و گریموری نیز انجام داده است. تحصیلات سارا سهیلی اما با کاری که انجام می دهد متفاوت است.

وی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی است و در دانشگاه آزاد درس خوانده و لیسانس خود را گرفته است. اما ترجیح داده که همزمان با تحصیل در دانشگاه، فیلمسازی و کارگاه های گریم را نیز شرکت کند و اولین حضور خود در این عرصه را با گریموری آغاز کند. اما باز هم خانواده اش در این زمینه بی تاثیر نبوده و بیشتر فعالیت های او در فیلم های پدرش بوده است. در خاندان سهیلی همه حتی عروس خانواده که گلوریا هاردی است فعالیت بازیگری دارند و فقط مادر خانواده وارد این کار نشده است. این بازیگر هنوز نوظهور است و فرصت زیادی دارد تا در فیلم های دیگر بازی کند و بتواند اسم و رسم بیشتری را در این زمینه از خود به جای بگذارد.

معروف ترین فیلم های سارا سهیلی کدامند؟

همان طور که گفتیم سارا سهیلی به تازگی وارد دنیای بازیگری شده است و بیشتر از بازیگری در پشت صحنه فعالیت داشته است. اما با این حال بازی خوبی را در فیلم هایی که در آن ها ایفای نقش داشته از خود ارائه داده است. در زیر تعدادی از این فیلم ها را معرفی می کنیم تا شما نیز با آن ها آشنا شده و اگر علاقمند هستید تماشا کنید.

گشت ارشاد

سارا سهیلی در سال ۱۳۹۱ در فیلم سینمایی پدرش سعید سهیلی، گشت ارشاد بازی کرد که این اولین تجربه سینمایی او بود. در این فیلم او در کنار برادرانش ساعد سهیلی و سینا مهراد، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی بازی کرد و توانست بازی خوبی را از خود ارائه دهد.

شیفت شب

شیفت شب فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی است و در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. این فیلم داستان زنی را بیان می کند که بر اساس اتفاقاتی به همسر خود شک می کند. در این فیلم لیلا زارع، محمدرضا فروتن، گوهر خیر اندیش و امیر آقایی نیز به همراه سارا سهیلی بازی کرده اند.

گشت ارشاد ۲

گشت ارشاد ۲ نیز فیلمی به کارگردانی پدر سارا سهیلی یعنی سعید سهیلی بود و در سال ۱۳۹۵ اکران شد. داستان این فیلم دنباله گشت ارشاد ۱ است و در آن ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهاره افشاری و حمید فرخ نژاد بازی می کردند. سارا سهیلی هم نقش خوبی را در این فیلم بازی کرد و بازی خوبی را از خود ارائه داده است.

ازدواج در وقت اضافه

ازدواج در وقت اضافه در سال ۱۳۸۸ ساخته شد و مانند دیگر فیلم های سارا سهیلی، پدرش آن را ساخته است. این فیلم داستانی کمدی دارد و جمشید هاشم پور، علی صادقی، ماهایا پطروسیان و مجید صالحی در آن بازی می کردند. این فیلم در زمان نا مناسب پخش شد به همین خاطر طرفداران خود را از دست داد.

چهار انگشتی

سارا سهیلی بار دیگر در فیلمی که پدرش کارگردانی آن را بر عهده داشت یعنی چهار انگشتی بازی کرد و توانست بازی خوبی را نیز از خود ارائه بدهد. این فیلم سال ۱۳۸۶ ساخته شد و در آن بهرام رادان، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، طناز طباطبایی و سارا سهیلی بازی می کردند.

عکس های سارا سهیلی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های سارا سهیلی را در کجا مشاهده کنیم؟

سارا با اینکه زمان کمی را در بازیگری گذارنده است اما توانسته در بیشتر فیلم های معروف پدرش بازی کند و با بازی در این فیلم ها توجه ها را جلب کند و کاری کند که طرفداران او علاقه به این داشته باشند تا عکس های او را ببینند. برای دیدن عکس های او می توانید به سایت های معتبر در زمینه سینما و تلویزیون مراجعه کنید و عکس ها را تماشا کنید. اما یک راه ساده تر نیز وجود دارد و آن هم گوگل است. امکانات گوگل مانند بخش تصاویر تمامی عکس های موجود در اینترنت مربوط به هر فرد را پیدا کرده و در صفحه نتایج نشان می دهد. لذا شما می توانید برای سارا سهیلی نیز همین کار را انجام بدهید.

پیج اینستاگرام سارا سهیلی چیست؟

سارا سهیلی در اینستاگرام فعالیت دارد و البته باید گفت که فعالیت او در این شبکه اجتماعی چیزی از حرفه بازیگری را برای او نشان نمی دهد. آدرس صفحه او iisoheili است و بیشتر از ۱۷۰ هزار نفر نیز دنبال کننده دارد. این بازیگر در این صفحه عکس هایی از خود به اشتراک گذاشته است و کار جدید خود را به مردم معرفی می کند که یک هنرمند nft است و آثاری را از این تکنولوژی تولید کرده و می فروشد. شما می توانید با دنبال کردن این فرد در این صفحه از آثار وی آگاهی پیدا کنید و هم چنین جدیدترین عکس های او را نیز مشاهده کرده و با او در ارتباط باشید.

سارا سهیلی تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

سارا سهیلی مدت کمی را در بازیگری گذرانده است و در این مدت کم نیز خبر جنجالی یا حاشیه برانگیز نداشته است. اکنون نیز کاری در زمینه بازیگری انجام نمی دهد و از این دنیا دور شده است. شاید عکس های اینستاگرام او کمی حاشیه برانگیز باشد اما باز هم نمی توان گفت که این بازیگر جنجال به پا کرده و یا اینکه خبر مهمی درباره او منتشر شده است.

درآمد سارا سهیلی چقدر است؟

درآمد سارا سهیلی چقدر است؟

از میزان دقیق درآمد سارا سهیلی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. با این حال با توجه به فعالیتی که او هم اکنون دارد و بازیگری که قبلا انجام داده است می توان حدس زد که درآمد بسیار بالایی را دار. او هنرمند NFT است و همان طور که گفتیم آثار خود را تولید کرده و در این زمینه به فروش می رساند. چون آثار ان اف تی با ارز دیجیتال خریداری می شود بنابراین کسی که آن ها را به فروش می رساند می تواند پولدار شود.

همسر سارا سهیلی کیست؟

از همسر سارا سهیلی اطلاعاتی در دسترس نیست و به نظر می‌رسد این فرد مجرد از ازدواج نکرده است. اگر به صفحه اینستاگرام او مراجعه کنید عکس هایی که با همسرش باشد را مشاهده نمی کنید. به همین دلیل حدس زده می شود که این فرد مجرد است است و یا اینکه روابطی دارد که نمی خواهد از آن ها صحبت کند.

اولین فیلم سارا سهیلی چه نام داشت؟

اولین فیلمی که سارا سهیلی توانست در آن ایفای نقش داشته باشد چهار انگشتی بود که در آن بسیار درخشید و بعد از آن توانست نظر بقیه را به خود جلب کند و طرفداران را برای خود در زمینه بازیگری پیدا کند. سارا سهیلی بعد از این فیلم برودر فیلم های معروف دیگر بازی کرد اما هم اکنون فعالیتی ندارد.

آیا سارا سهیلی در تئاتر هم بازی کرده است؟

آیا سارا سهیلی در تئاتر هم بازی کرده است؟

این بازیگر تاکنون فعالیتی در زمینه تئاتر نداشته و بازیگری خود را از سینما شروع کرده است. او در فیلم های پدرش بازی کرده و به همین دلیل نیاز به بازی در تئاتر نداشته است و سعی کرده استعداد خود در بازیگری را با بازی در فیلم های پدر خود نشان دهد.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

این بازیگر در فیلم های بسیاری بازی کرده است که معروف هم هستند. به همین خاطر در سایت های بسیاری این فیلم ها وجود دارد و می توانید به جای اینکه آن ها را آنلاین تماشا کنید، دانلود کرده و در وقت های آزاد خود نگاه کنید.

سارا سهیلی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

سارا سهیلی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

این بازیگر علاوه بر اینکه بازیگری انجام داده است فیلم سازی نیز کرده است. او اولین فیلم کوتاه خود را به نام ماچ در سال ۱۳۹۷ ساخته است که در جشنواره های بین المللی شرکت کرده و برنده جوایزی شده است. این موفقیت ها ممکن است در آینده نیز اتفاق بیوفتد.

سوالات متداول

  1. آیا سارا سهیلی در خارج از کشور زندگی می کند؟

    اگر سری به صفحه اینستاگرام سارا سهیلی بزنید متوجه می شوید که او در ایران زندگی نمی کند. البته به ایران رفت و آمد دارد چون در بیشتر عکس های خود سعی کرده حجاب خود را حفظ کند.

  2. سن سارا سهیلی چقدر است؟

    او متولد سال 1368 است و هم اکنون 33 سال دارد.

  3. این بازیگر چه نسبتی با ساعد سهیلی دارد؟

    این هنرپیشه خواهر ساعت سهیلی می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *