بیوگرافی سیاوش قمیشی + لیست آهنگ های ماندگار او در موسیقی ایران

اگر تمایل دارید تا در رابطه با یکی از خواننده های لس آنجلسی و معروف به نام سیاوش قمیشی اطلاعات جالبی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سیاوش قمیشی کیست؟

سیاوش قمیشی کیست؟

برخی از خوانندگان ایرانی با توجه به صدای منحصر به فرد و سبک آهنگ هایشان توانسته اند جایگاه خوبی را در بین مردم ایران به دست آورند و به معروفیت زیادی نیز رسیده اند که این موضوع شامل سیاوش قمیشی نیز می‌ باشد. حال در این قسمت قرار است به یکی از موضوعات جذاب یعنی بیوگرافی سیاوش قمیشی و هم چنین سن سیاوش قمیشی بپردازیم. سیاوش قُمِشی زادهٔ که معروف به سیاوش قمیشی است، متولد 21 خرداد 1324 در اهواز است. او موسیقی‌ دان، خواننده، آهنگساز و ترانه‌ سرای ایرانی ساکن لس آنجلس می باشد.

بهتر است که بدانید آقای قمیشی یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین خوانندگان موسیقی پاپ به شمار می رود که توانسته با تلفیق آهنگ های اصیل ایرانی با موسیقی غربی سبک خاص و منحصر به فردی را در کار هایش به وجود بیاورد و به همین دلیل توانسته مخاطبان و طرفداران بی شماری را در ایران و حتی سراسر جهان به دست آورد. هم چنین جالب است که بدانید برخی از خوانندگان ایرانی از سبک قمیشی پیروی می‌ کنند و این موضوع باعث شده است تا آن ها به شهرت فراوانی برسند. آقای قمیشی یکی از خوانندگان پرکاری است که از سال 1959 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به اکنون آلبوم ها و آهنگ های بی شماری را منتشر کرده است که هر کدام از آثار او طرفداران بسیار زیادی را به دست آورده است. هم چنین باید افزود که این خواننده معروف به عنوان پایه‌ گذار سبک موسیقی ترنس در ایران شناخته می‌ شود. جالب است که بدانید او در میان هواداران و طرفدارانش به مرد بارانی مشهور می‌ باشد.

توجه داشته باشید که سیاوش به معین و ابی همکاری های زیادی داشته است. برای درک بهتر این موضوع می توانید آهنگ های مشترک آن ها را گوش کنید.

خانواده این خواننده معروف

شاید برای شما هم جالب باشد که در رابطه با خانواده آقای قمیشی بیشتر بدانید. در این باره باید بگوییم که او در یک خانواده نسبتاً پرجمعیت به دنیا آمده است، چرا که دو برادر بزرگ تر از خود به نام‌ های سیروس و سیامک و هم چنین یک خواهر به نام سیمین دارد. این خواننده معروف در شهر دزفول به دنیا آمده است، اما در نه ماهگی به همراه خانواده‌ اش به تهران نقل مکان کردند. آقای قمیشی مدت ها قبل در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که رابطه بسیار خوبی با خواهر و برادرانش دارد.

علاقه به موسیقی تا خرید گیتار

آقای قمیشی از کودکی علاقه بسیار زیادی به خوانندگی و موسیقی داشته است و این علاقه از شش سالگی و زمانی که برادر او آکاردئون و مادرش نیز پیانو یاد می گرفت شروع شد تا این که او در یازده سالگی با هدیه گیتار پدرش مسیر زندگی خود را تغییر داد. بهتر است که بدانید او با همان گیتار ناکوک شروع به یادگیری کرد و در نهایت در یکی از اجرا های ویگن در پشت صحنه توانست از او کوک کردن گیتار را یاد بگیرد.

مهاجرت از ایران برای ادامه تحصیل

مهاجرت از ایران برای ادامه تحصیل

بهتر است که بدانید آقای قمیشی در سال 1338 و زمانی که 14 ساله بود به همراه برادرش نزد خواهرشان به لندن رفتند تا در آن جا ادامه تحصیل بدهند و بعد از ساکن شدن در لندن، با فعالیت و همکاری در گروه‌ های مختلف و با نوازندگی خرج زندگی و تحصیلشان را در می آوردند. در نهایت بعد از 11 سال و زمانی که او 25 ساله بود یعنی در سال 1342 به ایران بازگشت. قمیشی بعد از بازگشت به عنوان خواننده و نوازنده به زبان انگلیسی شروع به فعالیت کرد. بعد از مدتی او با عارف و ایرج جنتی عطایی کار آهنگسازی را به صورت حرفه ای برای خوانندگان شروع کرد. بهتر است که بدانید او در سال 1353 و در 29 سالگی آلبومش را منتشر کرد و با ترک فرنگیس بر سر زبان ها افتاد.

در نهایت آقای قمیشی برای بار دیگر و بعد از سال 1357 از ایران خارج شد و در ابتدا به انگلستان رفت و بعد از چند ماه، در سال 1358 به شهر لس آنجلس رفت و در حال حاضر در این شهر اقامت دارد.

عکس های سیاوش قمیشی را در کجا ببینیم؟

عکس های سیاوش قمیشی را در کجا ببینیم؟

سیاوش قمیشی یکی از محبوب ترین و مشهور ترین خوانندگان ایرانی به شمار می‌ رود که به دلیل سبک خاص و آهنگ های منحصر به فردش توانسته طرفداران و مخاطبان بی شماری را در ایران و خارج از کشور به دست آورد. حال خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا به مشاهده عکس های جدید و متفاوت آقای قمیشی بپردازند و به این گونه جویای احوال او شوند. در این باره باید بگوییم که روش های متعددی برای مشاهده عکس های این خواننده معروف وجود دارد، به عنوان مثال اگر به شبکه‌ های مجازی قمیشی مانند اینستاگرام او مراجعه کنید، می توانید عکس های متعددی از او را در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده نمایید.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود علاوه بر شبکه‌ های مجازی اگر به اینترنت مراجعه کنید و نام سیاوش قمیشی را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و به این گونه می توانید عکس‌ های متعددی از او را جستجو کنید. هم چنین در اینترنت می توانید عکس هایی از آقای قمیشی را در کنار سایر خوانندگان ایرانی و یا اعضای خانواده‌ اش نیز جستجو و مشاهده نمایید.

آدرس پیج اینستاگرام سیاوش قمیشی چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌ های محبوبی است که این روز ها علاوه بر کاربران عادی، اکثر افراد معروف نیز در این شبکه فعالیت می‌ کنند. جالب است که بدانید سیاوش قمیشی نیز از آن دسته از خوانندگانی است که فعالیت گسترده ای در اینستاگرام انجام می‌ دهد. حال اگر تمایل به پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام این خواننده معروف ایرانی را دارید، پیشنهاد ما این است که در قسمت جستجو اینستاگرام نام او را به انگلیسی سرچ کنید. از آن جایی که آقای قمیشی در اینستاگرام بیش از 3.4 میلیون فالوور و هم چنین تیک آبی دارد، به همین دلیل پیج او نسبت به فن پیج هایش به راحتی قابل تشخیص می باشد.

حال این موضوع را هم باید افزود که این روز ها این خواننده معروف اینستاگرام را به یک پایگاه ارتباطی قوی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است و به این گونه در صفحه اینستاگرامش به معرفی آلبوم ها و آهنگ های جدیدش می‌ پردازد و یا این که تاریخ و مکان کنسرت های جدیدش را با مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد. شما با دنبال کردن پیج اینستاگرام سیاوش قمیشی می توانید به مشاهده جدید ترین پست های آقای قمیشی بپردازید.

همسر این خواننده کیست؟

همسر این خواننده کیست؟

از آن جایی که سیاوش قمیشی مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین دلیل خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا در مورد زندگی شخصی او و همسرش بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که سیاوش قمیشی در سن 29 سالگی با دختری به نام لیلا وصال ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر به نام علیرضا می باشد که مدتی را در شیراز زندگی می کرد. البته بهتر است که بدانید این زندگی بنا به دلایل و اختلافاتی که بین این خواننده معروف و همسرش به وجود آمد بعد از مدتی به جدایی ختم شد.

حال جالب است که بدانید این خواننده معروف بعد از طلاق خود پنج بار دیگر ازدواج کرد که تمام آن ها نیز به جدایی ختم شدند و او در سال های اخیر با دختری به نام نازنین مرعشی نامزد کرده است. از آن جایی که آقای قمیشی تا به اکنون ازدواج های متعددی داشته است که تمام آن ها به جدایی ختم شده است، به همین دلیل در پیرامون زندگی شخصی او حاشیه های زیادی مشاهده می‌ شود.

روابط ناخوشایند با پسرش

همان طور که بیان کردیم آقای قمیشی یک پسر به نام علیرضا دارد که علیرضا نیز خواننده و ترانه سرا می باشد و راه پدرش را در پیش گرفته است. اما به نظر می‌ رسد که آقای قمیشی با پسرش رابطه خوبی ندارند، چرا که او در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که من و پسرم با هم در تماس نیستیم، چرا که زندگی او مورد تایید من نیست و هر کدام راه جدای خود را در پیش گرفته ایم و من برای او آرزوی موفقیت می کنم. به هر حال می توانید عکس های متعددی از سیاوش قمیشی و همسرش و فرزندش را در اینترنت و یا شبکه های مجازی جستجو و مشاهده نمایید.

چه حاشیه هایی برای سیاوش قمیشی به وجود آمد؟

این روز ها با توجه به رسانه‌ ها و هم چنین شبکه‌ های مجازی در پیرامون خیلی از خوانندگان معروف ایرانی حاشیه ها و جنجال های متعددی مشاهده می شود که این موضوع شامل سیاوش قمیشی نیز می‌ باشد. از آن جایی که سیاوش قمیشی یکی از خوانندگان معروف و سرشناس ایرانی است به همین دلیل هر از گاهی مشاهده می شود که برخی از منابع اطلاعات او در شبکه های مجازی منتشر می‌ شود که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه های متعددی برای این خواننده ایرانی می شود. حال از مهم ترین حاشیه هایی که تا به اکنون برای این خواننده معروف به وجود آمده است می‌ توان به موضوعاتی مانند: حواشی که برای آلبوم جدید او به وجود آمده است، درگیری‌ هایی که با سایر خوانندگان داشته است، مشکلاتی که برای برخی از کنسرت های او به وجود آمده است، روابط شخصی اش مانند ازدواج مجدد این خواننده معروف، خبر کناره گیری او از خوانندگی و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

حال این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که مدتی قبل مصاحبه با سیاوش قمیشی انجام شده بود، او در این مصاحبه بیان کرد که به هیچ کدام از حاشیه‌ های پیرامونش اهمیتی نمی دهد، چرا که تمام آن ها دروغی بیش نیستند که توسط عده ای بیکار منتشر شده است.

برترین آهنگ های سیاوش قمیشی چه نام دارند؟

برترین آهنگ های سیاوش قمیشی چه نام دارند؟

آقای قمیشی مدت زمان طولانی است که در حرفه خوانندگی فعالیت می‌ کند و تا به اکنون توانسته آهنگ های متعددی را منتشر کند که تمام آهنگ های او با استقبال بی نظیر مردم و طرفدارانش رو به رو شده است. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از بهترین آهنگ های این خواننده معروف بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

تو عاشق نبودی

زمانی که سیاوش قمیشی تو عاشق نبودی را منتشر کرد، این آهنگ با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شد و خیلی از افراد به تعریف و تمجید این آهنگ پرداختند. می توانید آهنگ تو عاشق نبودی را در اینترنت جستجو و دانلود کنید.

بارون

از دیگر آهنگ های این خواننده معروف می‌ توان به بارون اشاره کرد که این آهنگ نیز به دلیل متن فوق العاده و صدای خاص آقای قمیشی با طرفداران زیادی رو به رو شد. می توانید در اینترنت به جستجو و دانلود آهنگ سیاوش قمیشی بارون بپردازید.

مرهم

یکی دیگر از آهنگ های محبوب و پرطرفدار این خواننده مرهم نام دارد. خیلی از شنوندگان آهنگ سیاوش قمیشی مرهم بیان کردند که این آهنگ یکی از بهترین آهنگ هایی است که آقای قمیشی تا به اکنون ساخته و منتشر کرده است.

نقاب

زمانی که سیاوش قمیشی نقاب را منتشر کرد، توانست به محبوبیت خود بیفزاید، چرا که این آهنگ به یکی از بهترین آهنگ های او در همان سال تبدیل شد.

غروب

اگر تمایل دارید تا یکی از بهترین آثار آقای قمیشی را دانلود و گوش کنید، پیشنهاد ما این است که به دانلود آهنگ سیاوش قمیشی غروب بپردازید، چرا که این آهنگ یکی از بهترین آثار این خواننده معروف می باشد.

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی این خواننده چیست؟

بهتر است که بدانید سیاوش قمیشی توانسته از طریق خوانندگی به شهرت و معروفیت خوبی برسد و هم چنین یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورده و از این طریق درآمدزایی نیز می‌ کند. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که شغل اصلی او خوانندگی است. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او آهنگساز و ترانه‌ سرا نیز می‌ باشد و از این طریق هم یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورده و درآمدزایی می‌ کند. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که این روز ها آقای قمیشی در لیست یکی از ثروتمند ترین خوانندگان ایرانی قرار گرفته است.

اولین آهنگ سیاوش قمیشی چه نام داشت؟

اگر طرفدار سیاوش قمیشی هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اولین آهنگ این خواننده معروف چه نام داشته است. در این باه باید بگوییم که اولین آهنگ او به نام (باهم) از اولین آلبومش یعنی آلبوم فرنگیس می باشد که آقای قمیشی این آلبوم را در سال 1353 منتشر کرد. بهتر است که بدانید او توانست از طریق این آلبوم به ویژه آهنگ فرنگیس به شهرت و معروفیت زیادی برسد و بعد از این آهنگ نام او بر سر زبان ها افتاد و توانست طرفداران بسیار زیادی را نیز به دست آورد.

آیا سیاوش قمیشی بیماری خاصی دارد؟

مدتی قبل در شبکه های مجازی اخباری با عنوان بیماری خاص آقای قمیشی منتشر شد که این اخبار با موجی از واکنش های مردم رو به رو شد و باعث نگرانی خیلی از طرفداران این خواننده معروف شد. به همین دلیل آقای قمیشی فورا در صفحه مجازی خود بیان کرد که حالش خوب است و تمام این اخبار را تکذیب کرد و از طرفداران و هوادارانش خواست تا نگران حال او نباشند، چرا که به هیچ گونه بیماری مبتلا نشده است و به طور روتین به فعالیت های خود می پردازد.

بهترین آلبوم های سیاوش قمیشی چه نام دارد؟

بهترین آلبوم های سیاوش قمیشی چه نام دارد؟

آقای قمیشی یکی از خوانندگان پر انرژی و پرکاری است که از زمانی که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی آغاز کرده است تا به اکنون آلبوم‌ های متعددی را منتشر کرده است. حال جالب است که بدانید این خواننده معروف تا به اکنون 18 آلبوم به صورت رسمی منتشر کرده‌ است که تمام آلبوم های او با استقبال بی نظیر طرفدارانش نیز رو به رو شده است. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از بهترین آلبوم های او بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

روز های بی‌ خاطره

آلبوم روز های بی‌ خاطره در سال 1384 منتشر شده‌ است، تمام آهنگ‌ های این آلبوم به شیوه موسیقی الکترونیک توسط آلن جی ناظاریان تنظیم شده‌ اند. آهنگ مشهور (تصور کن) نیز در این آلبوم قرار دارد.

رگبار

این آلبوم در سال 1387 منتشر شده‌ است، بهتر است که بدانید تهیه این آلبوم حدوداً 3 سال طول کشیده است و بیشتر از سایر آلبوم‌ های آقای سیاوش زمان برده است. این آلبوم به سبک موسیقی هاوس و ترنس آکوستیک می باشد. دو آهنگ گل من و دلتنگی در این آلبوم با استقبال بی نظیر هوادارانش مواجه شده‌ اند.

سرگذشت

سیاوش قمیشی بعد از چندین سال از انتشار آخرین آلبوم خود سرانجام آلبوم سرگذشت را در 1396 با همکاری شرکت کلتکس رکوردز منتشر کرد. ساخت این آلبوم حدود 2 سال زمان برد و این آلبوم به سبک پاپ مدرن می‌ باشد.

درآمد سیاوش قمیشی چقدر است؟

درآمد سیاوش قمیشی چقدر است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای اکثر مخاطبان سیاوش قمیشی با وجود می آید، این است که درآمد این خواننده معروف چقدر است؟ در این باره باید بگوییم که به طور دقیق در مورد درآمد این خواننده معروف در اینترنت اطلاعاتی موجود نمی باشد. البته از آن جایی که آقای قمیشی مدت زمان طولانی است که در این حرفه فعالیت می کند و با توجه به فروش آلبوم ها و تک آهنگ هایش و هم چنین برگزاری کنسرت‌ های متعدد در کشور های مختلف، توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و از طریق خوانندگی به ثروت بسیار خوبی نیز رسیده است.

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

در کارنامه هنری آقای قمیشی آهنگ ضعیف وجود ندارد و او به دلیل آهنگ های قوی و منحصر به فردش به شهرت زیادی رسیده است. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به دانلود آهنگ های آقای قمیشی بپردازند. در این باره باید بگوییم که اگر به سایت های معتبر موسیقی مراجعه نمایید، می‌ توانید به دانلود تمام آهنگ های این خواننده معروف بپردازید، چرا که این سایت‌ ها لینک دانلود آهنگ های آقای قمیشی را برای علاقه مندان و کاربران در صفحات خود قرار داده اند. به همین دلیل شما می‌ توانید با مراجعه به این سایت ها به دانلود تمام آهنگ های این خواننده به عنوان مثال دانلود آهنگ سیاوش قمیشی جزیره و یا دانلود ریمیکس سیاوش قمیشی و یا دانلود 20 اهنگ برتر سیاوش قمیشی و یا حتی دانلود فول البوم سیاوش قمیشی نیز بپردازید.

کنسرت های سیاوش قمیشی

آقای قمیشی طرفداران بی شماری در ایران و خارج از کشور دارد، به همین دلیل گاهی اوقات کنسرت های بسیار جذابی را برای طرفدارانش در کشور ها و شهر های مختلف برگزار می‌ کند که تمام این کنسرت ها با استقبال بی نظیر طرفداران و مخاطبانش نیز رو به رو شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که این خواننده معروف توانسته از طریق برگزاری کنسرت یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. می توانید در اینترنت قسمت هایی از کنسرت های آقای قمیشی را جستجو و مشاهده نمایید.

سوالات متداول

  1. سیاوش قمیشی کیست؟

    سیاوش قُمِشی زاده که معروف به سیاوش قمیشی است، زاده 21 خرداد 1324 در اهواز است. او خواننده، موسیقی‌ دان، آهنگساز و ترانه‌ سرای ایرانی ساکن لس آنجلس می باشد. آقای قمیشی یکی از پرطرفدار ترین خوانندگان موسیقی پاپ به شمار می رود.

  2. این خواننده معروف در چه سالی از ایران مهاجرت کرده است؟

    آقای قمیشی در سال 1357 از ایران خارج شد و در ابتدا به انگلستان رفت و بعد از چند ماه به شهر لس آنجلس مهاجرت کرد.

  3. افراد چگونه می توانند به دانلود آهنگ های سیاوش قمیشی بپردازند؟

    اگر تمایل به دانلود آهنگ های آقای قمیشی را دارید، پیشنهاد ما این است که به سایت های معتبر موسیقی مراجعه نمایید، چرا که این سایت ها لینک دانلود آهنگ های آقای قمیشی را برای علاقه مندان در صفحات خود قرار داده اند.

  4. آیا سیاوش قمیشی با پسرش رابطه خوبی دارد؟

    آقای قمیشی با پسرش رابطه خوبی ندارند، چرا که او در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که من و پسرم در تماس نیستیم، چرا که زندگی او مورد تایید من نیست.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *