بیوگرافی مهدی عبدی و همسرش به همراه بهترین گل های عبدی برای پرسپولیس

مهدی عبدی مهاجم 23 ساله یکی از فوتبالیست های پرسپولیس است. او با این سن کم توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد از آن جایی که گل های مهمی برای این تیم از جمله 2 گل مهمش به استقلال و گل او به النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. هر چند عبدی در فینال هم مقایل اولسان کره توانست گل به ثمر برساند ولی آن یک گل نتوانست پرسپولیس را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کند. او در سال 1397 توانست عنوان آقای گلی امید های تهران را ازآن خود کند و توجه کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس را جلب کند تا او به بزرگسالان پرسپولیس بیاید. در این مقاله می خواهیم بیشتر با عبدی آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

بیوگرافی مهدی عبدی

بیوگرافی مهدی عبدی

مهدی عبدی در سال 1377 در مازندران به دنیا آمد. او از کودکی در عرصه فوتبال فعالیت کرده و با درخشش زود هنگامش توانست خیلی زود نام خود را در بین بازیکنان مطرح فوتبال ببیند. او تاکنون در تیم های امید های پرسپولیس و بادران و بزرگسالان پرسپولیس عضو بوده و یکی از جوانان فوتبالبست آینده دار ایران است که موفقیت های بعدی زیادی در انتظار او می باشد.

او در تیم امید های پرسپولیس هم بوده که بعد از درخشش و کسب آقای گلی آن رقابت ها به تمرینات بزرگسالان پرسپولیس اضافه شد. البته شهرت او خیلی زود بدست نیامد. او در دربی 90 که بازی بدون گل بود، با نظر گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی و سابق پرسپولیس به میدان آمد و در اولین لمس توپش و در کمتر از 9 ثانیه توانست گلی را به ثمر برساند که ورزشگاه آزادی را به هوا برد و پرسپولیس آن دربی را با تک گل این مهاجم جوان با پیروزی به خوشی گذراند. در ادامه درخشش های او می توان به بازی با پیکان اشاره کرد که در آن عبدی دبل کرد و بیش از پیش بین هواداران محبوب شد.

همچنین در لیگ قهرمانان آسیا درست زمانی که ای اف سی حکم محرومیت عیسی آلکثیر، دیگر مهاجم پرسپولیس را دقیقا 2 ساعت قبل از بازی سرنوشت ساز پرسپولیس و النصر را داد و هواداران پرسپولیس ناامید شده بودند، عبدی در زمین بود و در آخرین دقایق نیمه اول با سانت دقیق بشار رسن و ضربه سر دقیق تر مهدی عبدی امید را در هواداران زنده کرد. اتفاقا آن بازی را پرسپولیس برد تا گل مهدی عبدی ارزش خیلی بالایی داشته باشد.

درآمد مهدی عبدی چقدر است؟

مهدی عبدی جز کسانی بوده که در پرسپولیس مبلغ قرارداد کمی دارد. او در لیگ بیستم تنها 300 میلیون تومان دریافت می کرد اما با رشد زیادی که داشته، نه تنها قرار داد او به مدت 5 سال و تا سال 1404 تمدید بلکه افزایش قسمت هم داشته. خیلی از رسانه ها بر این باورند که مبلغ قرارداد او یک میلیارد تومان است. این ها همه اش فرضیه است چون تاکنون اطلاعات دقیقی از قیمت قرارداد او فاش نشده و عبدی هم تمایلی به دادن اطلاعات قرارداد خودش نیست و دوست دارد به دور از حاشیه کار خودش را پیش ببرد. البته در کنار هر مبلغی که در قرارداد باشد، آپشن هایی نظیر گل و پاس گل هم قرار گرفته است. در مقاله درآمد فوتبالیست های ایرانی به صورت دقیق تر درآمد این فوتبالیست را مورد بررسی قرار داده ایم.

این فوتبالیست هم اکنون در چه تیمی است؟

مهدی عبدی اکنون برای پرسپولیس با شماره پیراهن 16 بازی می کند. با توجه به مصدومیت عیسی آلکثیر، اکنون او فرصت دارد با شم گلزنی بالای خودش، آقای گلی مساقبات لیگ برتر ایران را بدست آورد. او از سال 1398-99 تا سال 1400-01 مجموعا 78 بار برای پرسپولیس به میدان رفته است که حاصل آن 25 گل بوده. در سال اول حضورش برای پرسپولیس 18 بازی انجام داده و 4 گل زده. در سال دوم به آمار خود بهبود بخشید و 41 بازی کرد و 14 گل به ثمر رساند. او دچار افت مقطعی شده بود و گرنه می توانست بیشتر از این ها هم گل بزند و در لیگ بیست و یکم که هنوز هم تمام نشده 19 بار به میدان رفته که حاصل آن 7 گل بوده است.

عکس مهدی عبدی

عکس مهدی عبدی

مهدی عبدی پیج اینستاگرام دارد. پس می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرامی او که در ادامه مقاله آیدی پیج اصلی عبدی را می گذاریم به عکس های این بازیکن گلزن دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید با جست و جوی نام مهدی عبدی در گوگل هم عکس های او را مشاهده کنید. برای این کار تنها لازم است که نام مهدی عبدی را یا به فارسی یا به انگلیسی در گوگل سرچ کنید و نتیجه آن را ببینید. از آن جایی که در خیلی از کانال ها روزانه عکس هایی از تمرین پرسپولیس منتشر می شود، می توانید از این طریق هم مهدی عبدی را در کنار سایر بازیکنان مشغول به تمرین بیابید.

جوایز و افتخارات Mehdi Abdi

او از سال 1398 به پرسپولیس اضافه شد که حاصل آن دو بار قهرمان شدن متوالی در لیگ برتر ایران (1398-99 و 1399-1400) بوده است. همچنین او در کارنامه اش عنوان نایب قهرمانی آسیا در سال 2020 را هم دارد. همچنین سوپرجام فوتبال ایران را در سال 1399 با برد مقابل تراکتور تبریز ازآن خود کرد. این افتخارات تیمی او بوده و اگر بخواهیم به افتخارات فردی او اشاره کنیم می توانیم به سال 2020 برگردیم. جایی که گل عبدی به عنوان زننده زیبا ترین گل لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

بهترین گل های مهدی عبدی

از بهترین گل ها و به یاد مانده ترین گل های مهدی عبدی می توان به گل های زیادی اشاره کرد. او گل های مهم و سرنوشت ساز زیادی زده که یکی از آن ها بر می گردد به دربی 90. جایی که عبدی ره 100 ساله را یک شبه طی کرد و فقط با به ثمر رساندن یک گل، خودش را در دل هواداران پرسپولیس جا کرد. گل سرنوشت ساز بعدی او می توان گل او به النصر باشد. جایی که یحیی گل محمدی هیچ مهاجمی جز عبدی نداشت و همه فقط چشم به ساق های عبدی دوخته بودند تا امید هایشان زنده شود. مهدی عبدی هم آن ها را نا امید نکرد و با یک پرواز زیبا و یک ضربه سر فوق العاده توپ را وارد دروازه النصر کرد تا نشان دهد می تواند در اوج نا امیدی ها هم برای تیمش مفید واقع شود. گل بعدی و تاثیر گذار عبدی مربوط به بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان بود که عبدی با یک شوت دقیق توپ را وارد دروازه کرد تا پرسپولیس قهرمان لیگ نوزدهم شود.

مهدی عبدی چند سال دارد؟

مهدی عبدی متولد 9 آذر سال 1377 در قائم شهر است. او اکنون 23 سال دارد و یکی از جوان ترین بازیکنان لیگ برتر ایران به حساب می آید.

اینستاگرام مهدی عبدی چیست؟

اینستاگرام مهدی عبدی چیست؟

پیج مهدی عبدی @mehdi_abdi24 است. مهدی عبدی اسم او و شماره 24 شماره مورد علاقه او است ولی چون در پرسپولیس شماره 24 بایگانی شده، او شماره 16 را انتخاب کرده. پیج اصلی مهدی عبدی اکنون 1 میلیون و دویست هزار فالوور دارد. او تاکنون در پیجش 41 پست آپلود کرده که بیشتر آن ها با لباس سرخ رنگ پرسپولیس است. او همچنین پیج سلبریتی های معروف مثل علی صبوری، مهدی مهدوی کیا، شهریار مغانلو و غیره را هم فالو کرده است.

مهدی عبدی به کدام تیم پیوست؟

او از ابتدای دوران فوتبالی اش به تیمی جز پرسپولیس نرفته. او در مقاطع مختلفی برای پرسپولیس بازی کرده است. به عنوان مثال در آخرین سال حضورش در تیم امید پرسپولیس می توانیم اشاره کنیم که عنوان آقای گلی را ازآن خودش کرد.

مصاحبه با این فوتبالیست

او در یکی از مصاحبه هایش که با سایت فوتبالی انجام داده درباره دومین باری که در دربی گل زده می گوید: خوشحالم که توانستم باز هم در دربی گل بزنم. این گل کار فردی نبود بلکه حاصل تلاش تمام بچه های تیم بود و با بدشانسی آن بازی را مساوی کردیم و اگر توپ هایمان را با دقت بیشتری می زدیم، با اختلاف زیادی می توانستیم برنده از بازی خارج شویم.

او همچنین درباره شرایط تحصیلش می گوید که اصلا بچه درس خونی نبوده و اگر به خودم بود تا پنجم بیشتر نمی خواندم.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. مهدی عبدی با پرسپولیس تا چه سالی قرارداد دارد؟

    او قرارداد خود را فصل پیش به مدت 5 سال و تا سال 1404 تمدید کرد.

  2. خاطره انگیز گل های مهدی عبدی مربوط به چه بازی هایی است؟

    اولین گل خاطره انگیز او که او را خیلی محبوب کرد برای دربی 90 بود که تک گل پرسپولیس را مهدی عبدی به ثمر رساند. بعد از آن در بازی برابر نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد تا پرسپولیس در آن فصل قهرمان شود. او همچنین در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در نیمه نهایی و فینال آسیا گلزنی کرده است.

  3. همسر مهدی عبدی کیست؟

    الینا عبدی همسر مهدی عبدی ستاره فوتبال کشورمان می باشد او علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارد و در چند تیم لیگ برتری نیز بازی کرده است . الینا یک سالی می شود که مهدی عبدی ازدواج کرده است و در شبکه های اجتماعی خود تصاویر دو نفره شان را به اشتراک می گذارند.

  4. دستاورد های مهدی عبدی در دوران فوتبالی اش چیست؟

    از دستاورد های او می توان به قهرمان شدن در لیگ برتر (لیگ نوزدهم و بیستم) و همچنین قهرمانی در سوپر جام اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گرفتن مدال نقره و نایب قهرمان این دوره از رقابت ها بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *