لیست تمام رکوردهای مسی | رکوردهای مسی بیشتر است یا رونالدو؟

رکوردهای مسی و رونالدو و دیگر بازیکنان فوتبال سراسر جهان یکی از رکوردهای ورزشی بسیار جذابی است که طرفداران فوتبال آن را دنبال می‌ کنند و مایل اند که نسبت به آن اطلاعات دقیق و موثقی به دست آورند. به همین خاطر است که کتاب گینس یا سایت‌ های گوگل همواره درباره این موضوع اطلاعات جذابی را در اختیار علاقه‌ مندان قرار می‌ دهند. سایت های معتبری که در گوگل وجود دارند هم اکنون منبع معتبری به شمار می‌ روند که شما می توانید با مراجعه به این سایت ها اطلاعاتی را در رابطه با رکوردهای مسی به دست آورید. در ادامه نیز ما اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان قرار خواهیم داد پس در ادامه همراه ما باشید.

رکوردهای مسی کدامند؟

رکوردهای مسی کدامند؟

با توجه به اخبار منتشر شده از رسانه‌ های خبری ورزشی، لیونل مسی به عنوان یک فوق ستاره تیم بارسلونا در بزرگ ترین تیم‌ های فوتبال شرکت کرده و هم اکنون به عنوان یکی از موثرترین بازیکن دنیا شناخته شده است و به تازگی تیم بارسلونا را که مدت های طولانی در آن حضور داشته ترک کرده و در تیم‌ های دیگر مشغول به فعالیت می باشد. این احتمال وجود دارد که او بار دیگر قرارداد خود را با تیم بارسلونا تمدید کند اما به گفته او، او برای همیشه این تیم را ترک کرده است. در ادامه تصمیم داریم رکوردهای این بازیکن مطرح را خدمتتان نام ببریم و شما را با او بیشتر آشنا کنیم.

رکورد دار کسب توپ طلاهای پیاپی

مسی تا به این لحظه ۶ بار برنده توپ طلا شده و برای دستیابی به این رکورد سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته است. او بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ چهار توپ طلا به دست آورد و در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ نیز برنده ۲ توپ طلا دیگر شد. این رکورد رکوردی است که شاید رسیدن به آن تقریباً غیرممکن تلقی شود.

آقای گل تاریخ لالیگا

لیونل مسی در حدود ۵۰۰ بازی در لالیگا ۴۵۰ گل را به ثمر رسانده و این رکورد تقریباً رکورد غیرممکنی شناخته شده است. زمانی که فردی به این رکورد برسد یعنی به عنوان بهترین بازیکن جهان می‌ توان او را شناخت. نفر دوم این لیست نیز کریستیانو رونالدو است که ۱۵۰ گل کمتر از لیونل مسی به ثمر رسانده است.

بیشترین گل در یک سال میلادی

آیا مسی رکوردی در گینس ثبت کرده است؟

چهل سال پیش بازیکن فوتبالی به نام مولر توانست رکورد ۸۵ گل زده رسمی را در این یک سال میلادی به ثبت برساند و مدت‌ ها از آن گذشت و هیچ کس نتوانست این رکورد را به دست آورد اما هم اکنون لیونل مسی توانست با گذشتن از سد این رکورد رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند. لیونل مسی موفق شد در سال ۲۰۱۲ این رکورد را در کتاب گینس به عنوان یکی از رکوردهای گینس دست نیافتنی به ثبت برساند. البته او بار دیگر دو گل را به ثمر رساند و هم اکنون رکورد گل های رسمی او به عدد ۸۸ رسیده است و این رکورد هم اکنون در دست او قرار دارد.

رکوردهای مسی در سال 2021

در این قسمت تصمیم داریم تمامی رکوردهای این مسی به عنوان یکی از 10 بازیکن برتر فوتبال را در سال ۲۰۲۱ خدمت شما نام ببریم. مسی در کوپا آمریکا موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و برای نخستین بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را به تن کند و موفق شود یک جام به دست آورد. او در دو روز گذشته موفق شده در مقابل تیم بولیوی با درخشش در جام جهانی به عنوان بهترین گلزن تاریخ شناخته شود. همچنین او به عنوان آقای گل لالیگا نیز شناخته شده و به عنوان بهترین بازیکن کوبا معرفی شده است.

همچنین بسیاری از طرفداران فوتبال تاکنون منتظر بوده اند که ببینند مسی با پیراهن تیم پاریس چه نمایشی را در مسابقات از خود به ثبت می‌ رساند. مسی به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا تاکنون برنده جوایز متفاوتی شده و همیشه این را به اثبات رسانده که جدی‌ ترین رقیب بهترین فوتبالیست های جهان شناخته شده است. اگر شما نیز طرفدار این بازیکن به شمار می‌ آیید، پیشنهاد می‌ کنیم که در مسابقات او را دنبال کنید و نتیجه بازی های او را در خبرگزاری های رسمی مشاهده نمایید.

در سال ۲۰۲۱ او در ۴۱ بازی حضور داشت و ۳۶ خود را به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل را در کارنامه خود به ثبت رساند. او در کوپا آمریکا با آرژانتین به قهرمانی دست پیدا کرد و به عنوان بهترین بازیکن کوپا‌ آمریکا شناخته شد. او همچنین در این سال آقای گل لالیگا و آقای گل کوپا‌ آمریکا شناخته شد. بیشترین پاس گل در کوپا آمریکا متعلق به این بازیکن می باشد و او ۲۷ بار بهترین بازیکن زمین شناخته شده است.

کدام یک از رکوردهای مسی مهم تر است؟

کدام یک از رکوردهای مسی مهم تر است؟

این که کدام یک از رکوردهای مسی مهم تر است را باید از طرفداران این فوتبالیست بپرسیم زیرا هر کدام یک از رکورد های این فوتبالیست بسیار مهم است و تنها سلیقه دنبال کنندگان و طرفداران او است که کدام یک از این رکوردها را مهم تر بدانند‌. برای مثال مسی به عنوان رکورد دار کسب توپ طلا های پیاپی به عنوان یکی از فوتبالیست های مطرح شناخته شده است. او تاکنون ۶ بار توپ طلا برده است که دستیابی به این رکورد توسط دیگر فوتبالیست های مطرح نیز بسیار سخت به شمار می آید.

آخرین رکورد مسی در چه مورد بود؟

آخرین و مهم ترین رکورد مسی که در کتاب گینس نیز به ثبت رسید، تعداد گل های رسمی او در بازی‌ های مهم می باشد‌. او یکی از بازیکنانی است که در سال ۲۰۱۲ تعداد ۸۵ گل رسمی را در کتاب گینس به ثبت رساند. این رکورد در آخر توسط مسی طی شب‌ های گذشته با به ثمر رساندن ۸۸ گل شکسته شد.

رکوردهای رونالدو بیشتر است یا مسی؟

رکوردهای مسی در گینس و رکوردهای رونالدو همیشه با هم مقایسه می شده و طرفداران این دو فوتبالیست برایشان مهم بوده که رکورد های این دو را با هم مقایسه نمایند. تمام رکوردهای مسی و تمام رکورد های رونالدو و یا تعداد گل های مسی به رئال مادرید و رکورد های فوتبال این دو فوتبالیست همواره مورد توجه قرار داشته و در این قسمت نیز قصد داریم درباره تعداد پوکر های مسی و رکورد رونالدو اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم.

رونالدو در سال ۲۰۲۱ موفق شد پس از پشت سر گذاشتن یک سال فوق العاده بالخره به رکوردهای مسی دست پیدا کند. این مهاجم مادرید به همراه تیم خود به عنوان فاتح لیگ قهرمانان اروپا شناخته شد و او برنده توپ طلا شد و توانست در لیگ قهرمانان اروپا پنج بار قهرمانی را در کارنامه تیم خود به ثبت برساند. این دو ستاره هم اکنون برای گلزنی در این مسابقات با یکدیگر در رقابت اند. هم اکنون مسی با ۵۳ گل بالاتر از رونالدو در جدول است که با ۵۲ گل در رده دوم قرار دارد. او رکورد دار تعداد گل زده شناخته شده است به هر حال این دو بازیکن همچنان فرصت دارند که رکورد های بیشتری را به دست آورد‌.

رکوردهای مسی در لیگ قهرمانان اروپا

رکوردهای مسی در لیگ قهرمانان اروپا

عکس رکوردهای مسی هم اکنون در سایت های معتبر گوگل منتشر شده است. رکورد های این بازیکن در طی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به قدری توجه طرفداران را به خود جلب نمود که هم اکنون نیز هم چنان تیتر رسمی خبر های ورزشی می باشد. طبیعی است که مسی تاکنون توانسته باشد رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرده باشد اما می‌ توان گفت که او تنها بازیکنی است که در طی تاریخ موفق شده به ۶ بار توپ طلا و عنوان بهترین بازیکن جهان در سال های مختلف دست پیدا کند. او همچنین در سال‌ های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ و همچنین سال‌ های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ رکورددار بهترین بازیکن جهان بوده است.

همچنین با نزدیک شدن به دومین ال کلاسیکو در این فصل این بازیکن موفق شده به ۲۶ گل در برابر رئال مادرید دست پیدا کند. او در لالیگا ۱۸ بار و در لیگ قهرمانان دو بار و در سوپر جام اسپانیا شش بار در برابر این تیم به گل دست پیدا کرده است اما این بار این رکورد او در برابر رئال مادرید و کریستیانو رونالدو بسیار پر سر و صدا واقع شد. همچنین مسی در برابر رئال مادرید ۴۴ بار بازی کرده و از این نظر نیز او بسیار فرد بی رقیبی شناخته شده است.

سوالات متداول

  1. رکوردهای مسی چه می باشد؟

    مهم ترین رکوردهای مسی را می توان کسب ۶ بار توپ طلا او دانست.

  2. مسی در چه سال هایی توپ های طلا را از آن خود نمود؟

    او در سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ و در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ برنده توپ طلا شد.

  3. رکوردهای مسی در کدام سال بسیار ارزشمند تلقی شد؟

    در سال ۲۰۲۱ بیشترین رکوردهای مسی به ثبت رسید.

  4. رکوردهای مسی در کدام سال در گینس به ثبت رسید؟

    رکوردهای مسی در سال گذشته با ۸۸ گل به ثمر رسیده توسط او در گینس به ثبت رسید‌.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *