رکوردهای یوتیوب دست کیست؟ بررسی رکوردهای ایرانی ها در یوتیوب

یوتیوب یک تارنمای آمریکایی است که در این تارنما ویدیو و عکس به اشتراک قرار می گذارند این تارنما مورد علاقه زیاد مردم قرار گرفت و رفته رفته تعداد کاربران آن بسیار زیاد شده است یوتیوب هم نیز مانند اینستاگرام یک شبکه اجتماعی به حساب می آید و مکانی برای کسب درآمد و نمایش محصولات و ارائه خدمات است و امروزه افراد زیادی از این راه کسب درآمد می کنند یوتیوب به خاطر ویدیو و عکس هایی که به اشتراک می گذارند یک شبکه اجتماعی به حساب می آید که افراد می توانند نظرات خود را درباره فیلم و ویدیو ها به اشتراک بگذارند و هر کدام از این نظرها یک کامنت به حساب می آید که هر چقدر تعداد کامنت ها بیشتر باشد به منظور این است که توانسته است مخاطب بیشتری را جذب کند. با ما همراه باشید تا شما را برخی از عجیب ترین رکوردهای یوتیوب آشنا کنیم.

مسخره ترین رکورد های یوتیوب کدامند؟

مسخره ترین رکوردهای یوتیوب کدامند؟

یوتیوب بیش از دو میلیارد کاربر دارد و دومین سایت پربازدید جهان به حساب می آید بسیاری از یوتیوبر ها ویدیو های بسیار با کیفیتی را در صفحه خود به اشتراک می گذارند و هرچه بازدید یک ویدیو بیشتر باشد درآمد بالاتری نیز دارد و عده ای نیز ویدیو های مسخره را به اشتراک می گذارند که می توان این کارها را انجام داد تا رکوردهای یوتیوب آن ها را شکست اینجا چند مورد از مسخره ترین ها را معرفی می‌ کنیم.

بزرگترین همبرگر جهان

این همبرگر بزرگ که ۷۵ کیلو گرم وزن دارد بزرگترین ساندویچ جهان به حساب می آید و رکوردار گینس می باشد.

بزرگترین کفش جهان

این کفش با ارتفاع یک متر و هشتاد و سه متر و طول پنج متر بزرگترین کفش در ترکیه است و بیش از سی نفر داخل این کفش جا میشن و رکورد بزرگترین کفش جهان را دارد.

بیشترین نی در دهان

رکورد بیشترین نی در جهان که چهارصد تا نی را گذاشته در دهانش تا در این مورد یکی از رکوردهای یوتیوب را جا به جاکند و نام خود را در رکوردهای کینس ثبت کند.

بیشترین تعداد قاشق روی صورت

این فرد بیشترین تعداد قاشق را که هفده تا می باشد که همزمان هفده تا قاشق را روی صورتش قرار داده است رکورد دار گینس می باشد.

بزرگترین بینی جهان

این فرد در ترکیه می باشد و رکورد بزرگترین بینی جهان را نیز دارد که هشت و هشت دهم سانت ارتفاع دارد و رکورد بزرگترین بینی را دارد.

ساده ترین رکوردهای یوتیوب

یوتیوب نرم افزار جهانی می باشد که در آن می‌توان فیلم های متعددی که افراد از خود می سازند را به اشتراک بگذارند و رکورد دار شد یکی از ساده ترین رکورد ها گذاشتن سی دی روی انگشت اشاره است که سیلور ساوا که رکورد بیشترین سی دی که ۲۴۷ تا بود را روی انگشت اشاره خود قرار داد می توان با تمرین زیاد این رکورد را برای خود ثبت کرد و یکی دیگر از ساده ترین رکوردهای یوتیوب پوشیدن تیشرت های زیاد که هم اکنون رکورد دار با پوشیدن ۲۶۰ تیشرت فعلا رکورد دار می باشد و اگر علاقه زیادی به موز دارید می توانید در عرض یک دقیقه نه تا موز را پوست بکنید و بخورید می توانید این رکورد را به نام خود ثبت کنید این رکورد یکی از ساده ترین رکورد ها می باشد که می توانید با خوردن ده تا موز در یک دقیقه این رکورد را برای خودتان ثبت کنید.

رکورد پربازدید تریت ویدیوهای یوتیوب

رکورد پربازدید تریت ویدیوهای یوتیوب

رکورد پر بازدید ترین ویدیو های یوتیوب همواره در حال تغییر میباشد چون هم اکنون با ساختن فیلم های زیادی که از خود به اشتراک میگذارند هر روزه رکورد ها در حال تغییر می باشند هر ویدیو که کامنت های بیشتری داشته باشد رکورد بالاتری نیز دارد و سومین ویدیو پر بازدید را برایتان نام میبریم که نام او اچ ایران نام دارد که بیشتر از پنج میلیون ویو خورده است و دومین ویدیو اختصاص داره به Despacito که هفت میلیون ویو خورده است و از پر بازدید ترین ها به حساب می آید و اولین ویدیو اختصاص داره به Baby shot که معروف به بچه کوسه است که با اینکه ویدیو بچه گانه بوده است اما نه میلیون ویو را به خود اختصاص داده است.

کدام یک از چهره های معروف رکوردهای یوتیوب را جا به جا کرده اند؟

افراد زیادی در این نرم افزار فعالیت می کنند و این نرم افزار جهانی جایگاه خاصی را میان مردم پیدا کرده است ویدیو های زیادی را برای بازدید به اشتراک می گذارند جسی ام ولنز و جینا اسم زن و شوهری است که ویدیو های جالب و گاهی اوقات خطرناکی را از خود به اشتراک گذاشته اند و از افراد معروف و رکورد دار یوتیوب به حساب می آیند و همین موضوع باعث ثروتمند شدن این دو شده است و یکی دیگر از افراد معروف جینا ان موری نام دارد او یک کمدین و کاربر مشهور یوتیوب است که او را ملکه یوتیوب می دانند. برای شناحخت دقیق تر از معروف ترین یوتیوبر جهان می توانید این لینک را مورد استفاده قرار بدهید.

یوتیوب نیز یک نرم افزار پربازدید می باشد که امروزه طرفداران زیادی را جذب کرده است که همواره مردم می توانند با به اشتراک گذاشتن فیلم های متعددی در این وبگاه که روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون ویدیو به اشتراک گذاشته می شود کاربران می توانند بر حسب علاقه خود از این ویدیو ها دیدن کنند و نظرات خود را برای سازنده ویدیو به اشتراک بگذارند در نوامبر ۱۰۲۰ میلادی ترانه بچه کوسه به عنوان پر بازدید ترین ویدیو یوتیوب انتخاب شد و در حال حاضر رکوردهای کامنت یوتیوب در دست گروه موسیقی bts می باشد این گروه موسیقی طرفداران زیادی را نیز دارند که کار آن‌ها بسیار عالی می باشد و کامنت های این گروه رکورد دار می باشد.

رکورد بیشترین بازدید یوتیوب در دست کیست؟

همانطور که در قبل به این موضوع اشاره کردیم رکورد کامنت یوتیوب برای افرادی بسیار مهم می باشد یکی از رکوردهای یوتیوب رکورد بازدید به حساب می آید که آخرین بار یک خواننده نابینای ایتالیایی توانست این رکورد را برای خود ثبت کند رکورد بازدید یوتیوب در ایران هم همه روزه در حال تغییر میباشد روز به روز بر تعداد کاربران یوتیوب اضافه می شود و افراد سعی میکنند که رکورد دار شوند قوانین بازدید یوتیوب این است که هر ویدیو کامنت بیشتر و لایک بیشتری بخورد رکورد دار می شود تاکنون رکورددار که بیشترین بازدید را داشته است که ویدیو های آنها بسیار پرطرفدار میباشد کتی پری و جاستین بیبر نام دارند.

رکورد بیشترین بازدید یوتیوب در دست کیست؟

کدام یک از خوانندگان معروف رکوردهای یوتیوب را در اختیار دارد؟

آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه که در برج میلاد در تهران برگزار شد با به اشتراک گذاشتن او در یوتیوب بیش از صد میلیون نفر بازدید کننده داشت و به یکی از پربازدید ترین ویدیو های ایرانی تبدیل شد محسن یگانه نیز در صفحه اینستاگرامش نوشت که بسیار تعجب برانگیز است که این همه بازدید کننده داشته با اینکه یوتیوب فیلتر می باشد تعداد کثیری این ویدیو را تماشا کردند و کامنت گذاشته اند و گریسون شانس یکی دیگر از ستاره های بچه استعداد است که در مهمانی دعوت شد و با خواندن آهنگ خود بسیار در یوتیوب دیده شد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد. شما می توانید در لیست رکوردهای یوتیوب موارد مشابه دیگر را هم مشاهده کنید.

کدام یک از بازیگران ایرانی رکوردهای یوتیوب را در اختیار گرفتند؟

یوتیوب نرم افزار جهانی بسیار خوبی می باشد و تنها مشکل آن فیلتر بودن او می باشد که با نصب یک فیلتر شکن می توانیم به تعداد کثیری ویدیو و عکس که همواره افراد سرشناس و عادی در آن قرار می دهند تماشا کنیم و در صورت تمایل آنها را دانلود و ذخیره کنیم اما بازیگران ایرانی هر کدام فعالیت نسبتا کمی در یوتیوب دارند و هیچ کدام آنها نیز رکوردار نمی باشند و فقط و فقط عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته را تماشا می کنند.

سوالات متداول

  1. مسخره ترین رکوردهای یوتیوب چیست؟

    یوتیوب بیش از دو میلیارد کاربر دارد و دومین سایت پربازدید جهان به حساب می آید واگر مسخره ترین رکورد های جهان را نام ببریم می‌ توان به بزرگترین کفش جهان نام برد که بیش از سی نفر در آن جا می شوند و بزرگترین ساندویچ جهان که هفتاد و پنج کیلو وزن دارد و یکی دیگر از مسخره ترین رکورد های جهان به بیشترین نی در جهان هست که چهارصد تا نی را در دهان خود قرار داده است.

  2. ساده ترین رکوردهای یوتیوب چیست؟

    یکی از ساده ترین رکورد ها گذاشتن سی دی روی انگشت اشاره است که سیلور ساوا که رکورد بیشترین سی دی که ۲۴۷ تا بود را روی انگشت اشاره خود قرار داد می توان با تمرین زیاد این رکورد را برای خود ثبت کرد ساده ترین رکوردها پوشیدن تیشرت های زیاد که هم اکنون رکورد دار با پوشیدن ۲۶۰ تیشرت فعلا رکورد دار می باشد و اگر علاقه زیادی به موز دارید می توانید در عرض یک دقیقه نه تا موز را پوست بکنید و بخورید.

  3. رکورد کامنت یوتیوب دست کیست؟

    اگر بخواهیم رکورد دار کامنت یوتیوب را نام ببریم در حال حاضر گروه موسیقی Bts را می توان نام برد که هم اکنون بیشترین کامنت به این گروه موسیقی اختصاص یافته است این گروه کره ای بسیار عالی می باشند و طرفداران زیادی را دارند.

  4. رکورد بیشترین بازدید دست کیست؟

    این رکورد همواره در حال تغییر می باشد در حال حاضر یک خواننده نابینای ایتالیایی رکورد بیشترین بازدید را دارد که ویدیو او بیشترین بازدید را داشته است و او رکورد دار است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *