اسم بدنساز های خارجی معروف + لیست مقام های جهانی آن ها

این روز ها رشته بدنسازی به یکی از رشته های جذاب و پر مخاطب تبدیل شده است. حال اگر تمایل دارید تا اطلاعاتی در رابطه با بهترین بدنساز های خارجی را بدست آورید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین بدنساز های خارجی چه افرادی می باشند؟

بهترین بدنساز های خارجی چه افرادی می باشند؟

امروزه ورزش پرورش اندام به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین ورزش ها در سرتاسر دنیا تبدیل شده است؛ که مخاطبان بسیار زیادی نیز دارد و هر روز به مخاطبان آن افزوده می‌ شود، چرا که اکثر مردم تمایل دارند تا به تناسب اندام برسند.، چرا که به این گونه اعتماد به نفس آن ها بالا می‌ رود و هم چنین باعث کسب موفقیت های متعددی در طول زندگی آن ها می شود. حال در این قسمت قرار است به معرفی بهترین بدنساز های خارجی بپردازیم، همراه ما باشید.

آرنولد شوارتزنگر

امروزه کمتر کسی است که آرنولد شوارتزنگر را نشناسد؛ او یکی از معروف و سرشناس ترین بدنساز های خارجی است که تا به اکنون افتخارات بسیار زیادی را از آن خود کرده است. آرنولد شوارتزنگر متولد سال 1947 از کشور اتریش است که از سن 13 سالگی فعالیت خود را در این حرفه ای آغاز کرده است.

کریس بامستد

از معروف ترین و حرفه ای ترین بدنساز های خارجی می‌ توان به کریس بامستد اشاره کرد که متولد سال 1994 اهل کانادا می باشد و تا به اکنون توانسته جوایز متعددی را از آن خود کند.

ویلیام بوناک

یکی از حرفه ای ترین بدنسازان حال حاضر ویلیام بوناک است که متولد سال 1982 می‌ باشد و امروزه طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را نیز به دست آورده است.

کای گرین

کای گرین متولد سال 1975 اهل آمریکا می باشد، او نیز یکی دیگر از حرفه ای ترین ورزشکارانی است که در رشته پرورش اندام فعالیت می‌ کند و تا به اکنون افتخارات زیادی را از آن خود کرده است.

شاون رودن

شاون رودن متولد سال 1975 یکی دیگر از بدنسازان حرفه ای است که در سال 2018 قهرمان مستر المپیا سال شده است.

برندون کوری

برندون کوری یکی از ورزشکاران پر افتخار رشته پرورش اندام است که عنوان قهرمانی مستر المپیا سال 2019 را از آن خود کرده است، او متولد سال 1982 اهل آمریکا می باشد.

فیل هیث

فیل هیث متولد سال 1979 اهل آمریکا است، جالب است که بدانید این ورزشکار معروف، دومین بدنساز پر افتخار مستر المپیا شناخته شده است.

رولی وینکلار

اگر به ورزش بدنسازی علاقمند هستید، قطعاً برای یک بار هم که شده نام رولی وینکلار را شنیده‌ اید؛ او که با نام مستعار سامورایی نیز شناخته می‌ شود، متولد سال 1977 اهل کوراسائو است و در طول دوره فعالیت حرفه‌ ای خود افتخارات زیادی را به دست آورده است.

رانی کولمن

رانی کولمن

رانی کولمن یکی از حرفه ای ترین بدنسازان خارجی است که تا به اکنون هشت بار قهرمان مسابقات مستر المپیا شده است، او متولد سال 1964 اهل آمریکا است.

جی کاتلر

جی کاتلر متولد سال 1973 است، بهتر است که بدانید او آلمانی تبار اهل آمریکا است و در رشته پرورش اندام به صورت حرفه‌ ای و جدی فعالیت می کند.

دکستر جکسون

دکستر جکسون متولد سال 1969 اهل آمریکا است که در طول دوران فعالیت خود در رشته پرورش اندام افتخارات زیادی را کسب کرده است؛ البته وی در سال 2020 از دنیای حرفه‌ ای بدنسازی برای همیشه خداحافظی کرده است.

عکس های بهترین بدنساز های خارجی را در کجا ببینیم؟

امروزه برخی از بدنساز های خارجی طرفداران و هواداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. حال اکثر هواداران آن ها تمایل به مشاهده عکس های این دسته از ورزشکاران را دارند. در این باره باید بگوییم که برای مشاهده عکس های بهترین بدنساز های خارجی کافیست تا به اینستاگرام آن ها مراجعه کنید؛ چرا که این ورزشکاران عکس های متعددی از خود را برای مخاطبانشان در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اند. حال این موضوع را هم باید افزود که در سایت گوگل نیز می‌ توانید عکس‌ های متعددی از این ورزشکاران را به راحتی جستجو و مشاهده کنید. هم چنین باید افزود که در سایت گوگل نیز می توانید عکس هایی مانند: عکس بهترین بدنساز ایران زن و مرد، یا سایر کشور های مختلف مانند عکس هایی از بهترین بدنساز افغانستان و یا حتی سایر شهر های مختلف همانند عکس بهترین بدنساز کرمانشاه را نیز به راحتی جستجو کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بهترین بدنساز های خارجی را از کجا پیدا کنیم؟

آدرس پیج اینستاگرام بهترین بدنساز های خارجی را از کجا پیدا کنیم؟

امروزه خیلی از افراد تمایل به دسترسی به پیج اینستاگرام بهترین بدنساز های خارجی را دارند. در این باره باید بگوییم که اگر تمایل به دسترسی و پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام آن ها را دارید، پیشنهاد ما این است که به قسمت جستجوی اینستاگرام مراجعه کنید و نام بدنسازی مورد نظر خود را سرچ کنید تا پیج او برای نمایش یابد. هم چنین می توانید از اینترنت نیز برای پیدا کردن پیج اینستاگرام این ورزشکاران استفاده کنید. حال باید افزود که این روز ها بهترین بدنساز اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و فالووران زیادی را نیز در اینستاگرام به دست آورده است. شما با دنبال کردن پیج اینستاگرام این دسته از ورزشکاران می توانید کلیپ ها و عکس های آن ها را مشاهده نمایید.

این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس یوتیوب بهترین بدنساز خارجی نیز می توانید به قسمت جستجوی یوتیوب مراجعه نمایید و نام بدنساز مورد نظر خود را جستجو کنید. برای مشاهده کلیپ بهترین بدنسازان جهان کافیست تا شبکه های مجازی آن ها مانند اینستاگرام و یا یوتیوب را دنبال کنید.

بهترین بدنساز جهان 2021 چه کسی است؟

معمولاً هر ساله بهترین بدنساز جهان معرفی می‌ شود، حال شاید برای شما جالب باشد؛ که بدانید بهترین بدنساز جهان سال 2021 چه کسی بوده است؟ در این باره باید بگوییم که مایک اوهرن که به صورت حرفه ای بدنسازی را دنبال می کند. به عنوان بهترین بدنساز 2021 جهان معرفی شده است. مایک اوهرن بدنساز حرفه ای، مربی شخصی و هم چنین بازیگر و مدل آمریکایی است. این بدنساز معروف تا به اکنون 7 بار مدل تناسب اندام سال بوده است و هم چنین 4 بار عنوان (آقای طبیعی) جهان را از آن خود کرده است. جالب است که بدانید در سال 2008 مایک اوهرن به عنوان گلادیاتور (تیتان) در احیای گلادیاتور های آمریکایی ظاهر شد.

تمرینات بهترین بدنساز های خارجی چگونه است؟

تمرینات بهترین بدنساز های خارجی چگونه است؟

این روز ها بحث تناسب اندام به یکی از موضوعات مهم برای خیلی از مردم تبدیل شده است و خیلی از افراد تمایل دارند تا به اندام ایده آل خود برسند و به همین دلیل در رشته بدنسازی فعالیت می کنند. حال خیلی از آن ها تمایل دارند تا بدانند که تمرینات بهترین بدنساز های خارجی چگونه است و آن ها چگونه توانسته اند به اندام ایده آل خود برسند؟ در این باره باید بگوییم؛ که تمرینات مداوم و صحیح، برنامه ریزی و رژیم غذایی مخصوص از مهم ترین اصول تمرینات این دسته از ورزشکاران می باشد.

درآمد بهترین بدنساز های خارجی چقدر است؟

امروزه خیلی از بدنسازان خارجی که عنوان بهترین بدنساز های جهان را از آن خود کرده اند، توانسته اند از طریق این ورزش برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورند و درآمدزایی کنند. البته این موضوع را هم باید افزود که منبع درآمد آن ها متفاوت است. حال این دسته از ورزشکاران با توجه به شاگردانی که دارند، باشگاه های بدنسازی که برای خود دایر کرده اند، هم چنین اسپانسری و جوایز متعددی که کسب کرده اند، برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورده اند.

بهترین بدنساز ها دچار چه بیماری هایی می شوند؟

بهترین بدنساز ها دچار چه بیماری هایی می شوند؟

متاسفانه برخی از اوقات مشاهده می شود که بهترین بدنساز ها به دلایلی مانند ورزش های سنگین، نوع تغذیه و یا حتی مصرف دارو های مکمل به برخی از بیماری‌ های مختلف مبتلا شده اند. حال از عمده‌ ترین بیماری هایی که این دسته از بهترین بدنساز ها مبتلا به آن شده اند، می‌ توان به: مشکلات معده، یرقان، سندروم زانوی دونده، تاندونیت آشیل، واسکولیت، فتق دیسک، اشاره کرد.

بهترین بدنساز های جهان از چه سنی این ورزش را شروع کرده اند؟

اکثر بهترین بدنساز های جهان از اواخر نوجوانی و اوایل دهه بیست سالگی خود فعالیتشان را در این رشته شروع کرده اند.

چه حاشیه هایی برای بهترین بدنساز های خارجی به وجود آمده است؟

در پیرامون خیلی از ورزشکاران رشته پرورش اندام که به عنوان بهترین بدنساز های خارجی نیز معرفی شده اند، همانند سایر افراد معروف حاشیه هایی مشاهده می شود. حال باید افزود که معمولا در رابطه با رشته ورزشی این دسته از بدنسازان و هم چنین روابط شخصی آن ها حاشیه هایی به وجود می آید.

سوالات متداول

  1. بهترین بدنساز های خارجی شامل چه افرادی هستند؟

    جی کاتلر، کریس بامستد، رانی کولمن، فیل هیث، ویلیام بوناک، کای گرین، آرنولد شوارتزنگر، برندون کوری، رولی وینکلار، دکستر جکسون و شاون رودن از جمله این افراد هستند.

  2. برندون کوری کیست؟

    برندون کوری یکی از ورزشکاران پر افتخار رشته پرورش اندام است، او متولد سال 1982 اهل آمریکا می باشد.

  3. چگونه می توان آدرس اینستاگرام بدنساز های خارجی را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام هر کدام از این بدنسازان کافیست تا به قسمت جستجو اینستاگرام مراجعه نمایید.

  4. رولی وینکلار کیست؟

    رولی وینکلار با نام مستعار سامورایی، متولد سال 1977 اهل کوراسائو است که در طول دوره فعالیت حرفه‌ ای خود افتخارات زیادی را به دست آورده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *