پوریا پور سرخ ازدواج کرده است؟ | بررسی بیوگرافی و دوست دختر های او

پوریا پور سرخ در تاریخ ۱۴ تیر سال ۱۳۵۶ متولد شد. هم اکنون سن پوریا پور سرخ ۴۴ سال می باشد. او یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد. اگر می خواهید بیوگرافی پوریا پور سرخ را بدانید ادامه مطلب مقاله را دنبال کنید.

پوریا پور سرخ کیست؟

پوریا پور سرخ کیست؟

در رابطه با بیوگرافی پوریا پور سرخ یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه باید بگوییم که ایشان فارغ تحصیل رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد. وی سابقه خبرنگاری به طور حرفه ای و کار کردن در کشور امارات را دارا می باشد. همچنین او در رشته کیوکوشین کمربند مشکی دارد. او فرزند اول خانواده می باشد و دو خواهر به نام های پگاه، پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد. او تحصیلات دانشگاهی خود به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی در یک شرکت تبلیغاتی در دبی فعالیت می کرد.

او در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد تا این که در سال ۱۳۸۴ و در سن ۲۸ سالگی با نقش آفرینی در سریال فرار بزرگ اولین حضور حرفه‌ ای خود در دنیای سینما رقم زد. بعد از این فیلم نقش در این فیلم در سریال وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی به عنوان نقش اصلی حضور پیدا کرد و بازی در این فیلم باعث شهرت وی شد. در مصاحبه با پوریا پور سرخ در مورد بازیگران مورد علاقه خود گفته است که من مهدی پاکدل را خیلی دوست دارم و تئاتر هایش را می پسندم آقای محسن تنابنده و امیر آقایی را هم دوست دارم. البته در بیشتر بازی ها نیز خوب بودند، در ادامه عنوان کرد که تا به حال در هیچ فیلمی سیگار نکشیده حتی برای یک بار هم این کار را انجام نداده و این موضوع را ضعف می دانم.

او گفته است من آن قدر شهامت دارم که بگویم نه نمی ‌توانم در نقش سیگاری بازی کنم و در آخر اضافه کرد که لزومی ندارد که فقط در فیلم هایی بازی کنم که ژانر مورد علاقه من باشد. سلیقه من فیلم های اصغر فرهادی و بهمن قبادی می باشد، اما ممکن است بخاطر من فیلم های پسر و دختری رو دوست داشته باشند.

آدرس پیج اینستاگرام پوریا پور سرخ چیست؟

شما می توانید پوریا پور سرخ را در پوریا پور سرخ اینستا، به نشانی جای خالی دنبال کنید. او هم اکنون در اکانت شخصی خود در اینستاگرام سه میلیون دنبال کننده، ۸۸۰ دنبال شونده و ۸۳۰ پست دارد و در آن جا عکس های شخصی خود را با هواداران خود به اشتراک می‌گذارد.

همسر پوریا پور سرخ کیست؟

پس از پخش سریال کیمیا که جزو اولین سریال های تلویزیون ایران با بیش از 100 می باشد و در سال ۹۴ پخش شد. پس از پخش این سریال عکس های پوریا پور سرخ در کنار مهراوه شریفی نیا منتشر شد که خبر از ازدواج این دو هنرمند محبوب با یک دیگر را می داد، که بعد ها از طریق سایت های معتبر این اخبار تکذیب شد و گفته شد که آن ها ۱۳ سال است به عنوان دوست و همکار کنار یک دیگر بازی می کنند و در حال حاضر پوریا پور سرخ مجرد می‌ باشد. اما جالب است بدانید در مصاحبه‌ ای که با پوریا پور سرخ انجام شد ایشان در برنامه سال تحویل ۹۹ به طور رسمی خبر ازدواج خود در سال ۱۳۹۸ در ۴۲ سالگی بیان کرد. اما تا کنون نام و عکسی از همسر او منتشر نشده است.

فیلم های برتر پوریا پور سرخ کدامند؟

فیلم های برتر پوریا پور سرخ کدامند؟

پوریا پور سرخ از خیرترین سلبریتی ها می باشد که تا کنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های زیادی مانند: فیلم تکخال به کارگردانی مجید مافی در سال ۱۳۹۹، فیلم عروس خیابان فرشته به کارگردانی مهدی خسروی در سال ۱۳۹۹، فیلم چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن در سال ۱۳۹۸، فیلم سینمایی مدیترانه به کارگردانی هادی حاجتمند در سال ۱۳۹۷، فیلم سینمایی سلام علیکم حاج آقا به کارگردانی حسن تبریزی در سال ۱۳۹۷، فیلم سینمایی به وقت خماری به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال ۱۳۹۶، سینمایی دخمه به کارگردانی وحید ضرابی نسب در سال ۱۳۹۶، فیلم سینمایی خالتور به کارگردانی آرش معیریان سال ۱۳۹۶، فیلم سینمایی عشق و مجنون به کارگردانی حسن نجفی در سال ۱۳۹۴، فیلم سینمایی عاشق ها ایستاده می میرند به کارگردانی شهرام مسلخی در سال ۱۳۹۴، فیلم سینمایی دوربین به کارگردانی محسن توکلی در سال ۱۳۹۳، فیلم سینمایی قرار بعدی همان جا به کارگردانی محسن توکلی در سال ۱۳۹۲، فیلم سینمایی روز رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۹۲، فیلم سینمایی آقای الف به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۱، فیلم سینمایی آخرین سرقت به کارگردانی پدرام علیزاده در سال ۱۳۸۹، فیلم سینمایی گلوگاه شیطان به کارگردانی حمید بهمنی در سال ۱۳۸۹، فیلم سینمایی هرچی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن دوست در سال ۱۳۸۹، سریال شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۴۰۰، سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفافیان و سید محسن یوسفی در سال ۱۳۹۸ نقش آفرینی کرده است. در ادامه مطلب به معرفی برترین و پر بازدید ترین فیلم های پوریا پور سرخ می پردازیم.

سریال برادر

سریال برادر در تاریخ ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۵ از شبکه دو سیما پخش شد و قسمت آخر آن در تاریخ ۱۶ تیر سال ۱۳۹۵ منتشر شد. این سریال به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی آرش قادری، تهیه کنندگی نعمت چگینی، فیلمبرداری ابوالفضل نباتی و تدوینگری بابک رضاخانی، در ژانر درام، اجتماعی، مذهبی، رمانتیک و خانوادگی می باشد. این سریال داستان حاج کاظم پهلوان مرد خیر و تاجر سرشناس برنج ایران را روایت می‌ کند، که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌ کنند. او به همراه پسرش مسعود و دختر خود مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است بر ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند. این کار باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با او شده است و دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج‌ کاظم شده و همین امر به وقوع ماجرای منجر می شود.

شما برای دیدن این فیلم می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید. از بازیگران این سریال می توان به حسن پورشیرازی در نقش حاج کاظم پهلوان، حسن یاری در نقش مسعود پهلوان، پوریا پورسرخ در نقش ناصر پهلوان، سوگل طهماسبی در نقش مریم پهلوان، سهیلا رضوی نقش فاطمه، گلاره عباسی در نقش نازی، کاظم بلوچی در نقش بهرام، کاوه خداشناس در نقش شهاب، رضا توکلی در نقش صابر کوچکی، مجید واشقانی در نقش مهران، مژگان بیات در نقش عطیه، محمد رسول صفری در نقش سعید، بابک میرزایی در نقش اسدی، نسرین نکیسا در نقش مادر عطیه اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است بدانید این فیلم توانسته است در جشنواره های زیادی کاندید شود که از جمله آن ها می‌ توان به نامزد شدن در جایزه سین مثل سریال در سال ۱۳۹۵ به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی، نامزد شدن بهترین بازیگر مرد پوریا پور سرخ و حسین یاری در جشنواره سین مثل سریال در سال ۱۳۹۵، نامزد شدن گلاره عباسی به عنوان بهترین بازیگر زن در جشنواره سین مثل سریال در سال ۱۳۹۵، همچنین نامزد شدن نعمت چگینی به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ سال ۱۳۹۶، نامزد شدن جواد افشار به عنوان بهترین کارگردان تلویزیونی در هفدهمین جشنواره حافظ در سال ۱۳۹۶، نامزد شدن آرش قادری به عنوان بهترین فیلمنامه تلویزیونی در هفدهمین جشن حافظ سال ۱۳۹۶، نامزد شدن پوریا پور سرخ به عنوان بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی در هفدهمین جشنواره حافظ در سال ۱۳۹۶، نامزد شدن حسین یاری به عنوان بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی در هفدهمین جشنواره حافظ در سال ۱۳۹۶ و نامزد شدن محمد علیزاده به عنوان بهترین خواننده ترانه تیتراژ در هفدهمین جشنواره حافظ سال ۱۳۹۶ اشاره کرد.

سریال ماتادور

سریال ماتادور

مجموعه تلویزیونی ماتادور در تاریخ مهر ماه سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیمای ایران پخش شد. این سریال به کارگردانی فرهاد نجفی، نویسندگی آرش قادری، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و فیلمبرداری علیرضا رجایی مقدم می باشد. این سریال اکشن، پلیسی داستان یک مقام اروپایی که برای شرکت در کنفرانس درباره انرژی اتمی به ایران می‌ آید را روایت می کند؛ که گروهی تروریستی شامل یک زن و دو مرد که در زمینه ایجاد نا امنی و فضای رعب و وحشت در کشور های در حال توسعه فعال هستند.

آن ها برای به هم ریختن برنامه های کنفرانس در ایران دست به تعدادی از فعالیت‌ های تروریستی خطرناک می زنند که نیرو های پلیس برای جلوگیری از خرابکاری های تروریستی وارد عمل می شوند. در این سریال شما می توانید صحنه های اکشن، جنایی و هیجان انگیز را مشاهده کنید. از بازیگران این سریال می توان به پولاد کیمیایی در نقش سرگرد امین حامد، علیرام نورایی در نقش داوود بهادری، شقایق فراهانی در نقش هانا، سام درخشانی در نقش سرگرد مسیح احدی، پوریا پور سرخ در نقش سرگرد رضا، مجید واشقانی در نقش سرگرد احسان ثامن، لیندا کیانی در نقش سمیرا پاکزاد، مجید مشیری در نقش سرهنگ کیایی، تیرداد کیایی در نقش فرهاد، نیوشا ضیغمی در نقش هدیه، هدایت الله سجادی در نقش سردار، رضا بادامچی در نقش رزمی، بابک مینایی در نقش گوینده حاضر در همایش، سیروس همتی در نقش وحید امیری، مریم سلطانی در نقش همسر حامد، مهسا باقری در نقش دوست سمیرا ، محمد نوید نادرشاهی در نقش افسر مرکز کنترل، اشاره کرد. تیتراژ این سریال را آقای احسان خواجه امیری خواننده محبوب کشور اجرا کرده است.

سریال روز حسرت

مجموعه تلویزیونی روز حسرت در تاریخ ۱۲ شهریور سال ۱۳۸۷ از شبکه یک سیما منتشر شد و قسمت آخر آن در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۸۷ پخش شد. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی علیرضا افخمی و سجاد ابوالحسنی، تهیه کنندگی مهران سام، می باشد. از بازیگران این سریال می توان به فرامرز قریبیان، پوریا پورسرخ، مهراوه‌ شریفی‌ نیا، سهیل مقدم، افسانه بایگان، لیندا کیانی، نسرین خسروانی، ملیکا طباخی، علیرضا زمانی نسب و رحیم نوروزی اشاره کرد. خلاصه داستان این سریال به این شرح می باشد که درباره خانم وکیلی است که پسرش به تازگی ازدواج کرده و همسر او نیز به دلیل تصادف بر اثر بی توجهی شوهرش قطع نخاع می شود. در این حال با معتادی به نام فریده ازدواج می‌کند؛ وقتی معصومه می میرد خانم وکیل عالمی از برزخ را می‌ بیند؛ در حین اتفاقات دیگری همه افتد و وقتی پدر مسعود می فهمد مسئول زن دارد و زن او باردار است. به همسرش می گوید و به خانه می آورند در این حین مسعود تصمیم به کشتن او می گیرد.

فیلم سینمایی به وقت خماری

فیلم سینمایی به وقت خماری در تاریخ ۶ تیر سال ۱۳۹۷ اکران شد. این فیلم به کارگردانی محمدحسین لطیفی، تهیه‌کنندگی جمال گلی، نویسندگی احمد رفیعی زاده، فیلمبرداری فرشاد گل سفیدی، تدوینگری شیبان خاقانی، می‌ باشد. از بازیگران این فیلم سینمایی می ‌توان به مهدی فخیم زاده در نقش فتحی، هنگامه قاضیانی در نقش گلاب، ابوالفضل پورعرب در نقش ماشالا، پوریا پورسرخ در نقش هدایت، هنگامه حمید زاده در نقش مژده ، رعنا آزادی ور در نقش نسرین، هومن برق نورد در نقش قندی، سیما تیرانداز در نقش ناهید، هادی کاظمی در نقش محسن، شهره لرستانی در نقش اکرم، مجید نیاسر در نقش مرتضی، علی سلیمانی در نقش داوود، بهروز بقایی در نقش حاج آقا و شیرین یزدان بخش در نقش مامان ماشالا، اشاره کرد. فیلم سینمایی به وقت خماری یک فیلم در ژانر کمدی، خانوادگی است؛ که داستان چند خانواده با نسبت های فامیلی نزدیک که در این خانه زند گی می‌کنند را روایت می‌کند. ادامه داستان این فیلم از وقتی شروع می‌ شود که برای دختر کوچک یکی از این خانواده ها خواستگار می آید.

درآمد پوریا پور سرخ از کجاست؟

سریال دختران حوا

مجموعه تلویزیونی دختران حوا در سال ۱۳۹۱ از شبکه پنج سیما پخش شد . این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده، نویسندگی زامیاد سعدوندیان، تهیه‌کنندگی عزیز علیزاده و اکبر جناغی، فیلمبرداری سهیل نوروزی می‌ باشد. از بازیگران این سریال می توان به یکتا ناصر در نقش شیما، ماهور اضافی در نقش شیدا، پوریا پور سرخ در نقش بهزاد، امیرحسین رستمی در نقش سامان، نیما شاهرخ شاهی در نقش کامران، محمدرضا گلزار در نقش پویا، ایرج راد در نقش دکتر شمس، گوهر خیراندیش در نقش ثریا، تینا آخوندتبار در نقش نیکی، نازنین کریمی در نقش گیلدا، ساغر شکوری در نقش مژگان، لیدا عباسی در نقش گیسو، مریم سرمدی در نقش مادر مژگان، پرویز سیرتی در نقش پدر مژگان، شیما نیک پور در نقش یلدا، مینا وحید در نقش سودا، پندار اکبری در نقش شهاب، رضا یزدانی در نقش فرهاد، آیلار نوشهری در نقش ساناز، حمید میهن دوست در نقش شاپور، مهدی کاسه ساز در نقش ساعدی، نادیا فرجی در نقش مهیا، شکوفه هاشمیان در نقش سارا و ملیکا پارسا در نقش نیلوفر اشاره کرد. خلاصه داستان این سریال به ایشان می باشد که، زنی به نام ثریا که در جوانی پرستار زایشگاه بوده است؛ بر اثر اتفاقی که در زندگی او می‌ افتد تصمیم به انتقام می گیرد و اسامی سه دختر را در بیمارستان عوض می‌ کند.

اما سال ها بعد پشیمان شده و در حالی که در زندان روز های پایانی زندگی خود را می‌ گذراند از یک مددکار اجتماعی به نام شیوا که خود نیز به اتهام قتل همسرش دانیال با هم همبند بوده و حالا آزاد شده می خواهد؛ که آن سه دختر را پیدا کند و نزد او بیاورند و از خواهرش شیدا که تازه از پاریس برگشته بخواهد در پیدا کردن دختر ها کمک کند. آن سه دختر نیز از طبقات مختلف جامعه می‌ باشند و حالا بزرگ شدند به زندگی خود مشغول هستند. نیکی دختر رئیس یک بیمارستان است که خودش دختری به نام نیلو دارد و بعد از فهمیدن عوض شدن نوزاد همسرش او را رها می کند. گیلدا دختری که وعده پولدار شدن دارد و وقتی متوجه راز جابجایی نوزادان می شود آرزو می‌ کند کاش دختر رئیس بیمارستان باشد.

او که با پسر خاله و مادر خود زندگی می‌ کند بیش از دو دختر دیگر خواهان مشخص شدن واقعیت است. مژگان نیز دختر یک کارمند بانک است و به همراه خانواده خود روزگار را سپری می‌ کند و زندگی خود را خیلی دوست دارد. این سه دختر باری دیگر دوست شده و در تلاش برای یافتن حقیقت هستند و شیرین و شیوا و شیدا به آن ها کمک می کنند. از طرفی شیدا همسایه ای مخوف دارد که در آخر داستان به اتهام قتل دستگیر می شود.

درآمد پوریا پور سرخ از کجاست؟

اخبار به دست آمده و مصاحبه با مدیر برنامه های پوریا پور سرخ او در صفحه اینستاگرام اش نزدیک به سه میلیون فالوور دارد و در آنجا عکس های یادگاری در فیلم ها و سریال هایش و همچنین اظهار نظر درباره مسائل اقتصادی ورزشی و بعضاً سیاسی را به اشتراک می گذارد. گاهی هم آگهی تبلیغاتی می‌ گذارد. مدیر برنامه های پوریا پور سرخ گفته است که آقای پور سرخ برای هر استوری تبلیغاتی مبلغ هفت میلیون تومان می گیرد و اگر بخواهید که داخل صفحه او پست ویدیو بگذارید؛ باید مبلغ ۱۵ میلیون تومان را پرداخت کنید. همچنین اگر تمایل داشته باشید که ویدیوی حضور پوریا پور سرخ در آگهی وجود داشته باشد در شرایط عادی مبلغ ۲۵ میلیون تومان باید هزینه کنید. لازم به ذکر است که بدانید پوریا پورسرخ علاوه بر حرفه بازیگری در عرصه طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی نیز فعالیت می کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

شما می توانید عکس های پوریا پور سرخ که یکی از کراش های ایرانی شناخته می شود را با عنوان عکس پوریا پور سرخ در دورهمی، عکس پوریا پور سرخ و خواهرش، عکس بچه پوریا پور سرخ، عکس صحنه های فیلمبرداری سریال جدید پوریا پور سرخ، پوریا پور سرخ فیلم عروسی، پوریا پور سرخ عکس عروسی، عکس پوریا پور سرخ، پوریا پور سرخ و همسرش در اینستا، وزن پوریا پور سرخ و همسرش و عکس های کمتر دیده شده پوریا پور سرخ و همسرش و عکس ماشین پوریا پور سرخ را جستجو کرده و در سایت های معتبر و مختلف و همچنین مجلات مشاهده کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

یکی از حواشی بسیار جنجالی پوریا پورسرخ ماجرای ازدواج می باشد، که تا کنون اخبار دقیق در مورد همسر و ازدواج شان به دست نرسیده اما در زمانی که پوریا پور سرخ در دورهمی حضور پیدا کرد؛ در حین گفتگو به ماجرای آشنایی خود با همسرش اشاره کرد او در این مصاحبه از گفتگو در مورد همسرش و زندگی شخصی اش امتناع کرد. اما گفته های شنیدنی و جالبی در این برنامه انجام شد. که شما با جستجو کردن عنوان پوریا پور سرخ در دورهمی می توانید ویدیو ها و متن این مصاحبه را بخوانید.

پوریا پور سرخ بیماری خاصی دارد؟

پوریا پور سرخ بیماری خاصی دارد؟

در حال حاضر پوریا پورسرخ به بیماری خاصی مبتلا نمی باشد. اما باید بگویم که به گزارش رسانه ها پوریا پورسرخ به همراه امید محمدنژاد که از بازیگران سریال ایلدا می باشند، حین ضبط صحنه موتور سواری در این سریال دچار سانحه شدند. در این حادثه پوریا پورسرخ با موتور در یک چاله افتاد و امید محمد نژاد با برخورد به درخت متوقف شد. اما در حال حاضر وضعیت عمومی این دو بازیگر خوب است. این فیلم به تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و کارگردانی راما قویدل در لرستان ضبط شده است که پوریا پورسرخ در این سریال نقش ایرج را ایفا کرده است.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

از جوایز و افتخارات پوریا پورسرخ ویکی پدیا می توان به نامزد شدن او برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی روز بیست و سوم در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نامزد شدن او برای دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال کیمیا، نامزد شدن برای دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در سریال وفا و نامزد شدن برای دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال برادر اشاره کرد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

پوریا پور سرخ در برنامه خندوانه دعوت شد و در قسمت چهل و هفتم فصل سوم خندوانه حضور پیدا کرد. جالب است بدانید که بعد از پخش این قسمت از برنامه خندوانه پوریا پورسرخ در واکنش به سانسور حرف هایش در این برنامه گلایه و اعتراض کرد. او اعلام کرد که برنامه خندوانه که جزو پر بازدید ترین برنامه های صدا و سیما می باشد نباید به آن خط مشق داده شود؛ همچنین در پخش آن دخالتی کرد و در آخر افزود که صحنه هایی که از حضور او در این برنامه سانسور شده است بی مورد می باشد.

پوریا پور سرخ اهل کجاست؟

پوریا پورسرخ در منطقه جردن تهران متولد شده است و از کودکی در آنجا بزرگ شده و زندگی می کند. وی در ساعت ۴ صبح روز ۲۴ تیرماه سال ۱۳۵۶ به دنیا آمده است و فرزند اول خانواده خود می باشد. در گفت و گو هایی که با او انجام شده، گفته شده است که او به کانون گرم خانواده اش می بالد و به خوبی از خانواده اش یاد می کند. در خانواده پوریا پورسرخ همه دارای تحصیلات عالیه و با اصالت هستند و هر دو خواهر و برادرش لیسانس دارند و هم اکنون برادرش رضا در کشور کانادا زندگی می کند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. پوریا پور سرخ در چه تاریخی متولد شده است؟

    پوریا پورسرخ در تاریخ ۱۴ تیر سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد.

  2. پوریا پور سرخ فعالیت خود را در حرفه بازیگری از چه سالی آغاز کرده است؟

    پوریا پورسرخ فعالیت خود را در حرفه بازیگری از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد.

  3. پوریا پور سرخ فارغ التحصیل چه رشته ای می باشد؟

    پوریا پورسرخ فارغ التحصیل رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد.

  4. پوریا پور سرخ چند خواهر و برادر دارد؟

    پوریا پورسرخ فرزند اول خانواده می‌ باشد و دو خواهر به نام های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *