بیوگرافی حدیث فولادوند + بررسی بیماری و علت خودکشی او

حدیث فولادوند یکی از بازیگران زن دهه پنجاه است. در واقع او متولد بیستم دی ماه هزار و سیصد و پنجاه و شش از شهر زیبای شیراز می باشد. او هم اکنون ۴۴ سال سن دارد و در سال ۸۹ با رامبد شکرابی ازدواج کرده است. حدیث فولادوند فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ شروع کرد و این امر تا کنون ادامه پیدا کرده است. حدیث فولادوند از تناسب اندام خوبی برخوردار است؛ او بسیار به بدن خود اهمیت می دهد از این رو بیشتر مزون ها با او همکاری می کنند و لباس پوشیدنش مورد توجه عام قرار می گیرد.

حدیث فولادوند کیست؟

حدیث فولادوند کیست؟

حدیث فولادوند بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد وی یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می بود که استعدادش به خوبی کشف شد. او متولد بیستم دی ماه هزار و سیصد و پنجاه و شش از شهر زیبای شیراز است. او هم اکنون ۴۴ سال سن دارد و در سال ۸۹ با رامبد شکرابی ازدواج کرده است؛ مدرک تحصیلی او کاردانی معماریست، او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ شروع کرد و این امر تا کنون ادامه پیدا کرده است. او از کودکی فعالیت هنری داشت و در سن ۱۲ سالگی زیر نظر سرکار خانم گلاب آدینه آموزش دید؛ وی در نمایش گل های دوستی به روی صحنه رفت وی اولین حضورش در سینما با نقش کوتاهی در فیلم دست های آلوده و در سال ۷۸ آغاز شد. حدیث فولادوند علاقه بسیاری به ورزش دارد او همیشه برای تناسب اندامش ورزش می کند و تا کنون نشده است که ورزش را رها کند.

آدرس پیج اینستاگرام حدیث فولادوند چیست؟

اینستاگرام یکی از بهترین و کارآمد ترین برنامه هایی است که امروزه در دسترس عموم مردم قرار دارد، این برنامه دارای قابلیت های زیادی است. از جمله کارآمد های این برنامه می توان به پیدا کردن راحت تمام سلبریتی ها اشاره کرد. حدیث فولادوند بازیگر خوب کشورمان نیز از این نرم افزار استفاده می کند؛ شما می توانید با دنبال کردن این چهره محبوب از عکس ها فیلم ها و تمامی رسانه هایی که به اشتراک می گذارد مطلع شوید آدرس پیج این بازیگر hadisfouladvand می باشد.

همسر حدیث فولادوند کیست؟

حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ یعنی در سن ۳۳ سالگی با رامبد شکرابی که ۳۸ ساله بود ازدواج کرد. این زوج دوست داشتنی چندین سال در ساری ساکن بودند اما هم اکنون پنج سالی است که به تهران آمده اند؛ رامبد شکرابی یکی از بازیگران خوب کشورمان است. او در هفدهم فروردین ماه هزار و سیصد و پنجاه و یک در تهران متولد شد، او دیپلم ریاضی فیزیک دارد. رامبد شکرایی برادر یکی از گریمورهای معروف کشورمان به نام مهراد شکرابی است؛ رامبد شکرابی علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر نیز فعالیت دارد.

فیلم های برتر حدیث فولادوند کدامند؟

فیلم های برتر حدیث فولادوند کدامند؟

حدیث فولادوند بازیگر خوب کشورمان فیلم های زیادی بازی کرده است، او به تازگی کم کار شده است و مثل گذشته زیاد جلوی دوربین نمی رود، در ادامه به چند مورد از فیلم های برتر او می پردازیم.

فیلم سینمایی کلاهی برای باران

فیلم کلاهی برای باران با کارگردانی سعید نوایی در سال ۱۳۸۵ ساخته و تولید شد این فیلم ژانری طنز و درام داشت. از جمله بازیگران معروفی که در این فیلم حضور داشتند؛ می توان به رضا عطاران، سید جواد رضویان، فتحعلی اویسی، مهران رجبی، مهران غفوریان و زهره حمیدی اشاره کرد.

فیلم سینمایی شاخه گلی برای عروس

فیلم سینمایی شاخه گلی برای عروس به کارگردانی و نویسندگی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن وزیری در سال ۱۳۸۳ با ژانری کمدی و طنز تولید شد از جمله بازیگران مطرح که در این فیلم ایفای نقش کرده‌ اند. می توان به سید جواد رضویان مجید صالحی رابعه اسکویی زهره حمیدی و مهران رجبی اشاره کرد.

فیلم تلویزیونی معصومیت از دست رفته

فیلم تلویزیونی معصومیت از دست رفته به کارگردانی داوود میرباقری با ژانر تاریخی و اجتماعی در سال ۱۳۸۲ ساخته و از شبکه سه سیما پخش شد؛ از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان به امین تارخ، فریبا کوثری، سارا خوئینی ها، داریوش فرهنگ، امین زندگانی، مرضیه برومند، اکبر عبدی و داوود رشیدی اشاره کرد.

فیلم سینمایی دست های آلوده

فیلم سینمایی دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند و تهیه‌کنندگی تیرداد سخایی و سیروس الوند و حسن توکل نیا در سال ۱۳۷۸ ساخته و تولید شد؛ از جمله بازیگران مطرحی که در این فیلم نقش آفرینی کرده‌ اند می‌ توان به هدیه تهرانی، ابوالفضل پورعرب، امین حیایی، عسل بدیعی، نیما فلاح و الهام ایمانی اشاره کرد.

فیلم سینمایی کما

فیلم سینمایی کما به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی پیمان معادی و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و محمدحسین فرح بخش با ژانر کمدی و درام در سال ۱۳۸۲ ساخته و تولید شد؛ از بازیگران معروفی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند می توان به امین حیایی، آتیلا پسیانی، محمدرضا گلزار و مهناز افشار اشاره کرد.

درآمد حدیث فولادوند از کجاست؟

درآمد حدیث فولادوند از کجاست؟

حدیث فولادوند بازیگر خوب کشورمان درآمد خود را از راه بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون کسب می کند؛ او همچنین چند سالی است که به عنوان شغل دوم یک بوتیک لباس مجلسی زنانه دارند، او بخاطر تناسب اندامش با بسیاری از مزون ها همکاری دارد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

امروزه با گسترش یافتن وب و اینترنت می توانیم خیلی راحت به عکس و هر اطلاعاتی که از بازیگران و سلبریتی ها بخواهیم دست پیدا کنیم. همچنین نرم افزار هایی همچون اینستاگرام نیز دسترسی به عکس ها و فیلم ها را بسیار راحت کرده است؛ شما می توانید در اینستاگرام، یوتیوب، کلاب هاوس و بسیاری نرم افزار دیگر با سلبریتی ها و همچنین این بازیگر محبوب تعامل داشته باشید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حدیث فولادوند بازیگر بسیار آرام و بی حاشیه ایست، او خود را به دور از حواشی نگه می دارد و سعی بر این دارد که زندگی آرام و غیر جنجالی داشته باشد‌.

حدیث فولادوند بیماری خاصی دارد؟

تا کنون بیماری یا مشکلی برای این بازیگر زیبا و خوش چهره کشورمان ثبت نشده است؛ وی در هیچ سایت و رسانه ای راجع به این موضوع سخن نگفته است.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

حدیث فولادوند بازیگر شایسته کشورمان در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است اما تا کنون موفق به دریافت جایزه ای نشده است؛ او در فیلم های زیادی خوش درخشید که باعث شهرتش شد.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

خندوانه برنامه جذاب و دیدنی که با کارگردانی و اجرای رامبد جوان شکل گرفته است از شبکه نسیم پخش می شد؛ از حدیث فولادوند به عنوان مهمان در این برنامه دعوت نشد؛ اما حدیث فولادوند، پرستو صالحی، آزاده زارعی و فرشته کریمی به عنوان شرکت در مسابقه به خندوانه دعوت شدند، که در دو گروه تقسیم شدند و به مسابقه پرداختند.

اما حدیث فولادوند به همراه همسرش رامبد شکرابی به برنامه دورهمی با کارگردانی و اجرای مهران مدیری دعوت شدند و مصاحبه خاطره انگیزی برای تماشاچیان رقم زدند؛ در ابتدا مهران مدیری از نحوه آشنایی آن ها سوال پرسید، حدیث فولادوند گفت رامبد برای فیلمی که در حال ساخت بود از من دعوت کرد که در آن فیلم بازی کنم. رفته رفته علاقه بین ما شکل گرفت و در نهایت منجرب ازدواج شد؛ مدیری به شکرابی گفت که چگونه ابراز علاقه کردی؟ رامبد شکرابی گفت چیزی به خاطر نمی آورم، اما حدیث فولادوند گفت بعد از مدتی پیش من آمد و گفت که خوب است؛ آدم لوازم خانه اش را از خارج از کشور تهیه کند؟ من نیز در ادامه گفتم نه هیچ جنسی جنس ایرانی نمی شود که با خنده مهران مدیری و حضار روبه برو شد.

حدیث فولادوند اهل کجاست؟

حدیث فولادوند بازیگر شناخته شده کشورمان در شهر زیبای شیراز که مهد شعر و ادب است متولد شد. آن ها پس از چند وقت به تهران رفتند و در آنجا به ادامه زندگی پرداختند، و بعد از ازدواجش با رامبد شکرابی به شمال کشور شهر ساری رفتند و در آنجا به زندگی خویش پرداختند.

اندیشه فولادوند و حدیث فولادوند خواهر هستند؟

اندیشه و حدیث فولادوند خواهر نیستند و هیچ نسبتی فامیلی با یکدیگر ندارند و تنها تشابه فامیلی است که باعث شده این شایعات در بین مردم پخش شود.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. حدیث فولادوند کیست؟

    حدیث فولادوند بازیگر تئاتر و تلوزیون است او متولد بیستم دی ماه هزار و سیصد و پنجاه و شش از شیراز می باشد، او فعالیت خود را در سال ۷۸ آغاز کرد وی کاردانی معماری دارد، او علاوه بر بازیگری مزون لباس مجلسی نیز دارد.

  2. همسر حدیث فولادوند کیست؟

    حدیث فولادوند در سال ۸۹ یعنی در سن ۳۳ سالگی با رامبد شکرابی که ۳۸ سال سن داشت ازدواج کرد، رامبد شکرابی نیز بازیگر کشورمان است او دیپلم ریاضی فیزیک دارد، این زوج از جمله زوج های بی حاشیه و خوب این حرفه هستند.

  3. آیدی اینستاگرام حدیث فولادوند چیست؟

    امروزه اکثر مردم جهان از اینستاگرام استفاده می کنند حدیث فولادوند نیز در این برنامه صفحه ای دارد، آدرس پیج حدیث فولادوند را در ادامه برای شما می گذاریم: hadisfouladvand

  4. فیلم های برتر این بازیگر کدامند؟

    همان طور که در قبل گفتیم این بازیگر فیلم های زیادی بازی کرده است اما برای مثال می توانیم به کلاهی برای باران، رز زرد، دست های آلوده، شاخه گلی برای عروس، معصومیت از دست رفته، محله گل و بلبل که به تازگی و از شبکه دو پخش می شود، گارد ساحلی اشاره کنیم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *