بیوگرافی آناهیتا درگاهی و همسرانش + عکس های حاشیه ساز او

آناهیتا درگاهی یکی از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی است که تا به اکنون در فیلم ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. او یکی از زوج های بازیگر می باشد که در ادامه به بررسی دقیق بیوگرافی او می پردازیم.

آناهیتا درگاهی کیست؟

آناهیتا درگاهی کیست؟

در این قسمت قرار است به یکی از موضوعات جذاب یعنی بیوگرافی آناهیتا درگاهی و هم چنین سن آناهیتا درگاهی بپردازیم. در این باره باید بگوییم که آناهیتا درگاهی بازیگر و هم چنین نقاش اهل ایران است، او متولد 7 بهمن سال 1365 می باشد که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است. آناهیتا آموزش هنر نقاشی را از سن 7 سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرده است و تا به اکنون در ایران و چند کشور دیگر چندین نمایشگاه انفرادی بر پا کرده است. او در هنر نقاشی به یکی از افراد معروف و با استعداد تبدیل شده است.

بهتر است که بدانید آناهیتا در سال 94 با ایفای نقش در (آخرین بار کی سحر را دیدی) فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرد و بعد از آن در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. این موضوع را هم باید افزود که آناهیتا درگاهی در چشم و گوش بسته حضور داشته است و در این فیلم مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت. البته باید افزود که او با نقش‌ آفرینی در فیلم زرد به شهرت بسیار زیادی رسید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آناهیتا درگاهی ویکی پدیا را مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام آناهیتا درگاهی چیست؟

امروزه اکثر افراد در شبکه اینستاگرام فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهند که این موضوع شامل این بازیگر معروف نیز می‌ باشد. می‌ توان این گونه بیان کرد که این روز ها آناهیتا درگاهی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و در این شبکه بسیار فعال است و به همین دلیل توانسته فالووران بسیار زیادی را نیز به دست آورد. حال خیلی از مخاطبان تمایل به دسترسی و پیدا کردن آدرس پیج آناهیتا را دارند. در این باره باید بگوییم که روش‌ های متعددی برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام این بازیگران معروف وجود دارد. به عنوان مثال شما می توانید به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید و نام آناهیتا درگاهی را به انگلیسی تایپ کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. هم چنین می توانید از اینترنت برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام او کمک بگیرید.

با دنبال کردن پیج اینستاگرام این بازیگر معروف می توانید از جدید ترین اخبار او مطلع شوید. هم چنین می توانید عکس های بسیار زیبایی از آناهیتا در لوکیشن های مختلف را نیز مشاهده نمایید که تمام پست های او با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده اند.

همسر آناهیتا درگاهی کیست؟

همسر آناهیتا درگاهی کیست؟

یکی از سوالاتی که برای اکثر مخاطبان و طرفداران این بازیگر معروف به وجود آمده، این است که همسر آناهیتا کیست؟ در این باره باید بگوییم که آناهیتا تا به اکنون دو بار ازدواج کرده است. ازدواج اول او به سال 1393 برمی‌ گردد، زمانی که این بازیگر 28 ساله بود و با محمد پروین بازیکن فوتبال ازدواج کرد. اما این زندگی دوام چندانی نداشت، چرا که این زوج معروف کمتر از یکسال از هم جدا شدند. می‌ توانند عکس آناهیتا درگاهی و محمد پروین را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

در مورد ازدواج دوم این بازیگر معروف باید بگوییم که او در سال 1395 با اشکان خطیبی یکی از بازیگر معروف و سرشناس ایرانی ازدواج کرد. او در این باره بیان کرد ما کم‌ کم بهم علاقه مند شدیم و این علاقه در نهایت به ازدواج ختم شد. می توانید عکس های متعددی از آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی را در اینترنت و یا شبکه های مجازی جستجو و مشاهده نمایید.

فیلم های برتر آناهیتا درگاهی کدامند؟

با این که آناهیتا مدت زمان تقریباً کوتاهی است که در صنعت بازیگری فعالیت خود را آغاز کرده است؛ اما از بازیگران فعال و پرکار به شمار می‌ رود، چرا که تا به اکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است؛ همیشه بازی او در فیلم ها و سریال ها مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم قرار گرفته است. حال در این قسمت قرار است به برخی بهترین فیلم های این بازیگر معروف بپردازیم، پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

جوجه تیغی

جوجه تیغی فیلمی به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مستانه مهاجر محصول سال 1399 است؛ این فیلم در تاریخ 10 مهر سال 1400 مجوز اکران گرفت. آناهیتا در این فیلم به خوبی نقش آفرینی کرد و مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت.

زرد

زرد فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌ زاده و تهیه‌ کنندگی کامران مجیدی محصول سال 1395 است. آناهیتا در نقش بهار در این فیلم جلوی دوربین رفت و به دلیل همبازی شدنش با خیلی از بازیگران معروف مانند بهرام رادان و ساره بیات مورد توجه قرار گرفت و به شهرت زیادی رسید.

آخرین بار کی سحر را دیدی؟

قانون مورفی فیلمی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته و در ژانر کمدی و اکشن است که در 1397 به روی پرده سینما ها رفت. این بازیگر معروف در این فیلم نقش شهره را برعهده داشته است.

درآمد آناهیتا درگاهی از کجاست؟

درآمد آناهیتا درگاهی از کجاست؟

همان طور که می‌ دانید آناهیتا مدت ها است که در صنعت بازیگری فعالیت می کند، به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که امروزه منبع اصلی درآمد او از طریق بازیگری و نقش آفرینی در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی می‌ باشد. از آن جایی که این روز ها او به یکی از بازیگران محبوب و مشهور تبدیل شده است، به همین دلیل توانسته از طریق بازیگری و حضورش در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد. حتی بیان شده است که آناهیتا درگاهی در می خواهم زنده بمانم برای حضورش در هر قسمت از این سریال مبالغ زیادی را به عنوان دستمزد دریافت کرده است. هم چنین علاوه بر بازیگری او نقاش نیز می‌ باشد و از این طریق هم درآمدزایی می کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

این روز ها خیلی از افراد تمایل به مشاهده عکس های این بازیگر معروف را دارند، حال اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می‌ خواهید عکس‌ های متعددی از آناهیتا بازیگر معروف را مشاهده کنید، پیشنهاد ما این است که به سایت گوگل مراجعه نمایید. شما با جستجوی عبارتی مانند جدیدترین عکس های آناهیتا درگاهی در گوگل با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های متعددی برای شما نمایش خواهد یافت. حتی می‌ توانید در اینترنت عکس آناهیتا درگاهی و همسر سابقش و یا عکس او به همراه همسر فعلی اش و یا حتی عکس هایی از آناهیتا درگاهی در شهرزاد را نیز جستجو و مشاهده نمایید. هم چنین علاوه بر گوگل، اگر به اینستاگرام این بازیگر معروف مراجعه نمایید نیز می توانید عکس های متعددی از آناهیتا را مشاهده کنید.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

مدتی قبل با توجه به مصاحبه با آناهیتا درگاهی انجام شده بود او بیان کرد که اهل حاشیه و جنجال نیست و از تمام حاشیه‌ های پیرامونش دوری می‌ کند. این بازیگر معروف مدت زمان کوتاهی است که در صنعت بازیگری فعالیت خود را آغاز کرده است و از بی حاشیه ترین بازیگران به شمار می‌ رود که تا به اکنون حاشیه‌ های زیادی برای او به وجود نیامده است.

آناهیتا درگاهی بیماری خاصی دارد؟

مدتی قبل خبری با عنوان این که آناهیتا بازیگر معروف ایرانی مبتلا به کرونا شده است در اینترنت و اینستاگرام منتشر شد. اما در این باره باید بگوییم که مدتی قبل او پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و بیان کرد که وضعیت اش رو به بهبودی است.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

امروزه از آناهیتا به عنوان یکی از بازیگران با استعداد یاد می شود که با حضورش در هر فیلم و یا سریال مورد تعریف و تمجید منتقدین سینما و مردم قرار گرفته است که این موضوع یکی از افتخارات مهم این بازیگر معروف به شمار می‌ رود.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

تا به امروز با آناهیتا مصاحبه های بی شماری انجام شده و در برنامه‌ های متعددی نیز دعوت شده است. البته باید افزود که او در برنامه خندوانه حضور نداشته است. هم چنین علی رغم دعوت آناهیتا درگاهی در دورهمی او در این برنامه نیز به دلیل مشغله کاری نتوانسته حضور پیدا کند.

آناهیتا درگاهی اهل کجاست؟

این بازیگر معروف در سال 1365 در تهران به دنیا آمده است و هم اکنون در تهران به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد و زندگی آرامی در کنار همسرش دارد.

پدر آناهیتا درگاهی کیست؟

داوود درگاهی پدر آناهیتا درگاهی است که متاسفانه او مدتی قبل خبر مرگ پدرش را تایید کرد و غم از دست دادن پدر عزیزش را با دنبال کنندگان خود شریک شد.

سوالات متداول

  1. آناهیتا درگاهی کیست؟

    آناهیتا درگاهی متولد 7 بهمن 1365 است، او بازیگر و نقاش ایرانی است.

  2. آناهیتا با حضورش در کدام فیلم به شهرت زیادی رسید؟

    او با حضور و نقش‌ آفرینی در فیلم زرد به شهرت زیادی رسید.

  3. آناهیتا و اشکان خطیبی در چه سالی با هم ازدواج کردند؟

    آناهیتا و اشکان در سال 1395 با هم ازدواج کردند.

  4. چگونه می توان عکس های این بازیگر معروف را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف کافیست تا به اینستاگرام او و یا اینترنت مراجعه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *