خوشتیپ ترین بازیگران ترکی + بررسی روابط آن ها

خوشتیپ ترین بازیگران ترکی چه کسانی هستند و تا کنون در چه فیلم هایی به ایفای نقش پرداخته اند. برای آشنایی با این هنرمندان خوش استایل و پر طرفدار با ما همراه باشید.

خوشتیپ ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی هستند؟

خوشتیپ ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی هستند؟

اکثریت بازیگران زن ترک از چهره زیبا و اندام زیبا برخوردارند، زیرا که برای سینمای ترک این موضوع بسیار مهم است، از جمله بازیگران زیبا و خوشتیپ ترک می توانیم به چند نمونه اشاره کنیم.

سرنای ساریکایا Serenay Sarikaya

سرنای ساریکایا با 29 سال سن و قد 175 در شهر استانبول در کشور ترکیه زندگی می کند او در زمینه بازیگری و مدلینگ فعالیت دارد. سرنای ساریکایا بازیگر مطرح و مدل زیبا ترک است و او توانست در سال 2010 جایگاه دختر شایسته ترکیه را نصیب خود کند. یکی از معروفترین سریال های سرنای ساریکایا سریال جزر و مد است. سرنای ساریکایا توانست در سال 2014 و 2015 عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه را از آن خود کند. سرنای توانست در 15 سالگی در رقابت زیبایی جایزه ویژه ای دریافت کند.

فخریه اوجن Fahriye Evcen

فخریه اوجن 35 سال سن و قد 167 سانتی متری دارد. فخریه در سال 2017 با بوراک اوزچیویت ازدواج کرد و حاصل این ازدواج فرزندی به نام کاران اوزچیویت شد. فخریه هنرپیشه اهل ترکیه است. از معروف ترین نقش های او می توان به سریال برگ ریزان، چکاوک، شورا و تا حد مرگ اشاره کرد.

اوزگه گورل Özege Gürel

اوزگه گورل با 34 سال سن و قد 170 سانتی متر و ساکن شهر استانبول در ترکیه است. از معروف ترین سریال های او می توان به فصل گیلاس و زوج طلایی اشاره کرد. اوزگه برای اولین بار در نقش زینب در مجموعه دخترم کجاست؟ پا به سینما گذاشت اوزگه گورل برای بازی در سریال فصل گیلاس برنده سه جایزه بهترین بازیگر زن سال، بهترین بازیگر کمدی زن و بهترین بازیگر زن جدید شد.

جانسو دره Cansu Dere

جانسو دره با 41 سال سن و قد 176 سانتی متر و فارغ التحصیل رشته باستان شناسی از دانشگاه استانبول است. جانسو دره در زمینه بازیگری و مدلینگ فعالیت دارد. جانسو دره در سال 2000 توانست در رقابت های زیبایی جایگاه سوم را از آن خود کند. جانسو دره از سال 2004 فعالیت خود را در زمینه تلویزیون و سینما شروع کرد، از معروف ترین سریال های جانسو دره می توان به سریال سیلا، عشق تلخ، حریم سلطان و همچنین به سریال مادر اشاره کرد.

بیرجه آکالای Birce Akalay

بیرجه آکالای با 37 سال سن و قد 178 سانتی متری ساکن در استانبول ترکیه است و یکی از بازیگران خوش اندام زن ترکیه است. بیرجه آکالای تا کنون دو ازدواج ناموفق داشته است. از سریال های معروف به شمیم عشق، عشق سیاه سفید اشاره داشت. همچنین بیرجه آکالای توانست در سال 2004 در مسابقات دختر شایسته ترکیه مقام اول را کسب کند و همچنین در مسابقات دختر زیبای اروپا توانست به مقام سوم برسد.

خوشتیپ ترین بازیگران مرد ترکی چه کسانی هستند؟

خوشتیپ ترین بازیگران مرد ترکی چه کسانی هستند؟

همان طور که راجع به بازیگران خانم گفته شد که از چهره و اندام زیبا برخوردارند که این موضوع حائز اهمیتی است، برای بازیگران مرد ترکی نیز به همین ترتیب این موضوع مهمی است که از بین تعداد زیادی بازیگر مرد خوشتیپ می توانیم به چند نمونه اشاره کنیم.

گوکهان آلکان

‏گوکهان آلکان با 33 سال سن و قد 188 سانتی متری در استانبول و در کشور ترکیه زندگی می کند گوکان آلکان فارغ التحصیل رشته مهندسی خودرو است. از جمله آثار معروف گوکهان آلکان می توان به بازی در سریال حریم سلطان و سریال‌ سیب‌ ممنوعه اشاره کرد.

انگین اوزترک

انگین اوزترک با 35 سال سن و با قد 184 سانتی متر و فارغ التحصیل رشته هنر و تئاتر از دانشگاه حاجت تپه آنکارا است. از جمله آثار انگین اوزترک می توان به سریال فاطما گل، چاناق قلعه آخر جاده اشاره کرد و او همچنین در سریال حریم سلطان نقش آفرینی کرده است.

کِرَم بورسین

کِرَم بورسین با 34 سال سن و قدی 179 سانتی متری در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه زندگی می کند، او در حال حاضر با هانده ارچل در رابطه است. از جمله فیلم هایی که وی بازی کرده است می توان به سریال انتظار آفتاب اشاره کرد.

آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی 31 ساله با قد 182 سانتی متری و ساکن در شهر استانبول در کشور ترکیه است. از جمله سریال های تلویزیونی او می توان به سریال های روزی روزگاری، حریم سلطان، نفوذی و گودال اشاره کرد. وی در سریال گودال در نقش یاماچ معروف شد و اکثرا اورا به نام یاماچ می شناسند.

صالح بادمچی

صالح بادمچی با 37 سال سن وی فارغ التحصیل دبیرستان آناتولی است. از جمله سریال های صالح بادمچی می توان به سریال های روزی روزگاری و عروس استانبول اشاره کرد.

عکس های خوشتیپ ترین بازیگران ترکی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های خوشتیپ ترین بازیگران ترکی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های خوشتیپ ترین و زیباترین بازیگران ترکی می توانیم به مرورگر خود وارد شویم و با سرچ کردن اسم آن ها عکس های زیادی از این بازیگران ببینیم. همچنین می توانیم با دانلود برنامه ترک استار از کافه بازار به عکس های این بازیگران دسترسی پیدا کنیم و نیز می توان پیج اینستاگرام آن ها را دنبال کنیم؛ تا از عکس و فیلم هایی که به اشتراک می گذارند با خبر باشیم.

درآمد خوشتیپ ترین بازیگران ترکی از کجاست؟

درآمد بازیگران ترکی از راه بازیگری است اما بعضی از این بازیگران از جمله جانسو دره و بیرجه آکالای از راه مد و مدلینگ نیز کسب درآمد می کنند. همچنین اکثر این بازیگران با محبوبیتی که دارند در پیج های اینستاگرام خود تبلیغات می کنند؛آن ها از این راه درآمد به سزایی دارند. امروزه بیشتر درآمد سلبریتی ها از راه همین تبلیغات مجازی و اینستاگرام می باشد.

چه حاشیه هایی برای خوشتیپ ترین بازیگران ترکی به وجود آمده است؟

همان طور که در ایران برای بازیگران ما حواشی زیادی به وجود می آید برای بازیگران ترک نیز حواشی بسیاری است؛ که می توانیم از جمله این حواشی که برای یکی از بازیگران مطرح ترک مانند هانده ارچل به وجود آمده به زمانی اشاره کرد. وی با کرم بورسین در رابطه ی عاشقانه ای بود به طوری که همه جا و همه کس از عشق آن ها صحبت می کردند. ناگهان خبر عجیبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که هانده ارچل به کرم بورسین خیانت کرد و با مورات کن وارد رابطه عاشقانه شد.

خوشتیپ ترین بازیگران ترکی از نظر مردم؟

خوشتیپ ترین بازیگران ترکی از نظر مردم؟

خوشتیپ ترین بازیگران مرد ترکی از نظر مردم ایران که خیلی در ایران طرفدار پیدا کرده اند:

کیوانچ تاتلیتوغ که او در خانواده ای پرجمعیت در پنجم آبان ماه سال هزار و سیصد و شصت و دو متولد شد، از بازی های معروف او می توان به کوزی گونی و عشق ممنوعه اشاره کرد. پیج اینستاگرام او kivanctatlitug می باشد. بوراک اوزچیویت متولد سوم دی هزار و سیصد و شصت و سه می باشد او در فیلم هایی همچون چکاوک و عشق سیاه بازی کرده است، بوراک اوزچیویت در تاریخ نهم مارس ۲۰۱۷ در آلمان با فخریه اوجن یکی از زیباترین بانوان دنیا ازدواج کرد و او فرزندی به نام کاران به دنیا آوردند. کنعان ایمیرزالی مدل، هنرپیشه و مجری برنامه تلویزیونی اهل آنکارا ترکیه است او ۴۷ سال سن دارد و قد او ۱۹۱ سانتی متر است. او در سال ۲۰۱۶ با سینم کوبال ازدواج کرد. کنعان ایمیرزالی از نظر مردم ایران جزء خوشتیپ ترین بازیگران ترک است.

آدرس پیج اینستاگرام خوشتیپ ترین بازیگران ترکی چیست؟

اینستاگرام یک برنامه جهانی و گسترده است که امروزه اکثر انسان ها از آن استفاده می کنند. اکثر سلبریتی ها و افراد مشهور جامعه را می توان در آنجا دنبال کرد، بازیگران ترک نیز در اینستاگرام دارای پیج می باشند؛ که در آنجا فعالیت می کنند. شما نیز می توانید به پیج این هنرمندان سر بزنید و عکس ها و فیلم هایی که به اشتراک می گذارند را ببینید. آن ها از روزمرگی هایشان در پیجشان قرار می دهند در ادامه تا حدودی پیج های این هنرمندان را برای شما می گذاریم. پیج برخی از بازیگران خوشتیپ مرد ترک به شرح زیر می باشد:

  • آراس بولوت اینملی iynemliarasbulut
  • انگین اوزترک engin ozturk
  • صالح بادمچی bademci salih
  • گوکان آلکان gokhan alkan
  • کرم بورسین thebursin
  • سرنای ساریکایا serenayss
  • فخریه اوجن evcenf
  • اوزگه گورل ozgecangurelofficial
  • جانسو دره cansu dere
  • بیرجه آکالای birce akalay
یوتیوب خوشتیپ ترین بازیگران ترکی؟

یوتیوب خوشتیپ ترین بازیگران ترکی؟

یوتیوب یک برنامه جهانی است که متاسفانه در ایران فیلتر شده است و ما برای استفاده از این برنامه باید روی سیستم یا تلفن همراه خود فیلتر شکن نصب کنیم، با استفاده از فیلتر شکن خیلی آسان می توانیم به تمامی فیلم هایی که در یوتیوب منتشر می شود دسترسی پیدا کنیم. برای دنبال کردن این بازیگران خوش استایل در یوتیوب باید نام آن ها را سرچ کنیم و کانالشان را سابسکرایب کنیم تا از فیلم های جدیدی که در یوتیوب قرار می دهند مطلع شویم.

کلاب هاوس بازیگران ترکی خوشتیپ

همچنین کلاب هاوس یک برنامه صرفا صوتی است، و همه چیز زنده و هم زمان اتفاق می افتد و کاربران می توانند خودشان یک اتاق مجازی به وجود بیاورند و یا می توانند به یک اتاق دعوت شوند؛ در آن شروع به صحبت کنند، معمولا تعداد مشخصی می توانند صحبت کنند و بقیه افراد تنها می توانند گوش دهند اما یک حسن خوبی که دارد اینست که کاربران می توانند دستشان را بالا ببرند، اجازه بگیرند و سپس صحبت کنند. بسیاری از این بازیگران خوش استایل دارای کلاب هاوس می باشند و به طور زنده با مخاطب خود تعامل می کنند که این موضوع به شهرت آن ها خیلی کمک کرده است.

خوشتیپ ترین بازیگران ترکی در چه فیلم هایی بازی کرده اند؟

برخی از علاقمندان و طرفداران فیلم و سریال های ترکی به دنبال این هستند که بدانند خوشتیپ ترین بازیگران ترکی در چه فیلم هایی نقش آفرینی کرده اند.

گودال

گودال یکی از فیلم های ساخته شده در کشور ترکیه است که کارگردان آن سینان اوزتورک، اوزگو سویملی و تهیه کننده آن پلین دیستس می باشد. بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند: آراس بولوت اینملی، ارکان کولچاک کوستندیل، اونر ارکان، رضا کوجااوغلو، کوبیلا آکا، مصطفی کیرانتپه می باشند. این فیلم به نویسندگی گوخان اوزون، اوزون اکسانگور بوده و موضوع سریال گودال اکشن و عاشقانه است و در مورد شخصی بنام یاماچ است که آراس بولوت اینملی این نقش را بازی کرده است.

حریم سلطان

حریم سلطان ۱ سریال تاریخی ترکی است فصل اول این سریال از شبکه تلویزیونی شو تی وی پخش شد؛ اما از فصل دوم به بعد شبکه استار تی وی ترکیه آن را بر روی آنتن برد این سریال با دوبله فارسی و با نام حریم سلطان از شبکه جم تی وی پخش شد. داستان سریال بر پایه زندگی سلطان سلیمان قانونی دهمین و مشهورترین سلطان امپراتوری عثمانی و همسرش خرم سلطان است. حریم سلطان در ۴ فصل تهیه و پخش شد.

عشق سیاه و سفید

سریال دیگر که به آن می پردازیم سریال عشق سیاه و سفید است؛ عشق سیاه و سفید یک سریال ترکیه‌ ای است در در ژانر درام و عاشقانه با بازی ابراهیم چلیکول و بیرجه آکالای است؛ پخش این سریال از سال ۲۰۱۷ از کانال شروع و در سال ۲۰۱۸ به اتمام رسید. این سریال به رابطه ی پر فراز و نشیب دو عاشق در استانبول می پردازد این سریال بسیار موضوع جذاب و دلچسبی دارد. یکی از شخصیت های این سریال پزشکی است که جان مردم را نجات می دهد و دیگری قاتلی است که مردم را می کشد، این دو در سر راه یکدیگر قرار می گیرند و عاشق هم می شوند.

کدام یک از خوشتیپ ترین بازیگران ترکی مدل شده اند؟

کدام یک از خوشتیپ ترین بازیگران ترکی مدل شده اند؟

اکثر بازیگران ترک به دلیل زیبایی چهره و اندام کم کم به سمت مد و مدلینگ سوق پیدا می کنند که از این راه درآمد چشم گیری به دست می آورند، از جمله این بازیگران که اکنون کار مدلینگ را انجام می دهند می توان به چند مورد اشاره کرد. هازال فیلیز ‌که متولد سی ام بهمن ماه هزار و سیصد و شصت و شش می باشد و اکنون ۳۴ سال سن دارد. همچنین او دارای قد ۱۷۲ و وزن ۵۵ کیلو گرم می باشد که یکی از بهترین و گران قیمت ترین بازیگران و مدلینگ های ترکیه به حساب می آید. نسلیهان آتاگول که متولد هفتم شهریور هزار و سیصد و هفتاد و یک می باشد و اکنون ۲۹ ساله است، او بسیار دختر احساساتی و حساسی بود که همین امر باعث فراز و نشیب هایی در زندگی اش شد او در نهایت با کارگردان و تهیه کننده معروف ترک علی بارکین ازدواج کرد.

جانسو دره که متولد بیست و دوم مهر هزار و سیصد و پنجاه و نه می باشد و اکنون ۴۱ سال سن دارد همچنین او دارای قد ۱۸۰ سانتی متر است که جز یکی از قد بلند ترین بازیگران ترک محسوب می شود. او در سال ۲۰۰۰ مقام سوم دختر شایسته را در ترکیه به دست آورد، چندی قبل او با طنز پرداز و کارگردان ترکی ازدواج کرد و به خاطر اختلاف سنی زیادی که داشتند وارد حواشی شدند طولی نکشید که از هم جدا شدند. سلن سویدر علاوه بر بازیگری و مدلینگ فعال اجتماعی نیز می باشد او در سال ۲۰۱۷ به عنوان ملکه زیبایی برگزیده شد هر چند او چندی پس از این مسابقات از یادها فراموش شد اما همچنان ما به عنوان یکی از بانوان زیبای ترکیه از او یاد می کنیم. ابراهیم چلیکول یکی از بهترین بازیگران مرد ترک است که در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد. او متولد چهاردهم فوریه در سال هزار و نهصد و هشتاد و دو می باشد. الچین سانگو به عنوان بهترین بازیگر زن در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد و در دسته زیباترین و محبوب ترین بازیگران ترک قرار گرفت وی علاوه بر مدلینگ و بازیگری در تبلیغات بسیاری هم ایفای نقش کرده است.

خوشتیپ ترین بازیگران تر‌کی که باهم ازدواج کرده اند؟

در سینمای ترک که احساسات و عواطف زیادی موج می زند مردم بسیار مشتاق آنند که از روابط بازیگران و کارگردانان و عوامل فیلم و سریال ها با خبر شوند اکنون ما چند بازیگر ترک که با یکدیگر ازدواج کرده اند را به شما معرفی می کنیم.

خالد ارگنچ و برگزار کورل

خالد ارگنچ متولد ۱۹۷۰ بازیگر مشهور ترک که در فیلم حریم سلطان بازی می‌ کرد او ازدواج های متعددی داشته است و طولی نکشید که جدایی حاصل شد، اما از سال ۲۰۰۸ تا کنون با برگزار کورل که متولد ۱۹۸۲ می باشد، زندگی خوبی را دارند.

بوراک و فخریه اوجن

بوراک جذاب ترین بازیگر ترکیه است، که شهرت جهانی دارد و همسر او فخریه اوجن که دارای زیبایی بسیاری است باهم ازدواج کردند و طرفدارانشان بسیار از این بابت خوشحال شدند. آن ها دو بار در فیلم های مختلف با هم همبازی شده اند، فخریه متولد سال ۱۹۸۶ و بوراک متولد سال ۱۹۸۴ می باشند و تنها دو سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند. این زوج در سال ۲۰۱۹ صاحب فرزند شدند.

برن سات و کنان دوغلو

کنان دوغلو خواننده معروف و محبوب ترکیه است که متولد سال ۱۹۷۴ می باشد و همسرش برن سات متولد ۱۹۸۴ می باشد او با بازی در عشق ممنوعه به شهرت رسید. این زوج زیبا در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند.

جذاب ترین بازیگران ترکی باحجاب

غمزه اوزچلیک بازیگر معروف و محبوب ترکی که چندی پیش عکس های با حجاب از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از هواداران خواست که برای پایبندی اش به حجاب و مسائل دینی دعا کنند. او همچنین قبل از این که با حجاب شود در کار های خیریه و بشر دوستانه فعالیت زیادی داشت و به افراد مختلف در یمن و آفریقای جنوبی و فلسطین کمک می کرد. غمزه اوزچلیک تنها بازیگری نبوده که با حجاب شده است بلکه بشری آیدین نیز در گذشته این کار زیبا را انجام داده است. غمزه اوزچلیک می گوید که از خدا خواسته است او را به سمت کاری که برایش خوب است سوق دهد و رفته رفته به این راه کشانده شده است، او اکنون خدا را بابت این شاکر است.

خوشتیپ ترین بازیگران ترکی بدون عمل زیبایی

خوشتیپ ترین بازیگران ترکی بدون عمل زیبایی

تاکنون مطلبی راجع به عمل های زیبایی بازیگران ترک منتشر نشده است، زیرا که اینگونه عمل ها کاری شخصی محسوب می شود و کشور ترکیه به حریم شخصی بازیگرانش احترام قائل می شود و چیزی از عمل های زیبایی آن ها در سایت ها قرار نمی دهد.

کدام یک از بازیگران ترکیه طرفداران بیشتری دارند؟

تقریبا تمام بازیگران ترکیه دارای طرفداران زیادی می باشند اما به چند نفر از آنها که تعداد زیادی مخاطب دارند اشاره می کنیم. سینم کوبال جز زیباترین چهره های ترکیه می باشد که با موهای بلوند طبیعی اش اکثر مردم جامعه را عاشق خود کرده است و طرفداران فوق العاده ای دارد به طوری که در اینستاگرام بیش از ۵ میلیون نفر دنبال کننده دارد. باریش آردوج یکی از بازیگران مطرح و شناخته شده سینمای ترک است. آردوج بسیار خوش چهره و خوش اندام است به طوری که بخاطر زیبایی و اندامش طرفداران بسیاری دارد. او بیش از ۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. از ثروتمندترین بازیگران ترک می توان به کیوانچ تاتلیتوگ یا همان برد پیت ترک اشاره کرد، او علا‌وه بر پولدارترین بازیگر به عنوان خوشتیپ ترین مدل ترکیه برگزیده شده است. از دیگر بازیگران ثروتمند ترک می توان به ازگی اساروغلو اشاره کرد، او رتبه دوم در فهرست ۱۰ شخصیت ثروتمندترین افراد ترکیه را دارد.

بداخلاق ترین بازیگران ترک چه کسانی هستند؟

از میان بازیگران ترکی جان یامان یکی از بداخلاق ترین بازیگران ترک زبان جان یامان می باشد او اصلا تحمل گرسنگی و گرما را ندارد و همچنین خیلی آدم رک و بی رویی می باشد. جان یامان حتی در یکی از صحنه های فیلمبرداری به سمت یکی از همکاران خانم خود لیوان پرت کرد، وی اصلا نمی تواند به خشم خود غلبه کند. هازال کایا اعتقاد دارد که همه مقصرند و با همه مشکل دارد، یکی از اخلاقای بد او این است که همیشه سر دستمزد دعوا دارد، او همیشه با تهیه کنندگان سر این موضوع مشکل دارد.

فخریه اوجن جز آن دسته از اشخاص است که همیشه با مادرشوهر و خواهر شوهرش درگیری دارد او همیشه با مادر و خواهر بوراک بیچاره سر ناسازگاری دارد. نسلیهان آتاگول فردی مغرور و بی وفاست، او آنقدر بی وفاست که بعد از شهرتش پدرش را رها کرد و پدرش در تنهایی مرد. الچین سانگو از جا های شلوغ دوری می کند و بیشتر تنهایی را ترجیح می دهد، یکی از دیگر اخلاق های بد او وقتیست که از خواب بیدار می شود او به قدری بد اخلاق است که به اطرافیانش توصیه کرده است در آن مواقع نزدیکش نباشند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. خوشتیپ ترین بازیگران مرد ترکیه چه کسانی اند؟

    تعدادی از زیباترین و خوشتیپ ترین بازیگران مرد ترک را نام می بریم: گوکان آلکان، کرم بورسین، انگین اوزترک، آراس بولوت اینملی، صالح بادامچی.

  2. خوشتیپ ترین بازیگران زن ترکیه چه کسانی هستند؟

    تعدادی از زیبا ترین و خوشتیپ ترین بازیگران زن ترک را نام می بریم: سرنای ساریکایا، فخریه اوجن، اوزگه گورل، بیرجه آکالای، جانسو دره.

  3. بازیگر ترکی با حجاب چه نام دارد؟

    بازیگر با حجاب ترکی غمزه اوزچلیک نام دارد.

  4. سه مورد از بهترین فیلم های ترکی که بازیگران خوشتیپ ترکی در آن ایفای نقش کرده اند؟

    در بین انبوهی از سریال های ترکی که بازیگران خوشتیپ و زیبا در آن ایفای نقش کرده اند می توانیم به این سه مورد اشاره کنیم، عشق سیاه و سفید، حریم سلطان، گودال.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *