بازیگران مرد دهه پنجاه و همسرانشان + عکس های جدید آن ها

دنیای سینما و تلویزیون از سال های ابتدای فعالیت تا به اکنون بازیگران زیادی را به خود دیده است، اما برخی از بازیگرانی که در نقش‌ های ماندگار موفق‌ تر عمل کردند، در دسته بازیگران مرد دهه پنجاه قرار گرفته اند.

بازیگران مرد دهه پنجاه چه افرادی می باشند؟

بازیگران مرد دهه پنجاه چه افرادی می باشند؟

این روز ها بازیگران مرد دهه پنجاه در سینما و تلویزیون به خوبی درخشیدند، برخی از آن ها با توجه به نقش های ماندگار توانسته اند جایگاه خود را تثبیت کنند و به شهرت و معرفت بسیار زیادی نیز رسیده اند. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از بازیگران مرد دهه پنجاه بپردازیم، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

احمد مهرانفر یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه

احمد مهرانفر بازیگر خوب کشورمان متولد 10 خرداد سال 1354 است که علاوه بر بازیگری، نویسنده نیز می‌ باشد. شهرت او بیشتر برای حضور و نقش آفرین در نقش اسطوره در سری مجموعه های پایتخت بوده است. هم چنین باید افزود که او در چک برگشتی به عنوان بازیگردان حضور داشته است. مهرانفر از سال 78 فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای در تئاتر آغاز کرد.

امیر جعفری

امیر جعفری متولد 10 شهریور سال 1353 در تهران است، او یکی از محبوب ترین و پرکار ترین بازیگران دهه 50 به شمار می رود. هم چنین بهتر است که بدانید امیر جعفری همسر ریما رامین‌ فراست، ریما رامین فر از بازیگران خوب کشورمان است. امیر جعفری دوره بازیگری خود را در کلاس های حمید سمندریان گذرانده است.

امیر حسن رستمی

امیر حسن رستمی متولد 12 بهمن سال 1354 است، او فعالیت خود را در سینما از سال 85 و در فیلم فقط چشم ها تو ببند آغاز کرده است. هم چنین باید افزود که او علاوه بر بازیگری مجری نیز می باشد و در این حرفه هم فعالیت می‌ کند.

امین حسین صدیق یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می توان به امین حسین صدیق اشاره کرد، این بازیگر معروف متولد 8 آبان سال 1351 در تهران است. از آن جایی که امین حسین صدیق علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته است، به همین دلیل او از دوران کودکی عضو کلاس های تئاتر شده است. او در سال 73 و با بازی در نقش آقای پدر زی زی گولو به کارگردانی مرضیه برومند به شهرت و معروفیت بسیار زیادی رسید.

امین زندگانی

امین زندگانی متولد 5 شهریور سال 1351 است، او فرزند سیاوش زندگانی از استادان موسیقی سرشناس و معروف و هم چنین برادر امید زندگانی می باشد، به همین دلیل می‌ توان بیان کرد که امین زندگانی در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده است. هم چنین باید افزود که الیکا عبدالرزاقی همسر او می‌ باشد.

بابک حمیدیان

یکی از بازیگران خوب و موفق کشورمان بابک حمیدیان است او متولد سال 1359 در تهران است که فعالیت خود را در سینما در سال 82 با فیلم قدمگاه شروع کرد و تا به اکنون در فیلم‌ های خوبی نقش آفرینی کرده است.

برزو ارجمند

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می توان به برزو ارجمند اشاره کرد، او متولد سال 1354 در شهر مشهد است. بهتر است که بدانید او پسر انوشیروان ارجمند و هم چنین برادر بهار ارجمند بازیگر و کارگردان ایرانی است. هم چنین باید افزود که عموی او داریوش ارجمند و پسر عمویش امیریل ارجمند از بازیگر معروف و سرشناس به شمار می‌ روند.

بهرام رادان

بهرام رادان

امروزه کمتر کسی است که بهرام رادان را نشناسد، او جزو خوشتیپ ترین بازیگران ایرانی است که متولد 8 اردیبهشت سال 1358 در تهران است که علاوه بر بازیگری، خواننده و تهیه کننده موسیقی ایرانی نیز می باشد، او تا به اکنون در فیلم‌ های برجسته و خوبی نقش آفرینی کرده است. بهرام رادان در نخستین حضورش در سینما در فیلم شور عشق شناخته شد.

بهنام تشکر

بهنام تشکر متولد 4 بهمن سال 1355 در بندر انزلی است، او نوجوانی اش را با ورزش فوتبال آغاز کرده است و بعد از آن به شطرنج و بیلیارد روی آورده است. بهنام تشکر از سال 75 فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرده است و از مطرح ترین نقش های او می توان به بازی در سریال ساختمان پزشکان اشاره کرد.

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه متولد 1 فروردین سال 1352 است و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران می باشد. بیژن بنفشه خواه در مجموعه های متعددی نقش آفرینی کرده است و از او به عنوان یکی از بازیگران محبوب کشورمان یاد می‌ شود.

پارسا پیروز فر

پارسا پیروز فر

پارسا پیروزفر یکی دیگر از بازیگران مرد دهه پنجاه است، او متولد 22 شهریور سال 1351 است که علاوه بر بازیگری، کارگردان، مدرس تئاتر، نقاش، مترجم و نمایشنامه‌ نویس نیز می‌ باشد. اولین حضور پارسا پیروزفر در سینما در سال 73 و در فیلم پری بوده است. او در سال 74 مشغول به آموختن بازیگری در کلاس‌ های استاد سمندریان شد.

پژمان بازغی

یکی از بازیگران خوب کشورمان پژمان بازغی است که متولد 19 مرداد سال 1353 در تهران است که علاوه بر بازیگری، مجری نیز می باشد. او در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده است و به واسطه شغل پدرش در شهر های مختلفی زندگی کرده است. پژمان بازغی با حضور و نقش‌ آفرینی در فیلم هایی مانند جوانی و بلوغ و هم چنین مجموعه گمگشته به شهرت زیادی رسید.

پژمان جمشیدی یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه

پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال پیشین و یکی از بازیگران موفق اهل ایران است که متولد 20 شهریور سال 1356 در تهران است. او در طول فعالیت حرفه ای خود در فوتبال در باشگاه هایی مانند پرسپولیس، سایپا و پاس تهران و تیم ملی ایران بازی کرده است. او در سال 92 در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد و سپس فعالیت جدی‌ تری را در بازیگری آغاز کرد.

پوریا پور سرخ

از دیگر بازیگران محبوب کشورمان می‌ توان به پوریا پورسرخ اشاره کرد، او متولد 4 تیر سال 1354 در تهران است، پوریا پور سرخ در محله جردن به دنیا آمده است و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او تا به اکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است و از بازی طولانی او می‌ توان به سریال کیمیا اشاره کرد.

حامد بهداد

حامد بهداد

حامد بهداد از بازیگران توانمند و موفق ایران است که متولد 26 آبان سال 1352 است. او علاوه بر بازیگر خواننده نیز می باشد و اولین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد؛ او برای همین فیلم نیز کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. بازی‌ های او مورد تحسین و تعریف خیلی از منتقدین و افراد اهل سینما قرار گرفته است.

حسام نواب صفوی

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می‌ توان به حسام نواب صفوی اشاره کرد، او متولد 22 شهریور سال 1353 در تهران است که علاوه بر بازیگری در وکالت و نوازندگی نیز مشغول است. حسام نواب صفوی به خاطر خانواده‌ اش به آمریکا زیاد سفر می‌ کند، اما همیشه گفته است عاشق ایران است و تمایل دارد تا در ایران زندگی کند.

حمید گودرزی

امروزه کمتر کسی است که حمید گودرزی را نشناسد، او متولد 2 آذر سال 1356 در تهران است که اولین تجربه سینمایی خود را با بازی کوتاه در فیلم سهراب آغاز کرده است. از او به عنوان یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون یاد می‌ شود.

رامبد جوان

رامبد جوان متولد سال 1350 از یک خانواده سنتی در تهران است. فعالیت های هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. این بازیگر معروف در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. هم چنین باید افزود که حضور او به عنوان مجری در برنامه خندوانه به شهرت و معروفیتش افزود.

رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می‌ توان به رضا شفیعی‌ جم اشاره کرد، رضا شفیعی جم بازیگر محبوب کشورمان متولد 9 تیر سال 1350 در خرم‌ آباد است که فعالیت خود را در سال 1364 با تئاتر آغاز کرد. او در سال 1370 فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد. رضا شفیعی جم بیشتر در مجموعه‌ های طنز ظاهر شده است و از مشهور ترین نقش او می‌ توان به بامشاد در مجموعه نقطه چین اشاره کرد.

سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر سال 1354 در تهران است، او در آموزشگاه بازیگری استاد سمندریان دوره بازیگری خود را گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری معرفی شد. سام درخشانی در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است و به همین دلیل از او به عنوان یکی از بازیگران معروف و سرشناس ایران یاد می‌ شود.

سعید آقاخانی

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می توان به سعید آقاخانی اشاره کرد، او متولد 4 اسفند سال 1350 در بیجار است و علاوه بر بازیگری، کارگردان نیز می‌ باشد.

علی صادقی

علی صادقی

علی صادقی از بازیگران معروف و محبوب کشورمان است که متولد 14 آذر سال 1359 است و تا به اکنون در سریال‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است. از موفق ترین سریال های او می توان به خانه به دوش و متهم گریخت اشاره کرد. او با حضور در این سریال ها به اوج شهرت خود رسید.

علیرام نورایی

از دیگر بازیگران موفق و خوب کشور می توان به علیرام نورایی اشاره کرد؛ او متولد 18 فروردین سال 1356 در تهران است که علاوه بر بازیگری، مجری مسابقه شهروند و مافیا نیز می باشد. او فعالیت خود را از سال 75 و در تئاتر آغاز کرده است. امروزه از او به عنوان یکی از بازیگران خوشتیپ و موفق ایران یاد می‌ شود.

عباس جمشیدی

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می توان به عباس جمشیدی اشاره کرد.، او متولد 1359 است که فعالیت خود را در اواخر دهه 70 و با چند تئاتر آغاز کرده است. بعد از آن با حضور در سریال روزگار خوش حبیب آقا مورد توجه مردم قرار گرفت. هم چنین با حضور و نقش آفرینی در سریال سه دونگ سه دونگ جایگاه خود را تثبیت کرد.

علی انصاریان

مرحوم علی انصاریان از بازیگران خوب کشورمان متولد 14 تیر سال 1356 در تهران بوده است. او بازیکن بازنشسته فوتبال و هم چنین مجری ایرانی بوده است.

فرزاد حسنی

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می توان به فرزاد حسنی اشاره کرد، او متولد 21 شهریور سال 1356 در تهران است که علاوه بر بازیگری، مجری تلویزیون و ترانه سرای اهل ایران نیز می‌ باشد. او دوره بازیگری خود در کلاس های استاد سمندریان و امین تارخ گذرانده است و تا به اکنون در سریال‌ ها متعددی نقش آفرینی کرده است.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز یکی از موفق ترین و معروف ترین بازیگران ایرانی است. او که متولد 12 شهریور سال 1354 در تنکابن است و از سال 76 فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرده است. او در سال 78 با حضور در فیلم دختران انتظار فعالیت خود را در سینما آغاز کرده است. از مهم ترین آثار او که مورد توجه قرار گرفت می توان به سریال نابرده رنج اشاره کرد.

مجید صالحی یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می‌ توان به مجید صالحی اشاره کرد او متولد 26 شهریور سال 1354 در تهران است؛ که علاوه بر بازیگری، کارگردان، تهیه‌ کننده، نویسنده و ترانه سرای ایرانی است.

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر معروف و محبوب کشور متولد 3 شهریور سال 1353 است که علاوه بر بازیگری، کارگردان، فیلمنامه‌ نویس و مجری اهل ایران می باشد.

محمد نادری

محمد نادری متولد 10 تیر سال 1357 است که علاوه بر بازیگری، مجری، فیلمنامه‌ نویس و صدا پیشه ایران است. او با نقش‌ آفرینی در مجموعه تلویزیونی شمعدونی به شهرت زیادی رسید.

محسن تنابنده

محسن تنابنده متولد 26 فروردین سال 1354 در تهران است که فعالیت خود را در ابتدا با تئاتر آغاز کرده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

امروزه کمتر کسی است که محمدرضا گلزار را نشناسد، او یکی از معروف ترین بازیگران ایرانی است که متولد 1 فروردین سال 1356 است و علاوه بر بازیگری، مجری، نوازنده، خواننده و مدل ایرانی نیز می‌ باشد.

نیما فلاح

نیما فلاح متولد 14 دی 1351 در تهران است، همسر او سحر ولدبیگی بازیگر اهل ایران می باشد. او فعالیت خود را با مجموعه طنز ساعت خوش آغاز کرده است.

هادی کاظمی

از دیگر بازیگران مرد دهه پنجاه می‌ توان به هادی کاظمی اشاره کرد، او متولد 13 آبان 1355 می باشد که با سریال شب های برره به شهرت زیادی رسید.

یوسف تیموری

از دیگر بازیگران محبوب و سرشناس کشور می‌ توان به یوسف تیموری اشاره کرد که متولد 6 دی 1358 در تهران است و فعالیت خود را از سال 76 آغاز کرده است.

عکس های بازیگران مرد دهه پنجاه را در کجا ببینیم؟

این روز ها خیلی از بازیگران مرد دهه پنجاه به دلیل استعداد و بازی خوبشان، مخاطبان بسیار زیادی را به دست‌ آورده اند. حال خیلی از مخاطبان آن ها تمایل به مشاهده عکس های این دسته از بازیگران را دارند. در این باره باید بگوییم که اگر به شبکه‌ های مجازی این بازیگران مانند اینستاگرام آن ها مراجعه نمایید؛ می توانید عکس ها و کلیپ های متعددی از آن ها را به راحتی مشاهده کنید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود اگر در سایت گوگل نام بازیگر مورد نظر خود را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران مرد دهه پنجاه چیست؟

چه حاشیه هایی برای بازیگران مرد دهه پنجاه به وجود آمد؟

به طور معمول برای اکثر افراد مشهور و سلبریتی ها و هم چنین بازیگران در طول دوره فعالیتشان حاشیه های متعددی به وجود می‌ آید. حال از آن جایی که اکثر بازیگران مرد دهه پنجاه به شهرت و معروفیت بسیار زیادی رسیده اند و مخاطبان زیادی نیز دارند، به همین دلیل تمام رفتار آن ها مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفته است. هر از گاهی برای این دسته از بازیگران نیز حاشیه های متعددی به وجود می‌ آید؛ اکثر حاشیه های آن ها در مورد روابط شخصیشان و یا حرفه‌ بازیگری آن ها می باشد.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران مرد دهه پنجاه چیست؟

در رابطه با اینستاگرام باید بگوییم که یکی از شبکه‌ های محبوب و پرطرفداری است. این روز ها خیلی از مردم اعم از افراد مشهور و یا غیر مشهور در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهند؛ این موضوع شامل بازیگران نیز می‌ باشد. حال باید افزود که این روز ها بازیگران مرد دهه پنجاه اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده اند و در این شبکه‌ ها توانسته اند مخاطبان و کاربران بسیار زیادی به دست آورند. آن ها تمام فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهند را از طریق صفحه اینستاگرام خود با مخاطبان و فالوورانشان به اشتراک می‌ گذارند. حال باید افزود برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام هر کدام از بازیگران کافیست تا نام بازیگر مورد نظر خود را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. حال باید افزود که برای پیدا کردن آدرس یوتیوب بازیگران مرد دهه پنجاه نیز همانند اینستاگرام کافیست تا به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید.

کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه ازدواج کرده اند؟

ازدواج اتفاقاتی است که ممکن است در زندگی هر شخصی رخ دهد که این موضوع شامل خیلی از بازیگران و هنرمندان نیز می‌ باشد. حال باید افزود که برخی از بازیگران دهه پنجاه ازدواج کرده اند و برخی دیگر هنوز مجرد هستند. برای اطلاع از این که کدام بازیگران مرد دهه پنجاه ازدواج کرده اند، کافیست تا به سایت گوگل مراجعه نمایید.

کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه کارگردان شده اند؟

کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه کارگردان شده اند؟

کارگردانی یکی از قسمت های جذاب و هیجان انگیز دنیای هنر است که هر بازیگری را وسوسه می کند تا برای یک بار هم که شده در این فضا قرار گیرد و آن را امتحان کند. حال مشاهده می‌ شود که برخی از بازیگران معروف و مشهور دهه پنجاه بعد از چند سال بازیگری به سراغ کارگردانی رفته اند و این فضا را نیز تجربه کرده اند. حال از معروف ترین بازیگران دهه پنجاه که کارگردان شده اند می‌ توان به هومن سیدی، رامبد جوان، سعید آقاخانی، مجید صالحی و شهاب حسینی اشاره کرد.

کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه جوایز و افتخاراتی به دست آوردند؟

این روز ها خیلی از بازیگران معروف و مشهور متولد دهه پنجاه هستند و اکثر آن ها سالیان طولانی است که در این حرفه فعالیت می‌ کنند. حال این موضوع را هم باید افزود که خیلی از بازیگر مرده دهه پنجاه توانسته اند در طول سالیان فعالیتشان در حرفه بازیگری جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کنند. حال از معروف ترین بازیگران دهه پنجاه که تا به اکنون جوایز زیادی را کسب کرده اند، می‌ توان به شهاب حسینی، بهرام رادان، پارسا پیروزفر، حامد بهداد، پوریا پورسرخ، رامبد جوان، سعید آقاخانی، علی صادقی، علیرام نورایی و … اشاره کرد.

کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه دیگر بازی نمی کنند؟

گاهی اوقات مشاهده می‌ شود که برخی از بازیگران مرد دهه پنجاه بنا به دلایلی دیگر در حرفه بازیگری فعالیت نمی کنند و یا حضورشان در این حرفه بسیار کمرنگ شده است. اگر تمایل دارید تا لیست بازیگران مرد دهه پنجاه که دیگر بازی نمی کنند را مشاهده کنید، پیشنهاد ما این است که به سایت گوگل مراجعه نمایید.

کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه ثروتمندند؟

کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه ثروتمندند؟

برخی از بازیگران مرد دهه پنجاه با توجه به این که به شهرت و معروفیت بسیار زیادی رسیده اند و هم چنین استعداد بسیار خوبی در بازیگری دارند و به خوبی در نقش‌ های خود فرو می‌ روند و در اکثر مواقع در نقش‌ های برجسته و مهمی در سریال‌ ها و فیلم‌ ها حضور پیدا می‌ کنند ؛ مبالغ زیادی را به عنوان دستمزد دریافت می کنند. به همین دلیل توانسته اند از طریق بازیگری ثروت بسیار زیادی را به دست آورند. امروزه از آن ها به عنوان ثروتمند ترین بازیگران مرد دهه پنجاه یاد می‌ شود. حال از معروف‌ ترین آن ها می‌ توان به شهاب حسینی، بهرام رادان، محمدرضا گلزار، پارسا پیروزفر، حامد بهداد، رامبد جوان، علیرام نورایی و محسن تنابنده اشاره کرد.

کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه در جشنواره های بین المللی حضور داشته اند؟

جوایز سینمایی معتبر زیادی در سراسر جهان وجود دارند که کلاس بندی های مختلفی دارند. حال این موضوع را هم باید افزود که برخی از بازیگران مرد دهه پنجاه که از پر افتخار ترین بازیگران مرد ایرانی به شمار می‌ روند در جشنواره های بین المللی نیز حضور داشته اند. از معروف ترین این بازیگران می‌ توان به شهاب حسینی اشاره کرد. می توانید عکس های متعددی از این بازیگر معروف را در جشنواره های بین المللی در اینترنت و یا شبکه‌ های مجازی جستجو و مشاهده نمایید.

  1. کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه ثروتمندند؟

    می توان از مهران مدیری و رامد جوان و پارسا پیروفر به عنوان بازیگران مرد دهه پنجاه ثروتمند یاد کرد.

  2. آیا بازیگران مرد دهه پنجاه دارای اینستاگرام های فعال دارند؟

    بله، برخی از آن ها پیج های اینستاگرام بسیار فعالی دارند.

  3. کدام یک از بازیگران مرد دهه پنجاه در جشنواره های بین المللی حضور داشته اند؟

    شاید بتوان بیان کرد شهاب حسینی یکی از موفق ترین افرادی است؛ که در جشنواره های بین المللی حضور داشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *