بیوگرافی بیرجه آکالای + لیست سریال هایی که بازی کرده است

بیرجه آکالای یکی از محبوب ترین و مشهور ترین بازیگران ترکی است که تا به اکنون در سریال های متعددی نقش آفرینی کرده است و طرفداران زیادی را نیز بدست آورده است.

بیرجه آکالای کیست؟

بیرجه آکالای کیست؟

امروزه کمتر کسی است که بیرجه آکالای را نشناسد، چرا که او یکی از بازیگران زن ترکی است که با توجه به نقش آفرینی در فیلم ها و سریال های مختلف علاوه بر کشور ترکیه در کشور های دیگر مانند ایران نیز توانسته به شهرت زیادی برسد و مخاطبان زیادی را نیز به دست آورد. حال در این قسمت قرار است به یکی از موضوعات جذاب یعنی بیوگرافی بیرجه آکالای بپردازیم. بیرجه اکالای (Birce Akalay‎) بازیگر زیبای اهل ترکیه است. در مورد سن بیرجه آکالای باید بگوییم که او متولد 19 ژوئن سال 1984 در استانبول می باشد. او بازیگری خود را در سال 2007 و با سریال عاصی در نقش زینب شروع کرده است البته در سریال های دیگری مانند Kader و Senin Uğruna نیز حضور داشته است، اما در این سریال ها مورد توجه مردم واقع نشد.

در نهایت در سال 2009 او در شبکه TRT1 با حضورش در سریال محبوب Alayına İsyan و بعد از آن با بازی در فیلم سینمایی من تو را دوست دارم در کنار امراه خواننده سرشناس توانست به شهرت و معروفیت زیادی برسد.

زندگی بیرجه آکالای چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، بیرجه متولد 19 ژوئن سال 1984 در ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه استانبول و هم چنین فوق لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه‌ هالیس است و جالب است که بدانید او فعالیت خود را در ابتدا از خبرنگاری ورزشی شروع کرد و بعد از آن در صنعت بازیگری فعالیت خود را ادامه داد. بیرجه از کودکی به رقص علاقه زیادی داشته است. به همین دلیل از همان دوران کودکی وارد آموزش رقص باله شده است و 13 سال در این عرصه فعالیت کرده است؛ تا این که در زمان دبیرستان همزمان با مدرسه وارد موسسه آموزش بازیگری (Dilek) زیر نظر آموزش و پرورش شد.

دانستنی هایی در مورد این بازیگر معروف

در رابطه با قد و وزن بیرجه آکالای باید بگوییم که قد او 173 سانتی متر و وزنش 58 کیلوگرم می باشد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بیرجه صدای بسیار خوب و خارق العاده ای دارد. حتی گاهی اوقات کلیپ هایی از خوانندگی بیرجه آکالای در شبکه های مجازی منتشر شده است.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل بیرجه در یک مراسم خیریه اجرای بسیار زیبایی داشت که می توانید اجرای او را در پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب و آپارات جستجو و مشاهده نمایید. بهتر است که بدانید بیرجه آکالای در حریم سلطان نیز به عنوان عروس خرم سلطان حضور داشته است. در نهایت باید افزود که می‌ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مانند دین بیرجه آکالای و یا موضوعات دیگر بیرجه آکالای ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

عکس های بیرجه آکالای را در کجا ببینیم؟

عکس های بیرجه آکالای را در کجا ببینیم؟

بیرجه آکالای با توجه به این که به شهرت زیادی رسیده است و طرفداران زیادی را نیز به دست آورده است، خیلی از افراد تمایل به دسترسی و پیدا کردن عکس های او را دارند، چرا که بیرجه چهره ای بسیار زیبایی و از مشاهده عکس های این بازیگر معروف لذت می‌ برند، اما روش های دسترسی به عکس‌ های او را نمی‌ دانند. در این باره باید بگوییم که امروز با توجه به شبکه‌ های مجازی و اینترنت مشاهده عکس های افراد مشهور و سرشناس کار راحت و آسانی می باشد. به عنوان مثال اگر شما به شبکه‌ های اجتماعی بیرجه مانند اینستاگرام او مراجعه نمایید می توانید عکس های متعددی از او را در لوکیشن‌ های مختلف به راحتی مشاهده نمایید.

هم چنین علاوه بر شبکه‌ های مجازی اگر به سایت گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را به عنوان مثال جدید ترین عکس های بیرجه آکالای بازیگر معروف ترکیه جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد؛ عکس ها و حتی کلیپ های متعددی از او برای شما نمایش خواهد یافت. می توانید عکس هایی از بیرجه آکالای بدون گریم و یا با گریم های سنگین را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

چه حاشیه های برای این شخص به وجود آمد؟

این روز ها برای اکثر افراد مشهور ترکیه مانند بازیگران و خوانندگان در طول فعالیتشان حاشیه ها و جنجال های متعددی به وجود می‌ آید که این موضوع شامل بیرجه آکالای نیز می باشد. از آن جایی که بیرجه به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است و توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد، به همین دلیل تمام حرکات او زیر ذره بین مردم و به ویژه رسانه ها قرار گرفته است. هر از گاهی نیز با منتشر شدن منابع اطلاعاتیش حاشیه های متعددی برای این بازیگر معروف به وجود می آید.

البته او در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که از حاشیه بیزار است و تمام تلاش خود را می‌ کند تا در هیچ گونه حاشیه ای قرار نگیرد، اما با این حال برای او نیز همانند سایر بازیگران تا به اکنون حاشیه های متعددی به وجود آمده است. حال از مهم ترین حاشیه‌ های بیرجه می‌ توان به روابط شخصی اش اشاره کرد. بیرجه از آن دسته از بازیگرانی است که تا به اکنون روابط متعددی با پسران و افراد مشهور داشته است که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه متعددی برای او شده است. هم چنین مدتی قبل حاشیه ای مبنی بر این که بیرجه آکالای و ابراهیم چلیکول با هم در رابطه هستند نیز به وجود آمد. بیرجه در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرد که دیگر نام هیچ مردی را بر روی بدنش تتو نمی‌ کند که این موضوع نیز با موجی از حاشیه ها رو به رو شد.

هم چنین از دیگر حاشیه های او می توان به زندگی حرفه‌ ای اشاره کرد، از آن جایی که او در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی نقش آفرینی کرده است، گاهی اوقات مشاهده می‌ شود که با برخی از همبازی هایش و یا تهیه‌ کنندگان با اختلافاتی رو به رو می شود؛ این موضوع در شبکه های مجازی و رسانه ها نیز منتشر می شود.

آدرس اینستاگرام بیرجه آکالای چیست؟

آدرس اینستاگرام بیرجه آکالای چیست؟

امروزه خیلی از افراد به ویژه طرفداران بیرجه تمایل دارند تا عکس ها و کلیپ های متعددی از این بازیگر زیبا را مشاهده کنند. یا این که از جدید ترین اخبار او مطلع شوند، به همین دلیل تمایل به دسترسی به صفحه اینستاگرام بیرجه را دارند. در این باره باید بگوییم که برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام بیرجه کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت جستجو اینستاگرام تایپ کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که بیرجه فالووران میلیونی و هم چنین تیک آبی دارد، پیج او نسبت به سایر پیج ها به راحتی قابل تشخیص می باشد.

اگر به صفحه اینستاگرام بیرجه مراجعه نمایید می توانید عکس های بسیار زیبایی از او در لوکشین های مختلف و با لباس های متفاوت مشاهده کنید که تمام عکس های او با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده اند. این روز ها بیرجه آکالای اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و به این گونه تمام فعالیت های خود را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد و هم چنین عکس های متعددی از خود را برای مخاطبانش منتشر می‌ کند. خیلی از کاربران و فالووران بیرجه بیان کرده اند که او مهارت خاصی در عکس گرفتن دارد و بسیار خوش عکس نیز می‌ باشد. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس یوتیوب بیرجه آکالای و یا آدرس سایر شبکه های مجازی که او در آن ها فعالیت می‌ کند کافیست همانند اینستاگرام به قسمت جستجو این برنامه‌ ها مراجعه نمایید.

همسر بیرجه آکالای کیست؟

همسر بیرجه آکالای کیست؟

بیرجه آکالای یکی از بازیگران خوش‌ چهره و زیبای اهل کشور ترکیه می باشد، به همین دلیل خیلی از افراد به ویژه مخاطبان او تمایل دارند تا بدانند که همسر این بازیگر زیبا چه کسی است؛ آیا او ازدواج کرده و یا هنوز مجرد است؟ در این باره باید بگوییم که در سال 2011 بیرجه با بازیگر معروف به نام مورات اونالمیش (بازیگر نقش دمت در روزی روزگاری چکوروا) ازدواج کرد. البته این ازدواج مدت زمان زیادی دوام نداشت، چرا که آن ها بنا به دلایلی، اختلافات زیادی داشتند که در نهایت این ازدواج کمتر از یکسال دوام آورد و به جدایی ختم شد. بعد از طلاق این دو بازیگر معروف از یکدیگر زمانی که یکی از خبرنگاران از بیرجه پرسید دلیل جدایی شما چه چیزی بوده است؟ او در جواب، کوتاه بیان کرد همه چیز! جالب است که بدانید بیرجه نام همسر اولش را بر روی بدنش تتو کرده بود؛ که بعد از آن به زحمت این تتو را پاک کرد که این موضوع حاشیه های متعددی را برای او به وجود آورد.

بعد از این جریان او در سال 2014 با سرپ لونداغلو بازیگر ترک و هم چنین کارگردان معروف ازدواج کرد. این ازدواج تقریباً هفت سال طول کشید، البته بعد از آن، این دو زوج نیز به دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند از هم جدا شدند. جالب است که بدانید این بازیگر معروف بعد از دو ازدواج ناموفقش، مدتی قبل در یکی از محله های لاکچری استانبول با نامزد جدیدش دیده شده است. از آن جایی که بیرجه علاقه زیادی به مصاحبه ندارد، به همین دلیل زمانی که خبرنگاران از او در مورد نامزد جدیدش پرسیدند، او جواب آن ها را نداد و سوار ماشینش شد.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

همان طور که می‌ دانید بیرجه یکی از بازیگران معروف و مشهور ترکیه است که مدت هاست فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده است. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که منبع درآمد اصلی بیرجه از طریق حرفه اش یعنی بازیگری می باشد. امروزه با توجه به این که بیرجه به شهرت زیادی رسیده است و هم چنین استعداد بسیار خوبی در بازیگری دارد و تمام سریال ها و فیلم های او با استقبال بی نظیر مردم رو به رو می‌ شود، به همین دلیل او برای بازی در هر فیلم و یا قسمتی از سریال مبالغ زیادی را دریافت می‌ کند.

هم چنین برخی از منابع بیان کردند که در جدیدترین سریال بیرجه آکالای که مدتی قبل منتشر شده است، او برای بازی در هر قسمت از این سریال مبالغ بسیار زیادی را به عنوان دستمزد دریافت کرده است. این روز ها از بیرجه به عنوان یکی از گرانقیمت ترین بازیگر زن ترکیه یاد می‌ شود که از طریق بازیگری توانسته برای خود یک ثروت بسیار خوبی را جمع‌ آوری کند. این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر بازیگری او مدتی است که در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می‌ کند؛ از این طریق هم توانسته برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و درآمدزایی کند. در نهایت باید افزود که بیرجه یکی از ثروتمند ترین و محبوب ترین بازیگران اهل کشور ترکیه می باشد.

بیماری بیرجه آکالای چیست؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم این روز ها برای اکثر افراد مشهور و سرشناس حواشی و شایعات متعددی به وجود می‌ آید. حال یکی از شایعاتی که مدتی قبل برای بیرجه آکالای به وجود آمده بود در مورد بیماری او بوده است. مدتی قبل خبری با عنوان مبتلا شدن بازیگر معروف ترکیه به نام بیرجه آکالای به بیماری خاص در شبکه‌ های مجازی و رسانه ها منتشر شد که این موضوع حاشیه های متعددی را به وجود آورد و باعث نگرانی خیلی از مردم به ویژه طرفداران و هواداران بیرجه شد. این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که این بازیگر سرشناس مجبور شد تا آن را به صورت شخصی توضیح دهد. او در یکی از صحبت‌ های خود در این باره بیان کرد که من به بیماری خاصی مبتلا نشدم و سالم و سرحال هستم و تمام کار های روتینم را به راحتی انجام می دهم. این اخبار شایعه ای بوده است که توسط عده ای بیکار ‌برای منتشر شده است؛ واقعاً برای این دسته از افراد متاسف هستم که روال عادی زندگی من را بهم زدند و باعث نگرانی طرفدارانم شده‌ اند.

بهترین فیلم های بیرجه آکالای کدامند؟

بهترین فیلم های بیرجه آکالای کدامند؟

بیرجه سالیان طولانی است که فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است و تا به امروز در سریال‌ ها و فیلم‌ های متعددی حضور داشته است. اکثر سریال‌ ها و فیلم‌ های او با استقبال خوب مردم به ویژه طرفدارانش رو به رو شده است. حال در این قسمت قرار است به معرفی بهترین فیلم های بیرجه آکالای بازیگر ترکیه بپردازیم پیشنهاد می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که برای دانلود هر کدام از فیلم‌ ها و سریال‌ های این بازیگر معروف کافیست تا به سایت گوگل مراجعه نمایید.

Son Ders: Aşk ve Üniversite

آخرین درس (Son Ders) فیلم کمدی ترکیه محصول سال 2008 به کارگردانی مصطفی اوغور یاغجی اوغلو و ایراز اوکوموش می باشد. بیرجه آکالای نیز در این فیلم در نقش Sevim حضور داشته است. می‌ توان این گونه بیان کرد که این فیلم یکی از قدیمی ترین فیلم های او به شمار می‌ رود.

Sizi Seviyorum

فیلم Sizi Seviyorum در سال 2009 اکران شده است و بیرجه در نقش ادا در این فیلم حضور داشته است. باید افزود که بیرجه با بازی در این فیلم مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت و بعد از آن طرفداران زیادی را نیز به دست آورد. خلاصه ای از داستان فیلم: این که عشقتان هر روز عوض شود و هر صبح با یک دختر دیگر از خواب بیدار شوید یک رویاست؟ و یا این که می تواند یک کابوس باشد؟

Vatan Sağolsun

فیلم تنفس (Nefes: Vatan Sağolsun‎) فیلمی در ژانر درام است که به کارگردانی Levent Semerci در سال 2009 منتشر شده است. بیرجه آکالای در این فیلم در نقش زینب حضور داشته است، او توانست در این فیلم به خوبی نقش آفرینی کند.

Re-Era

Re-Era فیلم کوتاهی است که در سال 2013 منتشر شده است و بیرجه آکالای در نقش یک دانشمند در این فیلم حضور داشته است. با این که فیلم Re-Era یکی از فیلم های کوتاه این بازیگر معروف به شمار می رود، اما به دلیل بازی خوبش در این فیلم مورد توجه خیلی از مردم قرار گرفت و خیلی از افراد اهل سینما از بازی خوب او تعریف کردند.

Deliormanlı

فیلم Deliormanlı (دیوانه جنگلی) در سال 2016 به کارگردانی Murat Şeker اکران شده است، ژانر این فیلم ورزشی، درام و هیجان انگیز است. بیرجه در این فیلم نقش رویا (Hülya) را داشته است. خلاصه داستان: قهرمانه بوکس اروپا به نام (ساواش تورک ییلماز) که به نام (جنگلبانه دیوانه) معروف بوده است، بعد از فوت همسرش بوکس را کنار گذاشته است. البته بعد از فهمیدن بیماری مادرش برای پرداخت مخارج درمان دوباره وارد دنیای بوکس می شود. او در یکی از مصاحبه های خود با روزنامه نگاری به نام (هولیا ییعیت) آشنا می شود و عشق بین این دو نفر شروع می شود و … .

بیرجه آکالای قبل از عمل

بیرجه آکالای قبل از عمل

زمانی که نام بازیگران زیبای ترکیه در میان باشد خیلی از افراد به یاد بیرجه آکالای می‌ افتند. او یکی از بازیگران بسیار زیبا و خوش چهره ترکیه به شمار می‌ رود که علاوه بر زیبایی، کاریزمای خاصی در جذب مخاطب نیز دارد. اگر عکس‌ ها و فیلم‌ های بیرجه را مشاهده کرده باشید، متوجه جذابیت و زیبایی او شده اید. بیرجه دارای چشمان بسیار زیبا و به رنگ سبز است که این موضوع به زیبایی چهره او کمک شایانی کرده است. البته برخی از منابع بر این باورند که چهره زیبای این بازیگر معروف به دلیل عمل‌ های متعددی است که او تا به اکنون انجام داده است و به همین دلیل به یکی از بازیگران خوش‌ چهره ترکیه تبدیل شده است.

البته این بازیگر معروف در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده است که هیچ عمل زیبایی انجام نداده است و در آینده نیز قصد انجام این کار را ندارد. با این حال برخی از کاربران بر این باورند که او چربی پشت پلک هایش را برداشته و هم چنین از ژل نیز استفاده کرده است.

خیانت سارپ به بیرجه واقعیت دارد؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم بیرجه در سال 2014 با سارپ ازدواج کرده است که این ازدواج تقریباً 7 سال طول کشیده است و در این 7 سال آن ها زندگی بسیار خوبی را در کنار یکدیگر داشتند. اما به یک باره این ازدواج به دلایل نا گفته به طلاق ختم شد. حال برخی از منابع بیان کرده بودند که دلیل طلاق این دو زوج خیانت سارپ به بیرجه بوده است. البته این دو بازیگر این صحبت‌ ها را تایید و یا تکذیب نکردند. سرپ لونداغلو بازیگر و هم چنین کارگردان معروف اهل کشور ترکیه است که تا به اکنون در سریال ها و فیلم های متعددی حضور داشته است. به هر حال می توانید عکس بیرجه آکالای و همسرش یعنی سارپ که مدتی را در کنار هم زندگی کردند را در شبکه های مجازی و یا اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

سوالات متداول

  1. بیرجه آکالای کیست؟

    بیرجه اکالای هنرپیشه زیبای اهل ترکیه است، او متولد 19 ژوئن سال 1984 در استانبول می باشد. او بازیگری خود را در سال 2007 و با سریال عاصی در نقش زینب شروع کرده است و امروزه به شهرت و معروفیت زیادی رسیده است.

  2. بیرجه آکالای چند بار ازدواج کرده است؟

    این بازیگر معروف دو بار ازدواج کرده است، او در سال 2011 با بازیگر معروف به نام مورات اونالمیش ازدواج کرد، البته این ازدواج کمتر از یکسال دوام آورد و بعد از آن در سال 2014 با سرپ لونداغلو بازیگر و کارگردان معروف ازدواج کرد که بعد از هفت سال از یکدیگر جدا شدند.

  3. افراد چگونه می توانند عکس های بیرجه آکالای را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف روش های متعددی وجود دارد به عنوان مثال شما می توانید به شبکه های اجتماعی او مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، هم چنین در اینترنت نیز می توانید عکس های او را جستجو و مشاهده کنید.

  4. چگونه می توان آدرس صفحه اینستاگرام بیرجه آکالای را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام بیرجه آکالای کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام تایپ کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *