علی رهبری پازل بند را بیشتر بشناسید | بیوگرافی و جدید ترین آهنگ او

علی رهبری را می توان یکی از خوانندگان پاپ ایرانی دانست که توانست با راه اندازی یکی از مشهور ترین گروه های موسیقی، به یکی از خوانندگان محبوب نسل جوان ایرانی تبدیل شود. این چهره تمام فعالیت های موسیقی خود را با مجوز کامل از سوی وزارت ارشاد ایران منتشر می کند و در حال حاضر در اپلیکیشن های مجازی نیز توانسته به شهرت برسد.

علی رهبری کیست؟

علی رهبری کیست؟

موسیقی از زیر شاخه های محبوب رشته هنر می باشد که امروزه چهره های متعددی فعالیت خود را در آن آغاز کرده اند. در بین تمامی سبک های موسیقی، سبک پاپ از محبوب ترین آن ها می باشد که به عنوان یک سبک عامه پسند از آن نام برده می شود. علی رهبری یکی از چهره های نوظهور در صنعت موسیقی ایرانی می باشد که کمتر کسی او را با نام واقعی اش می شناسد. باید بدانید که علی رهبری در واقع همان خواننده مشهور و خوش صدای گروه موسیقی پازل است، که امروز توانسته با انتشار ترک های منحصر به فرد به شهرت و محبوبیت برسد.

این چهره در سال ۱۳۹۰ با همکاری آرین بهاری و مهران عباسی اقدام به راه اندازی گروه موسیقی پازل کرد که در حال حاضر این گروه تنها توسط آرین بهاری و علی رهبری مدیریت می شود. این چهره با انتشار ترک های خاص و همچنین برگزاری کنسرت های نمایشی به محبوبیت رسیده است. البته یکی دیگر از دلایل محبوبیت این چهره را می توان قد علی رهبری و همچنین دیگر ویژگی های ظاهری این چهره دانست، که موجب جذابیت او شده اند.

علی رهبری از چهره های متولد شده در سال ۱۳۶۲ می باشد. در واقع می توان گفت که تاریخ تولد دقیق او به نهمین روز تیر ماه آن سال باز می گردد. این چهره در واقع در امیر آباد استان تهران دیده به جهان گشود، اما با بررسی دقیق تر بیوگرافی او متوجه خواهیم شد که اصالتاً اهل دامغان می باشد. وی تحصیلات ابتدایی و دبیرستان خود را در استان تهران گذراند، اما در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد رشته دبیرستان او در دسترس نمی باشد. این چهره در سال ۱۳۸۰ در حالی که یک جوان ۱۸ ساله بود، تصمیم گرفت تا در صنعت موسیقی فعالیت کند.

در واقع علاقه او به این رشته هنری به دوران کودکی و نوجوانی او باز می گردد. وی ابتدا فعالیت خود را با فراگیری ساز پیانو در کنار استادی نظیر امیر حسین بروشکی، مرادیان و ناصحی آغاز کرد و سپس در استودیو کوچک خانگی خود، به ساخت ملودی های مختلف مشغول شد. وی در کنار فعالیت های خانگی خود به طور جدی به فراگیری موسیقی در آکادمی های مشهور در نزد اساتید خبره چون لقای حقی و علی فخاریان پرداخت و سرانجام توانست مدیریت ارکست های گروهی را بر عهده بگیرد.

وی همچنین به طور تخصصی به یادگیری موسیقی الکترونیک پرداخت و همچنین به طور کامل با نرم افزار های مخصوص موسیقی آشنایی دارد. سرانجام با تلاش های فراوان، توانست مجوز رسمی استودیو موسیقی خود به نام نوبل رکورد را دریافت نماید و پس از آن، همکاری خود را با آرین بهاری و مهران عباسی آغاز کرد. البته پس از گذشت مدت زمان اندکی مهران عباسی تصمیم گرفت تا با گروه پازل همکاری نداشته باشد و از این گروه جدا شد.

آدرس پیج اینستاگرام علی رهبری چیست؟

عکس های علی رهبری را در کجا ببینیم؟

علی رهبری نامی نا آشنا در دنیای موسیقی می باشد. زیرا که اکثر علاقه مندان این چهره را با نام پازل بند می شناسند. اما باید بدانید که علی رهبری خواننده اصلی و با تجربه این گروه نوظهور موسیقی است و ملودی تمام آهنگ های منتشر شده این گروه توسط علی رهبری نواخته می شود. از آن جایی که پازل بند یکی از گروه های نوظهور در صنعت موسیقی می باشد و توانسته با فعالیت های خاص و منحصر به فرد خود، توجه چهره های بی شماری را جذب نماید، می توان گفت که علاقه مندان در صدد دستیابی به تصاویر اعضای این گروه می باشند. از این جهت اگر مشتاق مشاهده تصاویر علی رهبری هستید، می توانید به آدرس اینستاگرام او مراجعه نمایید. همچنین در اینستاگرام فن پیج های متعددی برای پازل بند فعالیت می کنند که به طور کامل اخبار و تصاویر اعضای این گروه را منتشر می نمایند.

آدرس پیج اینستاگرام علی رهبری چیست؟

اینستاگرام، امروزه از اصلی ترین اپلیکیشن های فعال در بستر اینترنت می باشد که بسیاری از خوانندگان، نوازندگان، آهنگسازان، تنظیم کنندگان و به طور کلی سلبریتی های ایرانی و یا سایر کشور ها، در آن به فعالیت می پردازند. در واقع اینستاگرام به عنوان یک پل ارتباطی میان سلبریتی ها و طرفدارانشان شناخته می شود.

از این جهت اغلب چهره های شناخته شده ایرانی نیز برای این که بتوانند شهرت خود را افزایش دهند و همچنین به نوعی با علاقه مندان و طرفدارانشان ارتباط برقرار کنند، صفحات اینستاگرام مختلفی را راه اندازی کرده اند. می توان گفت علی رهبری اینستا بسیار فعالی دارد و اخبار مربوط به فعالیت های خود و پازل بند را در پیج اینستاگرامی اش با علاقه مندان خود به اشتراک می گذارد.

در پیج اینستاگرام این خواننده نوظهور نیز می توانید تصاویر متعددی از او در پروژه های کاری را مشاهده نمایید. در حال حاضر پیج اینستاگرام این چهره با آدرس alirahbaripuzzle در دسترس می باشد. این چهره با به اشتراک گذاری محتوا های تولید شده خود در این پیج اینستاگرامی اش، توانسته نگاه بیش از ۲۰۰ هزار کاربر فعال در این اپلیکیشن را به پیج خود جذب نماید و بیش از ۵۰ پست را با آن ها به اشتراک گذاشته است. در قسمت بیو پیج اینستاگرام علی رهبری نیز می توانید آدرس صفحه پازل بند را مشاهده کرده و به راحتی آن را از سایر فن پیج هایش تشخیص دهید.

یوتیوب علی رهبری

یوتیوب از دیگر اپلیکیشن های فعال در بستر اینترنت می باشد که نقش چشمگیر و گسترده ای در به شهرت رسیدن سلبریتی های ایرانی و جهانی داشته است. در واقع از آن جایی که این اپلیکیشن تنها مبتنی بر ویدیو فعالیت می کند، بسیاری از خوانندگان ایرانی در چنل های یوتیوب خود، موزیک ویدیو های ترک هایشان را منتشر کرده اند. علی رهبری یکی از چهره های ایرانی فعال در یوتیوب می باشد که چنل مخصوص به خود در این اپلیکیشن راه اندازی نکرده است، بلکه یک چنل در یوتیوب با نام پازل بند فعالیت می کند و علی رهبری مدیریت آن را بر عهده دارد.

در حال حاضر می توانید با جست و جو عبارت puzzle band در قسمت سرچ این اپلیکیشن به چنل مخصوص این گروه دست پیدا کنید.

چه حاشیه هایی برای علی رهبری به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای علی رهبری به وجود آمد؟

علی رهبری از چهره های کم حاشیه دنیای موسیقی می باشد. در واقع این چهره و همکار او، آرین بهاری، سعی کرده اند تا با تمرکز بر روی انتشار ترک های موسیقی خود، حاشیه های اطرافشان را به حداقل برساند البته در سال های اخیر با توجه به اپیدمی ویروس کرونا، عملکرد بسیاری از خوانندگان و گروه های موسیقی با افت شدیدی رو به رو شد که یکی از آن ها پازل بند بود. پازل بند در حال حاضر فعالیت اندکی در زمینه انتشار موسیقی دارد و به احتمال زیاد در صدد تلاش برای تقویت نقاط قوت خود می باشد. از دیگر حاشیه های علی رهبری می توان به تغییرات محسوس چهره او اشاره کرد.

باید بدانید که پازل بند تا کنون کنسرت های متعددی را در شهر های مختلف ایران برگزار کرده است که با شیوع ویروس کرونا، موجب شد تا در سال های اخیر هیچ کنسرتی از این گروه مشاهده نشود. پس از آن اخیرا این چهره سعی کرد تا در لایو های اینستاگرامی با طرفدارانش ارتباط برقرار کند که در این لایو ها برخی از کاربران اینستاگرامی به تغییرات چهره و تیپ ظاهری او در دوران کرونا اشاره کرده اند.

همسر علی رهبری کیست؟

مسلماً تمام چهره های فعال در عرصه هنر، طرفداران و علاقه مندان خاص خود را دارند که در صدد دستیابی به اطلاعات زندگی شخصی آن ها می باشند. تا کنون در بسیاری از لایو ها و همچنین کوئسشن باکس هایی که علی رهبری در پیج اینستاگرام خود قرار داده است، سوالاتی مبنی بر زندگی شخصی و همسر این چهره به چشم می خورد. وی سرانجام در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که تا کنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد.

این چهره تصمیم دارد تا در زمینه برگزاری کنسرت به پیشرفت چشمگیری برسد و بتواند کنسرت های خود را در کشور های خارجی نیز برگزار نماید. از این جهت تمام تمرکز خود را بر روی ارتقاء فعالیت هایش قرار داده و عنوان کرده است که در حال حاضر تصمیمی مبنی بر تشکیل زندگی مشترک ندارد.

بهترین آهنگ های علی رهبری

بهترین آهنگ های علی رهبری

گروه موسیقی پازل بند به خوانندگی علی رهبری، تا کنون موفق به انتشار ترک های موسیقی متعددی شده است. این چهره با تلاش های پی در پی موفق شد که نخستین آلبوم غیر رسمی خود را در سال ۱۳۹۵ در اختیار علاقه مندان قرار دهد. سپس در همان سال موفق به انتشار دومین آلبوم خود به نام قایق کاغذی به صورت رسمی شد. در حال حاضر ترک های متعددی نیز از این خواننده محبوب در دسترس می باشد که هر کدام از آن ها توانسته اند نقش گسترده ای را در شهرت و محبوبیت این چهره و گروه موسیقی اش داشته باشند.

یکی از ترک های شناخته شده و محبوب این چهره ترکی به نام “یکی تو قلبمه” می باشد. این سینگل ترک در سال ۱۳۹۵ با ترانه سرایی بابک بابایی و تنظیم آرین بهاری منتشر شد که توانست به عنوان یکی از پرطرفدار ترین آهنگ های این گروه موسیقی شناخته شود. از دیگر ترک های محبوب و شناخته شده علی رهبری ترک “حریص” می باشد. این سینگل ترک در سال ۱۳۹۸ با صدای این چهره و تنظیم آرین بهاری و همچنین ترانه سرایی و آهنگسازی بردیا بهادر، در دسترس علاقه مندان این چهره قرار گرفت.

ترک حریص را می توان اوج شکوفایی صدای علی رهبری دانست و در حال حاضر در پلی لیست بسیاری از طرفداران این چهره به گوش می رسد. باید بدانید که محبوبیت ترک حریص به قدری در بین کاربران و علاقه مندان موسیقی افزایش یافته که امروزه ورژن های متفاوتی از آن توسط پازل بند منتشر شده است. ترک های “دنیام شدی رفت”، “مغرور و عاشق” و “کار دادی دستم” از دیگر آهنگ های منحصر به فرد و پرطرفدار این گروه موسیقی می باشند.

علی رهبری متولد چه ماهی است؟

همان طور که در مطالب پیشین به آن اشاره کردیم، این چهره اصالتاً اهل استان دامغان می باشد. می توان گفت که پدر و مادر او قبل از به دنیا آمدن علی رهبری به تهران مهاجرت کرده اند و این چهره در استان تهران متولد شده است. از آن جایی که این خواننده در حال حاضر یکی از خوانندگان مشهور و پر طرفدار نسل جوانان ایرانی می باشد، بسیاری از طرفداران او مشتاق تحلیل رفتار های علی رهبری بر مبنای ماه تولدش هستند. با بررسی بیوگرافی این چهره در می یابیم که او در اولین ماه فصل تابستان دیده به جهان گشوده و یکی از خوانندگان تیر ماهی ایرانی می باشد.

وی خود را یکی از سلبریتی های مردمی می داند و تمام شهرت و موفقیت امروزی اش را مدیون طرفداران و علاقه مندانش است. زیرا که به گفته او مافیای موسیقی وجود ندارد و حمایت هیچ رسانه هنری معتبری نمی تواند موجب شهرت یک خواننده شود. وی معتقد است که تنها مردم و شنوندگان هستند که می توانند یک خواننده را به شهرت برسانند. از این جهت برای طرفداران و علاقه مندانش احترام بسیار زیادی قائل است و سعی می کند تا به بسیاری از سوالات آن ها پاسخ دهد.

علی رهبری متولد چه ماهی است؟

علی رهبری و آرین بهاری

همکاری علی رهبری با آرین بهاری موجب شکل گیری پازل بند شد. در واقع می توان گفت که آرین بهاری نقش گسترده ای در پیدایش این گروه موسیقی و انتشار شاهکار های منحصر به فرد آن دارد. آرین بهاری یکی از اعضای اصلی گروه پازل بند می باشد که در بیست و نهمین روز مرداد ماه سال ۱۳۷۰ چشم به جهان گشود. این چهره نخستین فعالیت های موسیقی خود در زمینه تنظیم و ملودی ترانه ها را در سال ۱۳۸۸ به صورت غیر قانونی به انجام رساند.

این چهره پس از آشنایی با علی رهبری توانست از سوی وزارت ارشاد مجوز رسمی فعالیت های خود را دریافت نماید و پس از آن، تنظیم تمام ملودی های پازل بند بر عهده این چهره قرار گرفت. البته باید بدانید که به تازگی فعالیت آرین بهاری در گروه پازل افزایش یافته و تنها یک تنظیم کننده نیست، بلکه او علی رهبری را در خواندن ترک ها نیز همراهی می کند.

کنسرت های علی رهبری

این خواننده شناخته شده در واقع یکی از خوانندگانی است که علاقه بسیار زیادی به برگزاری کنسرت دارد. از آن جایی که این چهره در زمینه مدیریت ارکست نیز فعالیت داشته، ارکست گروه پازل بند را نیز شخصاً مدیریت می کند. او از متد های جالب زیبایی صحنه استفاده می کند تا از این طریق طرفداران خود را افزایش دهد. این چهره نخستین کنسرت خود در قالب پازل بند را در سال ۱۳۹۶ و در استان تهران برگزار کرد.

در حال حاضر کنسرت های این گروه موسیقی از پرطرفدار ترین کنسرت های ایرانی می باشند که بلیط آن ها به سرعت به فروش می رسد. باید بدانید که اسپانسر برگزاری کنسرت های این چهره موسسه هنری آوازی نو می باشد و محمد حسن اردستانی نیز علی رهبری را در برگزاری کنسرت های نمایشی خود همراهی می کند.

علی رهبری در دورهمی دعوت شد؟

این خواننده و آرین بهاری دو تن از جدید ترین چهره های موسیقی پاپ ایرانی می باشند که به صورت کاملا رسمی و با مجوزی که از سوی وزارت ارشاد ایران دریافت کرده اند، فعالیت های خود را به سرانجام می رسانند. از این جهت به سرعت توانستند به خواننده های محبوب ایرانی تبدیل شوند و بتوانند به رسانه های هنری حضور پیدا کنند.

این گروه موسیقی در سال ۱۳۹۷ و در ویژه برنامه مخصوص عید نوروز در برنامه محبوب و شناخته شده دورهمی، حاضر شدند. حضور این دو چهره در برنامه دورهمی موجب شد تا بیش از پیش شناخته شوند. این دو چهره در برنامه دورهمی آهنگ های جدید خود را به صورت زنده اجرا کردند و سپس مصاحبه کوتاهی بین آن ها و مهران مدیری انجام گرفت.

آیا او در فرموا یک هم حضور داشته است؟

این دو چهره علاوه بر برنامه دورهمی، توانستند در برنامه فرمول یک با مجری گری علی ضیاء نیز حضور پیدا کنند و با این مجری به مصاحبه بپردازند. همچنین در پایان مصاحبه آن ها با این برنامه، دو قطعه از جدید ترین سینگل ترک هایشان به اجرا در آمد.

آیا مصاحبه های تلوزیونی او در دسترس است؟

برای مشاهده مصاحبه های این گروه موسیقی با رسانه های هنری و شناخته شده تلویزیون ایران نظیر برنامه فرمول یک، دورهمی، خندوانه و کودک شو می توانید به وبسایت های مربوطه و یا اپلیکیشن یوتیوب مراجعه نمایید.

این خواننده در چه جشنواره هایی شرکت کرده است؟

آیا این خواننده ازدواج کرده است؟

تا به اکنون خبری از ازدواج این خواننده به گوش نرسیده است. او تا به حال ازدواج نکرده است.

این خواننده در چه جشنواره هایی شرکت کرده است؟

شهرت و محبوبیت این گروه موسیقی موجب شد تا اعضای این گروه بتوانند در یکی از مهم ترین جشنواره های موسیقی ایران، به نام جشنواره موسیقی فجر، شرکت کنند. نخستین حضور گروه پازل در جشنواره موسیقی فجر به سال ۱۳۹۶ باز می گردد که در آن سال سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش ایرانیان استان تهران برگزار شد. حضور این گروه موسیقی تازه کار در چنین جشنواره بزرگی و اجرای ترانه های منحصر به فرد توسط آن ها، موجب شد تا نقطه قوتی در کارنامه هنری این گروه موسیقی به ثبت برسد.

همچنین در سال ۱۳۹۷ نیز این گروه موسیقی در تالار وحدت برای سی و چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر حضور داشت و ترانه های منحصر به فردی را به اجرا در آورد. سینگل ترک های “نگم برات”، “معشوق”، “به سرم زده”، “کار دادی دستم”، “گریه چیه”، “دلداده”، “به شرطی که”، “اصلا دلم خواست”، “بی تاب” و “چشم چشم” از ترک هایی بودند که در این جشنواره خوانده شد. همچنین در اختتامیه این جشنواره نیز ترک محبوب “دلارام” توسط این گروه موسیقی به اجرا در آمد که در اوسط اجرای آن، حمید هیراد نیز به این گروه پیوست. برای اطلاعات بیشتر از اجرا های خواننده گروه پازل و اطلاعات زندگی او، می توانید به آدرس “علی رهبری ویکی پدیا” مراجعه نمایید.

این خواننده با چه افرادی همکاری کرده است؟

علی رهبری پازل بند را در سال ۱۳۹۰ راه اندازی کرد و پس از آن برای این که بتواند گروه موسیقی خود را ارتقا بخشد و به شهرت برساند، با دیگر چهره های شده در صنعت موسیقی پاپ ایرانی به همکاری پرداخت. یکی از شناخته شده ترین چهره هایی که با گروه پازل همکاری کرده است، حمید هیراد می باشد. حمید هیراد و علی رهبری با انتشار ترک مشترک “دلارام” توانستند به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کنند. به طوری که در حال حاضر این ترک یکی از پرطرفدار ترین ترک های این خوانندگان می باشد و در پلی لیست بسیاری از علاقه مندان آن ها مشاهده می شود.

“بی تاب” و “معشوقه” نیز از دیگر همکاری های مشترک این گروه با حمید هیراد می باشد.

ترک “نارنجی”، از دیگر سینگل ترک های این گروه می باشد که با همکاری میثم ابراهیمی منتشر شده است. پازل بند در سال ۱۳۹۸ ترک منحصر به فردی به نام “هزار و یک شب” را با یکی از چهره های نوظهور موسیقی، به نام آصف آریا، منتشر کردند که توجه کاربران را به خود جلب کرد. سینگل ترک “مو قرمز” که در سال ۱۳۹۹ توسط این گروه منتشر شد، نخستین ترک مشترک آن ها با بردیا بهادر می باشد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. علی رهبری در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    این چهره به طور کلی در زمینه خوانندگی فعالیت می کند، اما در آهنگسازی نیز تبحر دارد.

  2. علی رهبری در چه سالی متولد شد؟

    این چهره در نهمین روز تیرماه سال ۱۳۶۲ و در استان تهران دیده به جهان گشوده است.

  3. علی رهبری و پازل بند چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

    این چهره موسس گروه موسیقی پازل در سال ۱۳۹۰ می باشد.

  4. علی رهبری در چه رشته ای به تحصیل پرداخته است؟

    این چهره به صورت تخصصی وارد آکادمی های موسیقی شد و به فراگیری موسیقی سبک پاپ و الکترونیک و همچنین نرم افزار های رایج در این رشته هنری پرداخته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *