شارمیتا مدل ایرانی هندی | بیوگرافی و جدید ترین حواشی او

شارمیتا هندویی نام یکی از مدل های اینستاگرام ایرانی است که در ۶ مهر ۱۳۶۹ متولد شده و در حال حاضر ۳۱ سال سن دارد. تک فرزند است و پدر وی تاجر برنج می باشد. در سن ۱۷ سالگی ابتدا در حوزه موزیک شروع به فعالیت کرد و بعد وارد حرفه مدلینگ شد. اما در رابطه با حرفه مدلینگ خوب است بدانید که امروزه مدلینگ از شغل های مطرح در سراسر دنیا می باشد که روز به روز به تعداد افراد شاغل در این حرفه افزوده می شود و این حرفه به شکل یک صنعت در آمده است و افراد شاغل در این صنعت درآمد بسیاری را کسب می کنند، شارمیتا نیز از جمله افرادی است که تا به امروز توانسته از این طریق درآمد خوبی را کسب کند برای آشنایی بیشتر با این مدل معروف با ما همراه باشید.

شارمیتا کیست؟

شارمیتا کیست؟

شارمیتا در واقع یک مدل ایرانی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی به عنوان زیباترین مدل مرد ایرانی شناخته شد. نام اصلی وی مرتضی می باشد و ملقب به شارمیتا وکس یا مرتضی وکس است. او در ۲۸ سپتامبر سال ۱۹۹۰ در ایران متولد شده است و اکنون ۳۱ سال سن دارد. تک فرزند است و دارای مو های بلوند شکلاتی مشکی و چشم های روشن می باشد. وی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تسلط دارد و ابتدا در سن ۱۷ سالگی در حوزه موزیک شروع به فعالیت کرد و بعد ها پا به عرصه مدل شدن گذاشت و به صورت حرفه ای شروع به کار کرد.

این شخص در حال حاضر در ایران است و در شهر آمل سکونت دارد ولی همچنان در رفت و آمد به خارج کشور می باشد. در سال ۲۰۰۸ جایزه famode دریافت کرد از بین ۷۵ مدل دنیا و به عنوان زیبا ترین و جذاب ترین مدل شناخته شد. در سال ۲۰۰۹ برند های معروف دنیا به دنبال همکاری با وی بودند و در فتو مدل جایزه one photo model ایتالیا را کسب کرد و در سال ۲۰۱۰ در یک سکانس فیلم اروپایی بازی کرد و جایزه گرفت و بسیار مشهور شد و کارهای موزیک او هم خیلی معروف شد. در سال ۲۰۰۹ یک کنسرت در کشور کانادا برگزار کرد و تا کنون یک آهنگ هم با تتلو خوانده است.

عکس های شارمیتا را در کجا ببینیم؟

شارمیتا یک مدل معروف ایرانی است که به عنوان جذاب ترین و زیباترین مدل مرد در سال ۲۰۱۶ شناخته شده و طرفداران و علاقه مندان بسیاری به دنبال شناخت و کسب اطلاعات از او می باشند. افراد مطرح و سرشناس طرفداران و دوستدارانی دارند که مایل هستند عکس های افراد محبوب خود را تماشا کنند. برای دیدن عکس های شارمیتا چندین راه وجود دارد. گوگل آسان ترین و مناسب ترین راه است که علاوه بر عکس، فعالیت ها و حواشی افراد را هم به اشتراک می گذارد و به راحتی می توان به عکس های این چهره معروف دست یافت. با جستجو نام این فرد در قسمت سرچ گوگل می توان مجموعه مختلفی از عکس های او را مشاهده کرد یا با ورود به توییتر شارمیتا می توان عکس های وی را تماشا کرد.

آدرس پیج اینستاگرام شارمیتا چیست؟

در حال حاضر اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان مردم هست که در آن عکس و فیلم های خود را به اشتراک می گذارند و ماهانه بیشتر از ۸۰۰ میلیون نفر در حال فعالیت در این شبکه اجتماعی هستند. امروزه اکثریت فعالان عرصه مدلینگ در برنامه اینستاگرام حضوری فعال دارند و از طریق این برنامه و فالوور های خود نیز کسب درآمد می کنند. شارمیتا هندویی مدلینگ معروف ایرانی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام هیچ فعالیتی ندارد.

یوتیوب شارمیتا

یوتیوب شارمیتا

یوتیوب یک وبگاه پر طرفدار و پر بازدیدی است که در آن ویدیو بارگذاری می کنند و معمولا چهره های سرشناس و معروف برای جذب طرفدار، حواشی و ویدیو هایی را از خود در آن به اشتراک می گذارند. شارمیتا در حال حاضر در این وبگاه فعالیتی ندارد و ویدیویی به اشتراک نگذاشته است.

کلاب هاوس او

کلاب هاوس هم یک شبکه اجتماعی است که در آن به گفتگو صوتی می پردازند و ارتباط شنیداری برای گروه ها را امکان پذیر می کند. شارمیتا در حال حاضر در این شبکه اجتماعی هم فعالیتی ندارد.

چه حاشیه هایی برای شارمیتا به وجود آمد؟

افراد سرشناس خواسته یا ناخواسته حاشیه هایی را در طول زندگی اجتماعی خود تجربه می کنند. این حواشی گاها توسط خودشان ایجاد می شود و گاهی توسط اطرافیان و خبرگزاری های مختلف این حاشیه ها مطرح می شوند. حاشیه و سر و صدا کمک زیادی به شناخته شدن این افراد می کند به همین جهت برخی از افراد برای مطرح شدن نامشان و کسب فالوور به صورت خود خواسته حواشی برای خود ایجاد می کنند که شارمیتا هندویی از جمله افراد سرشناسی است که در حال حاضر هیچ حاشیه ای ندارد و به حرفه خود بدون انتشار حواشی مشغول است.

درآمد شارمیتا از کجاست؟

شارمیتا در حال حاضر همچنان در حوزه مدلینگ فعالیت می کند و منبع درآمد وی از این راه است. حرفه مدلینگ جزو شغل های لاکچری و پر درآمد و پرطرفدار محسوب می شود و امروزه به شکل صنعت درآمده و عده زیادی از افراد مایلند در این حرفه و صنعت فعالیت کنند. این حرفه علاقه مندان بسیاری دارد. با وجود این که این صنعت از دیر باز وجود داشته است اما طی سال های اخیر و با گسترش شبکه های اینترنتی و مجازی این صنعت رونق تازه ای گرفته است و جزو شغل های پرطرفدار شده است.

این مدل در کدام کشور زندگی می کند؟

شارمیتا مدلینگ معروف ایرانی در حال حاضر در ایران زندگی می کند و محل سکونت وی در شهر آمل می باشد ولی همچنان برای کار به خارج از کشور رفت و آمد می کند و خانه ای در شهر میلان، در کشور ایتالیا دارد. شارمیتا در مصاحبه ای در برنامه Actriv franc اعلام کرد: من ایرانی هستم و ایرانی می مانم و با این که از مدیر کشور ایتالیا، تابعیت این کشور پیشنهاد شد اما او نپذیرفت و همچنان در ایران زندگی می کند.

شارمیتا قبل از عمل چه شکلی بود؟

شارمیتا قبل از عمل چه شکلی بود؟

افرادی که در حوزه مدلینگ فعالیت می کنند گاها عمل های جراحی زیبایی دارند و رقابت در این حرفه بسیار دشوار است. مدلینگ از شغل های مطرح در سراسر دنیا می باشد که روز به روز به تعداد افراد شاغل در این حرفه افزوده می شود و این حرفه به شکل یک صنعت در آمده است و افراد شاغل در این صنعت درآمد بسیاری را کسب می کنند. شارمیتا مدلینگ معروف ایرانی ۷۲ کیلو وزن دارد و قد او ۱۷۵ می باشد.

این مدل ازدواج کرده است؟

زندگی شخصی و مشترک افراد مطرح همواره برای علاقه مندان و طرفدارانشان جالب می باشد و علاقه مندان به این افراد به شدت پیگیر وضعیت ازدواج و تاهل این افراد هستند. شارمیتا از چهره های معروف و مشهور در حوزه مدلینگ می باشد که در حال حاضر ۳۱ سال سن دارد ،مجرد است و تا الان هیچ رابطه ی عاشقانه ای برقرار نکرده و دوست دختری ندارد.

شغل اصلی این مدل چیست؟

شارمیتا مدلینگ معروف و مشهور ایرانی همچنان در حرفه مدلینگ مشغول به فعالیت است و منبع درآمد وی از این راه است. مدلینگ از شغل های مطرح در سراسر دنیا می باشد که روز به روز به تعداد افراد شاغل در این حرفه افزوده می شود و این حرفه به شکل یک صنعت در آمده است و افراد شاغل در این صنعت درآمد بسیاری را کسب می کنند. افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند باید شرایط قدی و وزنی خاصی داشته باشند و با تغذیه مناسب و ورزش کردن به تناسب اندام خود توجه کنند چون اندام، وزن و قدشان باید طبق یک سری استاندارد های خاص باشد. بسیاری از فعالان در این حرفه در کنار پرداختن به کار مدلینگ مشغول به فعالیت در امور کاری مختلف و متعددی نیز می باشند و مدلینگ را در کنار سایر فعالیت های خود انجام می دهند.

آیا این مدل برند خاصی را به نام خود ثبت کرده است؟

شارمیتا هندویی مدل مرد معروف ایرانی اگر چه با برند های بسیاری تا کنون کار کرده است و حتی جوایزی را هم از این طریق دریافت کرده است اما در حال حاضر هیچ برندی به نام خود ثبت نکرده است.

این مدل با کدام برندهای معروف همکاری داشته است؟

شارمیتا هندویی مدل مرد معروف ایرانی با برندهایی چون :zara ،Arad ،hovent staro ،rugby massters ،adidass، hugo boss ،tarken turky کار کرده و جوایزی دریافت کرده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. شارمیتا کیست؟

    یک مدل معروف ایرانی است که در سال ۲۰۱۶ زیبا ترین مدل مرد ایرانی شناخته شد. این مدل در حال حاضر در کشور ایران سکونت دارد.

  2. درآمد شارمیتا از کجاست؟

    شارمیتا در حال حاضر همچنان در حوزه مدلینگ فعالیت می کند و منبع درآمد وی تنها از طریق این راه تامین می شود.

  3. عکس های شارمیتا را در کجا ببینیم؟

    برای دیدن عکس های شارمیتا، با وارد کرد نام این مدلینگ معروف در گوگل، می توان به راحتی به عکس های این چهره معروف دست یافت، علاوه بر این با دنبال کردن پیج شخصی او در اینستاگرام به عکس های بسیاری از او می توان دست یافت.

  4. این مدل ازدواج کرده است؟

    شارمیتا از چهره های معروف در حوزه مدلینگ می باشد که در حال حاضر ۳۱ سال سن دارد و مجرد است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *