مانی کسراییان بازیگر ایرانی ساکن ترکیه | بررسی ماجرای هم جنسگرایی او

مانی کسراییان یکی از بازیگران ایرانی در ترکیه به شمار می‌ رود که تا به اکنون در فیلم‌ های متعددی نقش‌ آفرینی کرده است.

مانی کسراییان کیست؟

مانی کسراییان کیست؟

اگر به فیلم و سریال های ایرانی علاقه مند هستید، قطعاً برای یک بار هم که شده نام مانی کسراییان را شنیده اید و یا برخی از فیلم‌ های او را مشاهده کرده اید و تمایل پیدا کردید تا بیشتر در مورد این بازیگر شناخته شده ایرانی بدانید. حتی امروزه یکی از سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می‌ آید، این است که مانی کسراییان الان کجاست؟ حال در این قسمت به بیوگرافی مانی کسراییان خواهیم پرداخت و اطلاعات کامل و مفیدی را در مورد او قرار خواهیم داد. مانی کسراییان متولد سال 1355 در شهر شیراز می باشد، او در رشته بازیگری از دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده است. بهتر است که بدانید این چهره معروف از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است و اولین فیلمی که در آن حضور داشته است، (روزی که هوا ایستاد) نام دارد. کسراییان فعالیت هنری خود را با بازیگری در تئاتر آغاز کرده است و در نمایش هایی مانند: کبودان، اسفندیار و سیاوش و به روایت من ایفای نقش نموده است.

او در دهه 80 برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی (داستان یک شهر) حضور پیدا کرد که بعد از حضورش در این مجموعه تلویزیونی به شهرت و معروفیت زیادی رسید و درخواست های کاری زیادی نیز برای او ارسال شد. هم چنین باید افزود که بعد از این مجموعه این بازیگر معروف در سری دوم مجموعه تلویزیونی (داستان يک شهر) نیز نقش آفرینی کرد که در سری دوم هم توانست به خوبی به ایفای نقش بپردازد و به معروفیتش بیفزاید. البته این موضوع را هم باید افزود که این بازیگر با استعداد قدر خود را ندانست و بعد از این که کمی شهرت به دست آورد برای همیشه از ایران مهاجرت کرد.

زندگی این بازیگر معروف چگونه است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم این بازیگر معروف متولد دهه 50 و در شهر زیبای شیراز می باشد. جالب است که بدانید او در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که از دوران نوجوانی علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته است و تمام فیلم های خارجی و ایرانی را مشاهده می‌ کرده است و یکی از آرزو های بزرگش این بوده است که در آینده به یک بازیگر خوب و شایسته تبدیل شود. به همین دلیل فعالیت خود را در ابتدا با تئاتر آغاز کرده است و در نمایشنامه های زیادی حضور داشته است. بعد از آن در سال 76 با حضورش در یک فیلم فعالیت خود را در سینما نیز آغاز کرد. او با توجه به بازی‌ خوبش و استعداد بازیگری و هم چنین چهره زیبایش از همان ابتدا مورد توجه خیلی از مردم ایران قرار گرفت.

این موضوع را هم باید افزود که او بعد از این که به شهرت رسید، از ایران مهاجرت کرد و حالا یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه شناخته می شود. خیلی از مردم بیان کردند که دلیل اصلی مهاجرت این بازیگر بدست آوردن شهرت و معروفیت بیشتر او بوده است. او با حضور در فیلم و سریال های شبکه ماهواره ای جم فعالیت خود را به عنوان بازیگر ادامه داد. این موضوع را هم باید افزود که مانی کسراییان در سال 1397 در خلال برنامه بچه‌ های رنگین کمان از تلویزیون ایران اینترنشنال اعلام کرد که همجنس گراست و این موضوع جنجال ها و حواشی زیادی را به وجود آورد. حال جالب است که بدانید او مدت ها قبل و در سال 81 در یک فیلم به نام (جایی دیگر) نیز نقش یک دگرباش تراجنسی را بازی کرده است.

عکس های مانی کسراییان را در کجا ببینیم؟

عکس های مانی کسراییان را در کجا ببینیم؟

کسراییان زمانی که در ایران بود با توجه به حضورش در فیلم‌ ها و مجموعه تلویزیونی های متعدد، توانست به شهرت و معروفیت زیادی برسد و مخاطبان و طرفداران زیادی را نیز به دست آورد، با این حال امروزه نیز طرفداران خود را دارد. حال این موضوع را هم باید افزود که او هر از گاهی به دلیل این که حاشیه‌ ها و جنجال هایی را به وجود می‌ آورد، بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است و خیلی از افراد تمایل دارند تا عکس‌ های متعددی از این بازیگر سابق ایران را مشاهده کنند تا به این گونه بیشتر با او آشنا شوند. در این باره باید بگوییم که شما می توانید برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف به شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام او مراجعه کنید. هم چنین امروزه در اینستاگرام فن پیج های متعددی برای این بازیگر معروف راه‌ اندازی شده است که در این فن پیج ها علاوه برعکس، ویدیو های متعددی از او برای مخاطبان و علاقه مندان منتشر می‌ شود.

البته این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که او یکی از بازیگران قدیمی و سرشناس ایرانی است اگر به سایت گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را مانند جدید ترین عکس های مانی کسراییان را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. هم چنین شما می توانید در اینترنت عکس های مانند: عکس مانی کسراییان در شبکه جم و یا عکس مانی کسراییان و افسانه پاکرو در کنار هم و حتی عکس های او در کنار سایر بازیگران ایرانی را جستجو و مشاهده نمایید.

آدرس پیج اینستاگرام مانی کسراییان چیست؟

بهتر است که بدانید برای دسترسی به آدرس اینستاگرام این بازیگر معروف کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. این موضوع را هم باید افزود که این روز ها مانی کسراییان اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و آن را به یک پل ارتباطی بین خود و طرفدارانش تبدیل کرده است و تمام عکس ها و کلیپ های خود را به این گونه برای مخاطبان و طرفدارانش به اشتراک می‌ گذارد که تمام پست‌ های او با طرفداران زیادی نیز رو به‌ رو می‌ شوند. از آن جایی که کسراییان فعالیت گسترده ای در اینستاگرام انجام می‌ دهد، توانسته مخاطبان خاص خود را در این شبکه نیز به دست آورد.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به دنبال کردن اخبار این بازیگر معروف را دارید و یا این که می‌ خواهید عکس ها و کلیپ های متعددی از او را مشاهده کنید، پیشنهاد ما این است که صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید. این موضوع را هم باید افزود که اگر تمایل دارید تا آدرس کلاب هاوس مانی کسراییان را هم پیدا کنید، کافیست تا به قسمت استوری های هایلایت شده او در اینستاگرام مراجعه کنید، چرا که کسراییان در یکی از استوری های هایلایت شده خود، آدرس کلاب هاوس خود را برای مخاطبانش قرار داده است.

یوتیوب مانی کسراییان

یوتیوب مانی کسراییان

بهتر است که بدانید که این روز ها یوتیوب طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و خیلی از مردم به ویژه افراد معروف و مشهور فعالیت گسترده ای در یوتیوب انجام می دهند و با توجه به ویدیو هایی که در چنل خود منتشر می‌ کنند، توانسته اند برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورند. حال این موضوع را باید افزود که به طور معمول اکثر خوانندگان و رپران ایرانی در یوتیوب فعالیت می‌ کنند، اما مشاهده شده است که مدتی است که برخی از بازیگران ایرانی مانند مانی کسراییان نیز در یوتیوب فعالیت می کنند و در این شبکه ویدیو های جالبی را منتشر می‌ کنند. مانی کسراییان در چنل خود قسمت هایی از فیلم ها و سریال هایی که در آن حضور داشته است و برخی از ویدیو های دیگر را برای مخاطبان و طرفدارانش قرار می‌ دهد و به همین دلیل توانسته مخاطبان خاص خود را در یوتیوب نیز به دست آورد.

حال شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب مانی کسراییان و هم چنین فعال کردن زنگوله می توانید هر زمانی که او در یوتیوب پستی را منتشر کرد، آن را به راحتی مشاهده نمایید.

کلیپ های مانی کسراییان را در کجا ببینیم؟

از آن جایی که مانی کسراییان یکی از چهره های معروف و هم چنین بازیگر سابق ایران است، به همین دلیل مخاطبان و طرفدار زیادی دارد. حال برخی از افراد برای این که بتوانند بیشتر با او آشنا شوند، تمایل دارند تا کلیپ هایی که مانی کسراییان از خود منتشر کرده است و یا برخی از قسمت های فیلم ها و سریال هایی که او در آن ها حضور داشته است را مشاهده کنند، اما روش جستجو و مشاهده کلیپ ها و ویدیو های او را نمی دانند. در این باره باید بگوییم که امروزه به لطف تکنولوژی و شبکه‌ های مجازی و هم چنین اینترنت می توانید به راحتی کلیپ ها و قسمت هایی از فیلم‌ ها و سریال های این بازیگر معروف را جستجو و مشاهده کنید. شما با مراجعه به شبکه‌ های مجازی کسراییان مانند اینستاگرام و یوتیوب می توانید کلیپ ها و قسمت‌ هایی از فیلم‌ ها و سریال‌ های این بازیگر منتشر کرده است را مشاهده کنید. هم چنین اگر به سایت گوگل مراجعه کنید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد.

دوست دختر مانی کسراییان کیست؟

از زمان گذشته تا به اکنون کسراییان توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد. حال مدتی است که با توجه به خبر هایی که در مورد همجنسگرا بودن او به وجود آمده است، خیلی از طرفداران این بازیگر تمایل دارند تا بدانند که کسراییان متاهل و یا مجرد است و یا این که با چه کسی در رابطه است؟ در این باره باید بگوییم که کسراییان بعد از این که در بازیگری توانست به شهرت برسد، زندگی شخصی اش را از زندگی حرفه ای خود جدا نگه داشت و در مورد روابط شخصی اش، دوست دخترش و یا حتی خانواده اش با مخاطبان و طرفداران خود صحبتی نکرده است تا به این گونه برای او مشکلی در حرفه اش به وجود نیاید، به همین دلیل تا به اکنون اطلاعات دقیقی در این باره در اینترنت در دسترس نمی باشد.

البته این موضوع را هم باید افزود که تا به اکنون شایعات متعددی برای این بازیگر معروف در مورد روابطش به وجود آمده است. به عنوان مثال برخی از پیج ها در اینستاگرام و یا اینترنت تیتر هایی با عنوان مانی کسراییان و همسرش و یا حتی عکس مانی کسراییان و همسرش را منتشر کرده اند که در این باره باید بگوییم که این تیتر ها و اخبار دروغ و حاشیه ای بیش نیستند که برخی از افراد برای این که بتوانند بازدید پیج خود را بالا ببرند در پیج های خود منتشر کرده اند. از آن جایی که کسراییان در سال 97 بیان کرده است که همجنسگرا است، به همین دلیل نمی‌ توان به طور دقیق بیان کرد که او هم اکنون دوست دختر و یا این که دوست پسر دارد! با این حال برخی از منابع بیان کرده اند که او تا به اکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

درآمد مانی کسراییان از کجاست؟

برای خیلی از طرفداران و هواداران مانی کسراییان بازیگر سابق ایران سوالی که به وجود می‌ آید، این است که هم اکنون منبع درآمد مانی کسراییان چیست و چگونه درآمدزایی می‌ کند؟ در این باره باید بگوییم که زمانی که کسراییان ساکن ایران بوده است و قبل از مهاجرتش، با توجه به حضورش در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی توانسته بود برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و درآمدزایی کند و هم چنین از طریق این حرفه ثروت خوبی را برای خود جمع آوری کرده بود. حال برخی از منابع بیان کرده اند که او با توجه به سرمایه و ثروت که برای خود از طریق بازیگری جمع آوری کرده است، بعد از مهاجرتش به ترکیه بیزینس هایی را برای خود راه اندازی کرده که از طریق بیزینس ها درآمدزایی می‌ کند.

البته این موضوع را هم باید افزود زمانی که کسراییان به ترکیه مهاجرت کرد، فعالیت خود را در به عنوان بازیگر در شبکه ماهواره ای جم ادامه داد و از طریق بازی در فیلم ها و سریال های مختلفی در شبکه جم نیز توانست برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و درآمدزایی کند.

شغل اصلی این شخص چیست؟

شغل اصلی این شخص چیست؟

از آن جایی که مانی کسراییان علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشته است، به همین دلیل از دوران نوجوانی و در ابتدا فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده است و پس از مدتی با حضورش در یک فیلم سینمایی، فعالیت خود را به صورت جدی تری به عنوان بازیگر ادامه داده است. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که از آن جایی که مانی کسراییان از طریق بازیگری به شهرت و محبوبیت و در کنار آن به یک منبع درآمد عالی رسیده رسیده است، شغل اصلی او بازیگری است. هم چنین باید افزود که یکی از دلایلی که کسراییان به خارج از کشور مهاجرت کرد، پیشرفت بیشتر در حرفه اش یعنی بازیگری بوده است و بازیگری را در شبکه ماهواره ای جم نیز ادامه داده است. می‌ توانید فیلم‌ ها و سریال‌ هایی که او در این شبکه ماهواره ای بازی کرده است را به راحتی در پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب و آپارات جستجو و مشاهده نمایید.

چه حاشیه هایی برای مانی کسراییان به وجود آمد؟

معمولاً برای اکثر افراد مشهور و سرشناس ایرانی به ویژه بازیگران و خوانندگان در طول دوره فعالیتشان حواشی و جنجال‌ های زیادی به وجود می‌ آید که این موضوع شامل مانی کسراییان نیز می باشد. متاسفانه امروزه با همه گیر شدن شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و هم چنین رسانه ها منابع اطلاعاتی افراد مشهور به راحتی توسط کاربران دست به دست می‌ شود. حال این موضوع را هم باید افزود زمانی که مانی کسراییان در ایران حضور داشته است و در عرصه بازیگری فعالیت می‌ کرده است، حاشیه بسیار کمی برای او به وجود آمده بود و می توان این گونه بیان کرد که او یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایرانی بوده است. البته بعد از مهاجرتش از ایران و اقامتش در ترکیه او حاشیه ها و جنجال‌ های زیادی را برای خود به وجود آورد.

حال می‌ توان از مهم ترین حاشیه های این چهره معروف به حضورش به عنوان بازیگر در فیلم ها و سریال ها شبکه ماهواره ای جم اشاره کرد. کسراییان در فیلم‌ های ضد ایرانی نقش آفرینی کرده است که این موضوع با جنجال های زیادی رو به رو شد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که یکی از حاشیه‌ های دیگری این بازیگر معروف به سال 97 برمی‌ گردد، زمانی که او بیان کرد همجنسگرا است و این خبر مانند بمب در شبکه های مجازی منتشر شد و حاشیه ها و جنجال های متعددی را برای این بازیگر سابق ایرانی به وجود آورد.

مانی کسراییان چه فیلم های بازی کرده است؟

مانی کسراییان چه فیلم های بازی کرده است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم مانی کسراییان از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرده است و در اواخر دهه هفتاد و هم چنین دهه 80 مانی کسراییان بازیگر محبوب و سرشناس ایرانی به شمار می رفته است که در فیلم‌ ها و مجموعه های متعددی نیز بازی کرده است. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از فیلم‌ های او بپردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود که برای دانلود هر کدام از فیلم های این بازیگر معروف به عنوان مثال برای دانلود فیلم ترسناک مانی کسراییان و یا فیلم عاشقانه او کافیست تا به گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید تا با نتایج خوبی رو به رو شوید و سایت های متعددی برای شما نمایش یابد.

ساکن طبقه وسط

ساکن طبقه وسط یک فیلم سینمایی به کارگردانی شهاب حسینی است که در سال 93 در ایران اکران شد. جالب است که بدانید آخرین فیلمی که مانی کسراییان در آن نقش آفرینی کرده است، ساکن طبقه وسط بوده است که مدتی بعد از این فیلم به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

دوباره با هم

دوباره با هم فیلمی به کارگردانی روزبه حیدری و هم چنین نویسندگی جمشید حیدری محصول سال 90 است. در این فیلم کسراییان در کنار سایر بازیگران معروف و مشهور مانند حمید فرخ‌ نژاد، سحر قریشی و امیرحسین آرمان نقش آفرینی کرده است و حضور او در این فیلم باعث شهرت بیشترش شده است.

جایی دیگر

جایی دیگر فیلمی به کارگردانی و هم چنین نویسندگی مهدی کرم پور محصول سال 81 است. بهتر است که بدانید کسراییان با حضور در این فیلم توانست مورد توجه خیلی از مردم ایران قرار گیرد و بعد از این فیلم به شهرت و معروفیت زیادی رسید. هم چنین جالب است که بدانید کسراییان در این فیلم نقش دگرباش تراجنسی را بازی کرده است. می توانید به راحتی این فیلم را در سایت های فیلم سینمایی جستجو و دانلود کنید.

هفت پرده

هفت پرده به کارگردانی فرزاد موتمن و با فیلم‌ نامه‌ ای از سعید عقیقی ساخته و اکران شده است. بهتر است که بدانید در این فیلم کسراییان در کنار خیلی از بازیگران مشهور همانند: فریبرز عرب‌ نیا، گلشیفته فراهانی، مهدی احمدی، عسل بدیعی، ماهایا پطروسیان و بهزاد فراهانی به ایفای نقش در این فیلم پرداخته‌ است.

عشق طاهر

عشق طاهر فیلمی به کارگردانی محمدعلی نجفی و هم چنین نویسندگی علیرضا طالب‌ زاده محصول سال 78 است که این فیلم یکی از فیلم های ابتدایی و قدیمی کسراییان به شمار می رود که در آن به ایفای نقش پرداخته است.

سوالات متداول

  1. مانی کسراییان کیست؟

    مانی کسراییان متولد سال 1355 در شهر شیراز می باشد که از سال 76 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است و بعد از حضورش در چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی توانست به شهرت زیادی برسد.

  2. تا به اکنون چه حاشیه هایی برای مانی کسراییان به وجود آمده است؟

    از مهم ترین حواشی که تا به اکنون برای کسراییان به وجود آمده است می‌ توان به مواردی مانند: مهاجرتش از ایران، حضورش در فیلم ها و سریال های شبکه ماهواره ای جم، اعلام همجنسگرا بودنش اشاره کرد.

  3. افراد چگونه می توانند فیلم های مانی کسراییان را مشاهده و یا دانلود کنند؟

    برای مشاهده و یا دانلود هر کدام از فیلم های این بازیگر معروف ایرانی کافیست تا به اینترنت و سایت های فیلم های سینمایی مراجعه نمایید.

  4. مانی کسراییان هم اکنون در کدام کشور اقامت دارد؟

    مانی کسراییان بعد از مهاجرتش از ایران ساکن کشور ترکیه شده است و هم اکنون در استانبول زندگی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *