بازیگران مرد ترکی در سال 2022 که عمل زیبایی انجام داده اند

بازیگران ترکی مرد را بیشتر شما می شناسید و قطعاً در مورد این سلبریتی ها اطلاعاتی دارید. بازیگران ترکی مرد امروزه بسیار زیاد شده اند و هرکدام از آن ها از استعداد فوق العاده ای برخوردار هستند. در این مقاله ما تعدادی از این بازیگران با استعداد کشور ترکیه را به شما معرفی می کنیم.

بازیگران ترکی مرد چه افرادی می باشند؟

بازیگران ترکی مرد چه افرادی می باشند؟

بازیگران ترکی مرد با ظاهر زیبا و استعداد های فوق العاده خود همه بینندگان را به خود جذب می کنند. در سال های اخیر بیشتر مخاطبان از سراسر جهان در مورد بازیگران ترکیه کنجکاو هستند و دوست دارند در مورد زندگی آن ها بیشتر بدانند.

یلماز اردوغان (Yılmaz Erdoğan)

یلماز اردوغان یکی از محبوب ترین بازیگر ترکیه مرد است که اصالتاً کرد تبار است. او در سال 1976 در ترکیه متولد شده و بیشتر از 30 سال است که این فرد وارد دنیای هنر و سینمای ترکیه شده است. او نه تنها بازیگر است بلکه نویسنده، صداپیشه و کارگردان نیز می باشد این بازیگر توانا تا به امروز فعالیت های خیلی خوبی داشته است و به عنوان یک کارگردان و بازیگر موفق در ترکیه شناخته می شود. یلماز دوران تحصیلات خود را تا دبیرستان در شهر آنکارا گذرانده است. پس از آن وارد دانشگاه استانبول در رشته مهندسی عمران شده است.

كنان ایمیرزلی اوغلو (Kenan İmirzalıoğlu)

کنان یکی از بازیگران ترکی مرد در روستای اوچم در آنکارا متولد شد. این بازیگر معروف ترکیه تا سن ۱۲ سالگی در روستای خود درس خوانده است و بعد از آن برای ادامه تحصیلاتش پیش عمه خود در آنکارا می رود . این بازیگر توانا در رشته ریاضی در دانشگاه استابول قبول می شود و به آن شهر می رود. این بازیگر و مدل ترکیه در سال 2016 با یکی از بازیگران زن ترکیه به نام سنم کوبال ازدواج کرد. از فیلم های معروف او دل دیوانه، شیر و خط، روزگار تلخ و ایزل است. این بازیگر در سریال ایزل بیشترین دستمزد را گرفته است که بابت این دستمزد همه بازیگران را شوکه کرده است.

ابراهیم چلیککول (İbrahim Çelikkol)

ابراهیم چلیککول بازیگر توانا و با استعداد ترکیه است. این بازیگر متولد 1982 در ترکیه است. این بازیگر خوب مادرش یکی از مهاجران یونانی و پدرش اصالتاً عرب است. این بازیگر با استعداد قبل از بازیگری مدل و نیز بسکتبالیست بوده است. ابراهیم چلیککول بعد از این که به دلایل شخصی از بسکتبال خداحافظی کرد وارد کلاس های بازیگری شد. این بازیگر به گفته خودش بعد از آشنا شدن با عثمان سینا تهیه کننده و کارگردان فیلم و سریال ترک در سال 2008 زندگی اش به کلی تغییر کرد و وارد دنیای بازیگری شد.

مهمت گونسور (Mehmet Günsür)

مهمت گونسور که یکی از بازیگران ترکی مرد با استعداد است. این بازیگر خوب متولد 8 مه سال 1975 در شهر استانبول و کشور ترکیه به دنیا آمد. در مورد این بازیگر رسانه ها می گویند که او دومین فرزند خانواده ای با اصالت تاتار است. در مورد خانواده این بازیگر می توان گفت مادرش سیبل سخنران و پدرش تئومان مهندس صنعتی است و در یک شرکت معروف هم کار می کند. این بازیگر با استعداد از هفت سالگی هنر بازیگری را از تبلیغات تلویزیونی شروع کرد و در سن 14 سالگی به صورت خیلی حرفه ای وارد دنیای سینما شد.

حلیل سزایی (Halil Sezai)

حلیل سزایی یکی از بازیگران ترکی مرد است که متولد ۱۶ اوت ۱۹۷۹ در ترکیه به دنیا آمده است. پدرش نوازنده گیتار است و در دنیای موسیقی کار می کند و مادرش معلم است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه حاجت تپه است. این بازیگر با استعداد یک برادر به نام جنک و یک خواهر به نام دویگو دارد. بردار او در دنیای موسیقی کار می کند و خواهر او نیز بازیگر است.

هالیت ارگنچ (Halit Ergenç)

هالیت ارگنچ (Halit Ergenç)

هالیت ارگنچ یکی از بازیگران مشهور ترکیه است که همه این بازیگر توانا را می شناسند او متولد ۳۰ آوریل ۱۹۷۰ به دنیا آمده است. این بازیگر خوب فرزند موزیسین و بازیگر مشهور محمد سعید ارگنج است. اما باید بدانید که پدر و مادر او در زمان ابتدایی هالیت از هم جدا شدند. این بازیگر خوب در یکی از دانشگاه های خوب ترکیه تحصیل کرده است و می توان گفت فرد بسیار با استعدادی است.

انگین آكیورك (Engin Akyürek)

انگین آکیورک را همه شما می شناسید که از بازیگران ترکی مرد و متولد ۱۲ ماه اکتبر ۱۹۸۱ در شهر آنکارا است. پدر او کارمند دولت و مادرش خانه‌ دار است و یک برادر کوچکتر از خود به اسم آرن دارد. این بازیگر به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در دانشگاه تئاتر تمرین می کرد و بعد از فارغ التحصیلیش به کلاس های بازیگری رفت و بعد از آن به دنیای سینمای ترکیه وارد شد.

آراس بولوت اینملی (Aras Bulut İynemli)

این بازیگر را احتمالاً در فیلم های ترکیه دیده اید. او متولد 25 اوت 1990 در ترکیه است. این شخص فارغ التحصیل لیسانس مهندسی هواپیما از دانشگاه فنی استانبول می باشد اما به دلیل علاقه او به حرفه بازیگری از سن 20 سالگی وارد دنیای هنر شد. البته او در اوایل با تبلیغات تلویزیونی شروع به همکاری کرد و بعد از آن توسط کارگردان ها به دنیای سینما وارد شد. این بازیگر از این که این رشته را انتخاب کرده است بسیار خوشحال است. باید بدانید که بازی او در حریم سلطان بی نظیر بود و بعد از آن با فیلم گودال به شهرت جهانی رسید. این بازیگر جذاب را همه می شناسید و قطعاً فیلم های او را دنبال کرده اید.

بوراك اوزچیویت (Burak Özçivit)

بوراک اوزچیویت متولد 24 دسامبر 1984 مدل و از بازیگران ترکی مرد است که بیشتر برای بازی در فیلم های چکاوک و کار سودا شناخته شده است. او در حال حاضر در سریال تاریخی و ماجرایی امپراتور عثمان بازی می کند. اوزچیویت در طول دوران بازیگری خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

كیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ)

ایوانچ متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۸۳ بازیگران ترکی مرد، مدل و بسکتبالیست سابق ترک است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران ترکیه است و جوایز زیادی از جمله سه جایزه پروانه طلایی و یک جایزه سینمایی را از آن خود کرده است. ایوانچ برنده مسابقات بهترین مدل ترکیه و بهترین مدل جهان در سال 2002 شد.

هالوک بیلگینر (Haluk Bilginer)

هالوک بیلگینر بازیگر ترکیه است که متولد 5 ژوئن سال 1954 در شهر ازمیر کشور ترکیه به دنیا آمده است. او در سال 1977 از دانشگاه آنکارا فارغ التحصیل شد. این فرد برای ادامه تحصیل خود به انگلستان رفته بود و بعد از اتمام تحصیلاتش به ترکیه نزد خانواده اش برگشت. این بازیگر خیلی اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد و به گفته خودش از این تصمیمی که گرفته است و بازیگر شده است بسیار راضی است.

چتین تکیندور (Çetin Tekindor)

چتین تکیندور متولد 16 ژوئیه ی 1945 در ترکیه است. این بازیگر فوق العاده در هنرستان آنکارا تحصیل کرده است. او در یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه رشته بازیگری و تئاتر را انتخاب کرده است و الان هم فارغ التحصیل شده است. این بازیگر با سرمایه اولیه خود کلاس های بازیگری را برای جوانان ترکیه برگزار کرده است. این شخص علاوه بر بازیگری، در حرفه دوبله گری هم مهارت فراوان دارد.

چاعاتای اولوسوی (Çağatay Ulusoy)

این بازیگر ترکی با استعداد متولد 23 سپتامبر 1990 است. یک بازیگر و مدل ترک است که کار بازیگری خود را در سریال تلویزیونی فریحا در نقش امیر سارا فوغلو آغاز کرد. اولوسوی در استانبول ترکیه به دنیا آمد. پدرش ترک تبار بلغارستانی است. پدرش در سن 10 سالگی به ترکیه مهاجرت کرد. او یک برادر کوچکتر به نام آتالای دارد. اولوسوی پس از فارغ‌ التحصیلی از دبیرستان، ابتدا در بخش طراحی باغ و محوطه‌ سازی دانشگاه استانبول تحصیل کرد. سپس در سن 19 سالگی به عنوان مدل شروع به کار کرد. در سال 2010، او در یک مسابقه مدلینگ در ترکیه برنده شد و به عنوان بهترین مدل ترکیه انتخاب شد.

ابراهیم تاتلیسس (İbrahim Tatlıses)

ابراهیم تاتلیسَس یکی از خوانندگان مشهور و خیلی خوب ترکیه‌ است. باید بدانید که پدر او اصالتاً عرب است و مادرش از کرد است. این خواننده خیلی خوب علاوه بر زبان ترکی به زبان های عربی و کردی هم تسلط کامل دارد. این خواننده معروف الان در ترکیه زندگی می کند و روز به روز معروف تر می شود. این فرد در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده است. به گفته این خواننده از کودکی به دنیای موسیقی علاقه زیادی داشتم که وقتی بزرگ شدم به این آرزویم رسیدم.

جان یامان (Can Yaman)

جان یامان متولد ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در ترکیه و شهر استانبول است و او بازیگر، مدل و وکیل در استانبول است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد. او در سال 2018 جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر مرد در کمدی رمانتیک را برای بازی در پرنده سحر خیز در سال 2019 دریافت کرد.

آکین آکینوزو

آکین آکینوزو

آکین آکینوزو متولد 22 سپتامبر 1990 در آنکارا کشور ترکیه به دنیا آمده است. این بازیگر محبوب را همه شما می شناسید و این شخص فارغ التحصیل رشته ریاضی از دانشگاه کالیفرنیا می باشد که از 24 سالگی وارد دنیای بازیگری شده است. این بازیگر با سریال ماه پیکر به شهرت رسید.

گوکان آلکان

این بازیگر مشهور اهل کشور ترکیه است که در بسیاری از هنرها فعالیت می کند. این بازیگر خوب و با استعداد در رشته ورزشی، صدا پیشگی، شعر و ترانه سرایی به صورت کاملاً حرفه ای فعالیت می کند. یکی از مشهورترین بازی او، کریم در سریال سیب ممنوعه است. این بازیگر متولد ۸ دسامبر ۱۹۸۷ در شهر استانبول و کشور ترکیه است. او تک فرزند در خانواده خود است. آلکان فارغ التحصیل رشته مهندسی خودرو از دانشگاه کوکائلی و همین طور رشته تجارت و بازاریابی از دانشگاه آنادولو است.

اونور تونا

اونور تونا یکی از بازیگران کشور ترکیه است که همه او را به نام دکتر فرمان می شناسید متولد 2 ژوئیه 1985 در ترکیه، است. این بازیگر با استعداد فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه ایلول می باشد و به دلیل علاقه زیاد به بازیگری به سمت این رشته رفت. این فرد الان در جنگل زندگی می کند و بعضی اوقات خوانندگی نیز می کند. این بازیگر تا الان نقش های زیادی را بازی کرده است و می توان گفت بسیار در این حرفه استعداد دارد.

بوراک دنیز

بوراک دنیز که یکی از بازیگران ترکی مرد می باشد را در بیشتر سریال های ترکیه دیده اید. این بازیگر مشهور و با استعداد متولد ۱۷ام فوریه سال ۱۹۹۱ استانبول است. پدر و مادر او در زمان کودکی اش از هم جدا شده اند. او در زمان کودکی با مادر خود زندگی می کرده است. این بازیگر توانا از 17 سالگی وارد دنیای بازیگری شده است و در رشته هنر تحصیل کرده است.

فورکان آندیچ

فورکان آندیچ از بازیگران ترکی مرد مشهور و بسیار زیبا ترکیه ای است این بازیگر محبوب از سریال های عروس های فراری و انتقام شیرین معروف شده است. این بازیگر تا الان بسیار طرفدار داشته است. فورکان آندیچ که همه او را می شناسید متولد ۴ آوریل سال ۱۹۹۰ در استانبول به دنیا آمده است. این بازیگر ترکیه تحصیلات اولیه خود را در آتا شهر استانبول گذراند. این بازیگر خوب در رشته ارتباطات فارغ التحصیل شده است. اما به دلیل علاقه وی به بازیگری به سمت آن رشته رفت و تا الان هم بسیار موفق بوده است. این بازیگر بسیار زیبا را همه ما در فیلم لروکس می شناسیم. می توان گفت ایشان واقعاً با استعداد و جذاب هستند.

بازیگران ترکی مرد که خواننده هستند

بعضی از بازیگران مرد به غیر از حرفه بازیگری، خوانندگی هم می کنند مانند اونور تونا، ابراهیم تاتلیسس و افراد دیگر که ما از آن ها اطلاع نداریم. اما تا جایی که ما می دانیم بیشتر این بازیگران در حرفه بازیگری و مدلینگ فعالیت می کنند.

عکس های بازیگران ترکی مرد را در کجا ببینیم؟

عکس های بازیگران معروف ترکیه را شما می توانید از سایت های مختلف مانند گوگل و یا از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بازیگران ترکی مرد را از کجا پیدا کنیم؟

اکثر بازیگران ترکی در اینستاگرام فعالیت می کنند و شما می توانید پیج های اصلی آن ها را با استفاده از علامت های آبی رنگی که کنار اسم این بازیگران در اینستاگرام هست سرچ کنید و آن ها را دنبال کنید. بازیگران ترکی مرد اینستا خود را باز گذاشته اند تا افرادی که به آن ها علاقه مند هستند بتوانند خیلی راحت آن ها دنبال کنند و از بازی و زندگی آن ها با خبر شوند.

یوتیوب بازیگران ترکی مرد

یوتیوب بازیگران ترکی مرد

اکثر بازیگران در سرویس های یوتیوب فعالیت می کنند. زیرا به این دلیل می توانند از این راه درآمد کسب کنند. این بازیگران در یوتیوب فعالیت می کنند چون به ازای هر یک لایک و کامنتی که دریافت می کنند یک هزینه ای به دلار به آن پرداخت می شود. کلاب هاوس بازیگران ترکی مرد، کلاب هاوس یک نرم افزار جدید است که احتمالاً همه شما با آن آشنا شده اید. اما باید بدانید که تعداد کمی از بازیگران مرد ترکی در آن فعالیت می کنند.

درآمد بازیگران ترکی مرد چقدر است؟

درآمد این بازیگران ترکی مرد مانند ایوانچ تاتلیتوگ 200 هزار لیر معادل 600 میلیون تومان است، یا بوراک اوزچیویت 250 هزار لیر معادل 750 میلیون در هر قسمت هست. بازیگران دیگر هم همین مبلغ ها می گیرند. زیرا درآمد آن ها بستگی به نوع نقش آن ها دارد.

چه حاشیه هایی برای بازیگران ترکی مرد به وجود آمد؟

همان طور که می دانید شغل بازیگری یکی از شغل هایی است که در آن حاشیه و خبر زیاد دارد و باید ببینیم که آیا واقعاً این خبر ها درست است یا نه، همان طور که می دانید بازیگران ترکی هم مانند بازیگران ایرانی ما در شغل خود حاشیه هایی دارند. مانند خبر های دروغ ازدواج و یا رابطه داشتن بازیگران که همیشه در کانال های جم مشاهده می کنیم. بازیگران ترکیه ای که ایرانی هستند مانند مانی کسراییان، چکامه چمن ماه، صدف طاهریان این افراد جزء بازیگران ترکیه هستند و در فیلم های آن ها بازی می کنند. اما اصالتاً ایرانی هستند.

مدل بازیگران ترکی مرد

افراد زیادی از بازیگران مدل هستند و کار خود را از مدلینگ و تبلیغات شروع کرده اند مانند ابراهیم چلیککول، انگین آكیورك، كیوانچ تاتلیتوغ و خیلی از افراد دیگر که هم بازیگری می کنند و هم در حرفه مدلینگ هستند.

اخبار بازیگران ترکی مرد را از کجا دنبال کنیم؟

اخبار بازیگران ترکی مرد را می توانید از اینستاگرام و یا کانال های مختلف تلگرام، شبکه های جم و دیگر شبکه های مجازی می توانید اخبار آن ها دنبال کنید. سلبریتی های ترکیه مرد را همه می شناسیم مانند بوراک دنیز، بوراك اوزچیویت و بازیگران دیگر که با بازی فوق العاده خود جزء سلبریتی های ترکیه شده اند. قطعاً جدا کردن سلبریتی ها ترکیه بسیار کار سختی است چون هر کدام از آن ها این قدر با استعداد و مشهور هستند که می توان گفت همه آن ها سلبریتی های ترکیه محسوب می شوند.

درآمد بازیگران ترکی مرد چقدر است؟

کانال بازیگران ترکی

کانال های بازیگران ترکیه مانند کانال اینستاگرام و تلگرام است و شما می توانید خیلی راحت از زندگی آن ها با خبر شوید. قد سلبریتی های ترکیه را می توانید از گوگل پیدا کنید. در رابطه با نظر سلبریتی های مرد ترکیه درباره ایران خوب است بدانید که تا به امروز بیشتر سلبریتی های مرد ترکیه در مورد ایران صحبت های خوبی می کنند و اکثر آن هایی که یک بار از ایران دیدن کرده اند از زیبایی هایی که در ایران وجود دارد صحبت می کنند و تا الان کسی در مورد ایران حرف بدی از این بازیگران معروف نشنیده است.

سلبریتی های مقیم ترکیه افراد زیادی هستند که به ترکیه رفته اند مانند خانم ریحانه پارسا، چکامه چمن ماه و خیلی از بازیگران ایرانی که الان در ترکیه ساکن هستند. این افراد بعد از این که مهاجرت کردند به شبکه های جم پیوستن و در آن کشور بازیگری و کارگردانی می کنند. محل زندگی سلبریتی های ترکیه در استانبول و شهر ترکیه است. البته بعضی از آن ها در آنکارا زندگی می کنند.

مدل لباس سلبریتی های ترکیه

می توان گفت این افراد در مراسم ها و جشن ها لباس های بسیار زیبا می پوشند و اما در مراسم های خیلی صمیمی لباس های راحت تر می پوشند. البته باید بدانید که مدل لباس ها و مدل آرایش بازیگران ترکیه همیشه عالی بوده است. حتی ایران هم از مدل لباس های آن استفاده می کند. سریال ترکی جدید 2021 مانند صمیمیت، فصل جدید سیب ممنوعه و سریال های دیگر که هنوز در جم پخش نکرده اند. البته زمانی که سریال های جدید در شبکه جم تبلیغ شود ما قطعاً آن ها را به شما اطلاع می دهیم.

ثروتمند ترین بازیگران ترکی مرد

پولدارترین بازیگران ترکیه مانند كیوانچ تاتلیتوغ، بوراك اوزچیویت، فورکان آندیچ و خیلی از بازیگران ترکیه که از لحاظ مالی عالی هستند که قطعاً خودتان آن ها را می شناسید. همچنین باید بدانید که درآمد های ترکیه با ایران بسیار متفاوت است و کسی هنوز نمی داند که ثروت واقعی این بازیگران چقدر است که به او فرد ثروتمند بگویند.

جذاب ترین بازیگران ترکی مرد

ده مرد جذاب از بازیگران ترکی مرد مانند كیوانچ تاتلیتوغ، بوراك اوزچیویت، فورکان آندیچ و البته تمام بازیگران ترکیه مرد جذاب هستند و هر کدام جذابیت خاصی دارند. نمی توانیم بگویم که کدام مرد جذابیت دارد چون همه این افراد هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ استعداد بسیار جذاب هستند و می توان گفت جدا کردن این افراد به عنوان جذاب ترین مرد ترکیه کار بسیار سختی است. بازیگران جوان مرد ترکیه را شما می شناسید. بیشتر این افرادی که در این مقاله معرفی کردیم بازیگران جوان و با استعداد کشور ترکیه هستند.

جذاب ترین بازیگران ترکی مرد

سوالات متداول

  1. آیا بازیگران مرد ترکیه در ایران هم بازی کرده اند؟

    به گفته بعضی رسانه ها بعضی از این بازیگران در چند فیلم ایرانی بازی کرده اند که تا الان استقبال خوبی داشته است.

  2. آیا بازیگر فورکان آندیچ ازدواج کرده است؟

    ایشان چند وقت قبل با یک بازیگر زن ترکیه رابطه داشته اند که به دلیل مشکلاتی که با هم داشتند از هم جدا شده اند و ایشان هنوز ازدواج نکرده اند.

  3. آیا كیوانچ تاتلیتوغ ازدواج کرده است؟

    ایشان چند سال قبل ازدواج کرده اند و الان هم با همسرشان به مسافرت رفته اند. به گفته خود ایشان از ازدواجش بسیار راضی است و زندگی عاشقانه ای دارد.

  4. آیا یلماز اردوغان از بازیگران مرد ترکی خوانندگی هم می کند؟

    ایشان فقط در حرفه بازیگری و کارگردانی فعالیت می کنند و به گفته خود ایشان هنوز به حرفه خوانندگی فکر نکرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *