بیوگرافی نیوشا ضیغمی + عکس های تولد لاکچری این بازیگر معروف

نیوشا ضیغمی یکی از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی است که تا به اکنون در فیلم های زیادی بازی کرده است و نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نیز شده است.

نیوشا ضیغمی کیست؟

نیوشا ضیغمی کیست؟

به طور معمول اکثر مردم ایران علاقه بسیار زیادی به سینما و تلویزیون دارند و به همین دلیل اکثر بازیگران را می‌ شناسند. با این حال گاهی اوقات برخی از افراد با مشاهده یک فیلم سوالی که برایشان به وجود می‌ آید این است که نیوشا ضیغمی کیست و یا این که می‌ خواهند بیشتر در مورد بیوگرافی نیوشا ضیغمی بدانند! در این باره باید بگوییم که نیوشا ضیغمی (Niusha Zeighami) متولد سال 1359 در ایران است، او یکی از بازیگران معروف و خوش چهره ایرانی است که با نقش آفرینی در فیلم‌ هایی مانند شوریده در سال 83، حس پنهان در سال 85 نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از نیوشا ضیغمی ویکی پدیا را نیز مشاهده نمایید.

زندگی این بازیگر معروف

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم نیوشا در سال 1359 در تهران به دنیا آمده است. این بازیگر معروف دیپلم معماری دارد، اما به دلیل این که در دانشگاه سراسری رشته روانشناسی کودک قبول شد، ترجیح داد تا در این رشته تحصیل کند. به این گونه بعد از اتمام دبیرستان نیوشا مدرک خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه معروف شهید بهشتی تهران دریافت کرد. جالب است که بدانید که او در یکی از صحبت‌ های خود بیان کرده بود که والدینش مخالف حرفه بازیگری او بوده اند و زمانی که قصد داشته است تا وارد بازیگری شود مادرش مخالفت کمی با او کرده، اما پدرش به شدت مخالف این جریان بوده است، چرا که پدر او کار های علمی را دوست داشته و ترجیح داده است که دخترش پزشک و یا مهندس شود.

بعد از این جریان نیوشا زمانی که وارد این عرصه شد و با آقای جوزانی فعالیت خود را آغاز کرد، در همان سال‌ های اول نتیجه خوبی گرفت و به همین دلیل پدر او تغییر موضع داد و با کار او موافقت کرد. نیوشا با شرکت در کلاس‌ های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را یاد گرفت و بعد از آن توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌ جوزانی معرفی شد. بعد از فارغ‌ التحصیلی از این کلاس‌ ها نیوشا ضیغمی در چشم باد یک مجموعه تاریخی نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. بعد از ایفای این نقش او اولین تجربه سینمایی خود در فیلم (تردست) به کارگردانی محمد علی سجادی ایفای نقش کرد و این موضوع باعث شد تا همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم (شوریده) به وجود آید و در نهایت برای بازی در این فیلم او نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی مانند هدیه تهرانی رقابت کرد.

البته شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خیلی از افراد بر این باورند که از آن جایی که چهره نیوشا شباهت بسیار زیادی به شیلا خداداد یکی از بازیگران معروف و مطرح ایران داشته است، او به یکباره به شهرت رسید و در فیلم‌ های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

نیوشا ضیغمی در دورهمی دعوت شد؟

برنامه دورهمی یکی از برنامه های جذاب و پرطرفدار در بین مردم ایران است که به کارگردانی و مجری گری مهران مدیری ضبط و پخش می‌ شود. در این باره باید بگوییم که به طور معمول مهران مدیری از اکثر سلبریتی ها، افراد مشهور، بازیگران و آرتیست ها دعوت می‌ کند و با آن ها به عنوان مهمان در این برنامه به گفتگو می پردازد. حال مدتی قبل یکی از مهمان های این برنامه نیوشا بوده است. در این باره باید بگوییم که مدتی قبل نیوشا ضیغمی هم در برنامه دورهمی دعوت شد که این قسمت از برنامه برای مخاطبان و به ویژه طرفداران نیوشا بسیار جذاب و جنجالی بوده است.

نیوشا در این برنامه در مورد حرفه اش، فراز و نشیب هایی که در بازیگری تجربه کرده است، اهدافش برای آینده، کار هایی که انجام می‌ دهد، زندگی شخصی اش و این که آیا عاشق شده و یا خیر و برخی از مسائل دیگر صحبت کرده است. این قسمت از برنامه دورهمی را می توانید به راحتی با مراجعه به پلتفرم‌ های ویدیویی مانند آپارات و یا یوتیوب مشاهده و یا دانلود کنید.

درآمد نیوشا ضیغمی چقدر است؟

به طور معمول یکی از سوالات رایج که برای مخاطبان به ویژه طرفداران نیوشا به وجود می‌ آید این است که درآمد این بازیگر چقدر است و یا به عبارت دیگر می‌ خواهند تا در مورد ثروت نیوشا ضیغمی بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که به طور دقیق اطلاعاتی در مورد ثروت و یا میزان درآمد این بازیگر در اینترنت در دسترس نمی باشد، چرا که نیوشا تمایلی به صحبت کردن در مورد میزان درآمدش و یا ثروتش را ندارد. اما برخی از منابع معتبر بیان کرده اند که نیوشا ضیغمی به دلیل این که یکی از چهره های معروف و سرشناس ایرانی است برای بازی در هر قسمت از سریال و یا فیلم مبالغ چند میلیون تومانی را دریافت می‌ کند و او در لیست بازیگران گران قیمت قرار دارد.

هم چنین از آن جایی که او سالیان طولانی است در این حوزه فعالیت می‌ کند توانسته به یک ثروت بسیار زیاد از طریق این حرفه برسد و به این گونه برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورده است. البته بیان شده است که نیوشا بیزینس های دیگری نیز دارد که از طریق فعالیت در این بیزینس ها توانسته برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورد و درآمد زایی کند.

آدرس پیج اینستاگرام نیوشا ضیغمی چیست؟

امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه‌ های محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است که تمام افراد اعم از مشهور و یا غیر مشهور در این شبکه به صورت گسترده‌ ای فعالیت می‌ کنند که این موضوع شامل نیوشا نیز می‌ باشد. مدت‌ ها قبل نیوشا فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و از آن جایی که او یکی از چهره های شناخته شده و مشهور در بین مردم ایران است از همان ابتدا توانست فالووران بسیار زیادی به دست آورد. امروزه نیوشا ضیغمی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و به طور روتین و گسترده ای در این شبکه فعالیت می‌ کند. این موضوع باعث شده است که هر روز کاربران و فالووران او نسبت به روز های قبل افزایش یابند.

جالب است که بدانید اگر به صفحه او مراجعه نمایید، می توانید عکس ها و کلیپ های متعددی از نیوشا را مشاهده کنید که تمام این پست ها با طرفداران بسیار زیادی نیز رو به رو شده اند. برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام نیوشا کافیست تا در قسمت سرچ اینستاگرام نام او را به انگلیسی جستجو کنید تا به این گونه پیج نیوشا برای شما نمایش یابد. این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که نیوشا ضیغمی فالووران بسیار زیادی دارد، پیج او نسبت به پیج های فیک و یا فن پیج هایش به راحتی قابل تشخیص می باشد.

شغل اصلی نیوشا ضیغمی چیست؟

شغل اصلی نیوشا ضیغمی چیست؟

نیوشا ضیغمی یکی از سلبریتی های معروف و محبوب ایرانی است که در حرفه بازیگری به صورت گسترده ای فعالیت می‌ کند و از آن جایی که او توانسته با بازیگری به شهرت و معروفیت و در کنار آن به ثروت بسیار زیادی برسد، به همین دلیل از همان ابتدا بازیگری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده است. این موضوع را هم باید افزود بعد از این که نیوشا به شهرت زیادی رسید و توانست، سرمایه خوبی به دست آورد، بیزینس هایی را برای خود راه اندازی کند. به عنوان مثال او مدتی قبل گالری نقره خود را افتتاح کرد و هم چنین کلینیک زیبایی خود را نیز راه اندازی کرد و امروزه در کار های زیبایی هم فعالیت گسترده ای انجام می دهد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

بازیگران، سلبریتی های معروف و مشهور ایرانی به شمار می‌ روند که در بین مردم ایران طرفداران بسیار زیادی نیز به دست آورده اند. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا عکس‌ های متعددی از بازیگران مورد علاقه خود را مشاهده کنند که این شامل نیوشا نیز می باشد. خیلی از طرفداران و مخاطبان نیوشا تمایل دارند تا عکس های متعدد و گوناگونی از او را به عنوان مثال عکس های جشن تولد لاکچری نیوشا ضیغمی و یا عکس های نیوشا ضیغمی و دخترش و عکس های مختلف دیگری از او را مشاهده کنند. در این باره باید بگوییم که امروزه با به وجود آمدن شبکه‌ های مجازی و سایت‌ های مختلف، جستجو و مشاهده عکس های افراد معروف مانند نیوشا کار سخت و دشواری نمی باشد.

اگر شما به شبکه‌ های مجازی نیوشا مراجعه نمایید، می‌ توانید عکس‌ های متعددی از او را به عنوان مثال حتی عکس های بعد از زایمان نیوشا ضیغمی که او برای مخاطبانش منتشر کرده بود را مشاهده نمایید. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که اگر به اینترنت مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید، می‌ توانید با نتایج عالی رو به رو شوید، چرا که در اینترنت عکس های متعددی از او حتی عکس نیوشا ضیغمی بدون آرایش نیز برای مخاطبانش منتشر شده است. البته این موضوع را هم باید افزود که در اینترنت علاوه بر عکس، فیلم های متعددی نیز از نیوشا برای مخاطبان و کاربران منتشر شده است. به عنوان مثال شما می توانید در اینترنت فیلم رقص نیوشا ضیغمی را جستجو و مشاهده نمایید.

فیلم های محبوب نیوشا ضیغمی کدامند؟

فیلم های محبوب نیوشا ضیغمی کدامند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، نیوشا در فیلم‌ های متعددی بازی کرده است که برخی از این فیلم ها به عنوان محبوب ترین فیلم های نیوشا معرفی شده اند که در این قسمت به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود که برای مشاهده و یا دانلود فیلم سینمایی نیوشا ضیغمی کافیست تا به اینترنت مراجعه نمایید.

زن ها فرشته‌ اند 2

زن ها فرشته اند 2 یک فیلم کمدی به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌ کنندگی حسین فرح‌ بخش است که در سال 99 اکران شده است. در این فیلم نیوشا ضیغمی در نقش آرزو، همسر سابق بهنام، همسر دوم فرهاد به ایفای نقش پرداخته است.

خوب، بد، جلف

فیلم خوب، بد، جلف یک ژانر کمدی است که با کارگردانی پیمان قاسم‌ خانی در سال 95 اکران شد. در این فیلم نیوشا ضیغمی به ایفای نقش شراره، بازیگر فیلم نازی آباد پرداخت.

آدم باش

آدم باش فیلمی به کارگردانی و هم چنین تهیه‌ کنندگی مجید جوانمرد در سال 94 اکران شد، نیوشا در این فیلم بازی خوبی را از خود نشان داد.

دریا و ماهی پرنده

دریا و ماهی پرنده فیلمی به کارگردانی مهرداد غفار زاده و تهیه‌ کنندگی امیر پور کیان است. این فیلم توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره موندنس آمریکا را از آن خود کند. بهتر است که بدانید خیلی از مخاطبان این فیلم از بازی نیوشا تعریف و تمجید کردند.

اخراجی‌ ها 2

اخراجی‌ ها 2 یک فیلم کمدی و جنگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌ نمکی است در سال 88 به روی پرده سینما ها رفت. این فیلم با فروش بیش از 8 میلیارد تومان، پرفروش‌ ترین و هم چنین پر مخاطب‌ ترین فیلم در تاریخ سینمای ایران شد. در این فیلم نیوشا ضیغمی به عنوان نامزد مجید به ایفای نقش پرداخت.

جوایز و افتخارات نیوشا ضیغمی شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات نیوشا ضیغمی شامل چه مواردیست؟

نیوشا از زمانی که فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است تا به اکنون در فیلم‌ های متعددی بازی کرده است. حال او در طول فعالیت خود توانسته جوایز و افتخاراتی را نیز به دست آورد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم (شوریده) در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر
  • نامزد تندیس بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در چهاردهمین جشن حافظ برای سریال (راستش را بگو)
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر برای فیلم (حس پنهان)

نیوشا ضیغمی چند سال دارد؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای مخاطبان و طرفداران نیوشا به وجود می آید این است که نیوشا چند سالش است؟ در مورد تاریخ تولد نیوشا ضیغمی باید بگوییم که او متولد 18 تیر، سال 1359 در تهران است که هم اکنون در 41 سالگی خود می باشد. سن نیوشا ضیغمی نسبت به چهره اش بسیار کمتر می خورد، به همین دلیل خیلی از افراد بر این باورند که نیوشا ضیغمی از بوتاکس و ژل برای جوان ماندن صورتش استفاده می کند.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، نیوشا یکی از چهره های معروف و سرشناس ایرانی است که تا به امروز در فیلم‌ های زیادی نقش آفرینی کرده است و محبوبیت زیادی در بین مردم ایران نیز به دست آورده است. نیوشا از زمانی که فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده و به شهرت رسیده است مصاحبه‌ های متعددی با او توسط شبکه‌ ها و مجلات گوناگون انجام شده است. نیوشا در اکثر مصاحبه‌ های خود در مورد بازیگری، زندگی خصوصی اش و مشکلاتی که تجربه کرده و خیلی از مسائل دیگر صحبت کرده است. می توانید قسمت هایی از مصاحبه این بازیگر معروف را به راحتی در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

حاشیه های نیوشا ضیغمی درباره چه مواردیست؟

معمولا اکثر افراد مشهور و سرشناس مانند بازیگران در طول فعالیت در حرفه شان در حاشیه و جنجال‌ های زیادی فرو می‌ روند که مردم نیز این حواشی را دنبال می‌ کنند. حال این موضوع را باید افزود که نیوشا ضیغمی نیز در طول فعالیتش در حواشی و جنجال‌ های زیادی قرار گرفته است. با این که او تمام سعی و تلاش خود را می کند تا از حاشیه ها دوری کند، اما باز هم هر از گاهی جنجال ها و حاشیه هایی برای او به وجود می آید.

حال از حاشیه های نیوشا می توان به دعوا و درگیری اش با سایر افراد مشهور و بازیگران، مشکلاتی که در حرفه اش به وجود آمده و زندگی شخصی اش اشاره کرد. این موضوع را هم باید افزود که او مدتی قبل به حرف های رامبد جوان نسبت به مهمان هایی که داشته است، واکنش نشان داد که می توانید صحبت های او را در این باره با جستجوی عباراتی مانند نیوشا ضیغمی در خندوانه و یا صحبت های نیوشا در مورد رفتار رامبد جوان با مهمان هایش در خندوانه در اینترنت مشاهده نمایید.

همسر این بازیگر کیست؟

همسر این بازیگر کیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که در مورد همسر نیوشا (آرش پولادخان) بیشتر بدانید. در این باره باید بگوییم که همسر این بازیگر معروف از مدت‌ ها قبل از ازدواج نسبت به نیوشا شناخته نسبی داشته و به او علاقه‌ مند بوده است تا این که با یک برنامه از پیش طراحی شده، سرمایه گذاری یک فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا باعث آشنایی این زوج و در نهایت ازدواج آن ها شده است.

ماشین نیوشا ضیغمی چیست؟

به طور معمول اکثر طرفداران و هواداران نیوشا تمایل دارند تا حتی در مورد جزئی ترین مسائل زندگی او نیز بدانند. به عنوان مثال یکی از سوالاتی که برای مخاطبان نیوشا به وجود می آید، این است که ماشین نیوشا ضیغمی چیست؟ در این باره باید بگوییم که او یکی از سلبریتی های ثروتمند است که تا به اکنون با ماشین های متعددی مشاهده شده است و همیشه از ماشین های خارجی استفاده می‌ کند. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که از آن جایی که نیوشا هر از گاهی ماشینش را عوض می کند، به همین دلیل نمی‌ توان به طور قطع بیان کرد که ماشین او چیست.

نیوشا ضیغمی کرد است؟

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران محبوب و مشهور ایرانی است که تا به اکنون به دلیل بازی خوبش طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است. همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم نیوشا در تهران متولد شده است، اما این موضوع را هم باید افزود که اصالتاً کرمانشاهی است.

نیوشا ضیغمی قبل از عمل چه شکلی بود؟

نیوشا یکی از بازیگران محبوب و پرطرفدار ایرانی است که تا به اکنون عمل های زیبای متعددی بر روی چهره اش انجام داده است. اولین عمل او، عمل زیبایی بینی بوده است که زمانی که این عمل را انجام داد، چهره‌ او بسیار متفاوت شد و بعد از آن حتی پیشنهاد های بازی نیوشا بیشتر از قبل شد. بعد از عمل بینی برخی از منابع عنوان کردند که نیوشا تزریقات متعددی نیز بر روی گونه، چانه و لب خود انجام داده و هم چنین از بوتاکس نیز استفاده کرده است. نیوشا قبل از عمل جراحی و تزریقات، چهره معمولی و زیبایی داشته است، می‌ توانید عکس های قبل از عمل او را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

عمل مجدد بینی نیوشا ضیغمی

عمل مجدد بینی نیوشا ضیغمی

مدتی قبل نیوشا در صفحه خود اعلام کرد که برای دومین بار عمل بینی انجام داده است که با واکنشات بسیار زیادی رو به رو شد و خیلی از افراد در این باره بیان کردند که بینی او بسیار زیبا و نرمال بوده و احتیاجی به عمل مجدد نداشته است. اما نیوشا در یکی از صحبت‌ های خود در این باره بیان کرده بود که از عمل اولش به شدت ناراضی بوده و مشکلات زیادی برای او به وجود آمده است و به همین دلیل مجبور شده است تا دوباره بینی اش را عمل کند. بعد از صحبت های نیوشا در مورد عمل بینی اولش، باعث شد تا شیلا خداداد یکی از بازیگران معروف و مطرح ایرانی به این صحبت ها واکنش نشان دهد. بعد از این جریان هشتگ هایی مانند عمل مجدد بینی نیوشا ضیغمی در شبکه های مجازی منتشر شد. به هر حال می توانید عکس های بعد از عمل نیوشا را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

سوالات متداول

  1. نیوشا ضیغمی کیست؟

    نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران معروف و مشهور ایرانی است که تا به اکنون در فیلم های متعددی نقش آفرینی کرده است.

  2. بهترین فیلم های نیوشا ضیغمی چه نام دارند؟

    از بهترین فیلم های نیوشا می‌ توان به زن ها فرشته‌ اند 2، خوب بد جلف، آدم باش، دریا و ماهی پرنده، اخراجی‌ ها 2 و … اشاره کرد.

  3. افراد چگونه می توانند عکس های نیوشا ضیغمی را مشاهده کنند؟

    برای مشاهده عکس های این بازیگر معروف می توانید به شبکه‌ های مجازی او و یا اینترنت مراجعه نمایید.

  4. نیوشا ضیغمی متولد چه سالی است؟

    نیوشا متولد 18 تیر 1359 در تهران می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *