بیوگرافی بهنوش طباطبایی + بررسی ماجرای جدایی او از مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی است که تا به امروز او را در فیلم ها و سریال های زیادی دیده ایم. این بازیگر هم در سینما و هم در تلویزیون در این سال ها توانسته است مخاطبان را راضی نگه دارد و طرفداران زیادی را داشته باشد. بهنوش همچنین در تئاتر هم نمایش های بسیار با کیفیت و نقش های بسیار محبوبی را در این سال ها بازی کرده است.

بهنوش طباطبایی کیست؟

بهنوش طباطبایی کیست؟

در بیوگرافی بهنوش طباطبایی آمده است که او متولد سال 1360 است و از سال 1377 تا به امروز در دنیای تصویر فعالیتش را آغاز کرده است. تاریخ تولد بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه سال 1360 است و او در شهر تهران و محله یوسف آباد، به دنیا آمده است. اصالت بهنوش طباطبایی به کردستان بر می گردد و او خودش را دختری با اصل و نسب کوردی می داند. بهنوش از همان دوران کودکیش به بازیگری علاقمند بود و با دیدن کارتون و فیلم ها، خودش را به جای نقش های اصلی آن ها می گذاشت و این نقش ها را بازی می کرد. او با وجود علاقه زیادش به بازیگری، تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته دیگری انجام داد و موفق شد مدرک لیسانسش را در رشته مهندسی کامپیوتر بگیرد. پس از آن او تصمیم گرفت تا در دوره هایی که در دانشکده هنر های زیبا در دانشگاه تهران برگزار می شد، در کلاس های بازیگری شرکت کند و گواهی این دوره ها را به دست آورد.

خواهر بهنوش طباطبایی، تینوش نام دارد و او دو خواهر زاده دوست داشتنی دارد که علاقه زیادی بین آن ها در جریان است. او عاشق خانواده اش است و تصاویر زیادی از آن ها و پدر و مادرش در اینستاگرام منتشر می کند. بهنوش طباطبایی از سال 1377 تا به امروز در دنیای بازیگری سینما و تلویزیون دیده شده است. او با سریال یونس که یک مجموعه تلویزیونی محبوب بود به مخاطبان معرفی شد و از آن پس در سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت. اوج شهرت بهنوش زمانی برای او تکمیل شد که او در سریال مسافری از هند بازی کرد. این سریال باعث شد مردم و کارگردانان زیادی او را بشناسند و از آن پس پیشنهادات بازی در فیلم ها و سریال های زیادی به سمت او، جاری شد. بهنوش طباطبایی در سینما هم حضور فعالی دارد. او در سال 1385 با فیلم هایی مانند پسران آجری و همچنین مصائب دوشیزه پا به صنعت سینما گذاشت و با کارگردانان حرفه ای و کار بلدی تجربه همکاری به دست آورد.

جالب است بدانید تلنگر و یا جرقه ای که باعث شد بهنوش طباطبایی به دنیای بازیگری علاقمند شود توسط دوست صمیمی اش، مهراوه شریفی نیا اتفاق افتاد. در آن زمان مهراوه بازیگری را در سنین کودکی آغاز کرده بود و در زمان دوران ابتدایی همکلاسی بهنوش بود. مهراوه با نشان دادن تصاویر زیاد خود در فیلم ها و همچنین تعریف کردن اتفاقات و خاطرات جلوی دوربین، باعث شد بهنوش هم بخواهد این رشته را تجربه کند. او این تصمیم مهم و سرنوشت ساز را در همان دوران مدرسه گرفت و با خودش عهد کرد تا در آینده به این هدف برسد و بازیگری سرشناس شود. جالب است بدانید، او امروزه ترجیح داده است که مجددا وارد فضای دانشگاه شود و به تحصیل در رشته ای که بسیار به آن علاقمند است، بپردازد. او دانشجوی دکتری تخصصی در رشته روان شناسی است و همچنین در همین رشته در دانشگاه تدریس می کند. او این رشته را به خاطر استفاده از مزیت ها و نکاتش در کار حرفه ای، خوانده است و به گفته خودش، در این سال ها به او در ایفای نقش هایش کمک زیادی کرده است.

بهنوش طباطبایی در دورهمی دعوت شد؟

بهنوش طباطبایی در این سال ها به برنامه های زیادی برای مصاحبه دعوت شده است و تا جایی که وقت داشت سعی می کرد در این برنامه ها حضور داشته باشد. یکی از این برنامه های پر مخاطب، برنامه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری است. بهنوش به این برنامه برای مصاحبه دعوت شد و در قسمتی از این برنامه با مجری توانمند، آقای مدیری مصاحبه خوبی انجام داد؛ اما هنوز این قسمت از برنامه پخش نشده است. برنامه خندوانه، برنامه دیگری از شبکه نسیم است که در مواردی شباهت های زیادی با برنامه دورهمی دارد. بهنوش طباطبایی در خندوانه هنوز حضور نداشته است و با مجری آن برنامه، رامبد جوان هنوز گفت و گویی انجام نداده است.

درآمد بهنوش طباطبایی چقدر است؟

درآمد بهنوش طباطبایی چقدر است؟

درآمد این بازیگر از صنعت بازیگری به دست می آید و در این سال ها با توجه به تجربه های کاری که بهنوش داشته است، اصلا رقم کمی نمی باشد. او برای بازی در نقش هایی که دارد دستمزد خوبی را در قرارداد هایش ذکر می کند و هر بار که درباره این مسئله از او سوال پرسیده می شود، با ابراز رضایت از آن سخن می گوید. ثروت بهنوش طباطبایی از راه هایی مانند بازیگری، تدریس در دانشگاه در رشته روانشناسی و همچنین فعالیت در زمینه مدلینگ به دست می آید.

آدرس پیج اینستاگرام بهنوش طباطبایی چیست؟

بهنوش طباطبایی اینستا را مکانی برای معاشرت و ارتباط با مخاطبانش می داند. او امروزه در این پلتفرم به خوبی توانسته است عمل کند و اخبار کاری و حرفه ایش را توسط این اپلیکیشن محبوب به طرفدارانش بدهد. او بیش تر از 8 میلیون نفر فالوور دارد و شما می توانید با جستجو Behnoosh Tabatabaei در اینستاگرام، پیج او را که تیک آبی هم دارد پیدا کنید.

بهنوش علاقه زیادی به مطالعه کتاب های مختلف و دیدن فیلم های مطرح جهان دارد. او عاشق ورزش کردن است و در صفحه اینستاگرام او می توانید به راحتی تصاویر این علاقه مندی های بهنوش را مشاهده کنید.

شغل اصلی بهنوش طباطبایی چیست؟

بهنوش طباطبایی این سال ها در زمینه های مختلفی تجربه کار داشته است. تمرکز اصلی این چهره دنیای بازیگری، روی فیلمنامه هایی که به او پیشنهاد می شود، است و شغل اصلی او بازیگری است؛ اما او در رشته های دیگر هم فعالیت دارد. در چند سال گذشته او متوجه شد که به رشته روانشناسی علاقه زیادی دارد و خواندن کتاب هایی در این رشته، به بازی کردن نقش هایش در فیلم ها هم کمک زیادی می کند. او تصمیم گرفت در آزمون دکتری در رشته روانشناسی شرکت کند و امروزه از دانشجویان در این مقطع تحصیلی به حساب می آید. او در همان دانشگاه محل تدریس، به تدریس این رشته برای دانشجویان سال های پایین تر از خودش مشغول است. از طرفی دیگر به علت چهره جذاب و اندام خوبی که دارد، به عنوان مدل با برخی برند های پوشاک ایرانی همکاری کرده است. حتما تصاویر تبلیغاتی بهنوش طباطبایی را برای برند نوین چرم در خیابان ها و فروشگاه های این برند دیده اید. او سال ها است که با این برند چرم و پوشاک توانسته است همکاری بسیار خوبی را تجربه کند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده تصاویر این بازیگر سرشناس راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید با سرچ کردن نام بهنوش طباطبایی در ویکی پدیا و سایت های دیگر و استفاده از موتور جستجو گوگل، تصاویر زیادی از او را ببینید. راه دیگر، مراجعه به پیچ اینستاگرم این بازیگر است. او در اینستاگرامش بسیار فعال است و تصاویر زیاد شخصی و مرتبط با کارش را در این صفحه منتشر می کند. بهنوش در اینستا، فن پیج های زیادی دارد که نقش آن ها در محبوبیت و پر طرفدار شدن این بازیگر، بسیار مهم و کلیدی است.

فن پیج های خانم طباطبایی با انتشار تصاویر و ویدیو هایی از این بازیگر سعی می کنند به بهتر و بیش تر دیده شدن او کمک کنند. ممکن است با سرچ کردن نام بهنوش طباطبایی در پلتفرم اینستاگرام برایتان پیج های زیادی آورده شود که بسیاری از آن ها متعلق به فن پیج های این بازیگر می باشند. پیج اینستاگرام واقعی و اصلی خانم بازیگر، تیک آبی دارد و با این راه قابل تشخیص است. برای دیدن تصاویر این بازیگر که با برند های پوشاک و چرم مانند نوین چرم، همکاری کرده است، کافی است به سایت این برند ها بروید و عکس های او را که همه عکس های تبلیغاتی هستند، ببینید. در بیلبورد های تبلیغاتی برند نوین چرم، تصویر بهنوش طباطبایی در کنار بهرام رادان، دیگر سفیر تبلیغاتی این برند، بسیار دیده می شود.

فیلم های محبوب بهنوش طباطبایی کدامند؟

فیلم های محبوب بهنوش طباطبایی کدامند؟

بهنوش طباطبایی در این سال ها در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی زیادی نقش آفرینی کرده است. بسیاری از این مجموعه ها در زمان خودشان بسیار درخشیده اند و موجب شهرت این بازیگر در بین مردم شده اند. در این لیست به برخی از نقش آفرینی های او اشاره خواهیم داشت.

غلامرضا تختی

این فیلم در سال 1397 به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شده است. در این فیلم بهنوش نقش ماندگار همسر تختی، شهلا توکلی را بازی کرد. این فیلم توانست در جشنواره های مختلف، مانند جشنواره فیلم فجر بسیار درخشان عمل کند و جوایز زیادی را برای عوامل به ارمغان بیاورد.

مسافری از هند

این مجموعه تلویزیونی، محبوب ترین سریال در سال 1381 بود که از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شد. کارگردان این فیلم به یاد ماندنی، قاسم افشار بود و از بازیگرانی استفاده کرد که بعد ها همگی اعلام کردند با مسافری از هند توانستند مشهور شوند. بهنوش طباطبایی در مسافری از هند نقش نامزد سابق آرش را ایفاد کرد و بسیار درخشان بازی کرد.

گل های گرمسیری

نام سریال دیگری که بهنوش به زیبایی و ظرافت توانست در آن بازی کند، مجموعه تلویزیونی گل های گرمسیری بود. این سریال در سال 1387 به کارگردانی آقای محمد مهدی عسگر پور ساخته شد و جز اولین کار های بهنوش به حساب می آید. با این که این بازیگر در زمان بازی در این سریال، بسیار کم تجربه بود اما با این سریال توانست به خوبی به مردم و کارگردانان دیگر معرفی شود.

مختارنامه

سریال تاریخی مختار نامه در سال 1389 از شبکه یک صدا و سیما پخش شد. این سریال بازیگران زیادی داشت و موضوع اصلی آن به قیام مختار بعد از واقعه عاشورا اشاره می کرد. بهنوش طباطبایی در مختار نامه نقش خاشعه که عروس منذر بن زبیر بود را به زیبایی و با گریم خاصی، ایفا کرد. 

ماجرای نیمروز: رد خون

در این فیلم سینمایی که محمد حسین مهدویان، کارگردانی آن را بر عهده داشت، بازیگران زیادی کار کردند و با این فیلم توانستند بسیار محبوب شوند. بهنوش در این فیلم یکی از نقش های اصلی را به نام سیما، بازی کرد و توانست در این ژانر که تا حدودی سیاسی و اجتماعی محسوب می شد، بسیار موفق عمل کند.

جوایز و افتخارات بهنوش طباطبایی شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات بهنوش طباطبایی شامل چه مواردیست؟

بهنوش تا به امروز بازی در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی زیادی را تجربه کرده است و با بزرگان سینمای ایران همکاری کرده است. برای دیدن تمامی فیلم هایی که او تا به امروز در آن ها به ایفای نقش پرداخته است می توانید بهنوش طباطبایی ویکی پدیا را در گوگل جستجو کنید؛ از این طریق لیست کامل تئاتر ها، تله فیلم ها، سریال ها و فیلم های سینمایی این بازیگر برایتان آورده می شود. در سال 1390 بهنوش توانست برای بازی در سریال موفق و محبوب در مسیر زاینده رود، تندیس بهترین بازیگر زن در نقش درام را به دست آورد. او برای بازی در نقش هایی که در فیلم های سیانور و میکائیل داشت، کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر زن در نقش درام شد؛ اما نتوانست برنده جایزه در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان و جشن دنیا حافظ برنده این جوایز شود. بهنوش طباطبایی در جشنواره فیلم فجر، که یکی از مهم ترین جشنواره های سینما کشورمان به حساب می آید، در سال 1397 نامزد سیمرغ بلورین برای بازی به عنوان بازیگر نقش اول شد که در فیلم ماجرای نیمروز 2 نقش اول را ایفا کرده بود.

بهنوش طباطبایی چند سال دارد؟

تاریخ تولد بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه سال 1360 است و با این حساب سن بهنوش طباطبایی امروزه 40 سال است. او تا به امروز هم در زمینه تحصیلات دانشگاهی و هم در زمینه کار و حرفه اش در بخش بازیگری، بسیار موفق بوده است.

دعوای مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی بر سر چه بود؟

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل (یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی) در ماه های آخر زمستان سال 1389 با یکدیگر ازدواج کردند و تصاویر مربوط به مراسم ازدواجشان را در اینترنت و رسانه های فضای مجازی، منتشر کردند. عکس های بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل، از جمله تصاویر پر بازدید سایت های مرتبط با زندگی هنرمندان بود و این تصاویر به صورت متعدد دست به دست می شد. آن ها در حدود 5 سال با یکدیگر زندگی کردند. رفتار آن ها در مصاحبه ها و رسانه ها به گونه ای بود که تا زمانی که خبر جدایی آن دو از هم منتشر شد، کسی باور نمی کرد این زوج با یکدیگر اختلاف داشته باشند.

بعد از شنیدن خبر طلاق این زوج و این که تمامی عکس های دو نفره آن ها از اینستاگرام و صفحات مجازیشان برداشته شد، تا مدت ها دلیل این جدایی در رسانه ها مطرح نمی شد و هیچ کدام از آن ها اقدامی برای افشا کردن حقیقت ماجرا نکردند. از این زوج در مصاحبه های جداگانه ای که داشتند، دلیل جدایی جنجالیشان خیلی زیاد پرسیده می شد. سرانجام، بهنوش طباطبایی از این همه سوال و کامنت خسته شد و با انتشار تصویری علت جداییشان را در عدم تفاهم و داشتن بحث های طولانی که هیچ نتیجه ای نداشتند، بیان کرد. او این طلاق را تفاهمی دانست و کوچک ترین حرف و یا اخلاق بدی را به همسر سابقش نسبت نداد. بعد از این گفته، بسیاری از سایت های زرد سعی کردند تا از این موقعیت سوء استفاده کنند و برای خودشان مخاطبانی را به دست آورند. آن ها با تیتر هایی مانند ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی و یا بهنوش طباطبایی در عروسی سعی در جذب فالوور کردند که اصلا در این راه موفق نبودند.

  • برای بررسی دیگر مورد های این چنینی از طلاق سلبریتی ها می توانید از این لینک کمک بگیرید.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل چگونه بود؟

پس از منتشر شدن خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور، بازیگر خوب کشورمان در سال گذشته، سال 1399، بسیاری از نگاه ها به سمت بهنوش طباطبایی کشیده شد تا ببینند نسبت به ازدواج همسر سابقش با یکی از همکاران خود او، چه واکنشی انجام می شود. بهنوش بهترین تصمیم را در این زمینه گرفت و هیچ واکنشی نسبت به این موضوع از خودش نشان نداد. بسیاری از بازیگران دیگر سینما و تلویزیون به مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور، این ازدواج را تبریک گفتند؛ اما هیچ یک طعنه و کنایه ای به طباطبایی ننداختند.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

بهنوش طباطبایی از مصاحبه شدن و جواب دادن به سوالات مردم و مجریان بسیار لذت می برد. او با چهره و صدایی آرام به هر سوالی که از او پرسیده می شود، به خوبی پاسخ می دهد. مصاحبه های او همیشه با صداقت کامل پیش می روند. نکته ای که در تمامی مصاحبه های این خانم بازیگر به خوبی به چشم می آید، نگه داشتن حریم خصوصی زندگیش است. او به هیچ وجه به سوالات نامربوط و آن هایی که بسیار شخصی هستند، پاسخ نمی دهد و موضوع را با زیرکی تمام به سمت دیگری هدایت می کند.

حاشیه های بهنوش طباطبایی درباره چه مواردیست؟

مهم ترین حاشیه زندگی این بازیگر همان ماجرای ازدواج و جدایی اش از مهدی پاکدل بود. علت این حاشیه هم این موضوع بود که در سال هایی که این زوج همراه یکدیگر دیده می شوند، هیچ کس متوجه وجود اختلاف میان آن ها نشده بود. آن ها در جشنواره ها و مراسم های مختلفی بسیار صمیمانه کنار هم دیده می شدند و حتی نزدیکان آن ها نمی توانستند روزی را تصور کنند که این دو چهره آرام و دوست داشتنی از یکدیگر جدا شوند.

بهنوش بسیار کم حاشیه است و در این سال ها به خوبی توانسته است زندگی آرام و ساکتی را برای خودش داشته باشد. در زمان ازدواجش با مهدی پاکدل، برخی سایت ها سعی کردند تصاویر ازدواج آن ها را تیتر هایی مانند بهنوش طباطبایی بی حجاب و حتی کشف حجاب بهنوش طباطبایی منتشر کنند که هیچ کدام از این تیتر ها واقعی نبودند. بهنوش در این موارد بسیار محتاط است و به علت علاقه زیادش به کشور و مردمش سعی می کند کوچک ترین حاشیه ای که به نوعی تهدید برای بازیگری و حرفه اش است را به زندگی راه ندهد.

یکی دیگر از حاشیه های زندگی این بازیگر، تشابه در نام خانوادگی و حتی چهره اش با یکی از بازیگران دیگر سینمای کشور است. بهنوش طباطبایی و طناز طباطبایی برخلاف تشابهات زیادی که دارند، هیچ نسبتی با هم ندارند و این موضوع را هر کدام بار ها در مصاحبه هایی که داشته اند، بیان کرده اند. برخی از سایت ها سعی کرده اند از این تشابهاتی که این دو به هم دارند، سوء استفاده کنند و آن ها را خواهر یکدیگر بنامند؛ اما این کاملا اشتباه است و خواهر بهنوش، تینوش طباطبایی هیچ گونه فعالیتی در زمینه بازیگری و هنر تصویر ندارد.

همسر این بازیگر کیست؟

همسر این بازیگر کیست؟

بهنوش تنها یک بار ازدواج کرده است و بعد از جدایی اش از مهدی پاکدل، دیگر ازدواج نکرده است. او هیچ فرزندی از این ازدواج ندارد. اگر در اینستاگرام او متنی با عنوان بچه بهنوش دیدید، بدانید که مربوط به گربه بهنوش است که نارنگی نام دارد. او علاقه زیادی به این گربه دارد و آن را فرزندش می نامد.

ماشین بهنوش طباطبایی چیست؟

بهنوش طباطبایی ماشین گران قیمتی دارد و به گفته اطرافیانش از رانندگی در تاریکی و جاده های خلوت لذت می برد. او زندگی بسیار مرفهی دارد و کاربران باهوش توانسته اند قیمت ماشین او را میلیاردی محاسبه کنند.

سوالات متداول

  1. بهنوش طباطبایی در چه تاریخی و در کدام شهر متولد شده است؟

    تاریخ تولد بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه سال 1360 است. او در شهر تهران به دنیا آمده است.

  2. فعالیت های بهنوش طباطبایی امروزه در چه بخش های است؟

    بهنوش طباطبایی علاوه بر این که بازیگر توانمندی است در زمینه های دیگری مانند تدریس در دانشگاه و همچنین همکاری با برند های پوشاک و چرم، از جمله نوین چرم نیز بسیار فعال بوده است.

  3. همسر بهنوش طباطبایی چه کسی است؟

    این بازیگر بعد از جدایی از مهدی پاکدل ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد.

  4. حیوان خانگی بهنوش طباطبایی چه می باشد؟

    بهنوش یک گربه به نام نارنگی دارد که علاقه زیادی به او دارد. در اینستاگرام این بازیگر می توانید تصاویر زیادی از نارنگی را مشاهده کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *