تراول بلاگر چیست؟ | معرفی 5 تراول بلاگر ایرانی

تراول بلاگر، یا بلاگری سفر از شغل هایی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید خیلی راحت با نوشتن خاطرات سفر خود و انتشار عکس و فیلم از آن ها پول های زیادی را به دست آورید. این شغل، یکی از جذاب ترین شغل های دنیا می باشد. جالب است که این افراد به وسیله دریافت پول به سفر های مناطق تفریحی و دور دست می روند. اگر تراول بلاگر یک فرد حرفه ای باشد می تواند با کمترین هزینه و حداقل امکانات به زیبا ترین مناطق در سراسر دنیا سفر کند. در این مقاله قصد داریم درباره این افراد خوش گذران به شما اطلاعات جذابی را ارائه دهیم. در ادامه می توانید با مطالعه این پست از اطلاعات جالبی درباره تراول بلاگر ها بهره مند شوید.

تراول بلاگر چیست؟

تراول بلاگر چیست؟

در نخستین قسمت از مقاله می خواهیم بعد از بررسی مفهوم این که بلاگر کیست، شغل بلاگری سفر را به شما معرفی کنیم. ابتدا باید بدانید که بلاگر کیست و چه کاری انجام می دهد. بلاگری یکی از پر طرفدار ترین شغل های جهان است که امروزه توانسته است جوانان زیادی را به خود جذب کند. این شغل علاوه بر طرفداران زیاد، از درامد بالایی نیز بهره مند می باشد. شاید فکر کنید که بلاگر کسی است که تعداد پست های زیاد و دنبال کننده های بسیاری دارد اما باید بدانید که این تفکر اشتباه است. بلاگری یعنی کسی که در هر زمینه ای اطلاعات بالایی داشته باشد. بیشتر بلاگر ها اشخاصی می باشند که ارتباط عمومی خوبی با مردم دارند و حرف هایشان می تواند برای بقیه بسیار تاثیر گذار باشد. این افراد به دلیل اطلاعات عمومی بالایی که دارند می تواند در انتخاب های مردم به آن ها بسیار کمک کنند.

برخی از بلاگر ها می باشند که علاوه بر کار خود، تولید محتوا نیز انجام می دهند. یک بلاگر حرفه ای می داند که کارش به وسیله اعتماد مردم رونق پیدا می کند. پس دائما در تلاش است که بتواند کار هایی انجام بدهد که به اعتماد آن ها اضافه کند. بیشتر آن ها به طور معمول سعی می کنند با صداقتی که دارند جلب اعتماد کنند و افراد را به سوی خود جذب کنند. امروزه گسترده ترین روشی که برای تبلیغ کردن مفید می باشد، بلاگ کردن است. به کسی که از طریق بلاگ کردن درامد زیادی کسب می کند بلاگر می گویند. آن ها بیشتر در فضاهای مجازی و برنامه هایی مانند اینستاگرام و توئیتر فعالیت می کنند.

بلاگر ها بیشتر از طریق تبلیغ کردن روی استوری های خود، به هزینه های زیادی دست می یابند. آن ها به طور معمول برند های معتبر خارجی و بین المللی را تبلیغ می کنند و به وسیله آن درامد زایی می کنند. حالا که مفهوم بلاگر را فهمیدیم، می خواهیم به شما بگوییم که کار یک بلاگر سفر چه می باشد. یک تراول بلاگر، فردی است که از خاطرات خود در سفر هایش نوت برداری می کند و با کاربرانش به اشتراک می گذارد. حتما برای شما این کار بسیار هیجانی و جالب به نظر می رسد. باید بدانید که تراول بلاگری با خطرات و مشکلات زیادی در طول سفر نیز همراه می باشد.

شغل بلاگری سفر، مناسب ترین شغل برای افرادی است که عاشق سفر هستند و یک جا نشستن برایشان سخت می باشد. برای تراول بلاگری بهتر است که یک نام مناسب را انتخاب کنید. شما به این طریق افراد را به خود جذب کنید. اگر می خواهید به این شغل وارد شوید بهتر است که ابتدا همه جوانب آن را در نظر بگیرید و با علم کامل وارد این کار شوید. این نکته را مورد توجه داشته باشید که برای یک تراول بلاگر شدن موفق، ابتدا باید بسیار صبر و حوصله به خرج بدهید. سپس تا جای امکان برای وبلاگ خود هزینه صرف کنید تا افراد به آن جذب شوند.

درامد تراول بلاگر چقدر است؟

درامد تراول بلاگر چقدر است؟

در این تاپیک می خواهیم درامد یک بلاگر سفر را بررسی کنیم. تراول بلاگر ها افرادی هستند که با سفر کردن به مناطق مختلف و نوشتن خاطرات آن به سبک خاص معروف شده اند. آن ها در تلاش هستند که از همین طریق کسب درامد کنند. این شغل خاص برای افرادی است که به سفر و تفریح علاقه مند هستند. اگر به این شغل علاقه دارید بهتر است که یاد بگیرید ابتدا خاطرات خود را با یک روش مخصوص بنویسید. همچنین شما می توانید با انتخاب یک نام مناسب و زیبا برای وبلاگ خود افراد را به آن جذب کنید. هرچه که تعداد فالوور های یک پیج بیشتر باشد، طبیعتا درامد آن نیز بیشتر خواهد بود.

این افراد سعی می کنند با تبلیغات برند ها و محصولات معتبر، اعتماد خود را نزد مخاطبانش بالا تر ببرد. البته میزان درامد این افراد به طور دقیق مشخص نیست ولی این طور به نظر می رسد که درامد کمی نیز ندارند. تراول بلاگر هایی که از 1 میلیون نفر کمتر دنبال کننده دارند، با انتشار هر استوری 5 میلیون تومان درامد به دست می آورند. افرادی که بیشتر از 1 میلیون نفر دنبال کننده دارند بابت هر استوری تبلیغاتی 10 میلیون تومان می گیرند. این بلاگر های سفر به طور میانگین ماهیانه بین 50 تا 100 میلیون تومان هزینه به دست می آورند.

معروف ترین تراول بلاگر های ایرانی چه کسانی هستند؟

معروف ترین تراول بلاگر های ایرانی چه کسانی هستند؟

بلاگری شغلی است که امروزه بیشتر جوانان به آن علاقه مند شده اند. این شغل در کشور ما از طرفداران زیادی بهره مند می باشد. در این قسمت از مقاله می خواهیم چند نفر از بلاگر های سفر ایرانی را به شما معرفی کنیم و درباره آن ها اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم.

هدی رستمی

هدی رستمی، از مشهور ترین تراول بلاگر های ایرانی می باشد. او به سراسر نقاط ایران و بقیه کشور های جهان سفر کرده است. اینستاگرام هدی رستمی با آدرس hodarostami نزدیک به 436 هزار فالوور دارد. او تاکنون به کشور های زیادی مانند مصر، تونس، کاستاریکا، پاناما، لبنان و ترکیه و بسیاری از کشور های مختلف دنیا سفر کرده است. در صفحه شخصی این فرد عکس ها و کلیپ های جذابی از سفر و تفریح موجود می باشد. او با کپشن های جذاب و جالب، توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. اگر می خواهید که پیج رستمی را ببینید می توانید به پیج او مراجعه کنید.

شادی گنجی

شادی گنجی از تراول بلاگر هایی است که در رشته باستان شناسی تحصیل کرده است. آدرس پیج اینستای این شخص shadi.ganji می باشد و از بیست و هفت هزار و نهصد دنبال کننده بهره مند می باشد. او به بسیاری از شهر ها و روستا های ایران رفته و تصاویر جذابی را از آداب و رسوم این مردم منتشر کرده است. با مراجعه به صفحه شادی گنجی متوجه می شوید که او گفت و گو های زیادی را با روزنامه ها و مجلات مختلف انجام داده است. شادی به شهر های مختلفی مانند زنجان، شیراز، ملایر و سیستان و بلوچستان سفر کرده است. از کشور های خارجی که شادی به آن سفر کرده است می توان به فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و اسکاتلند اشاره کرد. شما می توانید جهت دیدن عکس های شادی به صفحه شخصی او مراجعه کنید.

بنیامین رضایی

بنیامین رضایی، که به بن مارکو معروف می باشد از تراول بلاگر های ایرانی می باشد. او تاکنون به چهار قاره در دنیا سفر کرده است. آدرس پیج این شخص benyamin.marco می باشد. او در آن عکس ها و تصاویر بسیاری از سفر های خود منتشر کرده است. بنیامین در این پیج تجربه های خود را می نویسد و با کاربران خود به اشتراک می گذارد. پیج شخصی بنیامین مارکو نزدیک به دویست و بیست هزار دنبال کننده را دارا می باشد. شما می توانید با مراجعه به این پیج، در صورت تمایل بنیامین را فالو کنید.

سمانه پولو

سمانه پولو، از تراول بلاگر هایی می باشد که تاکنون به مناطق جذاب و دیدنی بسیاری سفر کرده است. آدرس پیج سمانه samanehpolo می باشد و در آن نزدیک به نود و نه هزار دنبال کننده دارا می باشد. از دیگر فعالیت های این تراول بلاگر می توان به مشاوری مارکتینگ و تولید محتوا اشاره کرد. او دارای یک سایت گردشگری و تفریحی نیز می باشد و در آن عکس های بسیاری منتشر کرده است. او در این پیج، برای کاربران خود نکات زیادی درباره سفر را یاداور می شود.

آرش آروین

آرش آروین، معروف به اورنج راینو می باشد. معنای لقب او کرگدن نارنجی است و از معروف ترین بلاگر های اینستاگرام است. او از روز های سفر خود، خاطره و عکس های بسیاری را در صفحه اش منتشر می کند. آدرس پیج او orange.rhino می باشد و نزدیک به صد و بیست هزار دنبال کننده در آن دارد. این شخص جزئیات مربوط به سفرش را علاوه بر پیج در وبسایت رسمی اش منتشر می کند و آموزش هایی درباره یک سفر راحت و ایمن ارائه می کند.

بهارک قربانی

بهارک قربانی، معروف به بهار ریکشا می باشد و از تراول بلاگر های معروف در کشور ایران است. او عکس های ماندگاری را در پیج خود منتشر کرده است و به وسیله آن مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. آدرس پیج اینستای بهارک، baharicksha می باشد و در آن نزدیک به صد و هفتاد و یک هزار دنبال کننده دارد. بهارک به کشور های خارجی زیادی مانند ترکیه، روسیه، مالزی و لبنان سفر کرده است و از آداب و رسوم آن ها اطلاعات بسیاری را جمع آوری کرده است.

آسوده ایمر

آسوده ایمر، از معروف ترین بلاگر ها در برنامه اینستاگرام می باشد و الان در کشور سوئیس اقامت می کند. ایمر سفر های زیادی را به ایران و سراسر نقاط جهان انجام داده است وتصویر های جذابی را از آن منتشر کرده است. آدرس پیج اینستای او asuhworld می باشد و در ان بیشتر از پانصد هزار دنبال کننده دارد. این فرد دارای یک وبلاگ رسمی نیز می باشد و در آن جزئیات مربوط به سفر خود را به نمایش می گذارد. شما می توانید برای دیدن عکس ها و فیلم های جذاب این شخص از سفر هایش، پیج آسوده ایمر را فالو کنید.

ملیکا بکایی

از جوان ترین تراول بلاگر های معروف در اینستاگرام ملیکا بکایی می باشد. او از سن 19 سالگی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. اکنون نزدیک به 3 سال است که این کار را انجام می دهد. اولین کشوری که ملیکا بکایی به آن سفر کرد، آمریکای جنوبی بود. او اکنون به بسیاری از کشور های دیگر نیز سفر کرده است. آدرس پیج اینستای او melliic می باشد و در آن نزدیک به دویست هزار دنبال کننده دارد. او به کشور های بسیاری مانند کلمبیا، اکوادور، گواتمالا و آرژانتین سفر کرده است. شما می توانید جهت دیدن عکس های دینی سفر های ملیکا بکایی به پیج او در اینستاگرام بروید و عکس های وی را مشاهده کنید.

مهسا نعمت

مهسا نعمت بیشتر از او به عنوان یک نوازنده ویولون یاد می شود. او از تراول بلاگر های مشهور در اینستاگرام می باشد. او در سال های گذشته در گروه دال بند فعالیت می کرد و در کنار علیرضا قربانی نیز ویولون می زده است. این فرد در طی سه سال پیش سفر های خود را به صورت جدی آغاز کرد. او اکنون در این زمینه بسیار معروف شده است. آدرس پیج اینستای این فرد mahsanemat می باشد و در آن نزدیک به صد و پنجاه و یک هزار دنبال کننده دارد. شما می توانید برای دیدن عکس های جذاب سفر های این شخص به پیج اینستای او بروید و آن عکس ها را مشاهده کنید.

صحرا

صحرا از دختران تراول بلاگر در فضای اینستاگرام است که لقب خود را جنگ جوی شجاع کوچک نامیده است. وی فعالیت خود را از پنج سال پیش آغاز کرده است. او عکس های سفر خود را در پیج شخصی اش منتشر کرده است. آدرس صفحه شخصی اینستای صحرا sahrazn می باشد و در آن نزدیک به صد و شصت و یک هزار دنبال کننده دارد. او علاوه بر فعالیت در اینستاگرام دارای یک وب سایت رسمی می باشد. در آن فضا تولید محتوا نیز می کند و خاطرات مربوط به سفر هایش را می نویسد.

تراول بلاگر های زن چه کسانی هستند؟

یک بلاگر سفر فردی است که با رفتن به مناطق مختلف در ایران و جهان عکس ها و جزئیات مربوط به سفر خود را به سبک خاصی منتشر می کند و از آن کسب درامد می کند. برای اینکه یک بلاگر موفق شوید ابتدا باید صبر و حوصله زیاد داشته باشید. پس از آن خلاقیت و ابتکار به خرج دهید. از بلاگر های سفر معروف زن می توان به مینا طاهر، سحر طوسی، نفیسه رجب پور، سارا لویی و مهسا نعمت اشاره کرد.

راز موفقیت تراول بلاگر ها

راز موفقیت تراول بلاگر ها

در این قسمت می خواهیم به راز موفقیت تراول بلاگر ها اشاره کنیم. این افراد طی مصاحبه های گوناگونی که داشته اند راز موفقیت خود را صبر و حوصله زیاد دانسته اند. آن ها می گویند برای موفقیت بیشتر ابتدا باید قلم وشیوه نگارشی خاصی داشته باشید. در قدم بعدی باید برای پیج و وبلاگ خود هزینه کنید. همچنین آن ها می گویند راز موفقیت شان کتاب خواندن به مقدار زیاد می باشد.

تراول بلاگرهای خارجی چه افرادی می باشند؟

تراول بلاگر های خارجی چه افرادی می باشند؟

با مراجعه به اینستاگرام متوجه شدیم که از معروف ترین تراول بلاگر های خارجی می توان به برایان کلی، کیرستن ریچ، مراد و ناتالی عثمان و اریک اشاره کرد. از دیگر بلاگر های سفر معروف خارجی دامون وجو و پلنتی ها می باشند.

شرایط تراول بلاگر چیست؟

شاید عجیب به نظر برسد اما برای اینکه یک بلاگر سفر حرفه ای شوید احتیاج به شرایط خاصی نمی باشد. همینکه از صبر و حوصله زیاد و تن و بدن سالم بهره مند باشید برای این کار کافی است. البته در ابتدا نیاز است که مقداری سرمایه برای سفر به مناطق مختلف داشته باشید.

حاشیه های تراول بلاگرها درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های تراول بلاگر ها درباره چه موضوعاتی است؟

از کم حاشیه ترین و ارام ترین شغل های موجود در دنیا، تراول بلاگری می باشد. گاهی اوقات شنیده می شود که بلاگر های سفر برای ورود و خروج به ایران دچار مشکل می شوند و در ایران دارای محدودیت هایی هستند. آن ها در برخی از مصاحبه های خود به این مشکلات اشاره می کنند.

آیا تا به حال مصاحبه ای با تراول بلاگر ها انجام شده است؟

در این قسمت نیز به برخی از مصاحبه هایی که بلاگر های سفر انجام داده اند اشاره کنیم. آن ها تاکنون مصاحبه های زیادی را با سایت ها و مجلات مختلف انجام داده اند. یکی از این مصاحبه ها مربوط به صحرا می باشد که طی یک گفت و گوی جالب، از جزئیات سفر خود و البته مشکلاتی که این کار برایش به وجود آورده است اشاره کرد. از دیگر تراول بلاگر هایی که با آن مصاحبه انجام شده است هدی رستمی می باشد. او از خطرات این کار و خاطرات خود از سفر هایش گفت و گوی جذابی انجام داد.

آدرس اینستاگرام تراول بلاگر ها چیست؟

آدرس اینستاگرام تراول بلاگر ها چیست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم آدرس اینستای بلاگر های سفر را به شما معرفی کنیم. بسیاری از بلاگر ها هستند که در فضای اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشند. از جمله آن ها می توان به hodarostame، shadiganj benyamin.marco اشاره کرد.

آیا تراول بلاگرها از طریق یوتیوب نیز کسب درامد دارند؟

برخی از بلاگر های سفر هستند که علاوه بر فعالیت در اینستاگرام در فضا های دیگری مانند یوتیوب و توئیتر فعالیت می کنند. آن ها در این فضا به وسیله منتشر کردن کلیپ های جذاب و هیجان انگیز از سفر ها خود و بازدید های کاربران از آن ها درامد قابل توجهی را از آن خود می کنند.

بلاگرهای سفر در ایران چه محدودیت هایی دارند؟

بلاگرهای سفر در ایران چه محدودیت هایی دارند؟

در مقاله می خواهیم به برخی از محدودیت های بلاگر های سفر در ایران اشاره کنیم. در حالت کلی کشور ما اجازه سفر کردن به برخی از کشور های دیگر را صادر نمی کند. به همین دلیل گاهی اوقات دیده می شود که بلاگر های ما برای ورود و خروج به ایران دچار مشکلاتی می شوند. گاهی نیز آن ها در مصاحبه هایی از مشکلات و محدودیت های خود صحبت می کنند.

بلاگر های سفر جذب چه مناطقی می شوند؟

بلاگر های سفر جذب چه مناطقی می شوند؟

در حالت کلی این افراد به مکان هایی جذب می شوند که بسیار هیجان انگیز و جذاب باشند. آن ها به طور معمول جذب مکان هایی می شوند که برایشان خطر کمتری داشته باشد. مکان هایی جذابیت و هیجانی بودن آن جا باعث جذب مخاطبان بیشتری برایشان شود. بلاگر های سفر بیشتر جذب طبیعت ها و مناطق گردشگری پر سود می شوند. البته برخی از آن ها به شهر های باستانی می روند و از رسومات بومی و محلی آن ها گزارش هایی تهیه می کنند.

تراول بلاگر ها با چه مشکلاتی در کشور های دیگر روبرو می شوند؟

بیشتر تراول بلاگر ها برای سفر به کشور های دیگر مشکلات زیادی دارند. از جمله این مشکلات مربوط به ورود و خروج آن ها به کشور های دیگر می باشد. از مشکلات دیگری که بلاگر های سفر در سفر های خارجی با آن روبرو می شوند، مربوط به زبان آن ها می باشد. بیشتر بلاگرها برای صحبت کردن با افراد خارجی دیگر دچار مشکلاتی هستند. البته برای حل این مشکل مترجم هایی وجود دارد که تا حدودی کار آن ها را راحت کرده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آیا تراول بلاگر ها در کلاب هاوس نیز فعالیت می کنند؟

    در حالت کلی بلاگر های سفر در برنامه های مختلفی در فضای مجازی فعالیت می کنند که یکی از آن ها کلاب هاوس می باشد.

  2. آیا تراول بلاگر زن نیز در ایران وجود دارد؟

    در کشور ما بلاگر های سفر زیادی وجود دارند که از خانم ها می باشند.

  3. شغل بلاگری سفر از چه میزان درامد بهره مند می باشد؟

    این شغل در میان جوانان از طرفداران زیادی بهره مند می باشد و درامد نسبتا بالایی نیز دارد.

  4. تراول بلاگر ها معمولا در چه فضاهایی به فعالیت می پردازند؟

    آن ها در فضاهایی مانند اینستاگرام، توئیتر، یوتیوب و کلاب هاوس فعالیت می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *