بلاگر اقتصادی چیست؟ | 5 بلاگر اقتصادی ایران که درآمد میلیون دلاری دارند

اگر تمایل دارید تا در مورد بلاگر های اقتصادی اطلاعات مفیدی را بدست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در واقع ما بعد از بررسی تعاریفی مثل بلاگر کیست و چگونه بلاگر شویم می خواهیم این بار برای شما صرفا یک دسته آن که بلاگر اقتصادی نام دارد را مورد بررسی قرار دهیم. بدون شک اگر نیم نگاهی برای سرمایه گذاری داشته باشید با بلاگر های این دسته آشناییت نسبی دارید.

بلاگر های اقتصادی در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

بلاگر های اقتصادی در چه زمینه هایی فعالیت دارند؟

اگر در اینستاگرام فعالیت می کنید قطعاً با بلاگر های زیادی مواجه شده اید، برخی از بلاگر ها در زمینه اقتصاد فعالیت می کنند. از آن جایی که امروزه در سراسر دنیا و به خصوص ایران بحث اقتصاد بسیار رایج و پرطرفدار شده است، خیلی از افرادی که در اقتصاد تجربه و مهارت دارند به صورت بلاگر اقتصادی در فضای مجازی مانند اینستاگرام نیز فعالیت می‌ کنند و اطلاعات جذاب و کاملی را با مخاطبان و فالووران خود به اشتراک می‌ گذارند. امروزه این بلاگر ها با طرفداران و فالووران بسیار زیادی مواجه شده‌ اند. افرادی که به عنوان بلاگر اقتصادی فعالیت می‌ کنند از معتبر ترین اقتصادانان ایران به شمار می‌ روند که برای مخاطبان و فالوورانشان در این زمینه وبلاگ می نویسند. هر کدام از آن ها تجربیات خود را در این زمینه در فضای مجازی مانند اینستاگرام با مخاطبان خود به اشتراک می‌ گذارند و در مورد مزایای انتشار این نظرات شخصی خود، حرف‌ های زیادی برای گفتن دارند.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به اقتصاد هستید و یا این که می خواهید در زمینه های مختلف اقتصاد اطلاعات زیادی را به دست آورید و به آموزش آن بپردازید، پیشنهاد ما این است که یکی از این بلاگر های معروف و متخصص را دنبال کنید تا به این گونه بتوانید اطلاعات خوبی در زمینه مد نظرتان بدست آورید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که برخی از بلاگر ها کلاس هایی را به صورت آنلاین نیز برگزار می کنند که در این کلاس‌ ها صفر تا صد مطالب مورد نیاز مخاطبان را به آن ها آموزش می دهند.

درآمد بلاگر های اقتصادی چقدر است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می‌ آید، این است که درآمد بلاگر های اقتصادی چقدر می باشد؟ در این باره باید بگوییم که درآمد این بلاگر ها به برخی از عوامل بستگی دارد که از مهم ترین عواملی که با درآمد آن ها رابطه مستقیم دارد، تعداد فالووران و مخاطبانشان در اینستاگرام می باشد. هر چه که تعداد دنبال کنندگان این دسته از بلاگر ها در اینستاگرام بیشتر باشد، درآمد بیشتری نیز می‌ توانند به دست آورند. هم چنین باید افزود که علاوه بر آن میزان بازدید پیج، تعداد کامنت ها، تعداد لایک ها، میزان بازدید از استوری ها، میزان شهرت و محبوبیت بلاگر نیز در میزان درآمد آن ها نقش بسزایی دارد. بیان شده است که اکثر بلاگر های اقتصادی توانسته اند به درآمد های میلیونی برسند.

بهترین بلاگر های اقتصادی کدامند؟

بهترین بلاگر های اقتصادی کدامند؟

امروزه شبکه های مجازی در بین مردم به شهرت و معروفیت زیادی رسیده اند و خیلی از افراد در این شبکه ها فعالیت می کنند و توانسته اند از طریق شغل هایی مانند بلاگری در این شبکه های مجازی مانند اینستاگرام به درآمد بسیار خوبی برسند، برخی از افراد که در اقتصاد تخصص و تجربه دارند، به عنوان بلاگر های اقتصاد در شبکه های مجازی مشغول به کار شده اند. البته برخی از بلاگر ها توانسته‌ اند بنا به دلایل مختلف به شهرت و معروفیت زیادی برسند که در این قسمت به معرفی بلاگر های معروف اقتصادی خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

محمد حسینی

محمد حسینی در مورد آشنایی‌ اش با ارز دیجیتال بیان کرده است که من زمانی که با فضای بورس آشنا شدم و از طریق اخبار آن را دنبال کردم، مطالعاتی در این زمینه انجام دادم و در نهایت در سال 2015 به عنوان بیت کوینر وارد عرصه رمزارزها شدم و به عنوان یک تریدر و یا اصطلاح فارسی آن معامله گر درآمد خود را به بیت کوین تبدیل کردم. زمانی که محمد حسینی توانست در این زمینه به پیشرفت زیادی برسد و تجربه زیادی کسب کنند، فعالیت خود را در اینستاگرام نیز آغاز کرد. امروزه او بیش از 1.4 میلیون فالوور دارد. او در پیج خود کلیپ های آموزشی زیادی در مورد چگونه پول درآوردن و استراتژی و راه‌ های آن برای مخاطبان و فالوورانش منتشر می‌ کند که این کلیپ‌ ها با طرفداران بسیار زیادی رو به رو می شوند.

محمد هلاکونی

محمد هلاکویی

ممحمد هلاکویی متولد سال 1364 در ایران می باشد، او کارشناسی ارشد MBA فناوری اطلاعات دانشگاه WWS مالزی است. محمد هلاکویی مشاور، محقق، مدرس و نویسنده در زمینه تجارت الکترونیک، استراتژی و تبلیغات در اینترنت، بازاریابی اینترنتی، موفقیت در کسب و کار اینترنتی، افزایش فروش اینترنتی و افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتور های جستجو سوابق و فعالیت است. محمد هلاکوئی در اینستاگرام به صورت گسترده ای فعالیت می کند و توانسته به دلیل انتشار مطالب مفید، فالووران زیادی به دست آورد، او امروزه بیش از 1.3 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. محمد هلاکوئی کلیپ های آموزشی مفیدی را برای مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد که این کلیپ ها با طرفداران بسیار زیادی نیز رو به‌ رو می‌ شوند.

احمد کلاته

احمد کلاته متولد سال 69 در شهر سبزوار است، بهتر است که بدانید او بنیانگذار آکادمی کلاته می باشد. امروزه احمد کلاته در اینستاگرام فعالیت گسترده‌ ای انجام می دهد و مطالب آموزشی و مفیدی را با مخاطبان خود به اشتراک می‌ گذارد. اکثر کلیپ های آموزشی او در مورد چگونه پولدار شدن و راه های درآمدزایی است. احمد کلاته در اینستاگرام بیش از 1.2میلیون فالوور دارد و توانسته در اینستاگرام مخاطبان خاص خود را به دست آورد.

حاجی محمدی

یکی دیگر از بلاگر های اقتصادی که توانسته با انتشار کلیپ های آموزشی و مفیدش فالووران زیادی را به دست آورد، حاجی محمدی است. او در صفحه اینستاگرام خود روش های کسب درآمد و آموزش بیزینس را به طور کامل برای مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد. امروزه او بیش از 1.1 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و به دلیل کلیپ های مفیدی که قرار می‌ دهد با طرفداران زیادی نیز رو به رو شده است.

محمد مهدی ربانی

از دیگر بلاگر های اقتصادی می‌ توان به محمد مهدی ربانی اشاره کرد. در مورد این شخص باید بگوییم که او موسس دو شرکت بین المللی است. محمد مهدی ربانی در صفحه اینستاگرام خود کلیپ های آموزشی در مورد چگونه شروع کردن به درآمدزایی و روش های درآمدزایی منتشر می کند که این کلیپ ها با طرفداران زیادی نیز رو به رو می شوند. امروزه محمد مهدی ربانی در اینستاگرام بیش از 117k فالوور دارد.

عدنان موسی پور

عدنان موسی پور رئیس اتاق بازگانی ایران و قطر است. مدتی قبل او در اینستاگرام فعالیت خود را به عنوان یک بلاگر اقتصادی آغاز کرد. عدنان موسوی پور به طور معمول مطالبی در مورد روش‌ های درآمدزایی، این که افراد چطور به تجارت بپردازند و درآمدزایی کنند و موضوعات مشابه این موارد گفته شده را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. امروزه عدنان موسوی پور بیش از 55 k فالوور در اینستاگرام دارد و هر روز به فالوورانش افزوده می‌ شود.

رضا رفیعی

رضا رفیعی کارآفرین موفقی است که مدتی قبل در اینستاگرام به عنوان بلاگر اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرده است. او در صفحه اینستاگرام خود مطالب آموزشی جذاب و بحث برانگیزی را برای مخاطبان و فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد. کلیپ های او در اینستاگرام توسط کاربران دست به دست می‌ شود و اکثر کلیپ های آموزشی او طرفداران زیادی نیز دارند.

رمزعلی

رمزعلی یکی از تحلیلگران برتر ایران به شمار می رود. او مدتی قبل در اینستاگرام فعالیت خود را به عنوان بلاگر اقتصادی آغاز کرده است. رمزعلی در یکی از صحبت های خود بیان کرده است که قصد دارد تا با آموزش مردم در حوزه ارز های دیجیتال سطح علم و هم چنین آگاهی مردم را در این بازار بالا ببرد تا به این گونه افراد بتوانند به راحتی به تجارت و درآمدزایی بپردازند. از آن جایی که رمزعلی مطالب آموزشی مفیدی را در صفحه اینستاگرام خود قرار می‌ دهد، به همین دلیل امروزه مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارد. او بیش از یک میلیون فالوور در اینستاگرام خود دارد.

امیر حسین نام آور

امیر حسین نام آور

یکی دیگر از بلاگر های اقتصادی امیر حسین نام آور است، او کارشناس ارشد اقتصاد است و مدتی قبل فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده است. امیرحسین نام آور به مخاطبان خود بیان کرده است که آن ها می‌ توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او به صورت کاملاً رایگان به یادگیری تکنیک ها و روش های ارز های دیجیتال بپردازند و به این گونه درآمدزایی کنند. از آن‌ جایی که امیرحسین نام‌ آور مطالب آموزشی جذابی را در صفحه خود قرار می‌ دهد، توانسته بیش از 625 k فالوور در اینستاگرام بدست آورد.

حسین ابراهیمی

حسین ابراهیمی یکی دیگر از بلاگر های اقتصادی است که به صورت رایگان در صفحه اینستاگرام خود مطالب آموزشی را برای مخاطبان و فالوورانش قرار می دهد تا آن ها بتوانند به یادگیری بورس و ارز دیجیتال بپردازند، امروزه حسین ابراهیمی بیش از 111k فالوور دارد.

پیج اینستاگرام بلاگر های اقتصادی چیست؟

مدت هاست که اینستاگرام به یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب و پر طرفداری تبدیل شده است که خیلی از افراد با فعالیت در این شبکه توانسته اند به شهرت و معروفیت زیادی برسند و هم چنین درآمدزایی کنند. برخی از افرادی که در اقتصاد تجربه و مهارت دارند، تصمیم گرفته اند که در این شبکه به عنوان بلاگر اقتصادی فعالیت کنند و دانش و مهارت خود را با مخاطبانشان به اشتراک بگذارند. این موضوع را هم باید افزود که امروزه تعداد بلاگر های اقتصادی رو به افزایش است و خیلی از افراد در این زمینه فعالیت می‌ کنند و توانسته اند به شهرت و معروفیت زیاد و هم چنین درآمد خوبی برسند.

حال اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام این بلاگر های اقتصادی را دارید و می‌ خواهید با دنبال کردن پیج آن ها، مطالب آموزشی زیادی را یاد بگیرید، پیشنهاد ما این است که به گوگل مراجعه نمایید. شما با جستجوی عبارت مورد نظر خود در گوگل می توانید پیج اینستاگرام هر کدام از این بلاگر های اقتصادی را پیدا کنید. این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که اکثر بلاگر های اقتصادی در اینستاگرام فالووران زیادی دارند، پیج آن ها نسبت به پیج های فیک به راحتی قابل تشخیص می باشد.

اینفلوئنسرهای اقتصادی در یوتیوب نیز فعالیت دارند؟

اینفلوئنسرهای اقتصادی در یوتیوب نیز فعالیت دارند؟

یوتیوب یکی از شبکه های محبوب و پرطرفداری است که خیلی از افراد با فعالیت در آن توانسته اند برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورند. برخی از اینفلوئنسر های اقتصادی که توانسته اند، در اینستاگرام مخاطبان و فالووران زیادی را به دست آورند، آن ها فعالیت خود را در شبکه یوتیوب نیز آغاز کرده اند. این بلاگر ها از مخاطبان خود درخواست کرده اند، تا در یوتیوب نیز آن ها را دنبال کنند، چرا که برخی از ویدیو های آموزشی را فقط در یوتیوب بارگذاری می کنند.

از آن جایی که بلاگر های اقتصادی ویدیو های آموزشی با کیفیت بالا را در یوتیوب منتشر می‌ کنند. هم چنین توانسته اند مخاطبان خاص خود را در یوتیوب به دست آورده‌ اند. ویدیو های آن ها از بازدید بالایی برخوردار شده‌ اند که این موضوع باعث شده است تا آن ها بتوانند از طریق یوتیوب برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورند. شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب اینفلوئنسر های اقتصادی و هم چنین فعال کردن زنگوله می توانید هر زمانی که آن ها ویدیویی را منتشر کردند، آن را مشاهده نمایید.

کدام یک از شاخه های اینفلوئنسری در زمینه اقتصاد طرفدار بیشتری دارد؟

امروزه موضوع اقتصاد در کشور بسیار بحث برانگیز و جنجالی شده است. خیلی از افراد تمایل دارند تا در زمینه اقتصاد آگاهی و دانش خود را افزایش دهند تا به این گونه بتوانند برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آوردند و درآمد زایی کنند. حال برخی از افرادی که در اقتصاد تجربه و مهارت دارند، به عنوان بلاگر های اقتصادی در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده اند. ارز دیجیتال و بیت کوین به مباحث جنجالی و بحث برانگیزی تبدیل شده اند که خیلی از بلاگر های اقتصادی در مورد این مباحث مطالب مفیدی را برای مخاطبانشان قرار می‌ دهند که این مطالب با طرفداران بسیار زیادی نیز رو به رو شده اند. اگر تمایل به یادگیری اقتصاد و روش های درامد زایی را دارید، پیشنهاد ما این است که این بلاگر های اقتصادی را دنبال کنید.

حاشیه های بلاگر های اقتصادی درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های بلاگر های اقتصادی درباره چه موضوعاتی است؟

به طور معمول برای تمام افرادی که در شبکه های مجازی فعالیت می‌ کنند و توانسته اند به شهرت و محبوبیت زیادی برسند، حواشی به وجود می‌ آید که این موضوع شامل بلاگر ها نیز می باشد. همان طور که می دانید بلاگر ها در شاخه های مختلفی فعالیت می‌ کنند که یکی از این شاخه‌ ها اقتصاد است. به طور معمول برای بلاگر های اقتصادی حواشی زیادی به وجود نمی آید و این دسته از بلاگر ها از کم حاشیه ترین بلاگر ها به شمار می‌ روند. با این حال از کلی ترین حواشی این بلاگر ها می توان به حرفه ای که در آن فعالیت می کنند یعنی اقتصاد اشاره کرد.

راز موفقیت بلاگر های اقتصادی

برخی از بلاگر های اقتصادی به دلیل مهارت و دانشی که دارند به یکی از بهترین و معروف ترین بلاگر های اقتصادی تبدیل شده‌ اند که تا به امروز مصاحبه‌ های متعددی با این دسته از بلاگر ها صورت گرفته است. به طور معمول این بلاگر ها در مصاحبه‌ های خود در مورد موضوعات مختلفی مانند: چگونگی آشنایی با اقتصاد، مسیری که طی کرده‌ اند و اهدافشان در آینده، تغییراتی که قرار است در سال های آینده در اقتصاد ایران صورت گیرد، کار آفرینی، استراتژی خاصی که دارند، الگو هایشان در بازار و برخی از موارد دیگر صحبت می کنند. به طور معمول این دسته از بلاگر ها موفقیتشان را در افزایش دانش و تجربه و هم چنین ریسک پذیریشان توصیف کرده اند. آن ها بیان کرده اند که افراد باید ذهن خلاقی داشته باشند و هم چنین از ریسک پذیری بالایی برخوردار باشند و در کنار این موارد بتوانند دانش و مهارت خود را افزایش دهند و از تجربیات افراد پخت تر استفاده کنند.

هم چنین اکثر بلاگر های اقتصادی در مصاحبه‌ های خود بیان کرده اند که هر شخصی به طور معمول هر روز با چالش های مختلفی مواجه می‌ شود، اما در اقتصاد باید در هر ثانیه منتظر چالش‌ های مختلفی باشد که باید از هر کدام از این چالش‌ ها درس بگیرد و از آن درس برای خود یک قدم موفقیت آمیز به وجود آورد. می توانید برخی از مصاحبه های بلاگر های اقتصادی را به راحتی در گوگل جستجو و مشاهده نمایید.

رسوایی های که اینفلوئنسرهای اقتصادی به بار آورده اند چه بوده است؟

رسوایی های که اینفلوئنسرهای اقتصادی به بار آورده اند چه بوده است؟

بهتر است که بدانید گاهی اوقات اینفلوئنسر های اقتصادی مطالبی را منتشر می کنند که این مطالب باعث به وجود آمدن چالش ها و صحبت های بحث برانگیز می شود. گاهی اوقات این مطالب رسوایی هایی را برای این اینفلوئنسر های اقتصادی به بار می‌ آورد که این موضوع باعث ریزش مخاطبان و فالووران آن ها می‌ شود. برای اطلاع از رسوایی‌ هایی که مدتی قبل برخی از این اینفلوئنسر های اقتصادی به بار آورده اند می توانید به گوگل مراجعه نمایید.

کدام یک از بلاگر های اقتصادی سیگنال دهی می کنند؟

سیگنال بورس و همچنین سیگنال ارز دیجیتال در واقع یک خروجی از تحلیل های یک تحلیلگر حرفه ایی به دلیل خرید و یا فروش سهام است که سرمایه گذاران و هم چنین سهامداران می توانند در این مورد کمک بگیرند. حال برخی از بلاگر های اقتصادی که در این زمینه دانش و مهارت دارند، سیگنال دهی نیز می کنند و به طور دقیق و کامل آموزش و روش های انجام آن را با مخاطبان و فالوورانشان در میان می گذارند. امروزه اکثر بلاگر های اقتصادی سیگنال دهی می کنند، برای شناخت بیشتر این بلاگر ها می توانید به قسمت قبل که به معرفی بلاگر ها اقتصادی پرداخته ایم، مراجعه نمایید.

نظر بلاگرهای اقتصادی دربراره آینده بورس ایران چیست؟

نظر بلاگرهای اقتصادی دربراره آینده بورس ایران چیست؟

اکثر بلاگر های اقتصادی روند شاخص سهام را صعودی ارزیابی کرده‌ اند، این بلاگر ها بر این باورند که قیمت در خیلی از سهام واقعا جایی برای افت بیشتر ندارد، نسبت قیمت بر درآمد سهام ارقام جذاب می باشد و در آغاز سال می‌ تواند به افزایش تقاضا خوش‌ بین بود. هم چنین آن ها بیان کرده اند که نرخ دلار هم چنان در سطوح بالا قرار گرفته است و در آینده نزدیک در مجموع با روند صعودی همراه خواهد بود. هم چنین اکثر آن ها بر این باورند که بازار سرمایه روندی مثبت خواهد داشت و شرکت‌ های بورسی به لحاظ فاندامنتالی در وضعیت خوبی قرار گرفته اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحلیل و تجزیه هر کدام از بلاگر ها در مورد آینده بورس ایران می توانید به پیج آن ها مراجعه نمایید. این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام هر کدام از بلاگر های اقتصادی کافیست تا به گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید تا به این گونه با نتایج عالی رو به رو شوید.

سوالات متداول

  1. کدام افراد به عنوان معروف ترین و بهترین بلاگر های اقتصادی شناخته شده اند؟

    از معروف ترین و بهترین بلاگر های اقتصادی می توان به محمد حسینی، محمد هلاکویی، رمزعلی، امیرحسین نام آور و برخی از بلاگر های دیگر اشاره کرد.

  2. آیا بلاگر های اقتصادی در یوتیوب هم فعالیت می کنند؟

    برخی از بلاگر های اقتصادی که توانسته اند فالووران و مخاطبان زیادی به دست آورند، مدت ها قبل در یوتیوب نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند و توانسته اند از طریق یوتیوب درآمدزایی کنند.

  3. افراد چگونه می توانند آدرس پیج اینستاگرام بلاگر های اقتصادی را بدست آورند؟

    برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام هر کدام از بلاگر ها اقتصادی کافیست تا به گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید تا به این گونه با نتایج خوبی رو به رو شوید.

  4. آیا تا به اکنون با بلاگر های اقتصادی مصاحبه شده است؟

    با برخی از بلاگر های اقتصادی معروف که توانسته اند اطلاعات مفیدی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند و به شهرت رسیده اند مصاحبه‌ های متعددی انجام شده است، برای مشاهده مصاحبه های آن ها می توانید به گوگل مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *