بیوگرافی امیر حسین صدیق + حواشی زندگی شخصی و لیست فیلم های او

امیر حسین صدیق، یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد که او نیز به نوبه خود بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است. در این مقاله می خواهیم در مورد امیر حسین صدیق و بازی های درخشان او بیشتر بدانیم و یک بیوگرافی دقیق از این شخص ارائه کنیم.

از بیوگرافی امیرحسین صدیق چه اطلاعاتی می توان دریافت؟

از بیوگرافی امیرحسین صدیق چه اطلاعاتی می توان دریافت؟

در مورد امیر حسین صدیق می توان گفت که این شخص متولد هشتم ابان ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و یک در تهران می باشد. او علاوه بر بازیگری به کار مجسمه سازی نیز مشغول است و در این کار بسیار حرفه ای می باشد. در مورد مدرک تحصیلی او می توان گفت که وی دیپلم خود را از مدرسه ای با عنوان فیلم و هنر صدا و سیما دریافت کرده است. او هم چنین فعالیت خود را در سینما و تلوزیون ابتدا با کار تئاتر شروع کرد و سپس با بازی در سریال زی زی گولو به شهرت رسید.

در کودکی هم چنین برای وی یک اتفاق بسیار ناگوار رخ داد و این از دست دادن پدرش بود. او وقتی هفت ساله بود پدرش را در یک تصادف از دست داد. بعد از ان این شخص به کانون پرورش فکری رفت و به عضویت ان در امد. او بعد از گرفتن مدرک دیپلم در مدرسه ای که یاد شد، در سال هزار و سیصد و هفتاد، در تائتری به کارگردانی مرحوم داوود رشیدی بازی کرد که نام ان پیروزی در شیکاگو بود؛ او این کار را در سن نوزده سالگی انجام داد. بعد از ان در سال هفتاد و یک و یک سال بعد بعد از اینکه بیست سال سن داشت، اولین بار جلوی فیلم رفت و در فیلم قافله بازی کرد. هم چنین پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی نمود و در کار های سینمایی نیز بسیار موفق عمل کرد.

بعد از او با کار کردن در سریالی به نام زی زی گولو و یا قصه های تا به تا که مرضیه برومند ان را کارگردانی می کرد، نقشی با عنوان اقای پدر بازی کرد و به شهرت بسیار زیادی رسید. او بعد از کار های بسیار زیادی که در سینما و تلوزیون انجام داد، قصد کرد که مهاجرت کند و بعد از ان به روستا برود جایی که مادرش در ان جا ساکن می باشد. این روستا در بیست و پنج کیلومتری شهر تهران در مسیر جاده ابعلی واقع می باشد. او علت مهاجرت خود را چنین بیان می کند که تهران شهر شلوغ و پر ترافیکی می باشد و این از نظر این شخص غیر قابل تحمل بود. به همین دلیل او تصمیم می گیرد که به مکانی ارام مهاجرت کند و روستا انتخاب او می باشد. در مورد امیر حسین صدیق باید گفت که او تا سن چهل و شش سالگی مجرد ماند و بعد از با دختری به نام باران خوش اندام که یک شاعر و تصنیف سرا می باشد ازدواج کرد.

او هم چنین می گوید که بسیار زیاد عاشق سفر می باشد و در هرزمانی که بتواند حتما به سفر می رود. او هم چنین می گوید که همیشه دوست دارد اول به مناطق مختلف ایران سفر کند و از ان جا دیدن کرده و بعد از ان به سفر خارجی برود و دیگر جاهای دنیا را ببیند. در مورد ورزش کردن نیز این چنین بیان می کند که ورزش های مختلفی را امتحان کرده است اما هیچکدام را ادامه نداده است هم چنین در مورد فوتبال نظر خاصی ندارد و می گوید که پیگیر ان نیز نمی باشد.

از دیگر دلایلی که او به روستا رفته است این می باشد که بتواند مجسمه سازی را امتحان کند. او در کارگاه خانه اش کارگاهی را دارد که هر هفته با دیگر دوستانش مانند حمید جبلی وشاهرخ فروتنیان دور هم جمع می شوند و به کار مجسمه سازی می پردازند. او این کار را بسیار دوست دارد و از کسب تجربه در این زمینه بسیار لذت می برد. در مورد کار کردن نیز می گوید که دوست دارد با کارگردان های مختلف بتواند بازی و کار کند و کارگردان های جدید در الویت می باشند.

با کیانوش عیاری که یکی از کارگردان های بسیار خوب می باشد کار کرده است و هم چنین با مسعود کیمیایی نیز کار کرده است و این دو را دوست داشته است اما می گوید که بعد از ان این دوست داشتن کمتر شد. او می گوید از همکاری با این کارگردان ها زیاد پشیمان نیست اما ترجیح می دهد تا با کارگردان های جوانتر کار کند و با ان ها همکاری داشته باشد. هم چنین او اینگونه نظر دارد که به کلاس بازیگری اعتقادی ندارد. او می گوید بخش زیادی از بازیگری در وجود هر شخص است و یک امر ذاتی می باشد.

هم چنین امیر حسین صدیق در مورد جنگ می گوید و گفته اگر جنگ شود برای دفاع از کشور حضور پیدا می کنم مخصوصا اگر جنگ اعراب باشد. هم چنین در مورد نقش منفی می گوید که دوست دارد بازی کند ولی به او پیشنهاد های کمی در نقش منفی داده می شود. او می گوید نقش مثبت خیلی کلیشه است و کمی تک وجهی است و به همین دلیل نقش منفی را ترجیح می دهد. او می گوید نقش های منفی سانسور نمی شود به همین دلیل نقش منفی را دوست دارد.

در مورد اینکه اگر بازیگر نبود چکاره می شد می گوید که اگر بازیگر نبود، نقاشی و مجسمه سازی می کرد و استعداد های زیادی را در این زمینه دارد. هم چنین می گوید که اگر در همین حوزه به کار خودش ادامه می داد یعنی در زمینه نقاشی و مجسمه سازی شاید بیش از الان موفق بود و می توانست فعالیت کند.

اینستاگرام امیرحسین صدیق چند فالوور دارد؟

پیج امیر حسین صدیق در اینستاگرام

امیر حسن صدیق از افراد فعال در اینستاگرام می باشد. او در صفحه خود دارای صد و نه هزار دنبال کننده می باشد. با اینکه یک شخصیت بسیار معروف می باشد اما احراز هویت نکرده است و از تیک ابی برخوردار نمی باشد. هم چنین صد و شصت و شش پست تا کنون در صفحه خود قرار داده است. او هم چنین در صفحه خود ایدی همسرش و هم چنین لینک کانال تلگرامی خود را قرار داده است. در اینستاگرام این فرد می توان هایلایت های مختلفی را مشاهده نمود که این هایلات ها نیز در مورد سفر ها و فعالیت های روزانه این شخص می باشد.

یوتیوب امیر حسین صدیق

یوتیوب امیر حسین صدیق

اکنون تمامی سلبریتی های مشهور برای فعالیت های خود از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می کنند. این افراد، از شبکه هایی مانند کلاب هاوس، توییتر و هم چنین یوتیوب استفاده می کنند که بتوانند فعالیت زیادی داشته باشند. اما باید گفت که این در مورد امیر حسین صدیق صدق نمی کند. زیرا این شخص در طول دوره کاری خود تا کنون یوتیوب نداشته است و از یوتیوب استفاده نکرده است. هم چنین باید گفت که او هیچ گاه در یوتیوب پست و ویدیو منتشر نکرده است. عده ای بر این باور بودند که امیر حسین صدیق دارای اکانت می باشد اما این گونه نیست و او هیچ اکانتی در یوتیوب ندارد.

عکس های امیرحسین صدیق را در کجا ببینیم؟

عکس های امیرحسین صدیق را در کجا ببینیم؟

امیر حسین صدیق یک بازیگر نام اشنا در سینما و تلویزیون می باشد و در کار های ماندگار و مشهور زیادی بازی کرده است. این شخص در عکس های زیادی را از خود منتشر کرده است که می توان با رفتن به صفحه شخصی او در اینستاگرام عکس های او را مشاهده کنیم. هم چنین می توان با جست و جو کردن نام او در اینترنت و در قسمت تصاویر و یا پیکچر، عکس های امیر حسین صدیق را از ابتدای بازیگری اش تا کنون مشاهده کنیم و تغییرات او را در طی سال های مختلف ببینیم.

فیلم های امیرحسین صدیق کدامند؟

فیلم های امیرحسین صدیق کدامند؟

امیر حسین صدیق یکی از بازیگران بسیار خوب تلویزیون و سینما می باشد. این شخص موفق شده تا کنون در فیلم های بسیار مشهوری بازی کند و از طریق این فیلم ها نیز معروف بشود. در ادامه به معرفی چند مورد از فیلم های امیر حسین صدیق خواهیم پرداخت.

اب پریا

یکی از فیلم های بسیار زیبایی که در اوایل دهه نود ساخته شد سریال اب پریا بود که یک سبک کودک نوجوان و طنز داشت. این سریال برای ایام نوروز ساخته شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. امیر حسین صدیق در این فیلم نقش استاد بهار را داشت که باید کتیبه بی بی اب پری را ترجمه می کرد تا بتواند به سه خواهر که پری بودند کمک کند تا خواهرشان را نجات بدهند.

قصه های تا به تا

از دیگر سریال هایی که بسیار در بین مردم محبوب شد، قصه های تا به تا بود که در مورد عروسکی به نام زی زی گولو بود. این شخص در این سریال نقش اقای پدر را بازی می کرد که این بازی باعث شد امیر حسین صدیق به معروفیت بسیار زیادی برسد. هم چنین، لیلی رشیدی که مادر زی زی گولو بود نیز در این سریال بازی کرد و او نیز از شهرت زیادی برخوردار شد.

مرضیه

از دیگر فیلم هایی که امیر حسین صدیق در ان ایفای نقش کرده است سریال مرضیه می باشد که با زنده یاد ماهچره خلیلی هم بازی بوده است. او در این فیلم نقش همسر ماهچهره خلیلی را دارد و در مورد یک پرونده به صورت مخفیانه تحقیق می کند تا بتواند پرده از رازی بردارد و در همین مسیر نیز به قتل می رسد.

دردسرهای عظیم 2

از سریال های بسیار پر طرفدار و مورد پسند مردم، سریال درد سر های عظیم می باشد که با بازی بسیار درخشان جواد عزتی معروف شد. امیر حسین صدیق در این فیلم نقش عموی بهار، نامزد لطیف که همان جواد عرتی می باشد را بازی می کند که یک وکیل است و سو تفاهمی که برای او پیش می اید باعث می شود که زندگی لطیف و بهار دارای جریانات مختلفی بشود.

کتاب فروشی هد هد

از دیگر فیلم های بسیار جذاب و یا بهتر است بگوییم سریال های بسیار جذاب کتاب فروشی هد هد می باشد که این فیلم از باز خورد بسیار خوبی مواجه شد. محوریت این فیلم در حوزه کتاب و کتاب خوانی است و امیر حسین صدیق در این فیلم اتوبوسی دارد که ان را تبدیل به کتاب فروشی کرده است و یک کتاب خانه سیار راه انداخته است.

حاشیه های امیر حسین صدیق در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های امیر حسین صدیق در رابطه با چه موضوعاتی است؟

در مورد امیر حسین صدیق و حاشیه های او باید گفت که امیر حسین صدیق، در یک برنامه با عنوان بهار جان به همراه همسرش دعوت شده بود. این برنامه یک برنامه ترکیبی بود که این شخص به همراه همسر خود در ان حضور پیدا کرده بود و در مورد مساعل مختلف صحبت می شد. در یک قسم از برنامه یکی از مدافعان حرم در این برنامه حضور پیدا کرد و داشت در مورد خاطرات خود صحبت می کرد که امیر حسین صدیق در اعتراضی به حرف های این شخص گفت که مردم ما اکنون در شرایط بد و پر استرسی هستند، بهتر است با این گونه صحبت ها حال مردم را بد نکنیم. مجری که نتوانست بحث را به صورتی جمع بکند، باعث شد که میان حرف های ان ها بیاید و بعد از ان نیز امیر حسین صدیق و همسرش خداحافظی کردند و برنامه را ترک کردند.

از دیگر حاشیه های امیر حسین صدیق، ملاقات او با یکی از دراویش گنابادی بود که گفته می شد بعد از دستگیری این شخص و ازادی او امیر حسن صدیق و خانم اسکندری به ملاقات او رفته اند. اما امیر حسین صدیق می گوید که او عکاس ما در سریال گیله وا بود و نه من و نه خانم اسکندری طرفدار فرقه خاصی نیستیم و او تنها همکار ما می باشد که ما به دیدن او رفته بودیم. در زمان ملاقات امیر حسین از این شخص، تصویری منتشر شده بود که بسیار حاشیه برانگیز شده بود.

در واقع وجود این حواشی خیلی زود او را به عنوان یکی از جنجالی ترین بازیگران ایرانی معروف کرد!

درامد امیر حسین صدیق چقدر است؟

درامد امیر حسین صدیق چقدر است؟

در مورد درامد امیر حسین صدیق باید گفت که این شخص، یکی از افراد پر کار در تلویزیون می باشد و علاوه بر بازیگری مجری گری و هم چنین گویندگی رادیو نیز انجام می دهد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که امیر حسین صدیق، از درامد زیادی برخوردار است اما در مورد اینکه ثروت امیر حسین صدیق چقدر است نمی توان نظر خاصی داد.

همسر امیر حسین صدیق کیست؟

بهاره خوش اندام همسر امیر حسین صدیق می باشد که خبر ازدواج این دو نفر بسیار زیاد رسانه ای شد. همسر این شخص شاعر و تصنیف سرا می باشد و این دو نفر بسیار خوشبخت می باشند و زندگی بسیار خوبی را در کنار یکدیگر دارند.

جوایز و افتخارات امیر حسین صدیق

امیر حسین صدیق یک بازیگر توانمند است که بی شک از جوایز زیادی بر خوردار است. او برای بازی های خوبش در برنامه و فیلم های مختلف موفق به دریافت جایزه های گوناگون شده است.

امیر حسین صدیق در خندوانه حضور داشت؟

یکی از برنامه های بسیار شاد و زیبای تلویوزین برنامه خندوانه می باشد که با حضور رامبد جوان و جناب خان و برنامه های مختلف و مسابقات مختلف، بسیار بازدید کنندگان زیادی دارد. این شخص به عنوان مهمان در یکی از سری قسمت های برنامه خندوانه به عنوان مهمان حضور داشت که در این برنامه گفت و گوی بسیار جذابی بین امیر حسین صدیق و رامبد جوان شکل گرفت و یکی از برنامه های بسیار به یاد ماندنی شد. در دفعات بعدی و در سری سوم برنامه خندوانه، رامبد جوان مسابقه ای را تحت عنوان لباهنگ اجرا کرد که باعث شد با واکنش های مثبتی مواجه شود. امیر حسین صدیق نیز یکی از شرکت کنندگان این قسمت ار برنامه بود که با اجرای اهنگی از علی زند وکیلی شور و هیجان زیادی در این برنامه به پا کرد.

امیر حسین صدیق فوت کرد؟

در مورد فوت شدن امیر حسین صدیق باید گفت که این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و این خبر اصلا صحیح نیست. این صرفا شایعه بود که پشت سر این هنرمند محبوب گفته شد و این بازیگر صحیح و سالم می باشد.

همسر امیر حسین صدیق کیست؟

امیر حسین صدیق در کتاب باز

کتاب باز یک برنامه با محوریت کتاب و کتاب خوانی است که از شبکه نسیم پخش می شود. این برنامه در قسمت اول ان یعنی در فصل اول، با اجرای امیر حسین صدیق همراه بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در این برنامه افراد مختلف همانند نویسندگان و شاعر های بسیار معروف دعوت می شد و او با ان ها مصاحبه می کرد. اما در سری های بعدی او از این برنامه کنار رفت و مجری گری را به شخص دیگری سپرد.

خانه امیر حسین صدیق در روستای کمرد چگونه است؟

امیر حسین صدیق مدتی می شود که روستا نشینی را برگزیده است و در روستا زندگی می کند. او به همراه مادر خود در این روستا زندگی می کند و دارای یک زندگی ارام و بدون شلوغی های شهر می باشد. او در این روستا از یک خانه روستایی بسیار زیبا و ساده برخوردار می باشد که فعالیت های خود را در همان مکان انجام می دهد.

شام ایرانی امیر حسین صدیق

شام ایرانی برنامه ای بود که در سال های گذشته ساخته و برگزار می شد. این برنامه، با حضور بازیگران مختلف صورت می گرفت و هر هفته در خانه چهار نفر از یک تیم مهمانی بود. گروهی که امیر حسین صدیق در ان بود متشکل بود از علیرضا خمسه، امیر حسین صدیق، علی مشهدی و یا علی مسعودی و میرطاهرمظلومی که این برنامه بسیار شاد و جذاب بود و از موضوعات مختلفی در این برنامه صحبت شد.

توهین امیر حسین صدیق به مدافعان حرم به چه علت بود؟

در یک تیتر خبری اعلام شد که امیر حسین صدیق به مدافعات حرم توهین کرده است. حال می خواهیم بررسی کنیم و ببینیم که چرا چنین تیتر خبری اعلام شده است و ماجرای ان چه می باشد. گفته می شد که این بازیگر به یکی از مدافعان حرم توهین کرده است. ماجرا از این قرار است که امیر حسین صدیق به همراه همسرش در یک برنامه پایان سال شرکت کردند و در یک ایتم مشترک با یک مدافع حرم گفت و گو داشتند. این شخص در مورد چگونگی کشته شدن افراد ایرانی در سوریه خاطراتی را تعریف می کرد که این شخص واکنش نشان داد و گفت که خوب نیست در روز های پایانی سال، از موضوعات دلخراش صحبت کنیم و حال مردم را بد کنیم. این موضوع باعث شد واکنش های نه چندان خوبی نسبت به این فرد راهی شود و حاشیه هایی پیرامون همین موضوع برای شخص ایجاد بشود.

جوایز و افتخارات امیر حسین صدیق

امیر حسین صدیق و نگار عابدی چه رابطه ای با هم دارند؟

در یک همکاری در شبکه سلامت، نگار عابدی به همراه این هنرمند سریالی را بازی کردند که از موضوعات مختلف سلامت محور برخوردار بود. این برنامه که از شبکه سلامت پخش می شد، در یکی از قسمت هایش به موضوعی اشاره کرد که گویا وقتش بود تابو بودن ان برای همیشه در این کشور شکسته بشود. در یکی از این سکانس ها، نگار عابدی در حال گریه می باشد و این شخص علت گریه نگار عابدی را جویا می شود. نگار عابدی می گوید که در هر ماه در وضعیت حساسی قرار می گیرد که باید به او توجه بشود. در واقع او به عادت ماهیانه اشاره می کند که این موضوع یک موضوع مهم و حساس است و تقریبا در هیچ کجای تلویزیون به ان اشاره نمی کنند اما شبکه سلامت برای اولین بار این موضوع را پرده برداری کرد و در مورد ان توضیح داد که با واکنش های مثبت و منفی زیادی مواجه شد.

سوالات متداول

  1. امیر حسین صدیق در کجا زندگی می کند؟

    او اکنون در یک روستا در بیست و پنج کیلومتری تهران زندگی می کند.

  2. حاشیه امیر حسین صدیق در مورد چه چیزی بود؟

    در مورد گفت و گو و درگیری اعتراضی با یک مدافع حرم و هم چنین ملاقات با یکی از دراویش گنابادی می باشد.

  3. او در کدام سریال با نگار عابدی همکاری کرده است؟

    در سریالی که از شبکه سلامت پخش شد با این شخص همکاری کرد که از موضوعات مختلفی در این سریال صحبت شد.

  4. امیر حسین صدیق چند سال سن دارد؟

    امیر حسین صدیق اکنون در سن چهل و نه سالگی به سر می برد و متولد سال پنجاه و یک می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *