بیوگرافی ستاره پسیانی + ماجرای حامله شدن از دوست پسرش

در این مقاله قصد داریم شما را با ستاره پسیانی یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی برای شما مطالبی را ارائه دهیم با ما همراه باشید تا اطلاعات زیادی از زندگی و بیوگرافی این بازیگر معروف به دست آورید. او یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون می باشد که در ادامه این مقاله مطالبی را از فیلم هایی که او نقش آفرینی کرده ارائه خواهیم داد.

ستاره پسیانی کیست؟

ستاره پسیانی کیست؟

ستاره پسیانی متولد ۱۳۶۴ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم یدو شد. سال 1378 وقتی 14 ساله بود با حضور در سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند اولین نقش جدی و حرفه ای خود را تجربه کرد.

او دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است. مادر بزرگ وی جمیله شیخی است. وی برنده تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران برای بازی در نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شد.

در ادامه با بیوگرافی ستاره پسیانی بیشتر آشنا خواهیم شد پس با ما تا پایان مقاله همراه باشید. او دیپلم گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد که از تئاتر شروع کرد با سینما مشهور شد و حالا شرایط خاصی برای ازدواج دارد.

ستاره دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی هر دو از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر است و تنها یک برادر بنام خسرو دارد و مادربزرگش مرحوم خانم جمیله شیخی هم از بازیگران بنام ایران بود.

بازیگری را با تئاتر در سال 1369 وقتی که 5 ساله بود شروع کرد و یکسال بعد در سال 1370 با فیلم داریوش کاردان بنام بهترین بابا دنیا وارد سینما شد. او سپس در همین پنج سالگی پیشنهاد بازی بهرام بیضایی برای فیلم مسافران را بخاطر ترس از چشمان این کارگردان قبول نکرد.

درآمد ستاره پسیانی

درآمد ستاره پسیانی

درآمد های نجومی بازیگران و در کل سلبریتی‌ های وطنی در یکی دوسال اخیر محل مناقشات فراوانی بوده و در این مدت، چه در رسانه‌ های رسمی و چه در رسانه‌ های اجتماعی و فضا مجازی شاهد انتقادات و اعتراضات پرشماری به این قضیه بوده‌ ایم. انتقاداتی که با مقایسه درآمد های بازیگران با اصناف دیگر نه‌ تنها این فاصله درآمدی منجر به فاصله روبه‌فزونی طبقاتی را زیر سوال می‌ برند، که از سوی دیگر این چهره‌ ها را سزاوار دریافت چنین دستمزد ها و درآمد هایی نمی‌ دانند.

این هنرمند و بازیگر جوان که از سنین کودکی وارد حرفه بازیگری و فعالیت در زمینه هنر شده است درآمد قابل توجهی را از این حرفه به دست آورده است. این بازیگر که از سال 1369 فعالیت حرفه ای خود را شروع کرده توانسته تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی ایفا نقش کند.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در این مدت فعالیت توانسته درآمد های بسیار خوبی از سریال ها و فیلم هایی که ایفا نقش کرده به دست آورد. این بازیگر توانسته با فعالیت در تئاتر به مدت طولانی درآمد خوبی از این حرفه به آورد. او همچنین با فعالیت در تلويزيون که سال 1378 اولین سریال حرفه ایی خود را بازی کرده توانسته ثروت خوبی از این حرفه به دست آورد.

این درآمد بالا او را تبدیل به پولدارترین بازیگر ایران تبدیل کرده است. برای اطلاعات بیشتر از لینیک که در دسترس قرار گرفت کمک بگیرید.

مصاحبه با این بازیگر

بیشتر افراد مشهور و شناخته شده از جمله سلبریتی ها و بازیگران به دلیل اینکه مردم آن ها را می‌ شناسند و علاقه به آن ها دارند در خیلی از برنامه ها شرکت می کنند و مصاحبه های زیادی از آن ها منتشر می شود. خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی زیادی هستند که خواستار این هستند که با بازیگران مصاحبه کنند.

خانم پسیانی در یکی از مصاحبه های خود در مورد ازدواج و همسر ایده آل خود گفته مرد مورد علاقه ام برای ازدواج باید قد بلند، تحصیل کرده باشد ولی قیافه برایم مهم نیست. هر چند این بازیگر هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. او این صحبت ها را در برنامه دورهمی مهران مدیر عنوان کرد که صحبت های او موجب خنده حضار و همچنین خود مهران مدیری شد.

این هنرمند شناخته شده تاکنون مصاحبه های زیادی را با خبرگزاری ها و سایت های مختلفی انجام داده است شما علاقه مندان به این بازیگر می توانید با ورود به نرم افزار های مختلفی مثل اینستاگرام یوتیوب ویدیو های مصاحبه های این بازیگر را در این پلتفرم ها مشاهده کنید. او همچنین در خیلی از برنامه های تلويزيونی هم شرکت کرده است که یکی از این برنامه ها دورهمی و همچنین خندوانه بود که از شبکه نسیم پخش می شد او در این برنامه‌ ها در مورد ازدواج اظهار نظر کرد.

عکس ستاره پسیانی

عکس ستاره پسیانی

به علت شهرت و معروفیت بازیگران و افراد معروف معمولاً خیلی از سایت ها و رسانه های اجتماعی از این افراد عکس ها و فیلم های زیادی منتشر می کند. اگر شما مخاطبین از علاقه‌مندان و هواداران این بازیگر جوان و معروف هستید می توانید به راحتی عکس های او را سایت های مختلف ببینید.

خیلی از سایت ها و رسانه های اجتماعی عکس ها و فیلم های زیادی از هنرمندان و بازیگران معروف منتشر می کنند شما عزیزان می توانید با سرچ نام این افراد در گوگل عکس های زیادی را در سایت های مختلف که مطالب و مقاله های بسیار زیادی راجع به این هنرمند معروف نوشته شده است را مشاهده کنید. این هنرمند معروف به تازگی در مجموعه خاتون که از شبکه خانگی پخش می شود به ایفا نقش پرداخته است.

راه دیگری که می شود عکس های بسیاری از هنرمندان را مشاهده کرد، رفتن به پیج اینستاگرام این افراد معروف می باشد اگر می خواهید عکس های این هنرمند و بازیگر معروف سینما دیدن کنید می توانید وارد پیج اینستاگرام او شوید و با دنبال کردن این هنرمند معروف در این اپلیکیشن عکس ها و فعالیت های او را هم دنبال کنید. او در اینستاگرام 118K دنبال کننده دارد و عکس های زیادی از خود و فعالیت های خود در پیج خود منتشر کرده است.

فیلم هایی که ستاره پسیانی بازی کرده است؟

فیلم هایی که ستاره پسیانی بازی کرده است؟

این بازیگر معروف و محبوب فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ با بازی در یک فیلم سینمایی آغاز کرده توانسته تاکنون در سریال ها و فیلم های زیادی به ایفا نقش بپردازد در این قسمت از مقاله قصد داریم اطلاعاتی از فیلم‌ ها و سریال‌ ها این بازیگر به شما ارائه دهیم.

یدو

یدو فیلمی به کارگردانی مهدی جعفری، نویسندگی مهین عباس‌زاده و مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح محصول سال ۱۳۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر شده‌ است. این فیلم براساس داستان زخم شیر از صمد طاهری ساخته شده است. ستاره پسیانی در این فیلم توانست با ایفا نقش بی نظیر خود برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شود.

داستان فیلم درباره ماه‌ های آغازین جنگ تحمیلی است. دورانی که خانواده‌ های شهرهای مختلف خوزستان به ناچار خانه، کاشانه و همه دلبستگی خود را رها کردند و به شهر های دیگر پناه بردند تا جان خود را نجات دهند. اما در این میان مادری قصد ندارد خانه و کاشانهٔ خود را رها کند در این میان پسر بزرگ‌ تر و نوجوان خانواده، از دست این تصمیم مادر عصبانی است. مدام به جان مادر غر می‌ زند که مانند تمام اهالی محل از آن جا بروند تا از بین نرفته‌ اند. به هر بهانه‌ ای با مادر بحث می‌ کند و حرف از رفتن می‌ زند. مادر اما بیش از آنچه یدو تصورش را دارد عاشق خانه‌ ای است که در آن مادر شده‌ است.

دوزیست

دوزیست

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. هادی حجازی فر، ستاره پسیانی و جواد عزتی نقش های اصلی این فیلم را بر عهده داشتند.

در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌ کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه آن ها کار می‌ کند، او دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌ داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌ آورد و ادعا می‌ کند که دختر خاله‌ اش است و از عطا می‌ خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌ پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌ شود.

سرخ‌ پوست

فیلمی در ژانر درام، معمایی، عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا اسحق زاده محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۸ رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد. ستاره در این فیلم نقش کوتاهی داشت او در این فیلم نقش زن احمد سرخپوست را بر عهده داشته است.

خوب، بد، جلف ۲

خوب، بد، جلف ۲

فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۸ است و دومین قسمت از فیلم خوب بد جلف است. این فیلم ادامه قسمت اول خوب، بد، جلف است. این فیلم برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

یک گروه تروریستی آمریکایی برای نفوذ به تاسیسات امنیتی در قالب تیم فیلم‌سازی وارد ایران می‌ شوند و از سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر جهت پوشش خود استفاده می‌ کند. در این فیلم ستاره در کنار پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و ریحانه پارسا به ایفا نقش پرداخته است.

لانتوری

فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم در شصت و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین و سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ورشو در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد.

این فیلم که سومین فیلم کارنامه هنری رضا درمیشیان است، در جشنواره های داخلی و بین‌ المللی متعددی پذیرفته شد و به اکران درآمد و جوایز متعددی را نیز دریافت کرده است.

همچنین برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و نامزد جوایز بسیاری شد و سرانجام در بخش بهترین صدا موفق به کسب سیمرغ بلورین شد.

زیرخاکی۲

زیرخاکی۲

ادامه سریال زیرخاکی۱ به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که نخستین فصل این سریال در رمضان ۹۹ پخش شد. فصل دوم این مجموعه از جمعه ۸ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد. این دومین سریالی است که این بازیگر در تلویزیون به ایفا نقش پرداخته است.

این مجموعه ادامه داستان فصل نخست را روایت می‌ کند. که با خارج شدن فریبرز از مرز و آغاز جنگ ایران و عراق شروع می‌ شود و این فصل نیز مانند فصل قبلی اتفاقات طنزی را برای خانواده فریبرز باغ بیشه به همراه دارد که از این اتفاقات می‌ توان به طلسم، پیدا کردن خانه و گم شدن فرهاد اشاره کرد. این فصل با اسیر شدن فریبرز، فرمانده و ابراهیم توسط عراقي ها به پایان می‌ رسد. ادامه‌ی این سریال در قالب مجموعه‌ی زیرخاکی۳ پخش خواهد شد.

کرگدن

مجموعه نمایشی به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی صادق یاری، محصول سال ۱۳۹۸ است. پخش سریال کرگدن از پنجشنبه ۱۶ آبان در شبکه نمایش خانگی آغاز و شنبه هر هفته قسمت نو آن انتشار می‌ یافت. در ابتدا نام این سریال قرار بود پیتوک شود اما پس از سرودن تیتراژ و مشکلات پیش آمده با تهیه‌کننده، نام این سریال به کرگدن تغییر یافت، این سریال ۲۶ قسمت دارد. کرگدن مخفف ۵ اسم کاظم، رها، گیسو، دانیال و نوید می‌ باشد.

اینستاگرام ستاره پسیانی

اینستاگرام ستاره پسیانی

اینستاگرام یک اپلیکیشن های بسیار محبوب و پرطرفدار در بین تمام مردم در دنیا می باشد. در این قسمت از مقاله شما را با اینستاگرام این بازیگر و هنرمند سینما آشنا خواهیم کرد. اینستاگرام یکی پلتفرم های بسیار محبوب و جذاب بین هنرمندان و سلبریتی های مشهور در کل دنیا می باشد که هنرمندان و بازیگران معروف ایرانی هم در این اپلیکیشن فعالیت بسیار گسترده ایی دارند. و از طریق این فعالیت ها توانسته‌ اند کسب درآمد کنند. در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که اینستاگرام ستاره پسیانی این بازیگر خوش نقش و هنرمند جوان و زیبا چند فالوور و دنبال کننده دارد و تاکنون چه نوع پست هایی را در اینستاگرام خود قرار داده است.

این هنرمند و بازیگر معروف ایرانی حدود 118k دنبال کننده دارد و محتویات پیچ او شامل عکس و فیلم هایی از فعالیت او در فیلم ها و سریال هایی است که بازی کرده است. برای دنبال کردن و حمایت از این هنرمند در اینستاگرام می توانید با سرچ نام او در این پلتفرم او را دنبال کنید و از این طریق از فعالیت ها و بازی های او در فیلم ها و سریال ها آگاهی پیدا کنید.

ستاره پسیانی چند سال دارد؟

این بازیگر جوان متولد 16 شهریور سال 1364 در تهران در یک خانواده کاملا هنری می باشد پدر و مادر او که از بازیگران معروف سینما و تلویزیون می باشد. او در حال حاضر 36 سال سن دارد و تا کنون ازدواج نکرده است.

ستاره پسیانی ازدواج کرده است؟

هیچ خبر دقیقی مبنی بر ازدواج ستاره پسیانی منتشر نشده است و به نظر می رسد که این بازیگر هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. او که در یکی از برنامه های تلویزیونی به نام دورهمی حضور پیدا کرده است و در مورد ازدواج و ملاک های ازدواج خود صحبت های انجام داده که می توانید این صحبت ها در سایت های مختلف مشاهده کنید.

پدر ستاره پسیانی کیست؟

پدر این بازیگر آتیلا پسیانی متولد ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند جمیله شیخی است. آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او پدر ستاره پسیانی می باشد. او همچنین دارای پسری به نام خسرو است که او هم بازیگر تئاتر می باشد. آتیلا پسیانی فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک‌نازی، تجربه کرد.ضمنا در برنامه چهل تیکه به گفته خودش در فیلمی که گم شده است در سال 1348 به مدت ۴۰ ثانیه نقش داشته است.

ستاره پسیانی نوید محمدزاده، تاکنون در چندین فیلم با یکدیگر همکاری داشتند آخرین فیلمی که این دو با هم همکار بودند فیلم سرخ پوست بوده است.

ستاره پسیانی در دورهمی

ستاره پسیانی در دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در تاریخ 23 خردادماه 98 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان ستاره پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و دختر آتیلا پسیانی بازیگر پیشکسوت و نوه زنده یاد جمیله شیخی بود. این بانوی هنرمند درباره تحصیلاتش گفت:من در هنرستان سوره گرافیک خواندم و به دلیل اینکه عکاسی را دوست داشتم و اینکه بازیگری را به صورت تجربی آموخته بودم دوست داشتم تحصیلات آکادمیک در حوزه دیگری باشد.

مهران مدیری درباره علت ازدواج نکردن Setareh Pesyani از او پرسید که گفت تا به حال پیش نیامده است اما من خانواده را خیلی دوست دارم و درباره ملاک های ازدواجش گفت اخلاقش نسبتا خوب باشد، قیافه اصلا برایم مهم نیست ولی خوش قد و بالا باشد، خیلی حرف مشترک با هم داشته باشیم و شغل من را درک کند که مهران مدیری با ملاک های ازدواج او شوخی کرد و با خنده گفت یعنی یه چیز دراز بی ریخت باشد.

حاشیه های ستاره پسیانی

اغلب افراد معروف دچار حواشی و اتفاقات زیادی می شوند کمتر هنرمندی است که به دور از حاشیه باشند در این قسمت از مقاله یکی از حواشی این بازیگر را برای شما عنوان خواهیم کرد. مرداد ماه سال 1398 روزنامه رادیکالی کیهان افشا کرد دهم خرداد، در خانه ای واقع در ولنجک تهران یک مهمانی با حضور زنان و مردان نامحرم به صورت مختلط برگزار شد.

در میان مهمانان، چند نفر از عوامل سفارت انگلیس و بازیگران مشهور حضور داشتند که این خانم بازیگر و برادرش هم بودند. با شکایت اهل محل به دلیل مزاحمت، نیروی انتظامی وارد شده و اقدام به دستگیری مهمانانی می کند که بصورت مختلف به صرف مشروب مشغول بودند.

از جمله دستگیر شدن این خانم بازیگر بود که به همراه دوستانش با التماس خواهان بسته شدن پرونده خود و افشا نشدن جرم بودند. این افشاگری از آن جهت صورت گرفت که خانم ستاره پسیانی با انتشار عکسی، از نوشین جعفری عکاس و روزنامه نگار بازداشت شده حمایت کرده بود.

حاملگی ستاره پسیانی

در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد حاملگی ستاره پسیانی این بازیگر معروف سینما و تلویزیون برای شما مطالبی را ارائه دهیم. همان طور که می‌ دانید این بازیگر تاکنون ازدواج نکرده است و شایعه حاملگی این بازیگر در فضا مجازی و همچنین سایت‌ های خبری باعث شد که او نسبت به این خبر واکنش نشان دهد و در یکی از مصاحبه‌ های خود عنوان کند که این خبر شیطنت یکی از خبرنگاران می باشد. او گفته خودم من هم از این خبر بسیار متعجب شدم که چطور می شود بدون اینکه ازدواج کنم می‌ توانم فرزندی داشته باشم.

ستاره پسیانی در پس از باران

ستاره پسیانی در پس از باران

این بازیگر و هنرمند در سریال پس از باران هیچ نقشی را ایفا نکرده این سریال که در سال ۱۳۷۹ ساخته و منتشر شد جزو پربیننده ترین سریال های آن زمان بوده است. در این سریال بازیگران زیادی ایفا نقش کردند که جمیله شیخ یکی از بازیگران این سریال بوده که این بازیگر مادر بزرگ ستاره پسیانی می باشد. برای اینکه اطلاعات زیادی از این سریال بدست آورید می توانید اطلاعات این سریال را از ویکی پدیا بدست آورید تا متوجه شوید چه بازیگرانی در این سریال بازی کرده اند.

سوالات متداول

  1. ستاره پسیانی و هوتن شکیبا چه رابطه ایی با یکدیگر دارند؟

    این دو بازیگر هیچ نوع رابطه ایی با هم ندارند. فقط این دو در فیلم هلن با یکدیگر همکار بودند.

  2. ستاره پسیانی ویکی پدیا به چه معنایی می باشد؟

    ویکی پدیا یک سایت اطلاعاتی می باشد که شما می توانید بیوگرافی کامل این بازیگر را در آن مشاهده کنید.

  3. قد ستاره پسیانی چقدر می باشد؟

    این بازیگر جزو قد بلندترین بازیگران زن ایرانی می باشد قد این بازیگر 178 سانتی متر می باشد.

  4. این بازیگر از چه سالی شروع به فعالیت کرده است؟

    این بازیگر از سال 1369 وقتی که 5 سال بیشتر نداشته وارد این عرصه شده است و این به واسطه داشتن خانواده هنری می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *