بیوگرافی سحر دهقان داور مسابقه رقص خردادیان + حواشی و رابطه های او

سحر دهقان یک دنسر ایرانی معروف می باشد که از سن کودکی علاقه زیادی به رقص داشت. سحر دهقان در کودکی به همراه خانواده اش به فرانسه مهاجرت کردند و در فرانسه در کلاس های آموزش رقص شرکت کرد و امروزه تبدیل به یکی از معروف ترین دنسر ها و رقاص های ایرانی خارج نشین شده است. این رقاص ایرانی علاوه بر رقص در تئاتر هم فعالیت کوتاهی داشته است و با توجه به علاقه ای هم که به موسیقی دارد در کنار استاد پری بخش کار با پیانو را آموخت.

سحر دهقان کیست؟

سحر دهقان کیست؟

سحر دهقان یکی از معروف ترین دنسر ها و رقاص های ایرانی می باشد که در سن کودکی به همراه خانواده اش به فرانسه مهاجرت کرد و در این کشور تحصیلات خود را پشت سر گذاشت و با توجه به علاقه ای که از همان کودکی به رقص داشت در فرانسه در کلاس های رقص مختلفی شرکت کرد. وی تا کنون جزئیاتی از سن و سال تولد خود منتشر نکرده است. سحر دهقان علاوه بر رقص به موسیقی و تئاتر هم علاقه زیادی دارد و با این دو حرفه هم تا حدودی آشنا می باشد زیرا تا کنون سابقه فعالیت در تئاتر را دارد و مدتی هم پیش استاد پری بخش مشغول آموزش پیانو بود. این دنسر ایرانی پس از پایان تحصیلات دوران دبیرستان به کشور آمریکا مهاجرت کرد و در کالیفرنیا مدرک ارشد تربیت بدنی را دریافت کرد.

سحر دهقان امروزه به عنوان مربی رقص فعالیت زیادی دارد و تا کنون در کشور های امارات متحده عربی (دبی)، انگلیس (لندن)، ترکیه (استانبول)، آمریکا (سان فرانسیسکو، لس آنجلس، نیویورک)، فرانسه (پاریس) و ایتالیا (میلان) سابقه برگزاری کلاس های آموزش رقص را در کارنامه دارد. این دنسر سرشناس ایرانی الاصل با توجه به این که در کشور های مختلفی زندگی کرده به بسیاری از سبک های رقص کلاسیک و مدرن آشنایی دارد و همین مسئله باعث شده تا او به عنوان یکی از معروف ترین دنسر ها و مربی های رقص شناخته شود. سحر دهقان در سال 2007 میلادی برای اجرای رقص صوفی به مراسم و جشنواره بین المللی 800 سالگی مولانا در شهر قونیه دعوت شد. خود این دنسر ایرانی طراح رقص هم به شمار می رود و با الهام گرفتن از برخی از شعر و موسیقی های ایرانی و فرنگی توانسته رقص های جدیدی طراحی کند که برخی از آن ها در دانشگاه سوربن پاریس هم ارائه شده اند. امروزه با توجه به شرایط موجود در کشور ها پیرامون موضوع کرونا این دنسر ایرانی در سایت خود لینک ثبت نام کلاس های رقص آنلاین را گذاشته است و به صورت آنلاین هم تدریس می کند. به گفته خود سحر او و همسرش از سال 2018 میلادی به المان مهاجرت کرده اند و اکنون در کشور آلمان سکونت دارند. در فضای مجازی اخباری مبنی بر حضور سحر به عنوان داور در برنامه رقص محمد خردادیان مطرح شده بود که این اخبار مربوط به سحر دهقان نمی باشد.

عکس های جدید سحر دهقان را در کجا ببینیم؟

عکس های جدید سحر دهقان را در کجا ببینیم؟

سحر دهقان با توجه به شهرتی که دارد تا کنون عکس های زیادی از او در رسانه ها، مجلات و شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی منتشر شده است و عکس های مختلفی از این دنسر و مربی رقاص ایرانی در گوگل و شبکه های اجتماعی وجود دارد و همچنین خود او نیز تا کنون عکس های زیادی از خود در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرده است.

همان طور که اشاره شد عکس های وی فقط مربوط به گوگل و شبکه های اجتماعی نیست بلکه با توجه به فعالیت و شهرتی که دارد چندین بار عکس او بر روی جلد مجلات خارجی هم منتشر شده است. در این مقاله هم تعدادی از عکس های سحر دهقان موجود است و اگر به دنبال دیدن و پیدا کردن عکس های بیشتر و جدید تری از این رقاص ایرانی هستید می توانید به پیج وی در اینستا مراجعه کرده و یا نام او را در گوگل جست و جو کنید تا عکس های بیشتری برای شما نمایش داده شود.

آدرس پیج اینستاگرام سحر دهقان چیست؟

سحر دهقان در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد و تا کنون در پیج اینستاگرامی خود پست های اموزشی بسیاری از رقص ها با سبک های مختلف منتشر کرده است. آدرس پیج اصلی این دنسر در اینستا sahar_.art می باشد که حدود 280 هزار کاربر هم پیج وی را دنبال می کنند. این دنسر در پیج خود تا کنون 248 پست منتشر کرده است که اکثر این پست ها در ارتباط با اموزش رقص در سبک های مختلف می باشد و خیلی کمتر از خودش و یا فعالیت های روزمره پستی منتشر می کند. وی فعالیت خود را دراینستاگرام از سال 2015 میلادی (1394 شمسی) آغاز کرد و اولین پست این دنسر در اینستاگرام مربوط به 15 مارس سال 2015 میلادی می باشد.

یوتیوب سحر دهقان فعال است؟

یوتیوب سحر دهقان فعال است؟

این دنسر و رقاص معروف ایرانی در یوتیوب هم فعالیت زیادی دارد و پست ها اموزشی زیادی را از رقص های خود در سبک های مختلف در چنل یوتیوب خود منتشر می کند. نام چنل فعال سحر دهقان در یوتویب sahar fit dance می باشد که بیش از 15 هزار کاربر هم در یوتیوب چنل وی را دنبال می کنند. این دنسر تا کنون کلیپ های زیادی در چنل خودش منتشر کرده است که هر کدام از این کلیپ ها بازدید های بسیار زیادی داشته اند، که پر بازدید ترین کلیپ وی مربوط به رقص او با آهنگ عروس مهتاب از آصف می باشد که بیش از 211 هزار بازدید داشته است.

اکثر پست ها و کلیپ های این دنسر در یوتویب در کمتر از یک ماه معمولا بیش از 30 هزار بازدید دارند که نشان دهنده میزان محبوبیت این دنسر ایرانی در یوتیوب می باشد. بازدید های بالای کلیپ های این دنسر در یوتیوب باعث شده تا سرویس یوتیوب به یکی از منابع درآمد سحر دهقان تبدیل شود. شما با جست و جوی نام sahar fit dance  در یوتیوب و مراجعه به چنل این دنسر ایرانی می توانید کلیپ های زیادی از آموزش رقص در سبک های مختلف را توسط سحر مشاهده کنید. شما علاوه بر یوتیوب می توانید کلیپ های این رقاص ایرانی را در دیگر سایت ها از جمله اپارات هم مشاهده کنید.

درآمد این دنسر از کجاست؟

درآمد این دنسر از کجاست؟

این دنسر منابع مختلفی برای کسب درآمد خود دارد. یکی از منابع درآمدی این دنسر آموزش رقص می باشد که وی تا کنون در کشور های زیادی به عنوان کربی رقص در سبک های مختلف فعالیت کرده است و امروزه نیز کلاس های آنلاین آموزشی را برگزار می کند که با توجه به تعداد بالای هنرجو های او، این دنسر از کلاس های آموزشی خود درآمد زیادی را کسب می کند و همین مسئله باعث شده تا آموزش بخش عمده ای از درآمد سحر دهقان را تامین کند. علاوه بر این مورد با توجه به فعالیت زیادی وی در شبکه های مجازی مانند یوتویب و اینستاگرام بخش دیگری از درآمد از این شبکه های اجتماعی به دست می آید.

به طور مثال این دنسر که فعالیت زیادی در یوتیوب دارد سرویس و پلتفرم یوتیوب با توجه به بازدید های کاربران از هر کلیپ منتشر شده و تبلیغات پیش فرض یویتیوب قبل از هر کلیپ مبلغی (به دلار) را به ادمین چنل پراخت می کند و با توجه به این که هر کدام از کلیپ های این دنسر در یوتیوب بازدید های بسیاری داشته اند سرویس یوتیوب برای هر کلیپ مبلغ بالایی را به این دنسر ایرانی پرداخت می کند تا بخش دیگری از درامد سحر دهقان از طریق یوتیوب و فعالیت در فضای مجازی به دست آید. البته ممکن است این رقاص ایرانی از منابع دیگری مانند اسپانسر هم درامد داشته باشد.

سحر دهقان به کدام کشور مهاجرت کرد؟

سحر دهقان به کدام کشور مهاجرت کرد؟

سحر دهقان تا کنون در کشور های مختلفی زندگی کرده است. او ابتدا در سن کودکی و قبل از این که پا به مدرسه بگذارد به همراه خانواده خود به پاریس مهاجرت کردند و او تحصیلات خود را در فرانسه پشت سر گذاشت و در آن جا با توجه به علاقه ای که به رقص داشت در کلاس های مختلفی در این زمینه شرکت کرد. سحر دهقان پس از مهاجرت به فرانسه و پایان تحصیلاتش در دوران دبیرستان این بار به ایالت کالیفرنیا در آمریکا مهاجرت کرد و این کشور در رشته دانشگاهی تربیت بدنی تحصیل کرد و پس از آن در سال 2018 میلادی نوبت به آلمان رسید و به همراه همسرش به کشور آلمان مهاجرت کرد و اکنون حدود 3 سال است که در آلمان سکونت دارد.

علاوه بر مهاجرت این دنسر به کشور های فرانسه، آمریکا و آلمان او تا کنون برای برگزاری کلاس های رقص در کشور های دیگری هم مانند امارات متحده عربی، انگلیس، ترکیه و … هم مدت کوتاهی زندگی کرده است. آلمان سومین کشوری بود که این دنسر ایرانی به آن جا مهاجرت کرد و اکنون نیز در آلمان مشغول برگزاری کلاس های آموزشی می باشد. سحر دهقان تا کنون جزئیاتی از محل زندگی خود در این کشور منتشر نکرده است و به صورت دقیق مشخص نیست که وی در کدام یک از شهر های کشور آلمان سکونت دارد اما با توجه به لوکیشن برخی از پست های او به نظر او در شهر مونستر (munster) در نزدیکی شهر دورتموند آلمان زندگی می کند.

حاشیه های این دنسر درباره چه موضوعاتی است؟

این دنسر ایرانی بر خلاف سایر دنسر ها مانند الناز قاسمی و … حاشیه ها و جنجال های چندان زیادی نداشته است و تقریبا به دور از هر گونه حاشیه در حرفه خود فعالیت دارد. البته ممکن است گاهی اوقات حواشی کوتاه و کوچکی هم پیرامون این دنسر ایرانی شکل گیرد که اغلب پیرامون فعالیت و حرفه او می باشد. به طور مثال با توجه به این که وی در زمینه رقص استعداد بالایی دارد و به اکثر سبک های رقص آشنایی دارد و خود او هم طراح رقص می باشد ممکن است برخی از رقص های او جنجال یا حواشی ای در پی داشته و یا برای عده ای ناخوشایند باشد که باعث بروز حواشی مختلفی می شود اما این حاشیه ها به قدری نبوده است که بخواهد فضای کاری و فعالیت او را تحت تاثیر خود قرار دهد و برای او مشکل ساز شود. البته گاهی اوقات هم ممکن است موزیک هایی که برای رقص از آن ها استفاده می کند هم برای او حاشیه هایی در پی داشته باشد اما جزو حاشیه های جنجالی و مشکل ساز به شمار نمی رود.

آیا تا بحال مصاحبه ای با سحر دهقان انجام شده است؟

آیا تا بحال مصاحبه ای با این دنسر انجام شده است؟

با توجه به این که سحر دهقان جزو دنسر های معروف ایرانی می باشد و تقریبا بیش از 90 درصد عمر خود را تا کنون در خارج از ایران سکونت داشته است تا کنون از سوی رسانه ها و مجلات مربوط به رقص در کشور های خارجی که وی در آن ها فعالیت کرده است مصاحبه های مختلفی در زمینه های گوناگون با وی صورت گرفته است اما این مصاحبه ها کمتر بر روی رسانه های ایرانی منتشر شده است. علاوه بر این رسانه ها خود او نیز مصاحبه ای کوتاه در سایت خود در قسمت درباره من منتشر کرده است که به صورت خیلی خلاصه خود و فعالیت های مربوط به خودش را معرفی کرده است.

یکی از مصاحبه هایی که تا کنون با این دنسر ایرانی صورت گرفته است در سایت researchgate موجود است که به زبان انگلیسی بوده که برای ترجمه متن این مصاحبه می توانید از نرم افزار ها و یا سایت های مترجم مانند مترجم گوگل استفاده کنید. این مصاحبه در سال 2021 میلادی منتشر شده است که جزو جدید ترین مصاحبه های سحر به شمار می رود و پیرامون موضوعات مختلفی همچون مسائل شخصی مانند زندگی نامه و فعالیت های او انجام شده است.

همچنین علاوه بر این مصاحبه تا کنون مصاحبه های دیگری از در سال های قبل با سحر دهقان انجام شده است اما همان طور که اشاره شد در رسانه های ایرانی این مصاحبه ها منتشر نشده و برای خواندن مصاحبه های صورت گرفته با این دنسر باید به صورت لاتین در گوگل جست و جو کنید. خود این شخص هم گاهی اوقات در پیج اینستاگرام خود به سوالات کاربران و فالوور های خود به صورت لایو و یا کوئسشن استوری پاسخ می دهد.

همسر سحر دهقان کیست؟

همسر سحر دهقان کیست؟

این دنسر ایرانی متاهل می باشد. همسر او فرزام یوسفی بوده که به همراه یک دیگر در آلمان زندگی می کنند و همسر او نیز عکاس است و در شهر مونستر گالری عکاسی دارد. این دو قبل از مهاجرت به کشور آلمان با هم زندگی می کردند اما هیچ کدام از این دو شخص تا کنون اطلاعاتی مانند تاریخ و روز ازدواج خود منتشر نکرده اند. فرزام یوسفی و سحر دهقان در طی مدت زمانی که با یک دیگر زندگی می کنند تا کنون صاحب فرزندی نشده اند.

سحر دهقان در پیج اینستاگرام خود تا کنون چندین عکس از همسرش منتشر کرده است و علاوه بر آن گاهی اوقات همسر او در کلیپ های رقص سحر هم شرکت دارد که می توانید فیلم و کلیپ های آن ها را در پیج سحر مشاهده کنید. از آن جایی که فرزام یوسفی عکاس بوده تا کنون چند بار هم از سحر دهقان به عنوان مدل عکس های خود استفاده کرده است و هر دوی آن ها در زمینه شغلی همسر خود کمک های زیادی انجام می دهند. نام پیج همسر سحر در اینستاگرام گالری فرزام (gallery_farzam) می باشد که خود گالری هم همان طور که اشاره شد در شهر مونستر می باشد.

لایو سحر دهقان درباره چه موضوعاتی است؟

لایو سحر دهقان درباره چه موضوعاتی است؟

این دنسر ایرانی تا کنون لایو های کمی گرفته است که هر کدام از این لایو ها پیرامون مسائل مختلفی همچون روش ثبت نام و مسائل مربوط به کلاس های آموزشی، پاسخ به سوالات کاربران و مسائل این چنینی بوده است و گاهی هم در سفر ها و گردش های خود لایو برقرار می کند. این رقاص ایرانی تا کنون هیچ کدام از لایو های خود را ذخیره نکرده است و امکان مشاهده لایو های قبلی او وجود ندارد. همان طور که اشاره شد وی تا کنون لایو های چندان زیادی برقرار نکرده است و لایو های او اندک است اما با این حال با توجه به طرفداران و فالوور های زیادی که دارد معمولا از لایو های او نیز استقبال های بالایی هم صورت می گیرد و کاربران زیادی در لایو های او حاضر می شوند. سحر دهقان به جز پیج sahar_.art پیج دیگری در اینستاگرام ندارد و تمامی لایو های خود را با همین پیج برقرار می کند که شما هم با مراجعه به این پیج می توانید لایو های احتمالی این دنسر را در آینده مشاهده کنید.

رقص سحر دهقان را در کجا ببینیم؟

از این دنسر ایرانی تا کنون کلیپ های رقص بسیار زیادی منتشر شده است. خود این دنسر در پیج اینستاگرام خود و چنل یوتیوب خودش تا کنون کلیپ های رقص بسیار زیادی همراه با آموزش منتشر کرده است و علاوه بر آن ها با توجه به میزان شهرت و محبوبیت او تا کنون بسیاری از چنل ها و پیج های دیگر در فضای مجازی هم کلیپ های رقص این دنسر را منتشر کرده اند و شما به راحتی در گوگل، یوتویب و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی می توانید رقص های سحر را مشاهده کنید. برای مشاهده کلیپ های رقص سحر دهقان در یوتیوب با سرچ عبارت sahar fit dance می توانید وارد چنل یوتیوب این دنسر شوید و کلیپ های وی را مشاهده کنید همچنین با سرچ فارسی هم می توانید کلیپ های زیادی از وی در یوتیوب پیدا کنید.

اگر مایل هستید تا کلیپ های این دنسر را در اینستاگرام مشاهده کنید می توانید به پیج اصلی وی و یا به قسمت هشتک ها و فن پیج های او مراجعه کنید. در آپارت هم تا کنون کلیپ های زیادی از آموزش و رقص های این دنسر معروف ایرانی وجود دارد با مراجعه به سایت آپارات هم می توانید این رقص ها را مشاهده کنید. در فضای تلگرام هم چنل های مختلفی وجود دارند که تا کنون کلیپ های رقص سحر دهقان را منتشر کرده اند.

کانال رقص سحر دهقان در تلگرام چه نام دارد؟

کانال رقص سحر دهقان در تلگرام چه نام دارد؟

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد که در ایران هم افراد بسیار زیادی در آن فعالیت دارن اما این دنسر ایرانی به نظر نمی رسد که فعالیتی در تلگرام داشته باشد زیرا تا کنون هیچ اطلاعات و یا اطلاع رسانی ای برای چنل تلگرامی خود نکرده است و اگر او فعالیتی در این شبکه اجتماعی داشت حتما اطلاع رسانی های لازم را انجام می داد.

البته منظور این فعالیت در مورد این دنسر در زمینه فعالیت در کانال و چنل های عمومی می باشد و نه اکانت شخصی اما با این حال چنل هایی هم وجود دارند که کلیپ های رقص این دنسر ایرانی را منتشر می کنند و یا با نام سحر دهقان فعالیت دارند اما همان طور که اشاره شد با توجه به عدم اطلاع رسانی این دنسر برای فعالیتش در تلگرام به نظر نمی رسد هیچ کدام از این کانال ها و چنل ها مربوط به سحر دهقان باشند.

سوالات متداول

  1. سحر دهقان کیست؟

    سحر دهقان یکی از دنسر های معروف ایرانی می باشد که در ایران متولد شده است و امروزه به عنوان یک مربی رقص فعالیت دارد و به اکثر سبک های رقص کلاسیک و مدرن آشنا می باشد و با فعالیت به عنوان یک دنسر توانسته به شهرت بالایی هم برسد.

  2. سحر دهقان تا کنون در کدام کشور ها کلاس اموزش رقص برگزار کرده است؟

    این دنسر ایرانی تا کنون در کشور های مختلفی کلاس های آموزشی رقص در سبک های مختلف برگزار کرده است که معروف ترین این کشور ها امارات متحده عربی در شهر دبی، انگلیس در شهر لندن ، ترکیه در شهر استانبول، آمریکا در شهر های سان فرانسیسکو، لس آنجلس، نیویورک، فرانسه در شهر پاریس و ایتالیا در شهر میلان سابقه برگزاری کلاس های آموزشی را دارد و اکنون هم با توجه به وضعیت کرونا کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار می کند.

  3. سحر دهقان تا کنون به کدام کشور ها مهاجرت کرده است؟

    سحر دهقان در سن کودکی ابتدا به همراه خانواده خود به کشور فرانسه مهاجرت کردند و او تا پایان دوران مدرسه خود در فرانسه زندگی می کرد و پس از آن به ایالت کالیفرنیا مهاجرت کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تربیت بدنی در کالیفرنیا پشت سر گذاشت و در سال 2018 نیز به همراه همسر خود به آلمان مهاجرت کرد.

  4. آدرس پیج سحر دهقان در اینستاگرام چیست؟

    این دنسر و مربی رقص معروف ایرانی الاصل با آیدی sahar_.art در اینستاگرام فعالیت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *