بیوگرافی سارا فرقانی + بررسی حواشی و لیست دوست پسر های سارا پایتخت

سارا فرقانی اصل و حواهرش نیکا در صدر لیست جنجالی ترین بازیگران ایرانی قرار دارند. در این مقاله می خواهیم کمی بیشتر در مورد زندگی سارا با شما همراه باشیم.

چند سالی است که در تلویزیون ایران سریالی طنز و پرطرفدار با نام پایتخت از شبکه یک سیما پخش می‌ شود که با استقبال زیاد مردم مواجه شده است. از جمله بازیگرانی که به عنوان بازیگر ثابت در این فیلم بازی کردند. سارا و نیکا فرقانی هستند که از کودکی این دو خواهر دو قلو به عنوان دختران نقی معمولی و هما در فیلم پایتخت حضور داشتند و در هر سری جدید از سریال پایتخت طرفداران این فیلم که به حضور سارا و نیکا فرقانی اصل عادت کرده بودند اما در سری هفتم از سریال پایتخت در کمال تعجب این دو خواهر حضور نداشتند و گفته شد که به دلیل حواشی زیادی که پیرامون این دو خواهر در فضای مجازی به وجود آمده از این سریال حذف شده اند. این حذف با واکنش های بسیاری از سوی مخاطبان و فعالان عرصه سینما مواجه شد. در ادامه بیشتر به این ماجرا و جزئیات بیشتری در رابطه با این دو خواهر به خصوص سارا فرقانی اصل می پردازیم و شما عزیزان را در جریان ماجرا قرار خواهیم داد.

سارا فرقانی کیست؟

سارا فرقانی کیست؟

طبق آن چه که در بیوگرافی سارا فرقانی اصل آمده است سارا و خواهرش نیکا فرقانی متولد هشتم مرداد ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و سه در شهر تهران می باشند.

در رابطه با پدر و مادر سارا و نیکا می ‌توان گفت که پدر سارا و نیکا در زمان نوجوانی به عنوان بازیکن راه‌آهن در لیگ نوجوانان بازی می‌ کرد اما به دلیل مسدوم شدن از ناحیه پا دیگر نتوانست فوتبال را ادامه دهد و آن را برای همیشه کنار گذاشت.

در رابطه با مادر او اطلاعات چندان زیادی در دسترس نمی باشد و آن ها یک برادر کوچک تر از خود دارند که گاهی عکس های مشترک آن ها با برادرشان در اینستا دیده می‌شود. در حال حاضر پدر و مادر آن ها مقیم کشور سوئد می باشند و در این کشور زندگی می کنند.

سارا و نیکا برای اولین بار زمانی که فقط یک سال داشتند در سریال دوباره زندگی حضور پیدا کردند و می توان گفت این اولین تجربه بازیگری برای این دو خواهر محسوب می شد آن ها در این سریال نقش دو خواهر را بازی می‌کردند که از یکدیگر جدا شده اند و یکی به یک خانواده ثروتمند و دیگری به خانواده مذهبی سپرده شده بودند. پس از گذشت هفت سال یعنی در سال ۱۳۹۰ آن ها برای بازی در فیلم پایتخت به سیروس مقدم معرفی شدند که پس از بررسی های اولیه آن ها به عنوان سارا و نیکای پایتخت انتخاب شدند.

تحصیلات نیکا فرقانی و خواهرش چقدر است؟

این دو خواهر در کنار بازیگری مشغول به تحصیل نیز هستند و برای این که بتواند به موقع برای فیلم برداری حاضر شوند به صورت فشرده درس می خوانند و امتحانات شان را زودتر از دیگر دانش آموزان انجام می دهند. با توجه به این که حضور در سریال پایتخت به عنوان اولین تجربه جدی سارا و نیکا محسوب می‌ شد، با گذشت هر فصل از این سریال کم‌ کم به شهرت آن ها افزوده شد و حضور آن ها در فیلم پررنگ تر جلوه کرد با این حال طبق مصاحبه ای که با آن ها صورت گرفته این دو خواهر تصمیم ندارند که بازیگری را به صورت جدی ادامه دهند و در حال حاضر به آن چه که فکر می‌ کنند فقط تحصیل می باشد.

عکس سارا و نیکا فرقانی اصل در خارج را در کجا ببینیم؟

سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر نوجوان و معروف تلویزیون ایران هستند که با توجه به محبوبیت سریال پایتخت در میان ایرانیان آن ها نیز از معروفیت و محبوبیت زیادی برخوردارند. به این خاطر عکس های زیادی و با توجه به این معروفیت افراد زیادی کنجکاو و علاقه‌ مند به دانستن جزئیات بیشتر در رابطه با سارا و نیکا و دیدن عکس های مربوط به این دو قلو ها می باشد. بنابراین سایت های مختلفی هستند که اقدام به تهیه و انتشار عکس های مربوط به سارا و نیکا فرقانی کرده اند.

شما با جستجو در گوگل می‌ توانید عکس‌های متعددی از آن ها را مشاهده کنید. همچنین سارا و نیکا با یک پیج مشترک در اینستاگرام فعالیت دارند و همه روزه عکس های متعددی از خودشان در اینستاگرام برای دنبال کنندگان شان به اشتراک می گذارند. با این حال شما برای تماشای عکس های سارا و نیکا همچنین عکس های سارا فرقانی بدون آرایش و یا عکس های سارا و نیکا فرقانی اصل بدون روسری در خارج از کشور یعنی در محل سکونت شان در سوئد می‌ توانید هم به پیج اینستاگرام آن ها مراجعه کنید و هم در وب سایت های گوگل جستجو کنید. سارا و نیکا علاقه زیادی به حیوانات دارد و معمولاً عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار حیوانات دیده می شود.

آدرس پیج اینستاگرام سارا فرقانی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام سارا فرقانی چیست؟

سارا فرقانی با آیدی saraforghaniofficial در اینستاگرام فعالیت دارد و طرفداران زیادی پست های او را در اینستاگرام دنبال می کنند. سارا به صورت روزمره عکس هایی از خودش به همراه خواهرش نیکا در خارج از کشور و در مکان های مختلف به اشتراک می‌ گذارد و همچنین زمانی که در صحنه فیلم برداری سریال پایتخت حضور دارند عکس‌ های متعددی از صحنه های پشت صحنه و عوامل پشت صحنه را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می گذارند. بنابراین می توان گفت سارا فرقانی اصل در اینستاگرام فعالیت گسترده ای دارد و چیزی حدود پانصد هزار نفر او را در اینستاگرام دنبال می کند. او تاکنون شصت پست برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته است و گاهی اوقات برای دنبال کنندگانش لایو می گذارد و در رابطه با فعالیت اش در تلویزیون، زندگی روزمره و حاشیه های به وجود آمده پیرامون این دو خواهر سریال پایتخت اطلاعاتی را به افراد حاضر در لایو ارائه می کند. بنابراین برای مشاهده و دنبال کردن پست های سارا فرقانی در اینستاگرام پس از این که او آیدی او را در اینستاگرام جستجو کردید می توانید وارد پیج sara Forghani Asl شده و تمامی پست های سارا فرقانی اینستا را مشاهده کنید و در صورت تمایل او را در اینستاگرام دنبال کنید.

سارا و نیکا فرقانی اصل در خندوانه دعوت شدند؟

برنامه خندوانه که در واقع یک نوع برنامه دورهمی محسوب می شود با اجرای رامبد جوان و حضور مهمان هایی به عنوان تماشاگر اجرا می شود. این برنامه که از شبکه نسیم پخش می شود هرشب از یکی از چهره ها و شخصیت های معروف در زمینه های مختلف به خصوص در عرصه بازیگری دعوت می شود تا در این برنامه حضور داشته باشد و گپ و گفتی دوستانه صورت بگیرد. بازیگران بسیاری تاکنون به برنامه خندوانه دعوت شده اند اما گمان نمی رود تا کنون از سارا و نیکا فرقانی برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آمده باشد یا اگر هم دعوت شده باشند. آن ها در برنامه خندوانه تاکنون حضور نیافتند اما با اوج گیری سریال پایتخت و معروفیت بیش از پیش آن ها در بین مردم برنامه های متعدد دیگری هستند که با حضور عوامل این برنامه از جمله خواهران فراقانی اجرا شده و از آن ها پیرامون حضورشان در پایتخت و زندگی شخصی شان سوالاتی پرسیده می شود.

دلیل حذف سارا و نیکا فرقانی اصل از پایتخت چه بود؟

با وجود این که از سال نود و از سری اول تا فصل ششم برنامه پایتخت سارا و نیکا با وجود این که نقش پررنگی در فیلم نداشتند اما جز بازیگران اصلی فیلم محسوب می شدند و دنبال کنندگان برنامه پایتخت سارا و نیکا را به عنوان دو عضو انکار نشدنی در فیلم تصور می‌ کردند. اما در کمال تعجب دیده شد که این دو عنصر اصلی فیلم در فصل هفتم از سریال پایتخت حذف شدند که با تعجب و واکنش‌های بسیاری در بین مردم و فعالان عرصه سینما مواجه شد. خبرها و شنیده ها حاکی از آن دارد که علت حذف سارا و نیکا از برنامه پایتخت به خاطر حواشی به وجود آمده مرتبط با آن ها در فضای مجازی خصوص انتشار عکس های لختی سارا و نیکا فرقانی اصل در یک استخر مختلط که به صورت پنهانی از آن ها عکس برداری شده بود.

با وجود این که این عکس در خارج از کشور از آن ها گرفته شده است و شاید طبق قوانین آن کشور هیچ مشکلی در این رابطه برای سارا و نیکا وجود ندارد اما به دلیل آن که آن ها نوعی بازیگر و سلبریتی معروف در ایران محسوب می‌ شوند و چهره‌ ای شناخته شده در بین ایرانیان هستند باید تا حدودی مواظب رفتار و حضورشان در مکان های عمومی باشد. چرا که در واقع ممکن است آن ها الگو برای نوجوانان ایرانی محسوب شوند. به دنبال حذف سارا و نیکا سری هفت سریال پایتخت پست های متعددی با موضوع حمایت سارا و نیکا و اعتراض نسبت به حذف آن ها در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شد و حتی خود سارا و نیکا با ناراحتی و بغض فراوان منکر چنین عکسی شدند و از این که با وجود شش سال همراهی و زحمت در کنار عوامل این فیلم از پایتخت حذف شدند بسیار ناراحت بودند.

یوتیوب سارا فرقانی فعال است؟

یوتیوب سارا فرقانی فعال است؟

یوتیوب دیگر پلتفرم پرطرفدار و پر بازدید فضای مجازی که پا به پای اینستاگرام در رقابت می باشد و همه سلبریتی ها و بلاگر های فعال در فضای مجازی علاوه بر فعالیت در اینستاگرام، حضور گسترده ای در یوتیوب نیز دارند. چراکه یوتیوب از سراسر جهان بازدید کننده زیادی دارد و کاربران مختلفی با ملیت های مختلف در یوتیوب فعالیت می کنند. بنابراین یکی از مهمترین ابزار برای معروفیت و مطرح شدن در همه دنیا یوتیوب می باشد. بنابراین سارا فرقانی علاوه بر این که در اینستاگرام پیج شخصی خودش را دارد در یوتیوب نیز فعال است و معمولاً لایوهایی را که اجرا می کند و یا کلیپ هایی را که در آن دابسمش اجرا می کند در یوتیوب نیز به اشتراک می‌گذارد و دوست داران و طرفداران سارا می توانند علاوه بر اینستاگرام از طریق یوتیوب نیز کلیپ های مرتبط با او را مشاهده کنند.

درآمد این بازیگر از کجاست؟

سارا فرقانی نوجوان هفده ساله ای است که تنها حضور رسمی او در عرصه سینما و تلوزیون مربوط به سری یک تا شش سریال پرطرفدار پایتخت می باشد و به جز حضور در این سریال و سریال دوباره زندگی که در یک سالگی در آن ایفای نقش کرد در هیچ برنامه دیگری نقش آفرینی نکردند و می توان گفت دلیل آن هم اشتغال به تحصیل آن ها می باشد. چرا که سارا در کنار بازیگری به صورت فشرده تحصیلاتش را ادامه داده است. بنابراین تنها شغل سارا بازیگری در یک مجموعه تلویزیونی می باشد و تنها منبع درآمد سارا و نیکا از بازیگری تامین می شود. البته با توجه به این که در حال حاضر سارا در اینستاگرام به عنوان یک سلبریتی و چهره مشهور شناخته شده است تعداد فالوور ایرانی بالایی دارد و با توجه به این تعداد بالای دنبال کننده می تواند با انجام تبلیغات در اینستاگرام از این طریق نیز نوعی کسب درآمد داشته باشد.

سارا و نیکا فرقانی در کدام کشور زندگی می‌ کنند؟

خانواده این دو خواهر از سال ۱۳۹۲ یعنی از فصل دوم سریال پایتخت به کشور سوئد مهاجرت کردند و در حال حاضر نیز پدر و مادر آن ها مقیم کشور سوئد می باشد. هدف آن ها از مهاجرت به کشور سوئد ادامه تحصیل سارا و نیکا بوده است. سارا و نیکا پس از کسب اقامت در کشور سوئد و پس از گذراندن دوره کلاس زبان، زبان سوئدی را یاد گرفتند و در مدرسه ای که مخصوص ایرانیان است ثبت نام کردند. آن ها سالی یک بار برای حضور و همکاری در برنامه به ایران سفر می کنند و در زمانی که در ایران حضور دارند با کمک معلم خصوصی به یادگیری درس های مربوطه می پردازند. مادر آن ها در این رابطه می گوید با وجود این که دوری از سارا و نیکا برای او و همسرش سخت و غیرقابل تحمل است اما به دلیل این که دخترانشان حضور در این برنامه را دوست دارند و از بازی در نقش هایشان لذت می‌ برند به این خواسته آن ها احترام گذاشته و این دوری را تحمل می کنند.

با این حال سارا و نیکا هر روز صبح از طریق وایبر با مادرشان تماس تصویری گرفته و این گونه کمی از یکدیگر رفع دلتنگی می کنند. نکته جالب این است که پس از مهاجرت این دوقلو ها به کشور سوئد و به دلیل عدم دسترسی و تماس نا موفق قرار بود در فصل چهارم سریال پایتخت دو قلو های شیرگاهی به جای سارا و نیکا نقش آفرینی کنند. که شنیدن این خبر برای سارا و نیکا بسیار ناراحت کننده بود چرا که آن ها دوست داشتن نقش هایشان را در فیلم خودشان بازی کنند. که محسن تنابنده موفق شد با آن ها تماس بگیرد و آن ها بار دیگر برای حضور در برنامه پایتخت به همراه دایی شان به ایران آمدند و با استقبال عوامل برنامه در فرودگاه مواجه شدند که برای آن ها بسیار خوشایند بود.

حاشیه های این بازیگر درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این بازیگر درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های مطرح پیرامون سارا و نیکا بسیار زیاد است طوری که همین حاشیه ها در نهایت منجر به حذف آن ها از سریال محبوبشان یعنی پایتخت شد. اولین حاشیه مربوط به سارا و نیکا انتشار ویدیویی کوتاه از آن ها بود در وضعیتی که سارا و نیکا به همراه دو پسر در یک ماشین حضور داشتند و حرکاتی غیر متعارف انجام می دادند از آن ها فیلم برداری شده بود. بعد از آن حضور آن ها در کافه به همراه چند تن از دوستان شان و در حال قلیان کشیدن برای آن ها جنجال‌ آفرین شد. بعد از مدتی سارا و نیکا هم در یک مهمانی شبانه مختلط و در حال رقصیدن در فضای مجازی جنجال آفرین شد و اما مشهورترین حاشیه ای که جنجال بسیار زیادی برای سارا و نیکا به دنبال داشت انتشار تصاویری برهنه از سارا و نیکا در یک استخر مختلط در خارج از کشور بود. به دنبال انتشار چنین فیلم ها و تصاویری از سارا و نیکا در فضای مجازی انتقادها نسبت به آن ها زیاد شد. طوری که در ادامه عوامل دست اندرکاران سریال پایتخت این طور صلاح دیدند که آن ها را از سری هفت پایتخت حذف کند.

آیا تا به حال مصاحبه ای با سارا فرقانی انجام شده است؟

از زمان پخش سریال پایتخت در تلویزیون بعضی از برنامه ها اقدام به دعوت از عوامل و بازیگران این سریال کردند و تاکنون مصاحبه های گوناگونی با بازیگران معروف پایتخت از جمله محسن تنابنده، احمد مهرانفر و ریما رامین فر صورت گرفته است. همچنین در بخشی از این برنامه ها مصاحبه هایی با سارا و نیکا به عنوان فرزندان نقی معمولی و هما در پایتخت انجام شده است و آن ها از شرایط سخت بازیگری و همچنین شرایط پشت صحنه گفت وگوهایی را انجام داده‌ اند. در حال حاضر به دنبال حواشی متعددی به وجود آمده برای سارا و نیکا و حذف آن ها از این برنامه آن ها بیشتر در فضای مجازی حضور دارد و از طریق اینستاگرام با طرفدارانشان ارتباط برقرار می‌ کنند. آن ها در لایو های بسیاری در رابطه با حواشی به وجود آمده صحبت کردند و در این لایو ها سعی کردند تا خودشان را از اتهام های وارده مبرا کنند و تا حدودی این حاشیه ها را توجیه و تکذیب کنند که البته با وجود واضح و مشخص بودن تصاویر آن ها در این کلیپ ها و تصاویر منتشر شده آن ها نتوانستند خودشان را از این حاشیه ها دور کنند.

دوست پسر سارا فرقانی کیست؟

دوست پسر سارا فرقانی کیست؟

تاکنون در هیچ یک از وبسایت های مختلف و فضای مجازی از شخصی به عنوان دوست پسر سارا و نیکا نام برده نشده است و حتی خود سارا و نیکا نیز از کسی به عنوان دوست پسرشان نام نبرده‌اند. با این حال مدتی قبل دنیا جهانبخت و مهراد جم در یک لایو از دو خواهر دوقلو که اول اسم هایشان سین و نون می باشد به عنوان دوست دختران قبلی مهراد نام برد که با توجه به شباهت آن ها به سارا و نیکا این شایعه به وجود آمد که دوست دختر قبلی مهراد در ایران همان سارا و نیکای معروف هستند.

همچنین مدتی امیر تتلو نسبت به سارا و نیکا ابراز علاقه کرده بود و به دنبال این ابراز علاقه سارا و نیکا با انتشار استوری که در آن یک آهنگ درام مربوط به تتلو را نشان می داد به این شایعه ها دامن زد که آیا سارا و نیکا با امیر تتلو رابطه مخفیانه دارند یا خیر؟ البته خود سارا و نیکا در این رابطه شفاف سازی انجام نداده‌ اند و هنوز هم چنین شایعه ای در بین طرفداران آن ها وجود دارد. البته در یکی از لایوها از سارا و نیکا در رابطه با مرد مورد ایده آل پرسیده شد و آن ها در جواب گفتند که مردی را دوست دارند که خوش اندام و ورزشی باشد.

لایو جنجالی سارا فرقانی درباره چه موضوعاتی بود؟

بعد از حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت به دلیل انتشار عکس های نیمه برهنه سارا و نیکا فرقانی در استخر ترکیه آن ها بیشتر در فضای مجازی و اینستاگرام حضوری پررنگ دارند و شما می توانید برای آگاهی و اطلاع از اخبار مرتبط با سارا و نیکا به پیج اصلی سارا فرقانی مراجعه کنید. همچنین گاهی اوقات آن ها لایو هایی را می گذارند که بعضی از این لایوها برای آن ها حاشیه ساز و جنجال‌ آفرین نیز بوده است. آن ها در اولین لایوی که در اینستاگرام گذاشتند با ظاهری نامتعارف و آرایشی بسیار غلیظ حضور پیدا کردند که با توجه به سن کمی که آن‌ها دارند کمی دور از انتظار بود. سارا و نیکا در لایو هایشان شوخی ها و بگو مگو هایی می کنند که زیاد جالب و مناسب شأن یک نوجوان هفده ساله نمی باشد. به دنبال انتشار عکس های جنجال آفرین در رابطه با آن ها سارا و نیکا در لایو حضورشان در چنین محیطی را انکار کردند. همچنین آن ها در یک کافه به همراه جمعی از دوستانشان در حال قلیان کشیدن لایوی را گذاشتند که با تعجب همگان و حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت.

سارا و نیکا فرقانی چند سال دارند؟

در رابطه با سارا فرقانی ویکی پدیا آمده است که او متولد سال ۱۳۸۳ است و در حال حاضر سن سارا فرقانی ۱۷ سال می‌ باشد. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است و آن ها یک برادر کوچکتر نیز دارند. سارا و نیکا از حدود سن نه سالگی در سریال پایتخت حضور پیدا کردند و می توان گفت به نوعی با این سریال بزرگ شدند طوری که در فصل شش این سریال مبحث ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل به عنوان بخشی از فیلم مطرح شد.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. سارا و نیکا متولد چه سالی هستند؟

    آن ها متولد سال ۱۳۸۳ می باشند.

  2. سارا و نیکا در حال حاضر در کدام کشور سکونت دارند؟

    آن ها در کشور سوئد زندگی می کنند.

  3. سارا فرقانی چند سابقه بازیگری دارد؟

    او تاکنون در دو سریال بازی کرده است.

  4. علت حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت چه بود؟

    انتشار عکس های نامتعارف در استخر از آنها موجب حذف آنان از این سریال شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *