جونگ کوک کیست؟ بیوگرافی Jungkook عضو گروه بی تی اس

این روزها که سینما و موسیقی کره در سراسر جهان دارای جایگاه محکمی شده و هنرمندان جهانی زیادی را به جهان معرفی کرده است، هر ساله به تعداد هنرمندان مطرح این کشور افزوده شده و این عرصه را به صنعتی پربازده تبدیل کرده است. یکی از بندهای مطرح کره ای که اخیرا اهنگ های مشهوری را ارائه داده است، گروه بی تی اس می باشد که در طی اخرین موزیک ویدئوی خود صاحب رکورد در میزان بازدید شد. این کلیپ که دینامیت نام داشت بیش از 101 میلیون بازدید در روز اول انتشار خود در یوتیوب کسب نمود که یک رکورد تاریخی را در جهان به ثبت رساند. این گروه و بند هفت نفره که چند نفر از محبوب ترین خواننده ها و هنرمندان کره را شامل می شود به محبوبیتی مثال زدنی دست یافته است، یکی از اعضای مشهور این بند که حضوری پر رنگ در گروه داشته است، Jeon Jung-kook یا همان جونگ کوک می باشد.

نکته شایان ذکر در بیوگرافی وی تاریخ تولد جونگ کوک می باشد که او کوچکترین عضو این گروه است و در کی پاپ به گلدن مکنه یا مکنه طلایی معروف است. کی پاپ به این دلیل این لقب را به او داده اند که جانگ کوک تقریبا همه چی تمام است. به اعتقاد هواداران وی و همچنین منتقدین موسیقی پاپ او یکی از بهترین خواننده های گروه است در عین حال یکی از بهترین دنسرهای گروه است و ظاهری منحصر بفرد دارد که هر ساله جزء زیباترین چهره های سال انتخاب می شود. شایان ذکر است این خواننده نیز همانند سایر اعضای بند بی تی اس جوایز زیادی کسب نموده که جایزه و نشان لیاقت فرهنگی نیز یکی از پرافتخارترین جوایز وی بوده است. در ادامه این مقاله به بیوگرافی و بررسی اختصاصی این هنرمند کره ای خواهیم پرداخت و به بسیاری از سوال های پیرامون شخصیت وی پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی جونگ کوک

بیوگرافی جونگ کوک

از هنگامی که این گروه در دنیا به شهرت رسید، کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان به جست و جوی بیوگرافی و مشخصات فردی خواننده های این گروه پرداخته و عباراتی همچون جونگ کوک هات و جونگ کوک منحرف را هیت کرده اند. جونگ کوک که مشهورترین خواننده و رقاص این بند است، در رابطه این شخصیت وی پرسش و پاسخ های بسیار زیادی منتشر شد. وی ترانه سرا و خواننده سرشناس و خوش چهره اهل کره جنوبی می باشد. این ارتیست محبوب کره ای خوش صدا فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۳ و در هنگامی که تنها ۱۶ سال سن داشت، با تک‌ آهنگ “خیلی خفن برای مدرسه” با گروه بی تی اس آغاز فعالیت کرد. هم اکنون این هنرمند تحت نظارت کمپانی مطرح بیگ هیت و در گروه بی تی اس مشغول به فعالیت است. وی یکی از بهترین خواننده و یکی از بهترین رقصنده های این گروه بوده و در فکت های شخصیتی و بیوگرافی وی امده است که او در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۸، به‌ همراه دیگر اعضای بی‌ تی ‌اس، نشان لیاقت فرهنگی را از رئیس‌ جمهور کره جنوبی دریافت کرد. شایان ذکر است این بند به دلیل اهنگ های بسیار محبوبی که ارائه داده جوایز بسیار زیادی از جشنواره های مختلف دریافت نموده است. هم اکنون جونگ کوک به دلیل تسلطی که به زبان انگلیسی دارد فعالیت های گسترده ای در فضای مجازی داشته و هم اکنون نیز به دلیل ظاهر خود با کمپانی های مدلینگ مطرح کره همکاری می کند.

اغاز فعالیت این هنرمند

در فضای مجازی سوال های بسیاری پیرامون شرایط ظاهری این خواننده و علاقمندی ها و اطلاعات شخصی وی منتشر شده است که در برگیرنده سوال هایی همچون قد، سن، تحصیلات، ساز مورد علاقه، مکان تولد، علاقمندی ها و سایر اطلاعات شخصی وی می شود. در ادامه به بررسی برخی از فکت های موثق این خواننده محبوب که در کمتر رسانه ای منتشر شده می پردازیم. تاریخ تولد جونگ کوک ۱ سپتامبر سال ۱۹۹۷ بوده و جالب است که بدانید او هم اکنون تنها ۲۴ سال سن دارد و در این سن به موفقیت هایی دست یافته که کمتر هنرمند کره ای ان را تجربه کرده است. و در شهر بوستان واقع در کشور کره جنوبی چشم به جهان گشوده است.

همچنین ایشان فارغ التحصیل هنرهای نمایشی سئول دانشگاه global cyber می باشد. خانواده جونگ کوک ۴ نفره بوده و او هم اکنون یک برادر بزرگ از خود به اسم جون چونگ هیون دارد و عکس برادر جونگ کوک در فضای مجازی در دسترس می باشد. وی تحصیلات دوران راهنمایی و دبستان خود را در مدرسه بک یانگ شهر بوستان و پس از کارآموزی در مدرسه شینگوی سئول گذرانده است. این هنرمند در سال ۲۰۱۲ وی برای بهتر شدن هنر دنس خود به امریکا سفر کرد و تحت نظر کمپانی movement lifestyle به تمرین و آموزش پرداخت. در همان سال در موزیک ویدئویی موسوم به ” من خودشم” از جوکن خودنمایی کرده و حسابی درخشید و مدتی نیز در گروه گلم به عنوان رقصنده فعالیت می کرد.

عکس جونگ کوک

عکس جونگ کوک

از هنگام به شهرت رسیدن بند بی تی اس و به خصوص پس از انتشار کلیپ دینامیت این بند و تک تک هفت عضو ان به شهرتی مثال زدنی دست یافتند. جونگ کوک که کم سن ترین عضو این بند است به دلیل جذابیت های ظاهری خود و رقص خاص خود در فضای مجازی به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته و به همین دلیل به فعالیت در عرصه مدلینگ نیز پرداخت. به همین دلیل شاهد تعداد بسیار زیادی از عکس های لاکچری توسط این هنرمند و خواننده کره ای بوده ایم. این روزها عکس های این هنرمند در سراسر فضای مجازی، اینستاگرام یوتیوب، کلاب هاوس، پینترست و سایر رسانه های محبوب مجازی منتشر می شود و به بازدیدهای بالایی دست پیدا می کند.

اینستاگرام جونگ کوک

در اینستاگرام این هنرمند محبوب کره ای اطلاعات موثق، جامع و کاملی از وی منتشر شده که پاسخگوی بسیاری از سوال ها و ابهامات در رابطه با کارکتر وی می باشد. وی که حضور پر رنگی در سال گذشته در پیج شخصی و فن کلاب های خود داشته، به اعتقاد هم گروهی های خود دارای شخصیتی دوست داشتنی و عامه پسند می باشد و به دلیل ان که دارای روحیه صبوری است به بسیاری از پرسش ها و شایعه های نسبت داده شده به خود پاسخ داده است. این هنرمند محبوب کره ای در سال ۲۰۱۳ فعالیت حرفه ای خود را با بی تی اس و با انتشار تک آهنگ ” خیلی خفن برای مدرسه” آغاز نمود.

از دیگر افراد این گروه می توان به کیم نام جون، کیم سوک جین، مین یون گی، جی هوپ، پارک جی مین و کیم ته هیونگ اشاره نمود. سپس وی بعد از چندین فعالیت در گروه بی تی اس، در سال ۲۰۱۵ چونگ کوک به کمپین ” یک رویا یک کره” ملحق شد و در کنار جمعی از هنرمندان کره در ترانه ” جنگ کره” حضور داشت. این ترانه در ۲۴ سپتامبر منتشر و در ۱۵ اکتبر در کنسرت وان کی، در شهر سئول به اجرا درآمد. شایان ذکر است که این هنرمند و خواننده کره ای در ۴ ژوئن ۲۰۲۰ ترانه ” هنوز همراه تو” را ساوندکلاود به شکل کاملا رایگان و همچنین در پیج اینستاگرامی خود منتشر ساخت.

لیسا و جونگ کوک

لیسا و جونگ کوک

یکی از ماجراهای پرطرفدار این خواننده در میان هوادارانش ماجراها و رمان های عاشقانه میان وی و لیسا می باشد. او که به صورت روزانه برخی از وقایع میان خود و لیسا را در پیج های خود منتشر می کند، داستان عاشقانه میان ان ها تبدیل به یکی از مطالب پرطرفدار کره و حتی برخی از طرفداران وی در سایر نقاط جهان شده است. از نظر هواداران وی دوست دختر جونگ کوک کیوت بوده و با وی همخوانی دارد. در رابطه با رابطه میان این دو سلبریتی در بسیاری از فن پیج های کره ای و اینترنشنال این بند عده زیادی از هواداران به نقدهای مختلف پرداخته و منتشر شدن رمان این دو نیز تبدیل به یکی از جذاب ترین عناوین گروه بی تی اس شده است. شما هواداران گرامی نیز جهت دسترسی به رمان عاشقانه جونگ کوک و لیسا می توانید در اینستاگرام، یوتیوب و اپارات به جست و جو بپردازید و ماجرای عاشقانه میان این دو را همانند سایر هواداران این هنرمند در سراسر جهان دنبال کنید.

کراش جونگ کوک

به محض به شهرت رسیدن خواننده های اسیایی به علاوه ظهور موج بزرگی از حواشی ناموثق علیه این هنرمندان، شاهد شایعه های بسیاری در رابطه با روابط شخصی و عاطفی ان ها هستیم و در این میان برخی از تینیجرها نیز جلب توجه می کنند. جونگ کوک نیز در این رابطه از قاعده مستثنی نبوده و شایعه های زیادی پیرامون روابط وی منتشر شده است که تایید و تکذیب ان ها مسئله اسانی نیست. می توایند اطلاعات تکمیلی را در مقاله کراش بی تی اس دنبال کنید.

درامد جونگ کوک چقدر است؟

در رابطه با میزان دقیق درامد جونگ کوک و سایر خواننده های این گروه موفق کره ای اطلاعات موثقی منتشر نشده و تنها راه نتیجه گیری در رابطه با سطح درامد و دارایی ان ها تصاویری است که در رابطه با ان ها منتشر می شود. در اکثر محتواهای منتشر شده این گروه حتی جت های شخصی به چشم می خورد که تنها یکی از مصادیق زندگی به سبک لاکچری و موفقیت مالی ان ها می باشد.

منابع درامدی این هنرمند چیست؟

منابع درامدی این هنرمند چیست؟

این روزها که به لطف گسترش چشمگیر فضای مجازی استانداردهای فعالیت های سلبریتی ها دچار تغییرات بسیار زیادی شده است، منابع درامدی افرادی که در عرصه هنر به شهرت می رسند نیز شامل طیف بسیار بزرگ تری شده است. اکثر افرادی که در فضای مجازی مورد توجه عموم قرار می گیرند، جدا از درامدهای مستقیم خود از طریق پذیرش تبلیغ ها در فعالیت ها و پیج های خود و یا از طریق راه اندازی برندهای شخصی به کسب درامد می پردازند. این هنرمند کره ای نیز در کنار درامد مستقیم خود از صنعت موسیقی و در فعالیت گروه بی تی اس، از طریق فعالیت در عرصه مدلینگ و تبلیغ برندهای مطرح کره ای به کسب درامد می پردازد.

دوست دختر جونگ کوک کیست؟

همانطور که می دانید بسیاری از هنرمندان و سلبریتی های مطرح امروزی، از انتشار اطلاعات خصوصی و روابط عاطفی خود اجتناب ورزیده و تنها در صورتی به انتشار این اخبار می پردازند که پای فرد سلبریتی دیگری در میان باشد. این هنرمند محبوب کره ای در رابطه با زن مورد علاقه خود چنین گفته است که دوست دارد قد او حداقل ۱۶۸قد باشد، آشپزیش خوب باشد، باهوش و مهربان باشد. اخیرا در رابطه با این خواننده شاهد انتشار منتشر شدن یک رمان عاشقانه میان او و لیسا بوده ایم که اخیرا به زبان فارسی نیز ترجمه شده و در دسترس هواداران این هنرمند قرار گرفته است.

مصاحبه با جونگ کوک

مصاحبه های بسیار زیادی به زبان انگلیسی و کره ای در رابطه با این هنرمند منتشر شده است که در برخی از ان ها وی در رابطه با علاقمندی های شخصی و فکت های خود سخن گفته است. در ادامه برخی از محتواهای مصاحبه های وی را معرفی می کنیم. سرگرمی های او شامل مواردی همچون ویرایش فیلم، عکاسی، کشف موسیقی جدید و کاور درست کردن هستند. از چیزهای بی مزه، حشرات، آسیب دیدن و مطالعه خوشش نمی اید، کره ای و ژاپنی و انگلیسی می تواند صحبت کند، سایز پاهای وی ۲۷۰ میلی متر است و در یکی از مصاحبه های وی امده است که قبل از اینکه وی به گروه BTS ملحق بشود، هندبالیست بوده و اگر هنرمند مطرحی نمی شد شاید روزگاری یک هندبالیست مطرح می شد. در دوران نوجوانی خود آرزوی وی این بود که بازیکن بدمینتون بشود. یکی از قوی ترین آیدل های کی پاپ هست و قدرت فیزیکی خیلی زیادی دارد. سیستم ایمنی ضعیفی دارد و الرژی های متفاوتی دارد و به همین علت گاهی خواندن برای او دشوار می شود.

علاقمندی های این هنرمند

جالب است که بدانید این سوپر استار کره ای عاشق و شیفته خواندن کتاب های کامیک است و کلکسیون کاملی از این سری کتاب ها را دارا می باشد. هوای مورد علاقه اش آفتابی به همراه نسیم خنک است. وی دیدگاه بلند مدت دارد و گفته است که در نظر دارد تا ده سال دیگر یا یک تتو کار حرفه ای و یا یک رستوران دار شود. دوست دارد یک روز با معشوقه اش به سفر برود. طرفدارجدی سری فیلم های مرد آهنی Iron Man است ومی تواند همزمان روی دو کامپیوتر بازی کند.

حاشیه های جونگ کوک

حاشیه های جونگ کوک

به محض به شهرت رسیدن خواننده ها و به خصوص هنرمندانی که به شهرت های جهانی می رسند، شایعه های زیادی بر علیه ان ها توسط بسیاری از رسانه های مجازی که در جهت منافع خود به دنبال جلب توجه عموم هستند منتشر می شود. در این رابطه پس از به شهرت رسیدن گروه بی تی اس شایعه های زیادی در رابطه با خواننده های این گروه منتشر شده که مواردی همچون خبر تصادف و بیماری جونگ کوک، روابط پنهانی و مافیای پشت پرده فعالیت بی تی اس از جمله این مثال ها می باشد. اخیرا نیز به دلیل عدم شرکت این هنرمند در برخی از کنسرت های بی تی اس، شاهد گسترش شایعه های زیادی در رابطه با عدم ادامه همکاری و شرکت این خواننده در البوم بعدی بی تی اس به گوش می رسد که توجه بسیاری از طرفداران وی را جلب نموده است. این خواننده که تا پیش از سال 2018 مهره کلیدی این گروه بود و به عنوان خوانده اصلی به فعالیت می پرداخت، اکنون به دلیل محدودیت هایی که با ان ها مواجه شده شاهد کاهش سهم وی در رقص های گروه و برخی دیگر از فعالیت های گروه هستیم.

وانشات جونگ کوک

این روزها یکی از فعالیت های مجازی که متداول شده ساخت وانشات برای سلبریتی ها و هنرمندان مختلف است. اکنون که این خواننده به شهرت بسیار زیادی در میان اقشار مختلف ایران رسیده است، شاهد پیدایش پیدایش وانشات های جالبی در سایت ها و بلاگ های ایرانی بوده ایم. برای دسترسی به این وانشات ها کافیست در فضای مجازی به جست و جو بپردازید.

جونگ کوک در بیمارستان

همانطور که گفته شد شایعه های زیادی به هنرمندان گروه بی تی اس نسبت داده شده و تشخیص موثق بودن ان ها بسیار دشوار است. یکی از شایعه های ساخته شده برای این هنرمند مسئله تصادف وی می باشد و گفته می شود برخی عکس ها از وی در بیمارستان منتشر شده که متاسفانه اطلاعات کاملی در این زمینه منتشر نشده است و هواداران وی در این رابطه در ابهام به سر می برند. مسئله دیگر در رابطه این هنرمند عارضه وی می باشد که سبب گرفتگی عضلات گردن و شانه های وی می شود و در برخی از تورهای این گروه اختلال هایی ایجاد کرده است. انتشار عکس های وی در بیمارستان در فضای مجازی سبب نگرانی هواداران این خواننده جوان شد.

اهنگ جونگ کوک

این هنرمند جذاب کره ای علاوه بر پروژه و گروه بی تی اس نیز فعالیت هایی در عرصه موسیقی داشته و به دلیل علاقه خود به کاور کردن اهنگ سایر هنرمندان در برخی از پست های خود در اینستاگرام به بازخوانی برخی از اهنگ های مطرح پرداخته است. شما علاقمندان عزیز جهت دسترسی به ارشیو هنری این خواننده کره ای می توانید در گوگل به جست و جو بپردازید.

تصادف جونگ کوک

همانطور که گفته شد در هنگام شهرت یافتن عده زیادی از سلبریتی ها حواشی و شایعات بسیار زیادی توسط برخی رسانه ها و در جهت جلب توجه منتشر می شود که ماجرای جونگ کوک و تصادف وی و همچنین مسئله جونگ کوک و تهیونگ از جمله همین مصادیق هستند. وی در مصاحبه های خود تا کنون در چنین رابطه ای سخنی نگفته و به نظر می رسد این عنوان نیز تنها یکی از حواشی ناموثق ساخته شده برای وی می باشد.

بیماری cc جونگ کوک

بیماری cc جونگ کوک

همانطور که در طی مقاله نیز اشاره شد این هنرمند مطرح کره ای دارای برخی الرژی ها می باشد که گاهی خواندن را نیز برای وی دشوار می کند. مسئله دیگری که در بیوگرافی و برخی از فن پیج های وی امده است مسئله بیماری او است. بیماری جونگ کوک بی تی اس نام داشته و وی از هنگام تولد خود با بیماری سی دی سی دست و پنجه نرم کرده است. در رابطه با این عارضه مادرزادی در حالی که اکثر اعضای بند از هواداران درخواست بزرگ نکردن این مسئله را داشته اند، مسئله درد در ناحیه گردن و شانه های این خواننده جوان از سال 2017 چشم گیر شد. در حالی که وی در طی برخی کنسرت ها از اجرا باز ماند و روزهای سختی را گذراند، در ادامه فعالیت های بند نیز در پشت صحنه ها بارها دیده شده است که اعضای گروه توجه ویژه ای به وی داشته و تصاویر مختلفی در حین ماساژ گردن وی توسط اعضای گروه منتشر شده است.

سن اعضای بی تی اس

سن اعضای بی تی اس

یکی از مسائل جالب درون گروه بی تی اس تشابه های میان اعضای این بند می باشد. یکی از وجوه مشترک اعضای این گروه نزدیک بودن سن ان ها می باشد. اکثر افراد این بند متولد سال های 94 و 95 میلادی می باشند. در ادامه تاریخ تولد دقیق تک تک اعضای این گروه را معرفی می کنیم. تاریخ تولد جونگ کوک یکم سپتامبر 1997 (دهم شهریور 1376)، تاریخ تولد شوگا: ۹ مارس ۱۹۹۳ (۱۸/۱۰/۱۳۷۲)، تاریخ تولد جی هوپ: ۱۸ فوریه ۱۹۹۴ (۲۳/۱۱/۱۳۷۳)، تاریخ تولد وی: سی ام دسامبر 1995 (نهم دی 1374) ، تاریخ تولد جیمین: ۱۳ اکتبر 1995( ۲۱/۷/ ۱۳۷۴)، تاریخ تولد جین: ۴ دسامبر ۱۹۹۲ (۱۳/۹/۱۳۷۱) و تاریخ تولد RM : دوازدهم سپتامبر 1994 (بیست و یکم شهریور 1373) می باشد. اعضای این گروه به دلیل وجوه مشترک و سن های نزدیک خود رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته و در بسیاری از مصاحبه های خود اعلام نموده اند که به دوستان صمیمی یکدیگر تبدیل شده اند و در بسیاری از مشکلات و شرایط سخت پشت یکدیگر بوده اند. اعضای این بند به دلیل پوشش فانتزی خود بسیار کم سن به نظر می رسند و معمولا در نوع پوشش و مدل موهای ان های در کلیپ ها و کنسرت ها نوعی هم خوانی و هم سبکی وجود دارد که اعضای این گروه را به نسبت مساوی در میان فن ها و هواداران محبوب ساخته است.

سوالات متداول

  1. تاریخ تولد جونگ کونگ چه تاریخی است؟

    تاریخ تولد این خواننده کره ای یکم سپتامبر 1997 (دهم شهریور 1376) می باشد.

  2. نام همسر جونگ کوک چیست؟

    وی هم اکنون مجرد است.

  3. بیماری جونگ کوک چیست؟

    وی به عارضه CDC دچار بوده که از سال 2017 در روند فعالیت های وی تاثیرگذار شد.

  4. جونگ کوک چند خواهر و برادر دارد؟

    وی در یک خانواده 4 نفره بزرگ شده و تنها یک برادر بزرگتر از خود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *