علت جدایی سامی لو و رها + پشت پرده این ماجرا

چندی قبل خبر جدایی سامی لو و رها وانتونز حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد و باعث ناراحتی طرفداران این زوج گردید. اما با این حال هنوز هم برخی از افراد به ویژه فن های این زوج امیدوارند که این اخبار منتشر شده شایعه ای بیش نباشد.

دلیل جدایی سامی لو و رها چه بود؟

دلیل جدایی سامی لو و رها چه بود؟

مدتی قبل در عین ناباوری خبر جدایی سامی لو و رها خوانندگان مشهور ایرانی و اعضای گروه وانتونز در فضای مجازی و رسانه‌ ها منتشر شد. پس از آن خیلی از کاربران به ویژه طرفداران این زوج کنجکاو شدند تا دلیل این جدایی را بدانند. گفتنی است که هنوز اطلاعات دقیقی در این باره منتشر نشده است. اما با این حال به نظر می‌ رسد که سامی به رها خیانت کرده و دلیل جدایی آن ها خیانت سامی لو بوده است.

صحبت های سامی لو در یوتیوب در خصوص جدایی اش

پس از این که خبر جدایی سامی و رها از یکدیگر در فضای مجازی منتشر شد. این اخبار حواشی بسیار زیادی به وجود آورد تا جایی که سامی مجبور شد تا به این موضوع واکنش نشان دهد. به همین دلیل مدتی قبل او یک ویدیو در چنل یوتیوب خود آپلود کرد. سامی در این ویدیو بیان کرد با وجود این که حدود 10 سال با رها در رابطه عاشقانه بوده است. اما آن ها مجبور شدند تا بنا به دلایلی از یکدیگر جدا شوند. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده این کلیپ جدایی سامی لو و رها بپردازید پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب سامی لو مراجعه نمایید. هم چنین در حال حاضر این کلیپ در اینترنت هم موجود می‌ باشد.

آهنگ سامی لو پس از جدایی اش از رها وانتونز

زمانی که سامی و رها از یکدیگر جدا شدند سامی در پیرامون این جدایی یک آهنگ برای رها خواند و در صفحه شخصی اش منتشر کرد. حال این آهنگ پس از انتشار با حواشی بسیار زیادی رو به رو شد. هم چنین خیلی از افراد پس از شنیدن این آهنگ از سامی خواهش کردند تا برای بار دیگر شانس خود را امتحان کند و برای بهبود این رابطه و از نو شروع کردن تلاش کند.

واکنش اعضای وانتونز به جدایی این دو فرد چه بود؟

واکنش اعضای وانتونز به جدایی این دو فرد چه بود؟

بهتر است بدانید که تا به اکنون اعضای گروه وانتونز به صورت رسمی به جدایی سامی لو و رها از یکدیگر واکنشی نشان نداده‌ اند. به نظر می‌ رسد که آن ها ترجیح دادند سکوت کنند تا حواشی پیرامون این جدایی بیشتر نشود. البته ناگفته نماند که در حال حاضر یکی از حواشی جدایی سامی لو و رها در رابطه با این است که گروه وانتونز چه می‌ شود! چرا که هر دو از اعضای گروه وانتونز هستند و طرفداران این گروه امیدوارند که این جدایی لطمه‌ ای به وضعیت گروه وانتونز وارد نکند.

البته با این حال برخی از افراد در این باره بیان کردند که در حال حاضر وضعیت اعضای گروه وانتونز بسیار پیچیده شده است. با توجه به این که رها و سامی هر دو از اعضای اصلی این گروه هستند. به همین دلیل احتمال این که گروه همچون سابق به فعالیت‌ های خود ادامه دهد بسیار کم است.

طلاق این 2 به دلیل دوست دختر جدید سمی بوده است؟

پس از این که خبر جدایی رها و سامی لو در فضای مجازی منتشر شد. برخی از پاپاراتزی های اینترنتی در این باره بیان کردند که دلیل جدایی این زوج خیانت سامی لو بوده است. چرا که سامی لو زمانی که با رها در رابطه بوده با شخص دیگری به صورت پنهانی وارد رابطه عاشقانه شده است. حال این موضوع منجر به جدایی رها و سامی از یکدیگر شده است.

البته این دو چهره معروف تا به اکنون به این اخبار منتشر شده در پیرامون جدایی‌ شان واکنشی نشان نداده و آن را تایید و یا تکذیب نکردند. به همین دلیل نمی‌ توان این اخبار را به صورت صد درصد تایید کرد.

حال پس از این که پاپاراتزی ها این اخبار را منتشر کردند. برخی از کاربران اینستاگرام در این باره بیان کردند که رها گرفتار کارما شده است. آن ها در این باره خاطر نشان شدند که طبق گفته‌ های رها سال‌ ها قبل با این که سامی با یکی از دوستانش در رابطه بوده اما سبب جدایی این رابطه شده و پس از آن خودش با سامی وارد رابطه عاشقانه شده است. حال این موضوع پس از سال‌ ها دوباره تکرار شده و این بار شخص دیگری وارد رابطه سامی و رها شده و باعث شده تا این زوج از یکدیگر جدا شوند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *