بیوگرافی نسلیهان یلدان + اطلاعاتی در مورد قد و وزن او

نسلیهان یلدان از بازیگران زن ترکی و دوبلور کشور ترکیه می باشد که در سال ۱۹۶۹ میلادی در شهر استانبول متولد شده است. او در سال ۲۰۰۸ با لئو جیمز فلیکس پولاک ازدواج کرد. ثمره این ازدواج پسری بود به نام ارسلان، نسلیهان و شوهرش لئو جیمز فلیکس پولاک به دلیل اختلاف اخلاقی و با رضایت یکدیگر از هم جدا شدند.

نسلیهان یلدان کیست؟

نسلیهان یلدان کیست؟

در این مطلب از سایت برای شما همراهان همیشگیمون بیوگرافی نسلیهان یلدان از بازیگران ترکی معروف به همراه حاشیه این بازیگر و دوبلور را تهیه و آماده کرده ایم. نسلیهان متولد بیست و پنجم فوریه سال ۱۹۶۹ میلادی در شهر استانبول ترکیه است. او از بازیگران و دوبلور های ترک زبان و قدیمی کشور ترکیه حساب می شود. او از سال ۱۹۸۷ میلادی کار بازیگری رو آغاز کرده است. قد نسلیهان یلدان ۱۶۶ سانتی متر و وزنش ۵۶ کیلوگرم می باشد.

نسلیهان یلدان بازیگر ترک در بسیاری فیلم و سریال ترکی به ایفای نقش پرداخته است و جز با سابقه ترین بازیگران ترکیه حساب می شود. نسلیهان در سال ۱۹۹۵ میلادی از دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شد. مدرکی که او اخذ کرده بود رشته ی تئاتر کنسرواتوار دولتی نام داشت. برای اولین بار او با بازی در سریال فصل گیلاس به شهرت رسید و سپس در سریال های پرطرفدار بازی کرد و حتی در دل ایرانیان مورد توجه قرار گرفت.

نگاهی به آغاز بازیگری و شهرت نسلیهان یلدان

نگاهی به آغاز بازیگری و شهرت نسلیهان یلدان

اگر فیلم های نسلیهان یلدان را ببینید و بیوگرافی آن را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که او از آن دسته بازیگرهایی می باشد که از کودکی به حرفه خود علاقه داشته است. این بازیگر معروف بعد از این که تحصیلاتش را تمام می کند در نهایت در سنین جوانی وارد عرصه بازیگری می شود و به سرعت شهرت زیادی به دست می آورد.

وی در همه این سال ها سعی داشت که موفقیت های بیشتری کسب کند و اکنون در سال 2024 یکی از حرفه ای ترین بازیگرهای ترکیه ای می باشد. این هنرمند را اکنون نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشوهای دیگر می شناسند و طرفداران زیادی نیز دارد.

عکس های نسلیهان یلدان را از کجا ببینیم؟

نسلیهان عکس هایی زیبا و جذابی از خود در فضا مجازی منتشر کرده است. وی یکی از جذاب ترین بازیگران ترکی محسوب می شود. او در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام از سایر شبکه ها فعال تر است. عکس نسلیهان یلدان را می توانید به راحتی از پیج رسمی اش در اینستاگرام مشاهده کنید.

همچنین ما برای شما جدید ترین تصاویر از این بازیگر با تجربه و زیبا‌ روی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم و می‌ توانید این تصاویر را با بالا ترین کیفیت ممکن تماشا کنید و در صورت دلخواه دانلود کنید.

آدرس پیج اینستاگرام نسلیهان یلدان چیست؟

نسلیهان یلدان اینستا را به عنوان شبکه اجتماعی مورد علاقه خود انتخاب کرده است و در این شبکه در این مدت بیش از هزار و چهار صد پست گذاشته است و تعداد دنبال کنندگانش در اینستاگرام به یک میلیون و چهار صد رسیده است. اینستاگرام نسلیهان یلدان را می توانی از طریق همین صفحه پیدا کنید.

یوتیوب نسلیهان یلدان پس از ساخته شده و مدت کوتاهی توسط خودش و بنا به دلایل شخصی حذف کرد و تمایلی به این ابر رسانه اینترنتی نداشت و بیشتر وقت خود را در اینستاگرام می گذراند. آدرس پیج رسمی او را برای شما فراهم کردیم و با کلیک روی آن می توانید صفحه رسمی اش را مشاهده کنید و در صورتی که تمایل داشتین پیجش را دنبال کنید.

همسر نسلیهان یلدان کیست؟

نسلیهان یلدان و لئو جیمز فلیکس پولاک در سال ۲۰۰۸ میلادی با یک دیگر بصورت رسمی ازدواج کردند. حاصل این ازدواج یک‌ پسر ۱۳ ساله به نام اصلان است. نسلیهان و لئو جیمز فلیکس پولاک در سال ۲۰۱۹ از یکدیگر‌ جدا شدند و بعد از طلاق سرپرستی اصلان پسر آن دو به مادرش، نسلیهان واگذار شد.

نسلیهان از جیمز ۴ سال بزرگ تر بود و علت جدایی خود از یکدیگر را در رسانه ها اختلاف اخلاقی ذکر کرده بودند و به صورت توافقی و بدون هیچ مشکلی از هم جدا شدند.

نسلیهان یلدان در چه سریال هایی بازی نموده است؟

نسلیهان یلدان در چه سریال هایی بازی نموده است؟

سریال های نسلیهان یلدان بسیار زیاد می باشد و این هنرمند در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. معمولا تمامی این سریال ها مخاطبان بسیاری داشته و در سطح گسترده ای حمایت شده اند. در ادامه به معرفی برخی از این سریال ها خواهیم پرداخت تا بیشتر با نسلیهان و نوع بازی او آشنا بشوید.

سریال Tatli kaciklar

یکی از سریال های پرطرفداری که نسلیهان یلدان در آن حضور داشته Tatli kaciklar می باشد. این فیلم بسیار جذاب بوده و در زمان پخش با حمایت زیادی از سمت مخاطبان رو به رو شده است. نسلیهان یلدان خود از علاقه مندان این سریال زیبا می باشد و مدعی است که از حضور در چنین اثری بسیار خوشحال می باشد.

سریال bir demet Tiyatro

از دیگر سریال هایی که نسلیهان یلدان در آن حضور داشته bir demet Tiyatro را می توان نام برد. این سریال نیز یکی از جذاب ترین ساخته های کشور ترکیه می باشد که نه تنها مخاطبان زیادی در این کشور بلکه افراد زیادی در ایران نیز آن را دنبال می کنند.

سریال Sahra

اگر بخواهیم در رابطه با بهترین سریال های نسلیهان یلدان صحبت کنیم قطعا Sahra نیز در این لیست قرار دارد. این سریال بسیار محبوب می باشد و حضور نسلیهان در آن باعث جذابیت بیشترش شده است. اگر از طرفداران این بازیگر هستید حتما سریال Sahra را تماشا کنید.

تو درم را بزن

این سریال جدید ترین سریالی است که نسلیهان در آن به ایفای نقش پرداخته است. این سریال از سال ۲۰۲۰ در حال پخش می باشد. نسلیهان در این سریال نقش آیدان بولات را به عهده دارد. در این سریال هانده ارچل در نقش ادا و کرم بورسین در نقش سرکان بولوت و نقش سلین در تو درم را بزن را بیگه اونال بازی می کند. همچنین علی دورو در یک قسمت نقش افه اکمان را در این سریال بازی کرده است. این سریال تا به الان دارای دو فصل می باشد و تعداد قسمت های منتشر شده از این سریال ۵۲ قسمت می باشد.

عروس استانبول

این سریال از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ در حال پخش بود. این سریال یکی از معروف ترین سریال هایی است که نسلیهان در آن بازی کرده است. نسلیهان در این سریال در نقش صنم جلوی دوربین ها رفته است. آصلی انور با نقش ثریا و اوزجان دنیز در نقش فاروک نقش های اصلی این سریال هستند. زینب در عروس استانبول را بازیگر بسیار زیبای ترکی به نام هایال کوسه اوغلو بازی کرده است. این سریال ۳ فصل منتشر شد که به ۸۷ قسمت از آن در این سال ها پخش شد و این سریال در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید و قسمت آخر آن منتشر شد.

حال دوستان خوب

این سریال ترکی که در سال ۲۰۱۶ پخش شد کلا ۱۰ قسمت ۱۰۰ دقیقه ساخته و منتشر شده است. نسلیهان در این سریال نقش جاندان که در فیلم مادر گیزم است رو بازی می کند. نویسنده این مینی سریال ترکی اکین اتالان نام دارد. این سریال با گرفتن نمره ۸ مورد توجه مردم ترکیه قرار گرفت اما در ایران این سریال زیاد مورد توجه قرار نگرفت.

فصل گیلاس

اولین بار که نسلیهان به شهرت رسید بخاطر بازی در این سریال و نقش جذابش یعنی اونم دینجر بود. این سریال جداب ترکی از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۵ منتشر شد. او در این سریال نقش مادر سرکان چای اوغلو را بازی کرده است. این سریال در کل ۲ فصل به ۵۴ قسمت پخش شده بود.

نسلیهان یلدان مدل است؟

نسلیهان یلدان مدل است؟

این بازیگر کهنه کار که چهره زیبا و جا افتاده ای دارد و در بسیاری از سریال های ترکی به ایفای نقش پرداخته است به گفته دوستان نزدیکش علاقه ای به مدلینگ ندارد. او در این صنعت به صورت رسمی ورود نکرده است؛ اما در فضای مجازی عکس های زیبا و جذابی از خود به اشتراک گذاشته است که می‌ توانید این عکس های زیبا را در این پست از سایت تماشا کنید.

آیا این بازیگر فرزند هم دارد؟

نسلیهان یلدان از همسر سابق خود یعنی لئو جیمز فلیکس پولاک یک فرزند سیزده ساله به نام اصلان دارد که بعد از طلاق از همسرش حضانت اصلان را به عهده گرفته است. اصلان در حال حاضر ۱۳ سال سن دارد. پدر اصلان برای نسلیهان باید ماهانه ۲۰۰۰ هزار دلار پرداخت کند و این مبلع توسط دادگاه تعیین شده است و به جهت به حضانت گرفته شدن اصلان توسط مادرش مربوط می شود.

درآمد این بازیگر چقدر است؟

این بازیگر‌ از قدیمی های سینما و تلویزیون است و فیلم و سریال های او بیش از انگشتان دست هم می شود. او در اینستاگرام حضور فعال دارد و با بیش از یک میلیون فالوور در ماه مبلغ قابل قبولی را از تبلیغات در این شبکه اجتماعی بدست می آورد.

همچنین او بخاطر طلاق از همسرش و به سرپرستی گرفتن فرزندش اصلان ماهانه نزدیک به ۲ هزار دلار از شوهر سابقش لئو جیمز فلیکس پولاک پول دریافت می کند و این پول باید ماهانه به نسلیهان پرداخت شود تا زمانی که اصلان به ۱۸ سالگی برسد و اصلان در حال حاضر ۱۳ سال سن دارد. پس سرمایه و دارایی این بازیگر را بخاطر بازی در فیلم و سریال های زیادی که انجام داده و تبلیغات می توان مبلغ قابل توجه قرار گرفت.

نگاهی به مصاحبه نسلیهان یلدان

نگاهی به مصاحبه نسلیهان یلدان

نسلیهان یلدان بازیگر معروف ترکیه ای تاکنون مصاحبه های زیادی داشته است. این چهره معروف معمولا در تمامی برنامه هایی که دعوت می شود خوش برخورد بوده و سعی دارد که به همه سوال ها با آرامش پاسخ بدهد. همه این ویژگی ها و همچنین استعداد زیادی که در زمینه بازیگری دارد باعث شده که طرفداران بسیاری در ترکیه و ایران داشته باشد. وی در برخی مصاحبه های خود مدعی شده که از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشته و اکنون توانسته به هدف خود برسد.

اگر از طرفداران این چهره معروف هستید و همچنین قصد دارید بیشتر با بیوگرافی نسلیهان یلدان آشنا شوید حتما مصاحبه های او را ببینید. شما می توانید از طریق شبکه های خارجی فارسی زبان مربوط به بازیگرهای ترکیه ای مصاحبه های وی را دنبال کنید و یا این که با یک جست و جوی ساده در یوتیوب و گوگل به تماشای آن ها بشینید. تمامی مصاحبه های نسلیهان یلدان مخاطبان زیادی دارد و افراد بسیاری علاقه دارند با زندگی شخصی و هنری این بازیگر مطرح آشنا بشوند.

نسلیهان یلدان از همسرش جدا شده است؟

نسلیهان در سال 2008 با فردی به نام لئو جیمز فلیکس ازدواج کرد و صاحب فرزندی به نام اصلان شد. این زوج حدود 11 سال با یکدیگر زندگی کردند؛ اما سرانجام به صورت کاملا توافقی از هم جدا شدند. اطلاعات کافی در رابطه با این که دلیل اصلی جدایی آن ها چه بود در دسترس نمی باشد اما به نظر می رسید که مشکلات زیادی با هم داشتند. برخی مدعی می باشند که همسر نسلیهان با فعالیت او به عنوان بازیگر مخالف بوده است.

در واقع مبنی بر این خبرها گفته می شود دلیل عدم حضور نسلیهان برای مدتی در سینمای ترکیه نیز همین موضوع بوده است. این هنرمند برای چند وقت توانست به این خواسته همسرش عمل کند اما در نهایت تصمیم گرفت که دوباره فعالیت خود را به عنوان بازیگر شروع کند و همین موضوع باعث جدایی آن ها شده است. به هر حال همچنان صحت چنین خبر و ادعاهایی مشخص نمی باشد.

این بازیگر چه افتخاراتی کسب کرده است؟

نسلیهان از بازیگران قدیمی استانبول حساب می شود. اما او در این سالیانی که به بازیگری پرداخته است هیچ جایزه رسمی برای بازی اش نگرفته است و فقط برای بازی در بعضی نقش هایش مورد تحسین منتقدین ترکیه قرار گرفته است. او در چند اثر نیز به گویندگی پرداخته است و در آن جا فقط یک جایزه دارد که آن هم متعلق به کل گروه گویندگی آن اثر بود که متعلق به نسلیهان به تنهایی نبود.

بررسی تحصیلات نسلیهان یلدان

بررسی تحصیلات نسلیهان یلدان

نسلیهان یلدا فارق التحصیل رشته تئاتر از فرهنگسرای بیشیکتاش می باشد. این هنرمند از دوران کودکی علاقه زیادی به حرفه بازیگری داشته و تصمیم گرفته که تحصیلاتش را نیز در این زمینه ادامه بدهد. در نتیجه وی بعد از سال ها تلاش و حضور در دانشگاه و تئاتر توانست به عنوان یک بازیگر حرفه ای شناخته بشود. نسلیهان در رابطه با این موضوع مدعی می باشد که برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش زیادی کرده و خوشحال می باشد که توانسته تمام وقت خود را برای هدفش صرف کند.

نسلیهان یلدان از آن دسته بازیگرانی می باشد که تنها از طریق تجربه در این حرفه موفق نشده بلکه در کنار تمرینات بسیار به کسب علم و دانش در رشته بازیگری پرداخته است. وی باور دارد که برای حرفه ای شدن در هر رشته ای نخست باید اطلاعاتی به طور دقیق و کامل از آن در دسترس داشت و بعد وارد آن شد.

این بازیگر چه حواشی در سال 2024 داشته است؟

نسلیهان یلدان نیز همانند هر سلبریتی دیگری در طول زندگی خود با حواشی زیادی رو به رو بوده است. این هنرمند که اخیرا جایگاه ویژه ای در بین بازیگران ترکیه ای به دست آورده است با شایعاتی مبنی بر این که به دلیل روابط فامیلی موفق شده رو به رو بوده است.

به هر حال مدت زمانی چنین خبرهایی در رابطه با این هنرمند وجود داشت و نسلیهان در ابتدا سعی کرد که توجهی نداشته باشد. با این وجود اما وقتی که دید چنین خبرهایی تمامی ندارند سعی کرد توضیحاتی بدهد و مدعی شد که بدون هیچ رابطه فامیلی توانسته موفق بشود چرا که از سنین کم برای پیشرفت در این رشته تلاش کرده است.

سوالات متداول

  1. نسلیهان در چه زمینه هایی فعالیت دارد.

    او در زمینه بازیگری سینما و تلویزیون و تئاتر و همچنین گویندگی و دوبلاژ در سالیان دراز فعالیت دارد.

  2. نسلیهان متولد چه سالی است؟

    نسلیهان بازیگر معروف و باسابقه ترک متولد ۲۵ فوریه سال ۱۹۶۹ میلادی می باشد.

  3. این بازیگر دارای چند فرزند می باشد؟

    نسلیهان از همسر سابق خود لئو جیمز فلیکس یک پسر ۱۳ ساله دارد که بعد از طلاق سرپرستی او به عهده نسلیهان می باشد.

  4. نسلیهان در سریال تو درم را بزن چه نقشی دارد؟

    نقش آیدان بولات در سریال تو درم را بزن را نسلیهان بازی کرده است.

  5. همسر نسلیهان یلدان چه نام دارد؟

    نسلیهان در سال ۲۰۰۸ با لئو جیمز فلیکس پولاک ازدواج کرد اما این ازدواج فقط تا سال ۲۰۱۹ بیشتر دوام‌ نمیاورد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *