بیوگرافی مهتا پایدار و ماجرای عضویت او در گروه عرفان

مهتا یکی از خوانندگان جوان و با استعداد اهل ایران است که چندی پیش فعالیت خود را در گروه پایدار شروع کرد. حال گفتنی است از زمانی که او عضو گروه پایدار شده است نام مستعار مهتا پایدار را برای خود انتخاب کرده است و در حال حاضر در میان مردم به ویژه جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد.

مهتا خواننده گروه پایدار کیست؟

مهتا خواننده گروه پایدار کیست؟

در رابطه با مهتا پایدار بیوگرافی او می‌ توان این گونه بیان کرد که مهتا یک دختر دهه هفتادی اهل ایران است. او با توجه به استعداد و علاقه بسیار زیادی که به حرفه خوانندگی دارد. به همین دلیل مدتی است به عنوان خواننده مشغول به فعالیت شده است. حال گفتنی است زمانی که مهتا فعالیت خود را به عنوان خواننده شروع کرد و آهنگ‌ هایی را منتشر کرد. توانست توجه عرفان پایدار خواننده مشهور ایرانی را به سمت خود جلب کند. پس از مدتی عرفان به او پیشنهاد عضویت در گروه پایدار را داد. حال مهتا نیز که تمایل بسیار زیادی به همکاری با گروه پایدار را داشت. به همین دلیل این پیشنهاد را قبول کرد و عضو این گروه شد. پس از آن نیز نام مستعار مهتا پایدار را برای خود انتخاب کرد.

لیست قوی ترین آهنگ های مهتا پایدار

خواننده مهتا پایدار از زمانی که فعالیت خود را به صورت جدی در حرفه خوانندگی شروع کرده است آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است. حال در ادامه قرار است به معرفی قوی‌ ترین اهنگ های مهتا پایدار بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

مگه مجبوریم

یکی از آهنگ های معروف و شنیدنی مهتا گروه پایدار مگه مجبوریم نام دارد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این خواننده معروف این آهنگ را با همکاری عرفان و در سال 2020 منتشر کرده است. این خواننده با انتشار این آهنگ در کنار عرفان توانست توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و به میزان محبوبیت و شهرت خود افزود.

برمی گرده

آهنگ برمی گرده یکی از پرطرفدار ترین آهنگ های این خواننده به شمار می‌ رود که مدتی قبل آن را به تنهایی خواند و منتشر کرد. این آهنگ سبک عاشقانه ای دارد و به صورت پاپ ارائه شده است. حال جالب است بدانید پس از انتشار این آهنگ مهتا توانست طرفداران و مخاطبان بیشتری را به دست آورد و خیلی از افراد بعد از شنیدن این آهنگ به تعریف از آن پرداختند.

نقره ای

مدتی قبل این خواننده آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی به نام نقره ای را منتشر کرد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید آهنگ نقره ای با توجه به این که از ریتم بسیار زیبا و متن عاشقانه ای برخوردار بوده است. به همین دلیل پس از انتشار تا مدت ها رکورد دانلود را از آن خود کرد. این خواننده با انتشار این آهنگ توانست به شهرت خوبی برسد.

دوست پسر مهتا خواننده چه کسی است؟

دوست پسر مهتا خواننده چه کسی است؟

بهتر است بدانید از زمانی که مهتا فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای در خوانندگی شروع کرده است. زندگی شخصی خود را از حرفه‌ اش جدا نگه داشته و تا به اکنون در مورد زندگی شخصی خود صحبتی نکرده است تا به این گونه مشکلی برای فعالیت‌ های او به وجود نیاد. به همین دلیل در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد روابط شخصی مهتا و این که هم اکنون او با چه کسی در رابطه می‌ باشد در دسترس نیست. البته ناگفته نماند که به طور حتم این خواننده مشهور با شخصی در رابطه می‌ باشد. اما تمایلی ندارد تا رابطه‌ اش را در فضای مجازی و رسانه‌ ها علنی کند.

بررسی صفحه رسمی مهتا خواننده

در آگوست 2012 مهتا یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه‌ اندازی کرد تا به این گونه بتواند با مخاطبانش در ارتباط باشد. هم چنین به معرفی آثار جدیدش بپردازد. در حال حاضر نیز این خواننده در اینستاگرام 70 کا فالوور دارد که هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود. حال شما با دنبال کردن صفحه اینستاگرام مهتا می‌ توانید به مشاهده آثار جدید او و یا حتی مشاهده عکس مهتا خواننده ایرانی بپردازید.

نگاهی به حضور مهتا در کنسرت عرفان پایدار و جیدال

مدتی قبل عرفان پایدار و جیدال یک کنسرت مشترک در ترکیه برگزار کردند. حال گفتنی است که مهتا نیز در این کنسرت به عنوان مهمان حضور داشته است و به خواندن برخی از آهنگ های مشترکش با جیدال و عرفان پرداخته است. حال در صورت تمایل می‌ توانید برای مشاهده این کنسرت به اینترنت و یا یکی از پلتفرم‌ های ویدیویی مانند اینستاگرام و یا یوتیوب مراجعه نمایید.

این خواننده با چه رپرهایی همکاری داشته است؟

گفتنی است که این خواننده بااستعداد در طول دوران فعالیتش با رپرانی همچون عرفان پایدار، جیدال و برخی دیگر همکاری‌ های بسیار جذاب و شنیدنی داشته است. حال خیلی از افراد بر این باورند که همکاری‌ های مهتا با رپران مشهور باعث شده تا او در میان مردم شناخته شده‌ تر و معروف‌ تر شود. هم چنین این موضوع باعث شده است تا آهنگ‌ های این خواننده از تعداد دانلود بیشتری برخوردار شوند.

بررسی کاورهای مهتا رپر

اگر از طرفداران و مخاطبان این خواننده مشهور و با استعداد اهل ایران هستید و تمایل دارید تا در رابطه با کاورهای مهتا اطلاعات بیشتری را به دست آورید. پیشنهاد می‌ کنیم تا به صفحه اینستاگرام این خواننده مراجعه نمایید. چرا که در حال حاضر این خواننده بااستعداد تمام کاورهای خود را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.

مهتا پایدار چه حاشیه هایی تا به امروز داشته است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مهتا خواننده رپ از آن دسته از خوانندگانی است که تا به اکنون در حاشیه ای قرار نگرفته است و از تمام حواشی پیرامونش دوری می کند. به همین دلیل حاشیه آنچنانی در پیرامون این خواننده مشهور مشاهده نمی‌ شود. هم چنین ناگفته نماند که این موضوع یکی از دلایل محبوبیت مهتا در میان مردم ایران است. چرا که به عنوان یک خواننده بی‌ حاشیه و با استعداد شناخته می‌ شود که از صدای بسیار خوبی هم برخوردار است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *