بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش + بررسی حرکات منشوری او

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه ‌ای خود را شروع کرده ‌است. این بازیگر بعد از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت رسید.

او بعد از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور زندگی کرد. بعد از آن به ایران برگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان او را به عنوان یک بازیگر بسیار خوب انتخاب کردند. بیوگرافی نسرین مقانلو و همسرش را در این مطلب معرفی می کنیم.

نسرین مقانلو کیست؟

نسرین مقانلو کیست؟

نسرین مقانلو متولد ۲۲ ژوئن ۱۹۶۸ در تهران بازیگر ایرانی صحنه، سینما و تلویزیون است. او از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی است. نسرین، خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران می باشد. همچنین کمال خلیلیان بازیکن سابق فوتبال همسر این بازیگر می باشد. این زوج ۲ فرزند به نام ‌های ارشیا و آرین می باشد که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا می باشد.

این بازیگر کار خود را با فیلم امید در سینما شروع کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر معروف شد. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور زندگی کرد. این بازیگر سپس به ایران برگشت و در سینما و تلویزیون را بازی کرد. بازی در فیلم مهمان مامان این بازیگر را به عنوان یک بازیگر توانا انتخاب کردند. فیلم های این بازیگر بسیار جذاب و دیدنی و مخاطبان بسیار زیادی دارد.

بهترین فیلم های نسرین مقانلو کدامند؟

بهترین فیلم های نسرین مقانلو کدامند؟

این بازیگر تا الان فیلم و تئاتر های بسیار زیادی را بازی کرده است و می توان گفت تا الان تجربه های زیادی را در حرفه بازیگری داشته اند در اینجا چند مورد از فیلم های این هنرمند را به شما معرفی می کنیم.

سوپر استار

سوپر استار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی محصول سال ۱۳۸۷ ایران است. خلاصه فیلم درباره کوروش زند یک سوپراستار جوان سینما می باشد که موفقیت و شهرت، او را به آدمی مغرور و خوش گذران و غرق در فساد می باشد. سر صحنه یکی از فیلم ‌هایش یکی از طرفدارانش تلاش می‌کند خودش را به او نزدیک کند و کوروش، آن دختر را که خودش را رها عظیمی معرفی کرده، به خانه‌ خود می‌ برد. رها ادعا می‌ کند که دختر کوروش از نخستین زن زندگی بوده است؛ وقتی که او در شانزده سالگی با مهناز بود. اما او انکار می‌ کند و می‌ گوید او و مهناز بچه ناخواسته ‌شان را سقط کردند. این فیلم جذابیت بسیار زیادی دارد و می توان گفت که همه بازیگران در این فیلم بسیار خوب بازی می کنند.

مسافری از هند

مسافری از هند یک سریال تلویزیونی به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه‌کنندگی صدیقه صحت می باشد، محصول سال ۱۳۸۱ شبکهسه تلویزیون دولتی ایران می باشد. این فیلم در مورد رامین نادری برای درس خواندن به هندوستان می‌ رود. او که قرار بود با دختر دایی خود پروانه ازدواج کند، اما با دختری هندی به نام سیتا آشنا می‌شود و او را برای ازدواج به ایران می‌ آورد، اما ورود سیتا به ایران مشکلاتی را به وجود می‌ آورد و ازدواج آن ها به عقب می افتد.

تنهایی لیلا

تنهایی لیلا یک سریال تلویزیونی به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی می باشد که از شبکه سه سیما، مرداد سال ۱۳۹۴ هرشب بر روی آنتن می رفت. این فیلم بسیار جذاب بود و تمام بازیگران این بسیار جذاب و حرفه ای بازی کرده اند. این مجموعه شامل ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ‌ای می باشد.

عکس های نسرین مقانلو را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های نسرین مقانلو را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های عروسی نسرین مقانلو را می توانید در اینستاگرام وی و همچنین در گوگل مشاهده کنید. البته این بازیگر محبوب این روزها زیاد در اینستاگرام فعال نیست و به گفته خود ایشان به دلیل مشغله کاری که دارند وقت زیادی برای شبکه های مجازی ندارند. اما قطعاً می توانند در روز کمی از وقت خوشان را در اختیار طرفداران خود بگذارند. این بازیگر خوب الان درگیر یک کار بازیگری هستند و به گفته خودشان مشغله های کاری زیادی دارند.

آیدی نسرین مقانلو در اینستاگرام چیست؟

آدرس پیچ اینستاگرام نسرین مقانلو را به نام خودشان در گوگل و اینستاگرام ثبت شده است و شما می توانید با سرچ کردن نام ایشان، این بازیگر را پیدا کنید و دنبال کنید. حتی شما می توانید آدرس اینستاگرام این بازیگر محبوب را از گوگل سرچ کنید و ایشان را دنبال کنید.

نسرین مقانلو اینستا خود را باز گذاشته اند تا افرادی که به او علاقه مند هستند بتوانند خیلی راحت او دنبال کنند و از بازی و زندگی آن ها با خبر شوند. ایشان فردی بسیار با تجربه هستند و می توان گفت در پیج شخصی خود در مورد بازیگری و هدف هایی که دارند صحبت می کنند. شما می توانید با دنبال کردن پیج ایشان خیلی از اطلاعاتی که دنبالش هستید را پیدا کنید.

نسرین مقانلو کجا زندگی می کند؟

نسرین مقانلو کجا زندگی می کند؟

اصالت نسرین مقانلو باید گفت که ایشان اهل تهران هستند و در تهران زندگی می کنند البته تا الان چند سالی در کشور آمریکا زندگی کرده اند و لی به گفته خودش این سفرها کاری برای همسرش بوده است و فعلا قصد مهاجرت را نداریم.

نسرین مقانلو خیلی دوست دارند که در رشته بازیگری و تئاتر بیشتر کار کنند و بیشتر به همین دلیل به ایران برگشته اند. این بازیگر توانا تا الان فیلم و سریال های مختلفی را بازی کرده اند و طرفداران خیلی زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. این بازیگر به دلیل شغل خود از آمریکا به ایران آمده اند.

درآمد نسرین مقانلو چقدر است؟

این بازیگر معروف درآمد خود را از بازیگری به دست می آورد. این بازیگر با کارهایی که می کند قطعاً می توان گفت که می تواند درآمد خوبی هم داشته باشد. اما او قبل از بازیگری هم از لحاظ مالی مشکلی نداشته است.

این بازیگر توانا تا الان به خیلی از فعالیت ها دست زده است و فعالیت های بسیار متنوع را یاد گرفته است و به گفته این خانم تا الان هم در همه فعالیت ها موفق بوده است. البته ناگفته نماند که خانم نسرین مقانلو الان با همسر خود در تهران هستند و با فرزندانشان در ایران زندگی می کنند.

نسرین مقانلو چه حاشیه هایی داشته است؟

نسرین مقانلو چه حاشیه هایی داشته است؟

این بازیگر حاشیه های زیادی داشته است. او از سلبریتی های سیگاری می باشد یا از حاشیه دیکر او می توان به حاشیه او و همسرش رامسین کبریتی، شکم نسرین مقانلو، اعتیاد نسرین مقانلو یا نسرین مقانلو استقلالی است یا نه و خیلی از حاشیه های دیگر که در سایت ها منتشر شده بود، اما به گفته خودش زیاد به حاشیه ها توجه نمی کند.

اما بسیاری از مردم در مورد این بازیگر توانا حاشیه هایی مانند بازی او خوب نیست و یا از همسرش بزرگتر است و خیلی از مسائل دیگر اما ایشان در مصاحبه ای گفته است که من به حرف مردم کاری ندارم و به خودم و شغلم مطمئن هستم. با توجه به این صحبت این بازیگر می توان گفت ایشان بازیگر بسیار با اعتماد به نفس هستند که همین خصوصیت او باعث جذابیت بیشتر شده است.

همسر نسرین مقانلو کیست؟

نسرین مقانلو همسر کمال خلیلیان است و فرزندانی به نام های ارشیا و آرین دارد. همسر نسرین مقانلو به همراه پسرانش در حال حاضر آمریکا زندگی میکنند و این بانوی هنرمند به آمریکا رفت و آمد دارد.

نسرین مقانلو چند بار ازدواج کرده است؟

گفتنی است تا به اکنون اخبار متعددی در رابطه با این که نسرین مقانلو بازیگر مشهور اهل ایران تا به حال چندین بار ازدواج کرده است در فضای مجازی منتشر شده است. حال این موضوع باعث شده تا حاشیه‌ های زیادی در پیرامون روابط شخصی این بازیگر به وجود آید. هم چنین خیلی از افراد کنجکاو شده اند تا در مورد روابط شخصی این بازیگر اطلاعات بیشتر را بدست آورند.

حال در این باره بهتر است بدانید که خانم مقانلو تنها یک بار آن هم سال‌ ها قبل با کمال خلیلیان که فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک اهواز، پاس و تاج بوده ازدواج کرده است. هم چنین ناگفته نماند که ثمره این ازدواج نیز دو فرزند به نام ارشیا و آرین می‌ باشد.

در حال حاضر خانم مقانلو در کنار همسر و فرزندانش زندگی بسیار خوبی دارد. هم چنین این بازیگر مشهور تا به اکنون بارها بیان کرده است که علاقه بسیار زیادی به همسرش دارد و از این که کمال خلیلیان را به عنوان همسر خود انتخاب کرده بسیار خوشنود است. به هر حال در صورت تمایل می‌ توانید تصاویر خانم مقانلو و همسرش کمال خلیلیان و یا تصاویر نسرین مقانلو و پسرانش را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

نسرین مقانلو و همسرش رامسین کبریتی

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم تا به اکنون حاشیه‌ هایی در پیرامون روابط شخصی نسرین مقانلو بازیگر مشهور اهل ایران به وجود آمده است. حال گفتنی است که یکی از حواشی که در پیرامون این بازیگر به وجود آمده در مورد این است که خانم مقانلو با رامسین کبریتی که یکی از بازیگران ایرانی است ازدواج کرده و آن ها مدتی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده اند. در این باره بهتر است بدانید که این دو بازیگر تنها همکار یکدیگر هستند و هیچگونه رابطه احساسی و عاشقانه‌ ای بین آن ها وجود ندارد. تنها مدتی قبل تصاویری از این دو بازیگر در کنار یکدیگر منتشر شد و این تصاویر باعث به وجود آمدن این حواشی گردید.

نسرین مقانلو و همسرش کجا زندگی می کنند؟

حال این موضوع را هم باید افزود که نسرین مقانلو و همسرش (کمال خلیلیان) سال ها قبل راهی کشور آمریکا شدند. اما خانم مقانلو به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری چندین سال پس از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرد تا به این گونه بتواند در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی کند.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

دانلود فیلم های این بازیگر را می توانید از سایت های مختلف انجام دهید. این بازیگر به دلیل مشهوریت خود تمام کلیپ ها و فیلم های خود را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است. تا الان که همه طرفداران این بازیگر بوده اند و از فیلم های او راضی بوده اند؛ اما اگر شما دانلود فیلم های او را با کیفیت عالی می خواهید باید آن ها را حتماً از سایت های معتبر دانلود کنید. شما می توانید فیلم های این بازیگر را از سایت های مختلف و گوگل و یوتوب دانلود کنید.

اولین فیلم نسرین مقانلو چه بود؟

اولین فیلم نسرین مقانلو چه بود؟

این بازیگر کار خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ شروع کردولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معروف شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر به شهرت رسید. او بعد از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور زندگی کرد. بعد از آن به ایران برگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان او را به عنوان یک بازیگر بسیار خوب انتخاب کردند.

نسرین مقانلو تا کنون چه جوایزی دریافت کرده است؟

این بازیگر محبوب تا الان جوایزهای خیلی زیادی را از آن خود کرده است و می توان گفت یکی از با استعداد ترین بازیگران زن ایرانی هستند.

سوالات متداول

نسرین مقانلو در دورهمی حضور داشته است؟

با توجه به این که نسرین مقانلو از بازیگران سرشناس و پرطرفدار اهل ایران به شمار می‌ رود. به همین دلیل تا به اکنون در خیلی از برنامه‌ های تلویزیونی به عنوان مهمان ویژه دعوت شده و در این برنامه‌ ها حضور داشته است. حال گفتنی است که مدتی قبل خانم مقانلو به برنامه دورهمی با مجری گری مهران مدیری نیز دعوت شد.

این دو سلبریتی در این قسمت از برنامه دورهمی در مورد موضوعات مختلفی به گفتگو با یکدیگر پرداخته اند. هم چین خانم مقانلو در این برنامه در مورد فعالیتش در حرفه بازیگری و علاقه‌ ای که به این حرفه دارد نیز به صحبت پرداخت. حال در صورت تمایل می‌ توانید این قسمت از برنامه دورهمی با حضور خانم مقانلو را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

همسر نسرین مقانلو درگذشته است؟

بهتر است بدانید همسر خانم مقانلو بازیگر مشهور اهل ایران فوت نکرده است. اما متاسفانه مدتی قبل فرزند ایشان به نام ارشیا درگذشت. خانم مقانلو با از دست دادن فرزندش غم بزرگی را تجربه کرد و با این که بیش از یک سال است که فرزند خود را از دست داده اما هنوز هم نتوانسته با مرگ فرزندش کنار بیاید.

ماجرای اعتیاد نسرین مقانلو چیست؟

ماجرای اعتیاد نسرین مقانلو چیست؟

مدتی قبل تصاویری از سیگار کشیدن خانم مقانلو در رسانه‌ ها منتشر شد و به این گونه مشخص شد که این بازیگر مشهور اهل ایران به سیگار اعتیاد دارد. البته ناگفته نماند که این روزها اکثر بازیگران ایرانی به سیگار کشیدن اعتیاد دارند. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که سیگار کشیدن در میان بازیگران بسیار رایج است.

به کما رفتن این رفتن این بازیگر حقیقت دارد؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با این که نسرین مقانلو به کما رفت در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن خیلی از طرفداران این بازیگر نگران وضعیت او شدند. در این باره بهتر است بدانید خانم مقانلو به کما نرفته است و هیچ مشکلی برای ایشان به وجود نیامده است. این اخبار تنها شایعاتی است که توسط عده ای بیکار برای این بازیگر معروف منتشر شده است.

نسرین مقانلو در چه سریال هایی حضور داشته است؟

نسرین مقانلو از زمانی که فعالیت خود را به عنوان بازیگر شروع کرده است در سریال‌ های متعددی حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌ کنندگی جواد فرحانی در سال 1398 از شبکه نمایش خانگی پخش شد. این سریال به قلم میثم کایدان و بابک کایدان نگاشته شده‌ است. حال گفتنی است که خانم مقانلو در نقش توران در کنار بازیگران دیگر همچون حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر و برخی دیگر در این سریال حضور داشته است.

افسانه هزارپایان

افسانهٔ هزارپایان یک مجموعهٔ پنجاه و دو قسمتی در قالب طنز و تاریخی مدرن است که شهاب عباسی آن را تهیه و کارگردانی کرده‌ است. این مجموعهٔ طنز پارودی در سال های 1396 تا 1398 ساخته شده است. حال از بازیگران اصلی این سریال می توان به نسرین مقانلو، رامین راستاد، رضا توکلی و علی اوسیوند اشاره کرد.

سفر در خانه

سریال سفر در خانه یک مجموعه طنز خانوادگی است که برای نخستین بار در سال 1396 از شبکه نسیم به روی آنتن رفت. گفتنی است که این سریال به کارگردانی بهمن گودرزی ساخته شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که نسرین مقانلو در نقش زیور، حسن پورشیرازی در نقش آقا کریم و امیر نوری در نقش بهزاد در این سریال حضور داشته اند.

سوالات متداول

  1. آیا نسرین مقانلو ازدواج کرده است؟

    نسرین مقانلو چند سالی است که ازدواج کرده است.

  2. آیا نسرین مقانلو در آمریکا زندگی می کند؟

    نسرین مقانلو چند سالی است که به خاطر شغل خود به ایران برگشته است.

  3. آیا نسرین مقانلو فرزند دارد؟

    نسرین مقانلو دو فرزند دارند که در آمریکا به دنیا آمده اند.

  4. آیا نسرین مقانلو از همسر خود جدا شده است؟

    نسرین مقانلو از همسر خود جدا نشده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *