بیوگرافی امیر ای پی عضو لیبل زد و بند

لبیل زد و بند یک کمپانی موسیقی است که توسط گروهی از خوانندگان و هنرمندان تشکیل شده است که فعالیت های خود را تحت نظر این لیبل تولید و منتشر می کنند. افراد مختلفی مانند حمید صفت و گاد پوری در این گروه فعالیت دارند. در این مطلب قصد معرفی امیر ای پی عضو لیبل زد و بند را داریم.

امیر ای پی معروف به amir ap کیست؟

امیر ای پی معروف به amir ap کیست؟

امیر ای پی فیلم بردار و تهیه کننده موسیقی و خواننده و ترانه سرا است که بسیاری از موزیک ویدئوهای گاد پوری را تنظیم کرده است. او فعالیت های خود را در ژانرهای رپ و آر اند بی انجام می دهد و از سال 1393 به صورت حرفه ای مشغول به کار شده است. او متولد شیراز است و در سال 1378 به دنیا آمده است. ای پی تا کنون فعالیت های زیادی در زمینه موسیقی انجام داده و از نوجوانی به موسیقی و شعر علاقه داشته است.

آدرس اینستاگرام امیر ای پی از لیبل زد و بند چیست؟

ای پی هم مانند سایر هنرمندان در اینستاگرام فعالیت دارد. amwirap@ آدرس دقیق صفحه این خواننده می باشد که تا کنون 10 ویدئو و تصویر را در آن منتشر کرده است. امیر در این نرم افزار 20 هزار و 700 دنبال کننده دارد. می توانید با دنبال کردن این هنرمند از تمامی فعالیت های او باخبر شوید.

امیر ای پی با چه رپرهایی همکاری داشته است؟

امیر ای پی مهارت زیادی در کار خود دارد و تا کنون با برخی از رپرهای بزرگ و معروف همکاری کرده است که در ادامه به آن ها می پردازیم و اطلاعاتی را بیان می کنیم.

حمید صفت

حمید صفت یکی از رپرهای بسیار معروف ایرانی است که تا کنون ترک های بسیاری را منتشر کرده است. لاتی یکی از ترک های این خواننده است که با لیبل زد و بند منتشر شده است و امیر ای پی ویرایش این موزیک ویدئو را برعهده داشته است. هم اکنون می توانید این ویدئو را در یوتیوب این لیبل مشاهده نمایید.

گاد پوری

گاد پوری رپری با تعداد بسیار زیادی طرفدار است که تا کنون ترانه های بسیاری را تولید کرده است. او یکی از خوانندگانی است که فعالیت های خود را تحت لیبل زد و بند منتشر می کند. ترانه ای به نام تازه دومادا توسط این خواننده منتشر شد که امیر ای پی ادیت آن را انجام داده بود. موزیک حالا چی، کار دیگری از گاد پوری بود که باز هم ادیت آن را امیر انجام داده بود. به عنوان 2، ترانه ای زیبا از پوری است که ای پی ادیتور این موزیک ویدئو بوده است.

نگاهی به مطرح ترین کارهای امیر ای پی عضو لیبل زد

همان طور که درقسمت قبل بیان کردیم، امیر ای پی یکی از اعضای فعال در لیبل زد و بند است که تا کنون کارهای مختلفی را انجام داده است. بسیاری از ترانه های این لیبل به کمک ای پی تهیه می شود. با مراجعه به سایت مربوط به این لیبل می توانید تمامی فعالیت های این هنرمند را مشاهده نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *